Tulevatko formulat jo ensi kaudella maksulliselta MTV3 MAX -kanavalta? Miten näkyy MTV3:lla, vai näkyykö ollenkaan? Mitä näkyy MAX:lta, näkyykö enemmän vai? Mistä/Miten saan näkymään formula1-lähetykset suorina kaudella 2007? Korttipaikalla varustettu Digiboksi hankittu formulaa varten, tarvitsenko "formulakortin" R-kiskalta? Kertokaa jotain kauden 2007 F1-lähetyksistä. Mitä tullaan näkemään MTV3:lla, mitä MTV3 MAX:lla? Näkyykö formulat maksuttomilla kanavilla? Tuleeko MTV3 MAX lähetykset näkymään myös satelliittikanavilla v.2007 ?
16.02.2007 19:21
Formula 1:n televisio-ohjelmisto jakaantuu MTV3:lle ja MTV3 MAXille siten, että MTV3 MAXilla televisioidaan kaikki kisatapahtumat suorina ja mainoskatkoitta. Lisäksi MAXilla on runsaasti formula 1 -aiheista lisäohjelmaa, jota ei ole muualla saatavissa. Käytännössä GP-viikonloput on MAXilla lähes kokonaan omistettu formuloille.
MTV3-kanava televisioi kaikki kisatapahtumat muutaman tunnin viiveellä jälkilähetyksinä - kuitenkin siten, että viikonlopun F1-tunnelmaan pääsee hyvin mukaan.
Uuteen formula 1 –sopimukseen kuuluvat myös muut sähköiset jakelukanavat, joten ensimmäistä kertaa suomalaisilla on mahdollisuus seurata lajia myös laajakaistan ja mobiilin välityksellä.
MTV3 MAX näkyy maaliskuusta 2007 alkaen digitaalisesti antennitalouksissa, kaapelitalouksissa ja myös satelliittitalouksissa.
Satelliittilähetysten kanavapaketissa näkyvät MTV3 MAX, MTV3 Leffa ja MTV3 Fakta sekä myöhemmin myös Subtv Juniori. Satelliittiin näitä kolmea kanavaa myyvät Viasat ja Viasatin jälleenmyyjät.
Antennitaloudessa asuvat tarvitsevat antennitalouksiin tarkoitetun digiboksin, jossa on Conax-kortinlukija sekä PlusTV:n katselukortin. Kaapelitalouksissa asuvat tarvitsevat kaapelivastaanottoon tarkoitetun digiboksin , jossa on Conax-kortinlukija sekä oman kaapeliyhtiönsä katselukortin. MTV3 ei itse myy Kanavapaketteja. Antennitalouksiin niitä myyvät PlusTV ja PlusTV:n jälleenmyyjät ja kaapelitalouksiin kaapelioperaattorit.
Tätä luvattiin... mutta mutta mainoskatkot ovat kuulema käytössä :) VAATIKAA RAHANNE TAKAISIN!
MTV 3 HUIJASI TEIDÄT
11
1522
Vastaukset
- Hamsori1
Kyllä Formulat näkee ilmaiseksikin netissä! Ja vieläpä PARAMMALLA selostuksella!
Katsoin viime yönä Melbournen kilpailun.
1.Mene osoitteeseen http://www.tvunetworks.com/
2.lataa ohjelma: "TVU Player version v2.3.2.beta19"
3.Asenna ohjelma
4.Katso kanavia
(FOX, FOX news, Comedy Central, ym.ym.ym.)
Formulat tulevat kanavalta "Star Sports" brittiselostuksella. Legendaarinan ja ammattilainen selostaja (joka on Formula1 peleissä :)- spock666
Katsoin ne ilmatteeks. Sopcastin kautta. cctv5 Mutta ilman ääntkä koska muija kuorsas samaassa huoneessa ;)
- entiseen aikaan
MTV3 Seuraa entistä Neuvostoliittoa. Joka paikassa sai jonottaa, kaikki myöhästyi, laadulla ei ollut väliä, rahaa piti saada kansalaisten vaikka millaisella kaupanteolla esim. Suomalaisilta turisteilta omaan taskuun. Miten sitten välitettiin kansalaisista... eipä paljon muulla tavalla, kuin Sakharias tanssii kun kepillä soitetaan.
Nyt kun Venäjä on vaurastunut, muuttunut - tahti on toinen. Suuret yhtiöt sanelevat nuotit. Rahaa raavitaan sieltä mistä vain saadaan. MTV3 on ottanut oppinsa naapurista, mutta kulkee kehityksen jäljessä. Ei ole vielä päässyt nykyaikaan kun myy korttiaan 10:n hintaan. Se pitäisi olla satasen ja lopettaa vielä nämä "laadukkaat" jälkilähetykset kokonaan.
