Sain tänään tosi levollisen mielen, kun aamupäivällä tartuin sauvoihin ja lähdin lenkille. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Tuntui levolliselta kävellä yksin. Hartioden jännityskin laukesi. Poikkesimpa samalla äänestämässä. Numero piirtyi paperille kevyesti.
Olipa matkalla kohtalokin pelissä taas kerran. Tuli vastaan tuttava pariskunta. He tarvitsivat apuani tulevalla viikolla. Mieliala senkuin parani - olen tarpeellinen. Vielläpä kerkesin venyttely jumpaan yle 2 tyttöjen kanssa.
Mielenrauhaa
6
407
Vastaukset
- Painukaa
ulos senkin TOLLOT.
Olisiko aika käydä sinunkin ulkona ja yrittää seestyä? Tuosta nimittelystä arvailen meidän olleen viestittelemässä aikasemminkin.
- Ihanan
meyri kirjoitti:
Olisiko aika käydä sinunkin ulkona ja yrittää seestyä? Tuosta nimittelystä arvailen meidän olleen viestittelemässä aikasemminkin.
ladyn kanssa kävelemässä.
- murtzi
Ihanan kirjoitti:
ladyn kanssa kävelemässä.
Määpä annan sulle pari neuvoo. Ladylle jutskataan mukavia, ei nimitellä esim tolloksi, käsikynkässä kävelään huom. ote vakaa ei puristava.
Mulla on tunne et toimit toisella tapaa. Varo Lady häippäsee.
Muuten oliko sitä Ladyä...
Tämän verran minä halusin kirjoittaa näistä vaaleista.
Nytpä tiedät äiskä, sitten että kävin äänestämässä. (Kerronpa viellä sen verran, että tällä kertaan annoin ääneni ratkaista vaalikoneen. Katsotaan sitten seuraavissa, joko löytyisi eritavalla...)Yksi juttu viellä, käyppä kurkkaan galleria sivuani, siellä on myöhästynyt s.lahja sinulle.
Ps gallerisivulle pääsee, kun painaa hiirellä meyriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435197Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei864498Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504250Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73973Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123761Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403643Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313605Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553353Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1892265