Onko kokemusta

astroanalyysista?

Haluaisin tilata henkilökohtaisen luonnekartan, sellaisen, jonka on tehnyt pätevä ammattilainen. Onkos se astroanalyysi nyt sitten sen oikea nimi.

Kävin tuolla astroanalyysi.com sivulla. Se maksaisi 25euroa, mutta sivut eivät ihan vakuuttaneet. Siellä ei kerrota esim. millainen koulutus analyysin tekijällä on. Itseasiassa siellä ei kerrottu edes sitä KUKA analyysin tekijä on.

Haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä, jotka sitä kautta ovat analyysin tilanneet. Tai sitten joitain muita paikkoja mistä voisi pätevän analyysin tilata.

Niin nuilla sivuilla oli kyllä muutama tilaajien kommentti, mutta nekin olivat ilmeisesti vain parhaat palat (tai sitten tekaistuja).

3

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppo tanhua tekee luonnehoroskooppeja tilasin sieltä.maksoi 25e kun tilaa oma astro sivulle joten nimimerkkiä vaan peliin

    • mh

      Hei,tilasin noin vuosi sitten sieltä itselleni analyysin,ja olin tyytyväinen sekä aijon tehdä tässä ihan pian uuden.astroanalyysi on lähinnä;minkälainen olet,mitä vahvuuksia sekä minkälaisia heikkouksia sinulla on ja miten sinun tulisi niitä käyttää oikein(joita en läheskään kaikkia itse tidostanut niin vahvasti,taisi olla minulle liian päivän selviä asioita että olin sivuuttanut ne tietämättäni).sekä siinä kerrotaan menneestä ja tulevasta,sekä ympärillä olevista asioista joille olin ollut sokea.Auttoi ainakin minua löytämään itseni sekä kehittämään iteäni ihmisenä itseni kanssa sekä muiden..suosittelen.juu ja sen tekijä on;Teuvo Riven,en minäkään tiennyt etukäteen,mutta nimi tuli esille kun tilaus saapui ja otin myöhemmin myös selvää hänestä,hän on tehnyt näitä jo kauan,joten aina vaan suosittelen.Hyvää Syksyn Jatkoa!:)

    • Etsi laatua ammatissa.

      Kuinka paljon tahdot tietää itsestäsi? Mieti se, ensin. Onhan ammattiastrologeilla oma Seura, josta voisi ammattiastrologia valita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe