Syvägyssäreitä

tapatoimittaja

1. Kaipaatko palstahuomiota a) paljon b) erittäin paljon c) ihan sikana?

2. Saatko sitä? Jos et, mitä teet? a) avauksen jossa kerrot lähteväsi b) avauksen jossa kerrot tulevasi (siis puskanikillä) c) avauksen jossa kerrot olevasi d) minä *itut välitän

3. Oletko jo suunnitellut omat monttubileesi? a) olen. Kerro millaiset. Mitä musiikkia jne. b) en, hoitakoot sukulaiset c) sairasta kysellä tollaisia

4. Vastustatko naispappeutta? a) en tietenkään. Mikset? Perustele. b) kyllä, naisilla on muutakin tekemistä, esim. lapset. c) ei voisi vähempää kiinnostaa

5. Menetkö mieluummin mies- vai naislääkärille? Miksi?

6. Onko sukupuolikiintiöt a) asiaa b) hanurista

7. Mikä partnerissasi ärsyttää / ärsyttäisi ylivoimaisesti eniten? Entä mikä miellyttää / mitä eniten arvostat? Kadunmiehen ei tarvitse vastata. Eikä Mynttiksen.

8. Mitä syöt illalla telkkarin tai tietsikan ääressä? a) terveellistä ruokaa, porkkananpaloja sun muuta b) mässytän rasvaista pizzaa c) sipsejä ja cokista d) juon pelkästään viinaa mutta en myönnä sitä kellekään

9. Mikä on lempiharrastuksesi, nenänkaivuun lisäksi? a) minulla on useita hienoja harrastuksia b) ei ole muuta c) roikun lisäksi palstalla ja huutelen puskista

10. Jos osallistut palstakilpailuihin, haluatko voittaa? a) en tietenkään, miksi haluaisin b) tietysti, siksi äänestän itseäni puskista c) kilpailut pitäisi lailla kieltää, en voita kuitenkaan

11. Kun menet ulkomaille, millaisen reissun teet? a) liikun omatoimisesti paikasta toiseen b) osallistun järjestetyille retkille b) en pääse hotellihuoneesta ulos koska vedän kalsarikännin

12. Jos pääset huoneesta ulos, syötkö maan tavalla? a) ei, etsin suomalaisen baarin josta saa mummun muussia ja lihapullia b) kyllä, kokeilen paikallisia herkkuja vaikka henki menisi c) typerä kysymys

13. Kuka voittaa Idolsit? Miksi äänestäisit häntä?

14. Lähtisitkö tositv-sarjaan, esim. Suomen Robinsoniin? Millä perusteella arvelisit pärjääväsi?

15. Jos tapaat vetovoimaisen naisen/miehen, mitä teet? a) haluan tutustua häneen paremmin b) haluan oitis langeta hänen ylleen/alleen c) lähden karkuun, ei se mua kuitenkaan huolisi

16. Piditkö näistä kysymyksistä? a) kyllä b) en c) mitä se sulle kuuluu.

88

5209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Kaipaatko palstahuomiota

a) paljon

2. Saatko sitä? Jos et, mitä teet?

d) minä *itut välitän

3. Oletko jo suunnitellut omat monttubileesi?

a) olen. Kerro millaiset. Mitä musiikkia jne.

Hyvät sapuskat, viihteellinen ohjelma ja musiikiksi minun mielimusiikkiani vuosienvarrelta, ehkäpä vielä videolta kuvagalleria menneiltä vuosiltani..

4. Vastustatko naispappeutta?

b) kyllä, naisilla on muutakin tekemistä, esim. lapset.

Naislääkärille, jos vain mahdollista

6. Onko sukupuolikiintiöt

b) hanurista

7. Mikä partnerissasi ärsyttää / ärsyttäisi ylivoimaisesti eniten? Entä mikä miellyttää / mitä eniten arvostat? Kadunmiehen ei tarvitse vastata. Eikä Mynttiksen.

Vastaan kuitenkin koska tiedän että mielipiteelläni on suuri merkitys

Minua kumppanissa ärsyttää pikkumaisuus ja nalkutus.."muistuttelut" myös

8. Mitä syöt illalla telkkarin tai tietsikan ääressä?

b) mässytän rasvaista pizzaa
      d) juon pelkästään viinaa mutta en myönnä sitä kellekään

9. Mikä on lempiharrastuksesi, nenänkaivuun lisäksi?

a) minulla on useita hienoja harrastuksia

10. Jos osallistut palstakilpailuihin, haluatko voittaa?

c) kilpailut pitäisi lailla kieltää, en voita kuitenkaan

11. Kun menet ulkomaille, millaisen reissun teet?

a) liikun omatoimisesti paikasta toiseen

12. Jos pääset huoneesta ulos, syötkö maan tavalla?

b) kyllä, kokeilen paikallisia herkkuja vaikka henki menisi

Ei tietoo

14. Lähtisitkö tositv-sarjaan, esim. Suomen Robinsoniin? Millä perusteella arvelisit pärjääväsi?

Voisin lähteä, ehkä voittaisin helposti aiheutamalla muille vakavan ruokamyrkytyksen

15. Jos tapaat vetovoimaisen naisen, mitä teet?

a) haluan tutustua häneen paremmin

16. Piditkö näistä kysymyksistä?

a) kyllä

• tapatoimittaja

vaikka valehtelitkin kysymyksissä 9 ja 15. Millaista musaa sun monttubileissä soitettaisiin? Tuli mieleen Waffen taannoinen avaus elämän soundtrackista, siitähän voisi sorvata jonkun hienon setin.

• tapatoimittaja kirjoitti:

vaikka valehtelitkin kysymyksissä 9 ja 15. Millaista musaa sun monttubileissä soitettaisiin? Tuli mieleen Waffen taannoinen avaus elämän soundtrackista, siitähän voisi sorvata jonkun hienon setin.

..valehdellut noissa gyssäreissä ;(
        Gyssäriin nr:o 9 löytyy 5 aivan kelvollista harrastusta ja 15, pitää myös paikkansa

Se Waffenin juttu olikin päässyt minulta unohtumaan,jotain vastaavaa pitäisi alkaa kehittelemään kun nämä vuodetkin menee niin nopeesti ettei koskaan tiedä saako työtä valmiiksi jos aloittamisessa viivyttelee.

