Haluaisin tilata henkilökohtaisen luonnekartan, sellaisen, jonka on tehnyt pätevä ammattilainen. Onkos se astroanalyysi nyt sitten sen oikea nimi.
Kävin tuolla astroanalyysi.com sivulla. Se maksaisi 25euroa, mutta sivut eivät ihan vakuuttaneet. Siellä ei kerrota esim. millainen koulutus analyysin tekijällä on. Itseasiassa siellä ei kerrottu edes sitä KUKA analyysin tekijä on.
Haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä, jotka sitä kautta ovat analyysin tilanneet. Tai sitten joitain muita paikkoja mistä voisi pätevän analyysin tilata.
Niin nuilla sivuilla oli kyllä muutama tilaajien kommentti, mutta nekin olivat ilmeisesti vain parhaat palat (tai sitten tekaistuja).
Onko kokemusta
3
960
Vastaukset
seppo tanhua tekee luonnehoroskooppeja tilasin sieltä.maksoi 25e kun tilaa oma astro sivulle joten nimimerkkiä vaan peliin
- mh
Hei,tilasin noin vuosi sitten sieltä itselleni analyysin,ja olin tyytyväinen sekä aijon tehdä tässä ihan pian uuden.astroanalyysi on lähinnä;minkälainen olet,mitä vahvuuksia sekä minkälaisia heikkouksia sinulla on ja miten sinun tulisi niitä käyttää oikein(joita en läheskään kaikkia itse tidostanut niin vahvasti,taisi olla minulle liian päivän selviä asioita että olin sivuuttanut ne tietämättäni).sekä siinä kerrotaan menneestä ja tulevasta,sekä ympärillä olevista asioista joille olin ollut sokea.Auttoi ainakin minua löytämään itseni sekä kehittämään iteäni ihmisenä itseni kanssa sekä muiden..suosittelen.juu ja sen tekijä on;Teuvo Riven,en minäkään tiennyt etukäteen,mutta nimi tuli esille kun tilaus saapui ja otin myöhemmin myös selvää hänestä,hän on tehnyt näitä jo kauan,joten aina vaan suosittelen.Hyvää Syksyn Jatkoa!:)
- Etsi laatua ammatissa.
Kuinka paljon tahdot tietää itsestäsi? Mieti se, ensin. Onhan ammattiastrologeilla oma Seura, josta voisi ammattiastrologia valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415326Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13910582Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole657818Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297565Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1916327Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri355948Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282122IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571773