Mites taloustutkimus mittaa aina suuremman kannatuksen kokoomukselle mitä ne sitten vaaleissa saa. Pressan vaaleissakin Niinistöstä ois tullu pressa ko. "gallup tutkimusten" mukaan. Ettei vaan kokoomuksella ois näppinsä pelissä. Jotenkin tulee sillai sopivaan ajan kohtaan.
Kokoomuslaisuudella on kyllä se hyvä puoli, että kun kokoomuslainen avaa suunsa niin kuuntelija joko pyörtyy tai ymmärtää lähteä viisaampien ihmisten pariin....
Taloustutkimus ja kokoomus
3
333
Vastaukset
- tosiaankin
Tuossa ehkä noin viikko sitten päästin kahvipöydässä suustani "Kataisen kannattaisi pitää suunsa kiinni, ettei Kokoomus menettäisi paikkoja, mitä enemmän Katainen on äänessä, sitä enemmän Kokoomuksen äänestäjiä karkaa muualle"
Pöydässä istuneet kokoomuslaisetkin olivat samaa mieltä kanssani. Katainen on heidän mielestään huonoa mainosta puolueelle.Niin on muuten SAK SDP:llekin. Heti laski kannatus kun SDP:n sponsori aukaisi suunsa.
Jos Kokoomus ottaisi SAKn ja SDP Kataisen niin... Jaa mutta Kataisella taitaa olla rahat loppu....
- korjaussarja
Valehteletko vai etkö ymmärrä?
Ylen galluptuloksethan ovat 4 perättäisessä vaalissa olleet keskimäärin 4.2% alhaisemmat kuin mitä kokoomus on vaaleissa saanut.
Pienimmillään erotus oli 3.2% ja suurimmillaan yli 6%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k353785Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511714- 731369
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1741082Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84945
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41836Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39760