Olisipa kornia jos omat monttubileetkin joutuisi kärsimään sukulaisten toiveiden mukaan, varmaan tulisi sellainen fiilis että iskispä nyt salama ja tappais tähän paikkaan

• tapatoimittaja
        Kadunmies kirjoitti:

..valehdellut noissa gyssäreissä ;(
        Gyssäriin nr:o 9 löytyy 5 aivan kelvollista harrastusta ja 15, pitää myös paikkansa

Se Waffenin juttu olikin päässyt minulta unohtumaan,jotain vastaavaa pitäisi alkaa kehittelemään kun nämä vuodetkin menee niin nopeesti ettei koskaan tiedä saako työtä valmiiksi jos aloittamisessa viivyttelee.

Olisipa kornia jos omat monttubileetkin joutuisi kärsimään sukulaisten toiveiden mukaan, varmaan tulisi sellainen fiilis että iskispä nyt salama ja tappais tähän paikkaan

varmistanut että monttubileissäni sukulaiset eivät pääse hillumaan, tai mistä sen tietää mitä ne keksivät. Mutta tuota soundtrackia täytyy vielä kehitellä, vaikka mulla on musat jo valmiina, täytyy hiukan säätää vielä kun henki pihisee.
        Mitä harrastuksia sulla muka on? Älä valehtele.

• suurTsaari

Seuraava kysymys.

• tapatoimittaja

että mikset s***na vastaa noihin kysymyksiin!!

• Vastauksia

Tietysti kaipaan huomiota, jos en sitä saa niin ..niin ehkä sitten keksin jotain sellaista että saisin huomiota. Eipä ole tullut tarvetta ideoida mitään hullua. Mutta eipä sitä koskaan tiedä.

Bileitä en ole ajatellut. Niiden ajankohta on valovuoden päässä.

Naispapit on nykypäivää

Naislääkärille tietysti, syy on yksinkertainen. He ovat empaattisia ja sydämellisiä. Paitsi hammaslääkärit

Sukupuolikiintiöt ovat turhaa hömpötystä.

En syö iltaisin

Puolisossa ärsyttää mikä milloinkin.

Ysi kysymykseen vastaus on A

Haluan voittaa, mikäli kilpailuesitykseni on hyvä. Puskissa en viihdy, enkä äänestä itseäni.

Matkoilla liikun omatoimisesti. Ja nautin toki paikallista ruokaa.

Idolsin voittaa se pitkätukka se nuorempi.

14   En

Totta kai teen tiivistä tuttavuutta. Kukapa ei edes yrittäisi

Kysymyksesi oli vastattavia, ei muuta sanottavaa

• tapatoimittaja

että paneuduit näihin tärkeisiin kysymyksiin. Minä en mene koskaan naishammaslääkärille jos vain voin valita, sen verran huimia kokemuksia on. Enkä haluaisi naispappia monttubileisiini, en tiedä miksi, tosin sitä pelkoa ei ole koska en kuulu kirkkoon. Idolseista minäkin olen tämän Arin kannalla, mutta eppäilen että Anna voittaa.

Kiitos vastauksista, eräät nimittäin vaan lusmuilevat ja miettivät juodako viinaa vai eikäkö juoda. :)

että paneuduit näihin tärkeisiin kysymyksiin. Minä en mene koskaan naishammaslääkärille jos vain voin valita, sen verran huimia kokemuksia on. Enkä haluaisi naispappia monttubileisiini, en tiedä miksi, tosin sitä pelkoa ei ole koska en kuulu kirkkoon. Idolseista minäkin olen tämän Arin kannalla, mutta eppäilen että Anna voittaa.

Kiitos vastauksista, eräät nimittäin vaan lusmuilevat ja miettivät juodako viinaa vai eikäkö juoda. :)

Oikeasti se nuori sälli laulaa hyvin. En tiedä voittaako kun sen tyyli ei oikein istu siihen muottiin mitä nuoriso idolsilla pitäisi olla. Eikä se toinekaan hevimies mikään huono ole

• tapatoimittaja
        Waffen-ss kirjoitti:

Oikeasti se nuori sälli laulaa hyvin. En tiedä voittaako kun sen tyyli ei oikein istu siihen muottiin mitä nuoriso idolsilla pitäisi olla. Eikä se toinekaan hevimies mikään huono ole

käy niin että toiseksi ja kolmanneksi tulleet saavat lopulta kansan suosion, kuten kävi Antti Tuiskulle ja tälle toiselle mmm mikä hänen nimensä nyt onkaan? Hanna Pakarinen on ehdottomasti hyvä laulaja, mutta luulen että nämä kaksi muuta ovat niitä jotka todellisen suosion jakavat.

Tänä vuonna taso on kova ja eppäilen että pelkästään väärä biisivalinta tiputtaa jatkosta.

käy niin että toiseksi ja kolmanneksi tulleet saavat lopulta kansan suosion, kuten kävi Antti Tuiskulle ja tälle toiselle mmm mikä hänen nimensä nyt onkaan? Hanna Pakarinen on ehdottomasti hyvä laulaja, mutta luulen että nämä kaksi muuta ovat niitä jotka todellisen suosion jakavat.

Tänä vuonna taso on kova ja eppäilen että pelkästään väärä biisivalinta tiputtaa jatkosta.

Täytyy muistaa että idolsien äänestäjät ovat hyvin nuorta porukkaa. Epäilemättä teinityttöjä jotka äänestävät helposti söpön esiintyjän voittoon. Heille se laulutaito on yhden tekevä.

Kukapa keski ikäinen, tai vanhempi edes viitsisi tekstaria lähettää moisen kilpauun johdosta. En minä ainakaan.

• mayanna

vaativat kyllä ensin mukintäydennystä. Käynpä omalla varastolla, kun täällä vaan rommitynnyristä puhutaan, mut missään sitä ei viel o näkyny!

• tapatoimittaja

että palstan rommitynnyrit kuuluvat medialle. Sain justiinsa kiristettyä Kadunmieheltä uuden tynnyrin, ja koirulilla on kaulassa lisävarasto. Eli olet ymmärtänyt aivan väärin, mutta koska olet uusi se on aivan ymmärrettävää väärinymmärrystä.

