Mites taloustutkimus mittaa aina suuremman kannatuksen kokoomukselle mitä ne sitten vaaleissa saa. Pressan vaaleissakin Niinistöstä ois tullu pressa ko. "gallup tutkimusten" mukaan. Ettei vaan kokoomuksella ois näppinsä pelissä. Jotenkin tulee sillai sopivaan ajan kohtaan.
Kokoomuslaisuudella on kyllä se hyvä puoli, että kun kokoomuslainen avaa suunsa niin kuuntelija joko pyörtyy tai ymmärtää lähteä viisaampien ihmisten pariin....
Taloustutkimus ja kokoomus
3
279
Vastaukset
- tosiaankin
Tuossa ehkä noin viikko sitten päästin kahvipöydässä suustani "Kataisen kannattaisi pitää suunsa kiinni, ettei Kokoomus menettäisi paikkoja, mitä enemmän Katainen on äänessä, sitä enemmän Kokoomuksen äänestäjiä karkaa muualle"
Pöydässä istuneet kokoomuslaisetkin olivat samaa mieltä kanssani. Katainen on heidän mielestään huonoa mainosta puolueelle.Niin on muuten SAK SDP:llekin. Heti laski kannatus kun SDP:n sponsori aukaisi suunsa.
Jos Kokoomus ottaisi SAKn ja SDP Kataisen niin... Jaa mutta Kataisella taitaa olla rahat loppu....
- korjaussarja
Valehteletko vai etkö ymmärrä?
Ylen galluptuloksethan ovat 4 perättäisessä vaalissa olleet keskimäärin 4.2% alhaisemmat kuin mitä kokoomus on vaaleissa saanut.
Pienimmillään erotus oli 3.2% ja suurimmillaan yli 6%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228