Äänestän tyhjää!

mekolu_

Taaskin joutuu jättää äänestämättä,ei vieläkään sellaista ehdokasta joka ei vaan ajattelisi omaa hyvinvointiaan!
Kansanedustajat osa-aikaisiksi niinkuin Sveitsissä (luottamustehtävä),jokin pieni noin 10000 euron vuosittainen korvaus edustajalle sekä työmatkakulut verovähennykseen samallalailla kuin tavallisella tallaajallakin!
Lisäksi verot minimiin ja kansalaisille oikeus ajatella omilla aivoillaan.
Nyt kansanedustajat ovat niitä hyvinvoivia ei kansalaiset!Ensimmäisessä täysistunnossa taas tuttuun tapaan varmaankin äänestetään oman palkan korotuksesta, n.30% koska kansanedustajat ja ministerit ovat taas palkkakuopassa.Siinä sivussa sitten korkeille virkamiehille taas reipas korotus jotta saadaan verovaroille jotain käyttöä,näinhän se Suomessa on aina mennyt ja aina tulee menemään jos toiminta ei muutu.

6

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi ja Bryssel kävelevät käsi kädessa kohti uusia osakemarkkinoita ja Kiinaa.
      Sveitsi taas ei kuulu EUhun.

    • anzero

      ymmärrän sen että päättäjät tekee "tärkeetä" työtä siellä eduskunnassa... mutta se että heidän palkat on niin korkeet.....ja kuitenkaan niiden työ ei ole niin raskasta kuin jossain muissa ammateissa....he kehuvat sitä että ajavat kansalaisten etua...mutta ilmeisesti ainut josta he pääsevät yhteisymmärrykseen on heidän oma palkan nosto.....oma perse tärkein!!!

      • kytkentöjä

        Sinne nyt kuitenkin tulee 200 edustajaa, vaikkette äänestäsikään. Kannattaisi ehkä valita sellainen ehdokas, jolla ei ole muita taloudellisia kytkentöjä ja jonka ainoana työnä olisi tuo kansanedustajan työ. Jos ette äänestä sinne tällaisia, vanhat keplottelijat saavat jatkaa siellä!


    • äänstä!

      Jos et keksi ketään sellaista, joka olisi tismalleen sinulle sopiva, sinun kannattaisi tehdä valinta ehdokkaiden välillä ns. pienimmän pahan menetelmällä. Äänestä sellaista, joka on jossain tärkeässä asiassa lähimpänä omaa kantaasi ja toisaalta muissa asioissa on aiheuttamassa vähiten vahinkoa.

    • J-Mo:ta

      Itse ainakin aion äänestää ensimmäistä kertaa, koska löysin vaalikoneen kautta fiksun ja erittäin huumorin tajuisen ehdokkaan http://www.luuserinvalinta.net/

    • paavo46

      KIRJOITA REILUSTI NUMERO 26 UUSIMAA
      SAAT TIMOSTA HALVALLA TAKUUVARMAN
      ASIOIDESI VAHTIJAN EI KÄÄNNY TAKKI
      JOKA TUULESSA PYYTÄNET PÖYTÄKIRJAT
      NIIN USKOT........................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe