Syitä ahmimiseen

please shoot me

itselläni bed alkoi aika naurettavasta ongelmasta, nimittäin vatsan kurinasta. vatsani kurisee aivan sairaalloisen kovasti jo pienestäkin nälästä, ja olen hävennyt sitä aina. ala-asteella minua pilkattiin ja kiusattiin asiasta, joten aloin syödä sairaalloisia määriä ettei mahastani lähtisi enää inahdustakaan. en vain kestä sitä häpeää, sitä tunnetta kun muut nauravat ja osoittelevat sormella tai kuiskivat ja virnuilevat. Kuinka päästä eroon ahmimisesta SEKÄ vatsan kurisemisesta ilman lihomista ja häpeää? Olen kokeillut juoda vettä, ei todellakaan auta, purkan syönti vielä vähemmän. Kurinaa estämään on aina syötävä vähintään sämpylä tai kaksi. Mikä neuvoksi? Vastausta arvostettaisiin.

7

1337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vain.

Vihdoinkin joku kohtalotoveri.
      Itselläni sama ongelma.
      Tekee elämästä todella vaikeaa vaikka toisten mielestä se on naurettava asia ._.
      Sisätautilääkärin mielestä olin mielenvikainen kun asia vaivaa minua.
      Enpä ole parannuskeinoa löytänyt viiden vuoden aikana. Syöminen on ainoa joka auttaa, vaikka toisaalta se aiheuttaa pahaa oloa ja lihomista. Usein olen syönyt niin paljon että oksennan ja sitten syönyt lisää kun oksensin osan syömästäni ruoasta pois. Ilman nieleminen ilmeisesti aiheuttaa myös vatsan kurinaa. Lääkäri suositteli etten söisi purkkaa koska silloin ilmeisesti tulee nieltyä ilmaa. Toivottavasti joskus tulee keksittyä joku parannuskeino.

• please shoot me

siis jo on ihmeellistä että lääkärit pitävät ihmistä mielenvikaisena tuollaisen takia! no kyllähän tässä kohta hulluksi tulee kun ei mikään auta mihinkään! kyllä on lääketiede mennyt perseelleen jos eivät enää ihmisiä osaa auttaa.

• minä vain.
        please shoot me kirjoitti:

siis jo on ihmeellistä että lääkärit pitävät ihmistä mielenvikaisena tuollaisen takia! no kyllähän tässä kohta hulluksi tulee kun ei mikään auta mihinkään! kyllä on lääketiede mennyt perseelleen jos eivät enää ihmisiä osaa auttaa.

Niinhän se on.
        Toivoin aluksi jotain ruumiillista syytä asialle.. purkki pillereitä ja kaikki kuntoon -systeemiä. Mutta eipä siinä niin sitten käynyt.
        Olihan se kieltämättä järkytys kun lääkäri totesi että olen mielenvikainen ja kysyi "tiedätkö mitä se tarkoittaa" todeten että "sinulla on päässä vikaa". Olin silloin 15. Lääkärit on paskoja, se on tullut todettua monen muunkin asian yhteydessä. Olishan semmonen taikapilleri oikein kiva, kaikki murheet katoaisi hetkessä. Opettelen tanssimaan ripaskaa sinä päivänä kun vatsa ei enää pidä ääntä :D ..sitä päivää tuskin nimittäin tulee.
        Psykologisissa testeissä olen käynyt jälkeenpäin ja niissä on todettu että olen ihan normaali, joskin masentunut. Olen kylläkin helpottunut siitä että en ole ainoa tämän ongelman kanssa. Kauanko olet kärsinyt tuosta vaivasta? :/

• please shoot me
        minä vain. kirjoitti:

Niinhän se on.
        Toivoin aluksi jotain ruumiillista syytä asialle.. purkki pillereitä ja kaikki kuntoon -systeemiä. Mutta eipä siinä niin sitten käynyt.
        Olihan se kieltämättä järkytys kun lääkäri totesi että olen mielenvikainen ja kysyi "tiedätkö mitä se tarkoittaa" todeten että "sinulla on päässä vikaa". Olin silloin 15. Lääkärit on paskoja, se on tullut todettua monen muunkin asian yhteydessä. Olishan semmonen taikapilleri oikein kiva, kaikki murheet katoaisi hetkessä. Opettelen tanssimaan ripaskaa sinä päivänä kun vatsa ei enää pidä ääntä :D ..sitä päivää tuskin nimittäin tulee.
        Psykologisissa testeissä olen käynyt jälkeenpäin ja niissä on todettu että olen ihan normaali, joskin masentunut. Olen kylläkin helpottunut siitä että en ole ainoa tämän ongelman kanssa. Kauanko olet kärsinyt tuosta vaivasta? :/

no kohta puoleen sellaiset seitsemän vuotta. vetää kyllä aika väsyneeksi tämä homma, sekä fyysisesti että henkisesti. huomenna kyllä ajattelin aloitta paaston, naurakoot muut murinalleni niin paljon kuin tykkäävät. alkaa riittää tämä löllyminen.