• yopollo

gysimuksiin,

1) paljon riittää vaikka enempikään ei ole pahitteeksi.

2) luulen että toistaiseksi olen tyytynyt pahimmillaan c-vaihtoehtoon, d on harkinnassa kunhan kielimuurista yli pääsen.

3) en vaikka just tuossa monttuun heitettiin työkaveri, mua nuorempi, asui tuossa puolen kilsan päässä. Joten aina ajankohtaisemmaksi tulee.

4) a, eivätkös papit ole maailman sivu olleet naisia(kin)?

5)Työpaikkalääkärini ovat olleet jo pitkään naisia, samoin jos joskus käyn terkkarilla tai hammaslääkärillä. Viimemainittuun heidän mielenlaatunsa hyvin sopiikin.

6) Hanurista, pätevyys ratkaiskoon.

7) miellyttää ettei enää tarvitse nähdä sitä. Yksin asuminen on mukavampaa kuin jonkun huonoihin tapoihin sopeutuminen.

8) luulen että lähden tästä iltateelle, meillä ei syödä telkkarin tai tietsikan ääressä vaan ruokapöydässä, mistä tosin näkee tarvitessaan telkkariinkin.

9) minulla on useita hienoja yms harrastuksia, aikaa vain kovin vähän.

10) olen osallistunut, jopa kilpailuihin joita en ole voittanut. Siis silloin kun muukaan järkevämpi tekeminen ei innosta.

11) a tai b, käyn hyvin vähän ulkomailla.

12) yritän käydä paikoissa mistä löytyy syötävää ruokaa.

13) en tiedä, edes valinnan jälkeen.

14) en

15) tavallisesti vaatimatonta pientä lirttiä, ei sen pahempaa/parempaa.

16) c

• tapatoimittaja

perustelut tuohon vastaukseen kysymyksessä 5. Mitähän mahdoit tarkoittaa? *erittäin viattomasti*

• yopollo
        tapatoimittaja kirjoitti:

perustelut tuohon vastaukseen kysymyksessä 5. Mitähän mahdoit tarkoittaa? *erittäin viattomasti*

johan siinä oli perusteluja. Eli työpaikkalääkärini ovat valikoituneet vähän sattumalta, samoin terveyskeskuslääkärit. Hammaslääkäreiksi taas valikoituvat useammin naiset, opiskelijoiksi, siis. Ehkä luonteenlaadulla on osuutta asiaan (tuli mieleen vain kerran kun yksikin muija porasi kolme varttia poskihampaani juuria niitä ensin puuduttamatta, luulen että tykkäisi alterisi tapaan niistä käsirautapuuhista, umpipervo).

• mayanna

* a) paljon. Ei kai mun enempää vielä sovi pyytääkään

2. Saatko sitä? Jos et, mitä teet? a) avauksen jossa kerrot lähteväsi b) avauksen jossa kerrot tulevasi (siis puskanikillä) c) avauksen jossa kerrot olevasi d) minä *itut välitän

* d) nakkelen sitten niskojani ja siirryn muualle (oliks sopiva vastaus?)

3. Oletko jo suunnitellut omat monttubileesi? a) olen. Kerro millaiset. Mitä musiikkia jne. b) en, hoitakoot sukulaiset c) sairasta kysellä tollaisia

* Mitkä on monttubileet? Bileistä kyllä tykkään. Naamiaiset olis kivat!

4. Vastustatko naispappeutta? a) en tietenkään. Mikset? Perustele. b) kyllä, naisilla on muutakin tekemistä, esim. lapset. c) ei voisi vähempää kiinnostaa

* Noista vaihtoehdoista en osaa valita. En osaisi perustella, kun en ole perehtynyt Raamattuun.

* Aivan sama.

* b) hanurista. Ei tasa-arvoa koskaan saavuteta, ja miksi siihen edes pitäsi pyrkiä?

* Jestas mikä gyssäri! Suhteessa kunnioitus on tärkeä sana, se sisältää paljon.

8. Mitä syöt illalla telkkarin tai tietsikan ääressä? a) terveellistä ruokaa, porkkananpaloja sun muuta b) mässytän rasvaista pizzaa c) sipsejä ja cokista d) juon pelkästään viinaa mutta en myönnä sitä kellekään

* Kaikkia noita. Nyt d)

9. Mikä on lempiharrastuksesi, nenänkaivuun lisäksi? a) minulla on useita hienoja harrastuksia b) ei ole muuta c) roikun lisäksi palstalla ja huutelen puskista

* a) no ei ne kaikki niin hienoja ole, mut aina on jotain duunattavaa, toimettomana en osaa olla

10. Jos osallistut palstakilpailuihin, haluatko voittaa? a) en tietenkään, miksi haluaisin b) tietysti, siksi äänestän itseäni puskista c) kilpailut pitäisi lailla kieltää, en voita kuitenkaan

a) öööö riippuu kilpailusta. En haluaisi voitta vuoden puskamaisimman palstalaisen titteliä.

11. Kun menet ulkomaille, millaisen reissun teet? a) liikun omatoimisesti paikasta toiseen b) osallistun järjestetyille retkille b) en pääse hotellihuoneesta ulos koska vedän kalsarikännin

a) liikun omatoimisesti

12. Jos pääset huoneesta ulos, syötkö maan tavalla? a) ei, etsin suomalaisen baarin josta saa mummun muussia ja lihapullia b) kyllä, kokeilen paikallisia herkkuja vaikka henki menisi c) typerä kysymys

b) kyllä kokeilen paikallisia herkkuja, mut ruisleipää otan mukaan

* En seuraa idolsia

* Tosi elämä on riittävää minulle, pärjään kohtalaisen hyvin.

15. Jos tapaat vetovoimaisen naisen/miehen, mitä teet? a) haluan tutustua häneen paremmin b) haluan oitis langeta hänen ylleen/alleen c) lähden karkuun, ei se mua kuitenkaan huolisi

a) haluan tutustua

a) miksen pitäisi :)

• tapatoimittaja

on tietysti hautajaiset! Tässä tapauksessa siis omat. Voihan ne tavallaan myös naamiaisiksi laskea, mutta ei oo kuitenkaan ihan sama.

• mayanna

on tietysti hautajaiset! Tässä tapauksessa siis omat. Voihan ne tavallaan myös naamiaisiksi laskea, mutta ei oo kuitenkaan ihan sama.

Ahaa.. hihi... No kyl ne usein aikamoiset naamiaiset on... valitettavasti.

Mä haluan polttohautauksen ja tuhkat pitää kylvää jonkun puun juurelle. Vieraat valitkoon muun musiikin, mut SIGin 'Pidä kii unelmistas' olis mukava jos soitettais.

• tapatoimittaja
        mayanna kirjoitti:

Ahaa.. hihi... No kyl ne usein aikamoiset naamiaiset on... valitettavasti.

Mä haluan polttohautauksen ja tuhkat pitää kylvää jonkun puun juurelle. Vieraat valitkoon muun musiikin, mut SIGin 'Pidä kii unelmistas' olis mukava jos soitettais.

on parhaat. Meidän palstakuopus aikoinaan teki siitä hilpeän novellin tuonne kaffen puolelle, saattaisi löytyä laajalla haulla ihan tuolla otsikolla.

Ei haittaa vaikka olisi tässä elämässä kuinka ikävä ihminen, monttubileissä tilanne muuttuu kertaheitolla. Voi voi kun osaakin olla surullista, hän oli tiukka mutta ei vaatinut muilta enempää kuin itseltään (lue = oli täysm*lkku) ja sitä rataa.

Sinähän voit kirjuuttaa ylös että haluat tuon kappaleen soitettavaksi, uhkaa vaikka että jätät perinnöttömäksi jos ei totella.

on parhaat. Meidän palstakuopus aikoinaan teki siitä hilpeän novellin tuonne kaffen puolelle, saattaisi löytyä laajalla haulla ihan tuolla otsikolla.

Ei haittaa vaikka olisi tässä elämässä kuinka ikävä ihminen, monttubileissä tilanne muuttuu kertaheitolla. Voi voi kun osaakin olla surullista, hän oli tiukka mutta ei vaatinut muilta enempää kuin itseltään (lue = oli täysm*lkku) ja sitä rataa.

Sinähän voit kirjuuttaa ylös että haluat tuon kappaleen soitettavaksi, uhkaa vaikka että jätät perinnöttömäksi jos ei totella.

..tässäpä tämä,olkkaatten niin hyvä,

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000004855147#22000000004855147

• mayanna

• Pumpulipaj

1.en oikeastaan
      2.Saan ja c
      3.en
      4.en
      5.naislääkärille
      6.en osaa sanoa
      7.Ei ärsytä oikeastaan mikään. Miellyttää huolenpito.
      8.en syö yleensä, joskus karkkia
      9.harrastan ihan vähän
      10. voittaminen on samantekevää
      11.a
      12.b
      13.en tiedä
      14.en, en halua julkimoksi
      15.tarkkailen kaukaa
      16.olihan nuo, kuulisin mielelläni sinun vastauksesi ;)

• tapatoimittaja

kysymysten laatijan tarvitse vastata. Tavallaan olen jo vastannut useimpiin kysymyksiin aikaisemmin, siellä sun täällä.
        Vieläkö punottaa ja himottaa? *tirskuu*

• Ppaj evk

kysymysten laatijan tarvitse vastata. Tavallaan olen jo vastannut useimpiin kysymyksiin aikaisemmin, siellä sun täällä.
        Vieläkö punottaa ja himottaa? *tirskuu*

...kun et sinäkään vastannut ;)

*tirsk sullekin*

• jonkun diagnoosin, tai analyysin? *HALUU EHDOTTOMASTI*

1. Saan riittävästi, mutta enempikään ei pahitteeksi.

2. Viittaisin ennakoivaan ilmoitukseeni poistumisesta:D Mikäli oikeesti lähtisin, niin en tiedä pitäiskös siitä ilmoittaa?

3. No jaa---- jotkut muut bileet vois nyt jo enemmän kiinnostaa.

4. Kyllä nainen pappina pärjää, siinä kuin mieskin. Joka nyt siihen työhön haluaa.

5.Jos lääkäri on hyvä, mukava ja ammatissaan pätevä, niin ei väliä onko mies, tai nainen.

6. Sukupuolikiintiö? Pöh. Se valittakoon virkaan, joka pätevin on.

7.Minä en kauaa katselisi ärsyttävää partneria.
      Mielyttävä on sellainen, jonka kanssa on helppoa olla yhdessä. En kaipaa dramattisia, tai hankalia ihmissuhteita.

8.En syö tietisikan kanssa.(poikani on kieltänyt sen)

9.Täh.!!! Eikait nyt kukaan nenänkaivua harrasta.
      (valehtelee)
      Kirjoitan, maalaan tauluja, tanssin, joogaan, ompelen...Eikai kaikkea tarvitse luetella---vai?

10. Tietysti haluan voittaa, ainakin silloin ,jos omastakin mielestä olen kirjoittanut hyvin.(onnesaan vieläkin yhdestä kirjoituskisa voitostaan)

11. Tykkään omatoimisuudesta.

12. Kokeilen uutta---mutten sentään henkeni kaupaulla.

13. En äänestä.

14. En lähtisi.

15. Enkait nyt kiinnostavaa tilaisuutta ilman kokemusta jäisi paitsi:))

16. Ei tästä näppylöitä tullut, vaikka vastasikin-- ainakaan vielä.

• tapatoimittaja

diagnoosia eikä analyyzziä. Tai ehkä joku muu haluaa sellaiset tehdä?
        Vai vielä lissää huomiota, no ainakin vastasit rehellisesti. :)

• animattiN

-Vastaus c

-vastaus d

-vastaus c

-vastaus, mikä ihmeen pappi?

-vastaus, tolla ole mitään väliä, yhtä typeriä kumminkin.

-vastaus b

-vastaus, kaikki ärsyttää

-vastaus d

-vastaus c

-vastaus c

-vastaus, lasketaanko pihalle meno ulkomaaksi?

-vastaus c

-vastaus, onko tollanenkin kisa jossain menossa?

