Sairaalloinen lapsiviha

LLKM

Kuten otsikko sanoo.

Et olen jätkä joka on yli kahenkympin iässä. Ja koko pienen elämäni ajan olen inhonnu vauvoja/lapsia yli kaiken. Mutta nyt on huomannu et se on suorastaan muuttunut vihaksi. Pelkkä vauvan näkeminenki saa kylmät väreet menemään selkäpiitä pitkin ja joskus jopa kirjaimmellisesti tulee kuvottava olo kun näkee niitä pikkupaskiaisii. Silti en ikinä satuttas yhtä vaikka kuinka tahtoisinkin.

Ja suhde asiat on tietysti monta kertaa vaikeempikeempia koska on vain harvoja naisia joita oon tavannu joilla olis edes hieman samanlainen lapsi viha kuin minulla. Koska kaikki lapsi ihmiset tai niistä ees hitusen pitävät saavat mun vihat päälleen heti ja en halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan.

Mutta anyway et pystyykö tälläisen käyttäytimisen laskee jonkinlaiseks mielisairaudeks vai onko se yksinkertasesti vaan luonteen piirre? (Ainakin ihmisissä se herättää pahennusta aina kun tästä kertoo)

33

3913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkäävät varmaankin,jos

      heillä on lapsia,Olethan sinäkin ollut lapsi,Kannattaisi varmaan käydä keskustelemassa psykiatrin kanssa

      • LLKM

        Olishan se pitäny arvata että tulee ainakin yks heitto että "olet säkin ollu kakara joskus" No en pystyny moista valitsemaan joten se ei oo mikään syy mun mielest lopettaa vihaa vaikka ite on ollu samanlainen.


    • vihaan

      Itsekin vihaan kakaroita mutta sen takia että ihmisten pitää aina tuoda niitä lastenrattaita joka puolelle. Kiva jos saa pillua/mulkkua mutta pitääkö panon tuotoksia vielä tulla esittelemään ympäriinsä? Kivat vaan lasten vanhemmille, voisivat joskus miettiä millä tavalla tuommoinen voi loukata muita ihmisiä.

      • olette itsekkäitä

        paskiaisia.
        Olette täynnä itseänne.
        Sulkekaa jo turpanne.


      • LLKM
        olette itsekkäitä kirjoitti:

        paskiaisia.
        Olette täynnä itseänne.
        Sulkekaa jo turpanne.

        Tai sit pidä sinä se saatanan ahdasmielinen turpas kiinni! Just perus kakara palvojien asenne. Jos et tykkää/vihaat lapsia nii heti ollaan paskiaisia, sairaita tai muuten vaan maan kuonaa.

        Vittu te lapsirakkaat ihmiset ootte niin vitun täynnä itteenne ja niin valmiina tuomitsemaan muita.

        Haistakaa vittu!


      • haukkumassa
        olette itsekkäitä kirjoitti:

        paskiaisia.
        Olette täynnä itseänne.
        Sulkekaa jo turpanne.

        On se kumma että heti kun sanoo mielipiteensä on paskiainen ja ties mitä. Kumma myös että yritetään laittaa kaikki ihmiset samaan muottiin vaikka tämä yhteiskunta on muutenkin aika perseestä. Kaikki ei halua lapsia ja ketään ei pidä tuomitsemaan sen takia, ettäs tiedät!

        Enkä käsitä mitä itsekästä siinä on. Perustelepas väitettäsi jos kerran itse olet niin fiksu! Uskallan kyllä sanoa että lapsia hankkivat ne vasta itsekkäitä ovat koska lapset tehdään vain oman mielihyvän vuoksi. Vai väitätkö että lapset tehdään vain sen vuoksi että yhteiskunnassa olisi ihmisiä?

        Ja tuo "turvan sulkeminen" on just tyypillistä puhetta. Kun verbaalinen lahjakkuus loppuu kesken jotkut turvautuvat voimalauseisiin joilla ei ole mitään sisältöä. Kuulisin mielelläni myös perustelusi itsekkyydellemme. Jos kerran itsekkäiksi väität täytyy sun pystyä perustelemaan asiaasi, muuten olet aika tyhjän päällä.

