Kesä tuli ja juopot palasi taas lordi pubin kätköistä Kuninkaankadulle. Millä ihmeellä noista kadulle ulostavista ja häiriköijistä päästäisiin eroon?
Kesä tuli ja juopot palasi
5
763
Vastaukset
- joko yksi heistä
Hän joka heräsi henkiin kuolleista, ruumispussissa, onko mukana jo.
Siinähän se porukka oli koko viime kesän, vapaakirkon portailla ryyppäsivät, siwasta varastivat, jne.
Erota niistä jos haluaa, kannattaa pysyä poissa niiltä kulmilta. Minua tuo porukka ei häirinnyt. - kevättä on jo
Kyl se vaan on inhottavaa kun haiseva känni ihminen ulostaa kuin koira, sillä erolla että koira on remmissä mutta hminen ei ole
kyl ne juopot tän Mansen aseman pilaa, mutta jos yhtään lohruttaa niin kyl mar muuallakin on tällästä. - Marion.T
jakaa niille ilmaiseksi Hauska-koirankakkapusseja, kyllä niihin voi oksentaa sekä keräillä omat kakkansa ja sitten siististi sujauttaa ne roskapönttöön:D
- mutkun, mut
Kaupunki lienee sitämieltä, että ihmisenpaskaan on kiva astua, koiranpaskaan ei. Makunsa kullakin.
- maalle
kaupunki elää. kaupunki on täynnä erilaisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468