-vastaus, ääh taas tyhmä kyssäri

-vastaus, kaikkee sinäkin utelet

-vastaus c

Olipas rankka testi ja näihin mun vastauksiin saa jokainen uskoa taikka olla uskomatta.

• tapatoimittaja

voidaan laskea ulkomaaksi, jos et normaalisti siellä käy. Ja varsinkin jos menet vapaaehtoisesti, voidaan ajatella että harrastat omatoimisia retkiä.
        Hyvinkin rehellisesti täällä vastaillaan, nenuni on vainunnut aika vähän emävaleita. :))

• animattiN

voidaan laskea ulkomaaksi, jos et normaalisti siellä käy. Ja varsinkin jos menet vapaaehtoisesti, voidaan ajatella että harrastat omatoimisia retkiä.
        Hyvinkin rehellisesti täällä vastaillaan, nenuni on vainunnut aika vähän emävaleita. :))

kun yritin sinulle vastata tuli heti sivu vastaan jossa sanottiin ettei sitä voida näyttää.
        Kuka nyt yrittää valehdella ja kelleen.
        Voi vihtu ja nyt alko noi vaali istujaisetkin. Pläähhhh....

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

kun yritin sinulle vastata tuli heti sivu vastaan jossa sanottiin ettei sitä voida näyttää.
        Kuka nyt yrittää valehdella ja kelleen.
        Voi vihtu ja nyt alko noi vaali istujaisetkin. Pläähhhh....

ei minuakaan innosta, siellä vasta valehdellaankin. Siihen nähden täällä on hyvin rehellistä porukkaa, paitsi minä. :)

• mayanna

ei minuakaan innosta, siellä vasta valehdellaankin. Siihen nähden täällä on hyvin rehellistä porukkaa, paitsi minä. :)

niitä vaalivalvojaisia netitsekin seurata, ainakin jos sattuu tulemaan toimeen windowsin mediaplayerin kanssa.... Mulle yleensä pläjähtää ruutuun, ettei voi toistaa tiedostoa, enkä jaksa ruveta käymään läpi kaikenmaailman välityspalvelinasetuksia ja verkkoprotokollia.... Näkee ne tulokset huomennakin :)

• Jermuxi tms.

Kun toi Suurlaari yrittää tuota jätöksiään tuonne toiseen avustukseen ja sitä pitää taas kouluttaa. Hah! Se yrittää varmaan päteä. Kjäh!

• Masse setä

kysymyksiä.
      1. d) jos nyt kuitenkin presidentti?

2. e) yritin luontoiltaa, muttei oikein onnistunut.

3. c) parane pian.

4. a) naispapit on yleensä aika hyvän näköisiä. Etenkin hän, joka on kotikadussa.

5. Tietenkin naislääkärille, koska on aina mahdollista, että hän löytää uusia ulottuvuuksia ihmiskehosta.

6. Kysymys on ihan hanurista.

7. Minulla on Homelite.

8. d) Yritän kuitenkin roikkua tietoisuuden puolella.

9. Nenää ei tule kaivettua kovin usein. Riittä, kun karvat nyppii pari kertaa päivässä.

10. Toki on kilpailtu. Voittoja ei ole tullut, mutta uskon, että tulemme pärjäämään ihan hyvin uusissa kehä-3-ralleissa.

11. Huh, hirveästi kysymyksiä... Toki ulkoilmamatkoilla tulee sujuvasti liikuttua pöydän ja tiskin välillä.

12. Ulkomailla esimerkiksi pitää syödä kreikkalaista salaattia ja mussakkaa sun muuta eksoottista. Lihapullia ja muussia otetaan vain siinä tapauksessa, jos sattuu tulemaan nälkä.

13. Voi, kun en muista nimiä. Tuottaja varmaan ainakin voittaa. Ja formaatin myynyt yhtiö.

14. Jos vaan löytyy kalenterista muutama kuukausi luppoaikaa, niin miksipä ei voisi lähteä rannalle löhöilemään ja soihtuja kantelemaan.

15. Karkuun ei ole vielä koskaan tarvinnut juosta.
      Siis minun.

16. Huh, oli tosi paljon kysymyksiä. a) b) c)... juu ei, vaarin kalja.

• tapatoimittaja

osoitit luovuutta valitsemalla vaihtoehtoja, joita ei edes ollut. Hmm. Vai lähtisit tositelkkarisarjaan? Ehkä jo oletkin ollut jossain, esim. BigBrotherissa, et vaan myönnä?

• ex-koltis

1. Kaipaatko palstahuomiota a) paljon b) erittäin paljon c) ihan sikana
      -Kaikkihan me pikkusen, missä se vaihtoehto on gysäsen vaan.

-Saan saan, ihan tarpeeksi, hyvä näin. Ainahan saaminen on kliffaa.

-Keskusteltu on, mutta ei vakavasti.

-Kysymys ei kosketa. Tai no, en vastusta kun en usko pappijuttuihin. Jos uskoisin saattaisin vastustaa.

-Luonnikkaammin juttelisin munaskuistani mieslekurin kanssa, mikäli niitä joku vaivaisi.

-Kai niistä täytyy höyrytä vielä vähän, kunnes asiaa ei tarvitse edes ajatella. Hanurista on periaatteessa, demokratia hoitakoon.

-Kotona kanavapäällikköna esiintyminen hänessä ärsyttää ja miellyttää kun palauttaa mulle päällikkyyden. Arvostan silti hänessä koko pakettia ja sisältöä, eikä tuo käärekään hassumpi ole.

-Parit ruispaahtikset vetäsen juustolla ja pakkoheinällä.

-Siis miten niin nenänkaivuun lisäksi. No stadista nyt tarvii päästä landelle aika-ajoin, jos sitä sitten kutsuis harrasteeksi.

-Jos ei a), niin sitte kyseessä ei ole mun mielestä kilpailu.

-Lähes aina omatoimisesti, mutta joskus kihnuun jonkun ryhmän kylkeen kuunteleen selostusta kohteesta.

-Juu jotain jännää maan tavalla, mut useimmin duunaan safkat itse. Suomalaisia haluun jopa vähän välttää reissuilla ja viimeks menisin minnekkään lihapullamestaan.

-EVVK

-EVVK

-Mieluusti tutustuisin.

-Mikäs näissä. Tässähän meni samalla puolet valkosipulipatongista ja mukillinen kahvia.

• tapatoimittaja

vastauksesi kohdassa 10 ilahdutti. Minäkin olen sitä mieltä että kilpailussa on tarkoitus voittaa. Poikkeuksen tekevät eräät urheilijat, jotka tekevät vain oman suorituksensa sillä aikaa kun muut nappaavat voiton.

• ex-koltis

vastauksesi kohdassa 10 ilahdutti. Minäkin olen sitä mieltä että kilpailussa on tarkoitus voittaa. Poikkeuksen tekevät eräät urheilijat, jotka tekevät vain oman suorituksensa sillä aikaa kun muut nappaavat voiton.

On liian monen suomalaisen tavaramerkki urheilussa. Kun siihen yhdistää vielä pöljyyden, menetetään usein hyvän fyysisen kunnon antamat edellytykset voittaa.

• animattiN

vai olikos tässä tarkoituskaan äänestää mitään. Kuka nyt saa tiplomin parhaasta vastauksesta? Tähhhhh....kysyn vaan. :)

• mayanna

tiplomi on suklaata, mä haluun sen! Muuten en välitä.. *penkoo työpöydänlaatikoita löytääkseen edes pienen jämän herkkua*

• animattiN
        mayanna kirjoitti:

tiplomi on suklaata, mä haluun sen! Muuten en välitä.. *penkoo työpöydänlaatikoita löytääkseen edes pienen jämän herkkua*

Tapiksesta koskaan tiedä mitä se tekee ja jos se tiplomi on salminakkia se on mun. Hih....

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

Tapiksesta koskaan tiedä mitä se tekee ja jos se tiplomi on salminakkia se on mun. Hih....

voisitte äänestää parhaat vastaukset, ihan muuten vaan. :)) Kadunmies varmaan tarjoaa voittajalle ilmaisen viikon sylkylässään tai jotain.

voisitte äänestää parhaat vastaukset, ihan muuten vaan. :)) Kadunmies varmaan tarjoaa voittajalle ilmaisen viikon sylkylässään tai jotain.

..ennakoimaan päävoittoa, riippuu näes aivan voittajasta, jos minä itse voitan niin pääpalkinto on kahden hengen risteily karibialla,,jos voitto menee sivu suun niin ehkäpä ei kannata niin paljoa panostaa palkintoon;)

• animattiN

puskatkin äänestää saahan.... :)) Ehei se on sinun annettava se palkinto, kun sinun aloituksesikin. Erikois maininta ainakin lärpykässäsi. :))

• mayanna
        animattiN kirjoitti:

puskatkin äänestää saahan.... :)) Ehei se on sinun annettava se palkinto, kun sinun aloituksesikin. Erikois maininta ainakin lärpykässäsi. :))

Saako puutkin sitte käyttää yhden äänen, jos puskatkin saa?

• animattiN
        mayanna kirjoitti:

Saako puutkin sitte käyttää yhden äänen, jos puskatkin saa?

jo vetäsit pahan, mutta ku täällä ei tunneta muita kuin tuntemattomia puskia. :))

• Liriodenron tulipifera
        animattiN kirjoitti:

jo vetäsit pahan, mutta ku täällä ei tunneta muita kuin tuntemattomia puskia. :))

on se sitte niin väärin.

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

koska joillakin saattaa ihan erehdyksessä olla montakin rekattua nikkiä, joilla äänestää. Samantien sitä hihkaisee puskista.
        Koska Kadunmieheltä puuttuu tässä asiassa yhteishenkeä, niin josko lupaan palkinnoksi anallyzzeerata voittajan vastaukset törkylehdessä?

• animattiN

koska joillakin saattaa ihan erehdyksessä olla montakin rekattua nikkiä, joilla äänestää. Samantien sitä hihkaisee puskista.
        Koska Kadunmieheltä puuttuu tässä asiassa yhteishenkeä, niin josko lupaan palkinnoksi anallyzzeerata voittajan vastaukset törkylehdessä?

vallan mainio, jos nyt kukaan edes alkaa äänestämään. Tämähän oli vain sellainen heitto, ku aina jostain äänestetään tai sitten ei. :))
        Ja tää saakutin operaattori junnaa taas ton pelvelunsa kanssa.

• animattiN

itseäni, koska kukaan ei varmaan voi olla täällä yhtään rehellisempi kuin minä.

• Elikäs ääntenlaskenta alkaapi nyt!

Kadunmies,Zeireeni,Kadunmies,Zeireeni,Kadunmies,KadunmiesZeireeni,Zeireeni,Hylätty,AkuAnkka,Kadunmies,Niinistö,Tavja,Kadunmie,Zeireeni

Tuomaristo onnittelee voittajia, Kadunmies ja Zeireeni saapi caripianristeilyn monttubaarin sponssaamana, AkuAnkka saapi Iineksen ja Niinistö Tavjan,

Onnea kaikille voittaneille ja kiitokset osallistuneille

• animattiN

kerta käyttömies hiljaa, sun äänes on tiskattu katuojassa. Vai kehtaatko protestoija.

• whirl.wiNd

Ohos... Jaa, mä pääsen risteilylle, kivaa. :D

• whirl.wiNd kirjoitti:

Ohos... Jaa, mä pääsen risteilylle, kivaa. :D

...sinulla hyvä tuuri, ja vielä minut sait hyttikaveriksi..ei olisi sinua voinut paremmin lykästää ;D

• whirl.wiNd
        Kadunmies kirjoitti:

...sinulla hyvä tuuri, ja vielä minut sait hyttikaveriksi..ei olisi sinua voinut paremmin lykästää ;D

Tämä on elämäni onnellisin päivä. En ole ehtinyt valmistaa kiitospuhettani, koska tämä tuli vähän äkkiä ja täytenä yllätyksenä.

• whirl.wiNd kirjoitti:

Tämä on elämäni onnellisin päivä. En ole ehtinyt valmistaa kiitospuhettani, koska tämä tuli vähän äkkiä ja täytenä yllätyksenä.

