...olla enää turhempaa artistia kuin Antti Tuisku. Ei voi!! Kamala. Hirveitä biisejä. Jättäisi lauluhommat ja liittyisi johonkin tanssiryhmään :)
Voiko Suomessa...
6
525
Vastaukset
- huomioon
että paljon kuulijoita riittää myös Antin musiikille ja keikoilla käy todella paljon yleisöä. Miksi ihmeessä Antti tällöin olisi turha artisti? Antin artistina olemisen ei pitäisi haitata sinun elämääsi pätkääkään, mutta anna niiden ihmisten nauttia Antista, ketkä hänestä tykkäävät. Ajatusmaailmasi on ahdasmielinen ja itsekeskeinen :(.
- ipigjerjgpg
ahdasmielisiä ihmisiä mahtuu tähän maailmaan ja paljon. kyseinen immeinen ei pidä varmaan itsestäänkään.. :D minusta antti on tosi pop ja eihän se tuolla maailman huipulla olisi jos siitä ei pidettäisi... eik ni?
- zarkkuliini
tollasia. antti on ihq!
- Memi
noviisori kirjoitti:
Antti on ihku
T: Tyttö 15Mun mielestä ei oo varaa arvostella suomen huipulla olevia artisteja, ku ite et kuule varmaan osaa sen paremmin laulaa.
Ja miks kansa ostais Antin levyjä ihan hulluna, jos ne ei tykkäis tästä? Että revi siitä. - Zarkkuliini
noviisori kirjoitti:
Antti on ihku
T: Tyttö 15Kävin tossa pari päivää sitte sen konsertissa. Eroottista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815