En ole löytänyt sopivaa äänestettävää vielä...
Kuka Vihreiden paras
11
562
Vastaukset
- vihreemies
Vihreämies Hulk
- on ilmeisesti
Vihreä Virtanen. Ainakin Eerolan sivuilla on hänelle annettu Hulk lempinimeksi.
- Keskusta = oikeasti vihreä
Vihreät on kuin vesimelooni: Pinnalta vihreä, mutta sisältä punainen. Älkää hyvät ihmiset langetko siihen ansaan. Vihreissä on 70-luvun radikaaliaktivisteja ja niiden jälkeläisiä, jotka ovat onnistuneet aivopesemään mukaansa nuoria, joita vihreät ainoastaan tukevat. Tavoitteet ovat taivaanrannanmaalausta ilman realismia.
Jos olet vihreä, äänestä Keskustaa, se sentään edistää maaseutua ja yrittäjyyttä > syntyy uusia työpaikkoja.
Vastakkainasettelun aika on ohi.
Oletko vasemmalla vaiko edellä?- kun olen puolueen jäsen
ja nauran noille sinun LUULOILLESI Vihreistä ja puolueestani. Olen vasta muuuttanut Kotkaan ja siksi kyselin KUKA olisi paras vaihtoehto VIHREISTÄ, ketä kannattaisi äänestää huomenna...
- Griinaria
kun olen puolueen jäsen kirjoitti:
ja nauran noille sinun LUULOILLESI Vihreistä ja puolueestani. Olen vasta muuuttanut Kotkaan ja siksi kyselin KUKA olisi paras vaihtoehto VIHREISTÄ, ketä kannattaisi äänestää huomenna...
oikeisto (vääristö)= perssuomalaiset, kokoomus, keskusta, demarit, kristillis"demokraatit" tappaa, oikeasti :( V*ttuun Nato ja EU.
- Mikko Mannonen
Olen seurannut ja vertaillut hartaudella paikal-
lisia ehdokkaita mediassa, arjessa sekä valtuus-
ton kokouksissa. Ilman mitään suku-tai puoluera-
sitteita olen päätynyt äänestämään Sami Virtasta.
Jotkut persoonat erottuvat massasta ilman, että
heidän tarvitsisi tuoda itseään julki muka parem-
pana tai etevämpänä kuin muut. Joistakin myös nä-
kee heti, että he tulevat vielä kuulluksi kunnal-
listasoa laajemmalti. Uskon Virtasen kuuluvan tä-
hän porukkaan.- täysin samaa mieltä
ja toivon Samille huomenna huikisevaa äänisaalista!
- kertoo.....
Jotain kertoo sekin, että Virtanen tuntuu savan ylipuoluerajojen arvostusta. Hänen muita kunnioittava tapansa tehdä politiikkaa on huomioitu myös lehdistössä.
kertoo..... kirjoitti:
Jotain kertoo sekin, että Virtanen tuntuu savan ylipuoluerajojen arvostusta. Hänen muita kunnioittava tapansa tehdä politiikkaa on huomioitu myös lehdistössä.
Sami on järkevän tuntuinen
- kalle
Ehdottomasti paras kaikista puolueista! Mukana mm. rantaratatoimikunnassa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu574510Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182921- 1402643
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152103- 151563
- 1151477
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601116- 951097
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211048