• eEben

no kohta puoleen sellaiset seitsemän vuotta. vetää kyllä aika väsyneeksi tämä homma, sekä fyysisesti että henkisesti. huomenna kyllä ajattelin aloitta paaston, naurakoot muut murinalleni niin paljon kuin tykkäävät. alkaa riittää tämä löllyminen.

Oletteko ikinä kuuleet hiivasyndroomasta? Siinä on yksi oire tuo mahan kurina ja mörinä..

Hiiva on päässyt valloilleen suolistossa ja ruoka ei imeydy kunnolla.

Hiivaa ruokkii sokeri, vehnä, muutkin viljat, makeat hedelmät, alkoholi..

Minä jätin noi kaikki pois ruokavaliostani ja söin sellaisen hiivantappokuurin CANDIDA forte hiivantuhoojat. Auttoi.

Hiivasyndrooman muita oireita:
        väsymys, ärtymys, huonontunut keskittymiskyky, alentunut stressinsietokyky ja lisääntynyt masentumistaipumus, ihon hilseily, heikko vastustuskyky, allergiaherkkyys, tulehdukset, valkea kate kielen päällä, hiivatulehdus alapäässä.

Toivottavasti tästä oli apua jollekin.
        Etsikää netistä tietoa ja kääntykää vaikka homeopaatin puoleen. Länsimainen lääketiede ei täysin tunnusta tällaisen hiivasyndrooman olemassaoloa. Jos meinaa aloittaa taistelun hiivaa vastaan, vaatii se todellista itsekuria, ruokavaliossa tulee meinaan olla tosi tiukka. Esim. melkein kaikissa valmisruoissa ja mausteissa on hiivauutetta tai arominvahvennetta, joita ei saisi syödä. Lisätyn sokerin välttäminenkin on vaikeaa.

• please shoot me
        eEben kirjoitti:

Oletteko ikinä kuuleet hiivasyndroomasta? Siinä on yksi oire tuo mahan kurina ja mörinä..

Hiiva on päässyt valloilleen suolistossa ja ruoka ei imeydy kunnolla.

Hiivaa ruokkii sokeri, vehnä, muutkin viljat, makeat hedelmät, alkoholi..

Minä jätin noi kaikki pois ruokavaliostani ja söin sellaisen hiivantappokuurin CANDIDA forte hiivantuhoojat. Auttoi.

Hiivasyndrooman muita oireita:
        väsymys, ärtymys, huonontunut keskittymiskyky, alentunut stressinsietokyky ja lisääntynyt masentumistaipumus, ihon hilseily, heikko vastustuskyky, allergiaherkkyys, tulehdukset, valkea kate kielen päällä, hiivatulehdus alapäässä.

Toivottavasti tästä oli apua jollekin.
        Etsikää netistä tietoa ja kääntykää vaikka homeopaatin puoleen. Länsimainen lääketiede ei täysin tunnusta tällaisen hiivasyndrooman olemassaoloa. Jos meinaa aloittaa taistelun hiivaa vastaan, vaatii se todellista itsekuria, ruokavaliossa tulee meinaan olla tosi tiukka. Esim. melkein kaikissa valmisruoissa ja mausteissa on hiivauutetta tai arominvahvennetta, joita ei saisi syödä. Lisätyn sokerin välttäminenkin on vaikeaa.

on tutkittu, ei oo hivaa päässä eikä toisessa

• Heip

on tutkittu, ei oo hivaa päässä eikä toisessa

Mulla oli sama ongelma, mutta vatsa ei kyllä kurise jos oon juonut tarpeeksi vettä.. ei tarvii syödä mitään. Mulla on aina vesipulo mukana. Lisäksi olen huomannut että rentoutuminen auttaa. Jos jännitän, niin oireet pahenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe