Miksi miehet etsivät aina itseään huomattavasti nuorempaa seuraa? Sama ikä ei kelpaa. Onko tämä jotain nuoruuden haikailua, ei uskalla myöntää olevansa iäkäs. Nuorempi nainen tuo säpinää vai mitä lienee. Kuka miehistä uskaltaisi vastata. Kyselee 58-vuotias nainen
Ikä
14
933
Vastaukset
- ilmiö
yleensä tanssesissa sen huomaa, kun osa miehistä 50 ja siitä ylöspäin, hakevat tanssimaan paljon nuorempia naisia kuin mitä itse ovat.
Tälläviikolla sattui niin kiva tapaus, kun tuttava mies tuli käymään kylässä meillä ja tuli puheeksi ne edelliset tanssit ja hänelläkin oma ikäisensä vaimo, ja heillä menee hyvin. Mutta jostain syystä, huomasin kun tämä mies tanssi PALJON nuoremman naisen kanssa, oltuamme ns:tulla jäähyllä hänen rouvansa kanssa.
Kysyin että tunsitko sinä sitä naista, ei hän tuntenut.Just oli tullut Anttilan posti luettelo
postissa, niin heitin tälle miehelle sen nenän alle, ja sanoin että kuule tässä on paljon nuoria naisia joita voit ihailla ihan täällä omissa käsissä,,,,,,niin, hän jatkoi siihen että jos nuo kaikki naiset saisi noiden vaatteiden mukana hän tekis tilauksen justiinsa.
(NO tämä oli sitä meidän huumoria)- Pirre*
tämä nuori tanssitettava olikin hakenut tätä miestä, kun huomasi hänen jääneen yksin. :)
Nykyään naisetkin hakevat, vaikkei ole varsinaisia naisten hakujakaan. - ???=====
Pirre* kirjoitti:
tämä nuori tanssitettava olikin hakenut tätä miestä, kun huomasi hänen jääneen yksin. :)
Nykyään naisetkin hakevat, vaikkei ole varsinaisia naisten hakujakaan.&&&
- Pirre*
???===== kirjoitti:
&&&
taulujakin; ihminen on nuorena kaunis kuin taulu tai koru..:)
- Akaton mies
Pirre* kirjoitti:
taulujakin; ihminen on nuorena kaunis kuin taulu tai koru..:)
Nuoret pitää jättää rauhaan, en ymmärrä liioon lainkaan sitä että vanhat ukoonkalsoot hännyystelöö nuoria likkoja. Nuorilla on omat haavehet elämästään, ei niitä saa alakaa tietentahtoen rikkomahan. Eihän siitä tuu mitään notta nuorinainen menöö vanhan ukoon kans yhtehen. Niin naisen tarves ei minulle kyllä tuu jotta sellaasta tekisin, ei ainakaan jos tämä vähäänenkään ymmärrys ittelläni säilyy. Ennen vaikka lyön hakoorauralla koko kellukkehet irti itteltäni ja nakkaan takanperähän.
- ja sitäpaitsi:
Akaton mies kirjoitti:
Nuoret pitää jättää rauhaan, en ymmärrä liioon lainkaan sitä että vanhat ukoonkalsoot hännyystelöö nuoria likkoja. Nuorilla on omat haavehet elämästään, ei niitä saa alakaa tietentahtoen rikkomahan. Eihän siitä tuu mitään notta nuorinainen menöö vanhan ukoon kans yhtehen. Niin naisen tarves ei minulle kyllä tuu jotta sellaasta tekisin, ei ainakaan jos tämä vähäänenkään ymmärrys ittelläni säilyy. Ennen vaikka lyön hakoorauralla koko kellukkehet irti itteltäni ja nakkaan takanperähän.
eiköhän tässä ole sama periaate kuin kaupankäynnissä: ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa. Eronneet miehet, jotka laittavat deittihaussa uuden kumppanin ikähaarukaksi ´oma ikä -5-20 v´ saavat todennäköisesti vastauksia ikäluokasta ´oma ikä 5 v´. Monethan vielä valehtelevat ikänsä nuoremmaksi.
Jos nuorempi nainen sattuu käymään vieheeseen, siitä saattaa seurata lyhyt seksi-ilo, mutta pian toinen tai molemmat tekevät johtopäätöksen, ettei yhteisiä eväitä ole pidemmälle matkalle. Tämän todistaa sekin, että näitä "alaikäissuhteita" saattaa kertyä liuta lyhyessä ajassa. Miehen pitäisi vanhempana tietää ja ymmärtää tosiaan jättää nuoret, kokemattomammat rauhaan, ilman näitä pettymyksiä. - tammikuun likka
Akaton mies kirjoitti:
älä hyvä ihminen sitä ny ainakaan tee :)))
- Akaton mies
tammikuun likka kirjoitti:
älä hyvä ihminen sitä ny ainakaan tee :)))
No en tee, en niin tekkään. lukiishan noon aina lait koviimmat,hih.