Voisimme silloin kaikki Formulan ystävät ostaa Italiasta kokovuoden kattavan perhepelipaketin ja jättää hyvästit Suomalaiselle mediamonopolille, joka ei ajattele omia maksajiaan. Aiemmin Suomessa on arvostettu laatua, nyt vain rahaa. Surkeata tämä Maikkarin touhu ja aina surkeammaksi mennyt. - mainoskatkoja MAXilla
"Tätä luvattiin... mutta mutta mainoskatkot ovat kuulema käytössä :)"
Olet kuullut väärin. MAXin tai muidenkaan Maikkarin maksukanavapaketin kanavien ohjelmissa ei ole mainoskatkoja.- Oletkos nyt
aivan varma asiasta?
Ohjelman mainokset on sijoitettu siten, että ennakkolähetys on eri kuin itse kisa. Tällöin ohjelma katkeaa välissä ja siihen tulee ns. sponsorien mainokset.
Sama juttu on kisan, palkintojen jaon ja lehdistötilaisuuden välissä.
Eli on turha mainostaa, että lähetykset on ilman mainoksia!!! - eri asia
Oletkos nyt kirjoitti:
aivan varma asiasta?
Ohjelman mainokset on sijoitettu siten, että ennakkolähetys on eri kuin itse kisa. Tällöin ohjelma katkeaa välissä ja siihen tulee ns. sponsorien mainokset.
Eli on turha mainostaa, että lähetykset on ilman mainoksia!!!Ohjelmasponsorit toki ovat eri asia kuin mainoskatkot. Mainoskatkot katkaisevat lähetyksen. Toki Maikkarin on järkevää pätkiä lehdistötilaisuus ja palkintojenjako omiksi ohjelmikseen. Näin voidaan näyttää ohjelmasponsoreita sillä aikaa kun paikanpäällä ei tapahdu mitään.
Ohjelmasponsorit ovat hyvä asia. Ne maksavat osan minun puolestani sotkematta itse kilpailulähetyksiä. Minä ainakaan en koe itseäni huijatuksi, koska F1-lähetykset ovat juuri sitä mitä oletinkin saavani. - minuakaan
eri asia kirjoitti:
Ohjelmasponsorit toki ovat eri asia kuin mainoskatkot. Mainoskatkot katkaisevat lähetyksen. Toki Maikkarin on järkevää pätkiä lehdistötilaisuus ja palkintojenjako omiksi ohjelmikseen. Näin voidaan näyttää ohjelmasponsoreita sillä aikaa kun paikanpäällä ei tapahdu mitään.
Ohjelmasponsorit ovat hyvä asia. Ne maksavat osan minun puolestani sotkematta itse kilpailulähetyksiä. Minä ainakaan en koe itseäni huijatuksi, koska F1-lähetykset ovat juuri sitä mitä oletinkin saavani.että sponsorit pari kertaa vilahtivat ruudussa, koska niiden aikana ei tapahtunut mitään tärkeää. Mielummin tuo kuin se, että F1 esitettäisiin täysin ilman sponsoreita pelkillä kk-maksuilla ja hinta olisi huomattavasti korkeampi...
- spock666
Ohjelmasponsorit heh no voihan sitä kiertää tolla nimellä, ihan niinkuin mtv3 sella on Vanhat klassikot (uusintojen) tilalla =)
- Tietäväinen_
Oletkos nyt kirjoitti:
aivan varma asiasta?
Eli on turha mainostaa, että lähetykset on ilman mainoksia!!!"Ohjelman mainokset on sijoitettu siten, että ennakkolähetys on eri kuin itse kisa. Tällöin ohjelma katkeaa välissä ja siihen tulee ns. sponsorien mainokset."
Niin MTV3 Maxin lähetyksessä niitä mainoksia ei ollut. Toki kun lähetys loppuu ja alkaa uusi ohjelma niin silloin esitetään mainoksia, mutta itse ohjelmaa ei katkasta mainoksin.
Ja ellet muista niin kun formulat tuli MTV3:lta niin silloin ennakko, kisa ja palkintojenjako olivat eri lähetys, tämä sentakia että voi jättää tallentamatta turhat.
"Eli on turha mainostaa, että lähetykset on ilman mainoksia!!!"
Eikä ole, koita nyt tajuta, että ennakko, kisa ja palkintojenjako ovat eri ohjelmia/lähetyksiä jotenka ilman muuta niiden välissä mainoksia voi esittää. Mutta kisaa jne... ei katkasta mainoksilla, joten lähetyksessä ei ole mainoskatkoja.
- ohboys-toys
Virossa ei ole tv-maksua, ja siellä näytetään formulat oikeaan aikaan ja kokonaisena, vaikka Virolla ei olekaan omia kuskeja.....
tätä sitä nyt saa kohta kaikesta maksaa...digibokseistä alkaen...meinan vaihtaa satelliittivastaanottimeen, sieltä näkyy mm. Viron kanavat.....
täällä nyt rahastetaan kaikesta, kohta myös hengittämisestä pitää maksaa.....KIITOS!!!- kuitenkin
Jos Virossa ei ole TV-lupamaksua, maksavat katsojat siellä kanavien ohjelmat jollain muulla tavalla. Veroissa, tai tuotteiden hinnoissa. YLEn ohjelmat pitäisi täälläkin kustantaa suoraan verovaroista, niin vapaamatkustaminen ei onnistuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274