Mites taloustutkimus mittaa aina suuremman kannatuksen kokoomukselle mitä ne sitten vaaleissa saa. Pressan vaaleissakin Niinistöstä ois tullu pressa ko. "gallup tutkimusten" mukaan. Ettei vaan kokoomuksella ois näppinsä pelissä. Jotenkin tulee sillai sopivaan ajan kohtaan.
Kokoomuslaisuudella on kyllä se hyvä puoli, että kun kokoomuslainen avaa suunsa niin kuuntelija joko pyörtyy tai ymmärtää lähteä viisaampien ihmisten pariin....
Taloustutkimus ja kokoomus
3
337
Vastaukset 3
- tosiaankin
Tuossa ehkä noin viikko sitten päästin kahvipöydässä suustani "Kataisen kannattaisi pitää suunsa kiinni, ettei Kokoomus menettäisi paikkoja, mitä enemmän Katainen on äänessä, sitä enemmän Kokoomuksen äänestäjiä karkaa muualle"
Pöydässä istuneet kokoomuslaisetkin olivat samaa mieltä kanssani. Katainen on heidän mielestään huonoa mainosta puolueelle.Niin on muuten SAK SDP:llekin. Heti laski kannatus kun SDP:n sponsori aukaisi suunsa.
Jos Kokoomus ottaisi SAKn ja SDP Kataisen niin... Jaa mutta Kataisella taitaa olla rahat loppu....
- korjaussarja
Valehteletko vai etkö ymmärrä?
Ylen galluptuloksethan ovat 4 perättäisessä vaalissa olleet keskimäärin 4.2% alhaisemmat kuin mitä kokoomus on vaaleissa saanut.
Pienimmillään erotus oli 3.2% ja suurimmillaan yli 6%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398