- Pirre*
Akaton mies kirjoitti:
tarkoittanutkaan kommentillani muuta kuin yksittäistä nuoremmankin tanssittamista, ja kun kerran on olleet yleiset tanssi..
En missään nimessä minäkään ottaisi, nimittäin jos oisin ottamassa uutta puolisoa, itsestäni nuorempaa, - enkä tosin kovin paljon vanhempaakaan - pari - kolme vuotta suuntaan tai toiseen ei meinaa ihmisten keskinäisessä ajattelussa ja kokemusmaalimassa vielä mittää.
Nuoret ovat, niinku sanoin kauniita katella, niinkuin joku taideteos, ei muuta saa ollakaan - ja katsoa saa muttei koskea.
Vanhempi tyttäremme kertoi aikoinaan yökötellen, kuinka asuinkorttelimme mies oli tullut lässyttämään hänelle tykkäävänsä mahdottomasti nuorista tytöistä; tyttäremme oli silloin n. 15 vuotias - sen jälkeen suututti nähä koko ukkoa.
:(
ps. eläkä nyt säikytä tuota t.l ää :)) - Akaton mies
Pirre* kirjoitti:
tarkoittanutkaan kommentillani muuta kuin yksittäistä nuoremmankin tanssittamista, ja kun kerran on olleet yleiset tanssi..
En missään nimessä minäkään ottaisi, nimittäin jos oisin ottamassa uutta puolisoa, itsestäni nuorempaa, - enkä tosin kovin paljon vanhempaakaan - pari - kolme vuotta suuntaan tai toiseen ei meinaa ihmisten keskinäisessä ajattelussa ja kokemusmaalimassa vielä mittää.
Nuoret ovat, niinku sanoin kauniita katella, niinkuin joku taideteos, ei muuta saa ollakaan - ja katsoa saa muttei koskea.
Vanhempi tyttäremme kertoi aikoinaan yökötellen, kuinka asuinkorttelimme mies oli tullut lässyttämään hänelle tykkäävänsä mahdottomasti nuorista tytöistä; tyttäremme oli silloin n. 15 vuotias - sen jälkeen suututti nähä koko ukkoa.
:(
ps. eläkä nyt säikytä tuota t.l ää :))Kyllähän mä tiesin sun ajatusmaalimas. Tottahan noon nuoret ihimiset mukavia kattella, niinkuun tuos sanootki. Niin tytöt ku pojakki ja oikeen välihin tuloo sellaanen karemieli ainaki ittelleni ku nua vuoret on menny niin justihin ku siivillä ohitte.
Eikä se tl. ny niin vähäästä säikährä, en uskokkaan. Se alakaa jo meirän ikääsillä, hih, olla se ja sama mitä tuolla haaraanperiis enää kanteloo,hih. Ollahan jääty jo sakiista, muutoonki. - Pirre*
Akaton mies kirjoitti:
Kyllähän mä tiesin sun ajatusmaalimas. Tottahan noon nuoret ihimiset mukavia kattella, niinkuun tuos sanootki. Niin tytöt ku pojakki ja oikeen välihin tuloo sellaanen karemieli ainaki ittelleni ku nua vuoret on menny niin justihin ku siivillä ohitte.
Eikä se tl. ny niin vähäästä säikährä, en uskokkaan. Se alakaa jo meirän ikääsillä, hih, olla se ja sama mitä tuolla haaraanperiis enää kanteloo,hih. Ollahan jääty jo sakiista, muutoonki.- viskoo hohtimia kaivvoon, siitä se hmmm..virkoo..:)) hahaa siitäs sait..
- Akaton mies
Pirre* kirjoitti:
- viskoo hohtimia kaivvoon, siitä se hmmm..virkoo..:)) hahaa siitäs sait..
Kiitoos vaan kannustuksesta, ja piretähän hohtimet vielä taskuus, kyläntie on pitkä tierä mitä tarvittoo, hih.
- se tekkee
Akaton mies kirjoitti:
kuiteski kippeetä :( hui!
- 60 v
Kyllä keski iän ylittänyt nainen on harkitsevaisempi eikä tee harkitsemattomia lupauksia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174