...mitään kiitoksia tarvita,pakkaamaan vaan ja limusiinilla lentokentälle siellä jo yksityiskone odottaa meitä, tehdäänkö välilasku australiassa niin voidaan kokeilla miltä tuntuu kävellä pää alaspäin? ;)

• lemmenlomalle

animattia ja katumiestä. Sopii toisilleen kun kansi ja vakka.

• ..aika päättynyt jo aikaa sitten, äänesi on hylätty ja vaalilautakunnan herjauksesta pakkotyötä kuukausi
        Ilkeilysi täyttää myös törkeän kunnianluokkauksen tunnusmerkit siitä vielä sata raipaniskua..

• animattiN

ei voi äänestää kuin yhtä kerrallaan ja kertistähän ei tarvii äänestää, joten ääni minulle, koska olen paras.

• animattiN
        Kadunmies kirjoitti:

..aika päättynyt jo aikaa sitten, äänesi on hylätty ja vaalilautakunnan herjauksesta pakkotyötä kuukausi
        Ilkeilysi täyttää myös törkeän kunnianluokkauksen tunnusmerkit siitä vielä sata raipaniskua..

annatko itsellesi ne raipaniskut.

• animattiN kirjoitti:

annatko itsellesi ne raipaniskut.

..siinä utelet? Sinulle minä en anna mitään!

• animattiN
        Kadunmies kirjoitti:

..siinä utelet? Sinulle minä en anna mitään!

ainakin kirjoituskiellon ja fudut räkälästäsi.

• animattiN kirjoitti:

ainakin kirjoituskiellon ja fudut räkälästäsi.

..silloin kun annoin sinulle ylellisestä ravintolastani laiskuutesi vuoksi fudut niin olisi pitänyt potkaista sen verran lujaa että olisit lentänyt toiselle palstalle tai planeetalle

• whirl.wiNd
        Kadunmies kirjoitti:

..silloin kun annoin sinulle ylellisestä ravintolastani laiskuutesi vuoksi fudut niin olisi pitänyt potkaista sen verran lujaa että olisit lentänyt toiselle palstalle tai planeetalle

Hei, älkääs nyt viittikö tapella... pikku asioista... tuota... :D

• whirl.wiNd kirjoitti:

Hei, älkääs nyt viittikö tapella... pikku asioista... tuota... :D

..tapella..ketuttaa vaan niin vietävästi että tulikin tuo marakattiN pestattua aikanaan monttubaariin, väitti että siinä on aika paljon nymfon vikaa muta ei sit kuitenkaan stripannut kuten oli sovittu, takahuoneessa vaan lämmitteli kaminan vieressä ja söi minut melkein konkkaan

• mirkwood
        animattiN kirjoitti:

ei voi äänestää kuin yhtä kerrallaan ja kertistähän ei tarvii äänestää, joten ääni minulle, koska olen paras.

Taisit livauttaa valheenpoikasen kohdassa 13. Rehellisyydestä pitäisi palkita Vegetable.

• animattiN
        Kadunmies kirjoitti:

keppaheikki pystyy potkaisemaan ketään, kun kaiket päivät vain makaa likaisella ja törkyisellä jouhipatjallaan. Hitsi, nekin jouhet siinä patjassa ovat isoisäsi saastuttamat.

• animattiN
        mirkwood kirjoitti:

Taisit livauttaa valheenpoikasen kohdassa 13. Rehellisyydestä pitäisi palkita Vegetable.

siinähän kysytään idolsissta. Ulona ainakin toistaiseksiiii...

• animattiN kirjoitti:

Nythän sinä itsesi määrittelit aika osuvasti,juttusikin haiskahtaa liki aina ulolle

"Ulona ainakin toistaiseksiiii..."

• mirkwood
        animattiN kirjoitti:

Idolssista. Kumminkin tiesit, että se on joku kisa, vaikket tiennyt siitä mitään.

Siis kiinni jäit - olet seurannut salaa keittiön pikkutelevisiosta..... aijai soo soo

• mirkwood kirjoitti:

Idolssista. Kumminkin tiesit, että se on joku kisa, vaikket tiennyt siitä mitään.

Siis kiinni jäit - olet seurannut salaa keittiön pikkutelevisiosta..... aijai soo soo

..tapis tapansa mukaan hyvässä rommilastissa kun ei huomannut selvää emävaletta!
        Kyllä rehellistä ihmistä mietityttää miksi vastailla vaikeisiin kysymyksiin jos joku meinaa viedä päävoiton petoksella, onneksi valveutuneet äänestäjät äänestivät heitä jotka rehellisimmin kyssäreihin vastaili

• animattiN
        mirkwood kirjoitti:

minähän luulin että puhutaan viimevuotisista kisoista. *valehtelee sujuvasti, ja kerää pisteet kotiin*

• mirkwood
        animattiN kirjoitti:

minähän luulin että puhutaan viimevuotisista kisoista. *valehtelee sujuvasti, ja kerää pisteet kotiin*

Vegelle, jos häneltä vaikka sattuisi oma hukkumaan rommiin.

• on...

selvästi parempi valehtelija kuin kukaan muu, joten ääneni hälle.

• Äänestyksessä ei etsitty palstan pahinta valehtelijaa ja häirikköä, eikä edes jurripäissään tehtyjen avauksien ennätystehtailijaa joten etsipä sellainen äänestys jossa noilla ominaisuuksilla etsitään voittajaa

• mayanna
        Kadunmies kirjoitti:

Äänestyksessä ei etsitty palstan pahinta valehtelijaa ja häirikköä, eikä edes jurripäissään tehtyjen avauksien ennätystehtailijaa joten etsipä sellainen äänestys jossa noilla ominaisuuksilla etsitään voittajaa

on enemmän krediittejä tämän kisan voittamiseksi? Huudatko kovempaa?

• mayanna kirjoitti:

on enemmän krediittejä tämän kisan voittamiseksi? Huudatko kovempaa?

..huutaa, kotikasvatukseni tuloksena tiedän että äänen pitää lähteä tukanrajasta, ei kurkusta

Minä muuten jo voitin tämä äänestyksen, lähden Zeikun kanssa caripialle risteilee..niin kerta..

