Sain tänään tosi levollisen mielen, kun aamupäivällä tartuin sauvoihin ja lähdin lenkille. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Tuntui levolliselta kävellä yksin. Hartioden jännityskin laukesi. Poikkesimpa samalla äänestämässä. Numero piirtyi paperille kevyesti.
Olipa matkalla kohtalokin pelissä taas kerran. Tuli vastaan tuttava pariskunta. He tarvitsivat apuani tulevalla viikolla. Mieliala senkuin parani - olen tarpeellinen. Vielläpä kerkesin venyttely jumpaan yle 2 tyttöjen kanssa.
Mielenrauhaa
6
438
Vastaukset
- Painukaa
ulos senkin TOLLOT.
Olisiko aika käydä sinunkin ulkona ja yrittää seestyä? Tuosta nimittelystä arvailen meidän olleen viestittelemässä aikasemminkin.
- Ihanan
meyri kirjoitti:
Olisiko aika käydä sinunkin ulkona ja yrittää seestyä? Tuosta nimittelystä arvailen meidän olleen viestittelemässä aikasemminkin.
ladyn kanssa kävelemässä.
- murtzi
Ihanan kirjoitti:
ladyn kanssa kävelemässä.
Määpä annan sulle pari neuvoo. Ladylle jutskataan mukavia, ei nimitellä esim tolloksi, käsikynkässä kävelään huom. ote vakaa ei puristava.
Mulla on tunne et toimit toisella tapaa. Varo Lady häippäsee.
Muuten oliko sitä Ladyä...
Tämän verran minä halusin kirjoittaa näistä vaaleista.
Nytpä tiedät äiskä, sitten että kävin äänestämässä. (Kerronpa viellä sen verran, että tällä kertaan annoin ääneni ratkaista vaalikoneen. Katsotaan sitten seuraavissa, joko löytyisi eritavalla...)Yksi juttu viellä, käyppä kurkkaan galleria sivuani, siellä on myöhästynyt s.lahja sinulle.
Ps gallerisivulle pääsee, kun painaa hiirellä meyriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541
