miksi p12 näytöllä lukee secure ja radio ei toimi?
secure näytössä
15
10039
Vastaukset
- pöljäneevitz
akku irroitettu, paa pin koodi kehiin.
- eikuuluradio
miten koodi syötetään kun ei kysy mitään
- sepe susi
eikuuluradio kirjoitti:
miten koodi syötetään kun ei kysy mitään
En tiiä, kato manuaalista.
- primukkamies
Mistä PIN?
- käyttöohjeessa
primukkamies kirjoitti:
Mistä PIN?
Kirjoitettu käyttöohjekirjaan. Siinä tosin lukee että "leikkaa koodi irti" - eli edellinen omistaja on sen voinut typeryydessään tehdä.
- primukkamies
käyttöohjeessa kirjoitti:
Kirjoitettu käyttöohjekirjaan. Siinä tosin lukee että "leikkaa koodi irti" - eli edellinen omistaja on sen voinut typeryydessään tehdä.
:) eipä ole koskaan tullut ohjekirjaa niin tarkasti selattua :D
hoh, joskohan se ois aika sitten ottaa se vaikka iltalukemisiksi... - P20
Secure taulussa.Ota akun kenkä irti ja odottele reilu 1/2 tuntia ja tyrkkää kenkä takaisin!Minulla ainakin toi homma toimii!Eilen viimeeksi....
- exprimeramies
P20 kirjoitti:
Secure taulussa.Ota akun kenkä irti ja odottele reilu 1/2 tuntia ja tyrkkää kenkä takaisin!Minulla ainakin toi homma toimii!Eilen viimeeksi....
Minuutti riitti minulla akunkengän irti ottamiseen ja takaisin laiton välissä. Radio lähti heti toimiin ja secure hävisi näytöltä.
- Kysytin
Löytyikö tähän ratkaisua? Itselläni on pin tallessa, mutta en tietoa miten se syötettään laitteelle.
- Pjotri
Saitko pin koodin syötettyä? Jos sait niin miten?
- manteli11
Radio koodataan merkki kohtaisella testerillä.
- Anonyymi
Tartteeko sitä pinniä
- Anonyymi
Pinniä? Tarkoitatko hiuspinniä?
- Anonyymi
Löytyiskö keltään myytävää kaukalomattoa, kuminen, primera vm 03, farkkuun, voi ilmoitella email: [email protected] tai viesti: p.0503389900, ja kuskin oven avaimen lukon muovinen pieni suoja, kiitos.
- Anonyymi
Käy autopurkaamossa. Täällä Turussa esim. Oili Jalonen. Itse hain oven lukon suojan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2775229- 594769
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963744- 512760
- 222277
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461883- 1181800
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991536- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094