• tapatoimittaja
        Kadunmies kirjoitti:

Äänestyksessä ei etsitty palstan pahinta valehtelijaa ja häirikköä, eikä edes jurripäissään tehtyjen avauksien ennätystehtailijaa joten etsipä sellainen äänestys jossa noilla ominaisuuksilla etsitään voittajaa

ainakin kännissä tehtyjen avausten palstaennätys. Sitä ette minulta vie!
        - Aattelin poistaa tuosta ylempää yhden kommenttini, siinä menee koko haara mutta sitten mahdutte taas jatkamaan tapp... äänestystä.

ainakin kännissä tehtyjen avausten palstaennätys. Sitä ette minulta vie!
        - Aattelin poistaa tuosta ylempää yhden kommenttini, siinä menee koko haara mutta sitten mahdutte taas jatkamaan tapp... äänestystä.

..ku piti sanoa että muistinmenetys,sinulla tosiaankin taitaa olla tuo kyseenalainen kunnia olla tuossa lajissa palstan mestari ;)

ei tartte poistella mitään, eiköhän tämä jo ollutkin tässä..

• tapatoimittaja
        Kadunmies kirjoitti:

..ku piti sanoa että muistinmenetys,sinulla tosiaankin taitaa olla tuo kyseenalainen kunnia olla tuossa lajissa palstan mestari ;)

ei tartte poistella mitään, eiköhän tämä jo ollutkin tässä..

olen hallitseva mestari tuossa asiassa.
        Olkoon sitten poistamatta, aattelin vaan kun teillä tuntui olevan henki päällä. :)

olen hallitseva mestari tuossa asiassa.
        Olkoon sitten poistamatta, aattelin vaan kun teillä tuntui olevan henki päällä. :)

..olen syvällä kunnioituksella pistänyt merkille, ja kirjannut tuon ennätyksesi saavutuksiesi kultaiseen kirjaan ;)

Joko sinuun on kevät iskenyt täydellä teholla? Minusta alkaa tuntumaan että minulla suonissa virtaa muutakin kuin punkkua, voisko hormonit olla niin sitkeitä etteivät kuole talven pakkasilla?

• tapatoimittaja
        Kadunmies kirjoitti:

..olen syvällä kunnioituksella pistänyt merkille, ja kirjannut tuon ennätyksesi saavutuksiesi kultaiseen kirjaan ;)

Joko sinuun on kevät iskenyt täydellä teholla? Minusta alkaa tuntumaan että minulla suonissa virtaa muutakin kuin punkkua, voisko hormonit olla niin sitkeitä etteivät kuole talven pakkasilla?

tänä aamuna kauhoin autoa lumikinoksesta ties kuinka kauan.
        Hormonit ovat kyllä sitkeitä, ja niillä on paha taipumus hyrrätä silloin kun köh.. apua ei ole lähettyvillä. Mutta siitä aiheesta osaat varmasti kertoa enemmän. Nyt mie lähden karkuun.

tänä aamuna kauhoin autoa lumikinoksesta ties kuinka kauan.
        Hormonit ovat kyllä sitkeitä, ja niillä on paha taipumus hyrrätä silloin kun köh.. apua ei ole lähettyvillä. Mutta siitä aiheesta osaat varmasti kertoa enemmän. Nyt mie lähden karkuun.

..pienet lumisateet ja yöpakkaset kuuluu erottamattomasti kevääseen
        Kuuntelin tuossa yksi ilta uutisia vuodelta -57, säätila suomessa oli silloin pakkasta 25-30 asteen verran.. kovasti aikaisemmin tuo kevät nykyisin koittaa

Ei tuota apua hormonien hyrrätessä tarvitse lähettyvillä aina olla, riittää kun apua on tarvittaessa saatavilla ;)

• Kuunkulkija-

1. Oikeastaan ihan sama.

2. Saan riittävästi. Jos sitä ei tule niin ei haittaa. Sehän tarkoittaa että ketään ei kiinnosta.

3. Ei ole ollut aikaa, palataan sitten tuonpuoleisessa.

4. En, naiset on kliffoja otuksia.

5. Ei ehdi.

6. b) Pitäisi olla kykyjen mukaan ja sukupuoli ei ainakaan vielä kai vaikuta siihen. Tietysti jos olisi se kolmas sukupuoli...

7. Jos asiasta on puhuttu ei se tarkoita että se olisi sovittu.

8. Kaikkea mikä on näkyvissä. En kuitenkaan liho; missä vika?

9. Koko elämäni on pelkkää harrastusta.

10. Toivon vain että sössötykseni herättää jonkun johonkin.

11. Tuo a).

12. Tuo b).

13. Ei ole yhtään esiintyjää siellä.

14. Ei ehdi.

15. Tuo a) ja osittain b) mutta kyljestä.

16. Tuo d).

• se menee

1. a
      2. d
      3. c
      4. c
      5. menen
      6. b
      7. pärstäkerroin
      8. e
      9. d
      10.a
      11.a
      12.c
      13.joku
      14.en
      15.b
      16.c

• 1. Kaipaatko palstahuomiota a) paljon b) erittäin paljon c) ihan sikana?
      -Täh, en mä mittään palstahuomiota. Vaihtoehto: d) ihan normipaljon

-d)

-b)

-a) No siksi, koska Raamattu kusheepi tässä kohtia.

-No ehkä mieslääkärin, mukavampia yleensä.

-b)

-Päällepuhuminen/tietynlainen katse
      Syvällisempiä vaihtoehtoja ei ny jaksa pohtia.

-Paahtoleipää yleensä mussutan, mihin kategoriaan se sitten kuuluukaan? a)-b)

-Ei mikkään noista, mut c) kenties.

-Mikä hemmetin palstakilpailu?! mut vaikka b)

-a)

-b)

-No Ari taitaa voittaa. Sen alaäänet sulattaa mun korvat. jepjep

-No en menisi.

-No, siis en tee pahemmin mitään, mutta ajattelen ainakin a) tai b)

-a) Sai aikaan aika hyvän naururemakan, kiittis! :)

• PunainenPallukka

vähän palstahuomiota.....ja ellei sitä saa, niin v***t mä siitä. :DDDD

Ketjusta on poistettu 132 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      21
      4608
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3264
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3127
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      46
      2519
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      85
      1242
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      257
      1113
    7. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1099
    8. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1082
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      392
      1067
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      200
      966
    Aihe