        Mutta lapsia vihaan joka tapauksessa. En ole koskaan pitänyt kakaroista vaikka itsekin olen kakara ollut. Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa. Jo pienenä vihasin muita lapsia.


      • lapsivihasta

        Mua ärsyttää myös suunnattomasti uutiset joissa kerrotaan että joku lapsi on kuollut vaikka synnytyksessä tms. Ei todellakaan kiinnosta semmoset jutut! Jos niin käy sopii tehdä uusi kakara, ei sen luulisi niin vaikeata olevan! Ja turha silloin syytellä lääkäreitä että lapsi on kuollut sillä menetys ei tunnu maailmassa lainkaan. En muutenkaan ymmärrä ihmisiä että miten kukaan oikeasti voi halua lapsia? Parisuhteen ymmärrän että useimmat haluaa, mutta lapsia en todellakaan ymmärrä... enkä koskaan tule ymmärtämäänkään. Ainoa syy miksi niitä voisi kuvitella hankkittavan on suvun jatkaminen. Mitään muuta syytä ei oikeasti ole olemassakaan.


      • LLKM
        haukkumassa kirjoitti:

        On se kumma että heti kun sanoo mielipiteensä on paskiainen ja ties mitä. Kumma myös että yritetään laittaa kaikki ihmiset samaan muottiin vaikka tämä yhteiskunta on muutenkin aika perseestä. Kaikki ei halua lapsia ja ketään ei pidä tuomitsemaan sen takia, ettäs tiedät!

        Enkä käsitä mitä itsekästä siinä on. Perustelepas väitettäsi jos kerran itse olet niin fiksu! Uskallan kyllä sanoa että lapsia hankkivat ne vasta itsekkäitä ovat koska lapset tehdään vain oman mielihyvän vuoksi. Vai väitätkö että lapset tehdään vain sen vuoksi että yhteiskunnassa olisi ihmisiä?

        Ja tuo "turvan sulkeminen" on just tyypillistä puhetta. Kun verbaalinen lahjakkuus loppuu kesken jotkut turvautuvat voimalauseisiin joilla ei ole mitään sisältöä. Kuulisin mielelläni myös perustelusi itsekkyydellemme. Jos kerran itsekkäiksi väität täytyy sun pystyä perustelemaan asiaasi, muuten olet aika tyhjän päällä.

        Mutta lapsia vihaan joka tapauksessa. En ole koskaan pitänyt kakaroista vaikka itsekin olen kakara ollut. Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa. Jo pienenä vihasin muita lapsia.

        Huh onneks näyttää olevan muitakin "erilaisia" tyyppejä tässä harmaan tylsäs tavis lisääntyjä massan keskellä.

        Kai se niin menee et lisääntyjät on kuin Kristityt. Heidän pieneen laatikkomaiseen ajatusmailmaan ei riitä muuta kuin heidän oma elämän tapa ja kaikki muu on väärin.

        Kyl oksettaa ajatus että tälläsii säälittävii surkimuksii on planeetta täynnä.


      • jossa olen
        haukkumassa kirjoitti:

        On se kumma että heti kun sanoo mielipiteensä on paskiainen ja ties mitä. Kumma myös että yritetään laittaa kaikki ihmiset samaan muottiin vaikka tämä yhteiskunta on muutenkin aika perseestä. Kaikki ei halua lapsia ja ketään ei pidä tuomitsemaan sen takia, ettäs tiedät!

        Enkä käsitä mitä itsekästä siinä on. Perustelepas väitettäsi jos kerran itse olet niin fiksu! Uskallan kyllä sanoa että lapsia hankkivat ne vasta itsekkäitä ovat koska lapset tehdään vain oman mielihyvän vuoksi. Vai väitätkö että lapset tehdään vain sen vuoksi että yhteiskunnassa olisi ihmisiä?

        Ja tuo "turvan sulkeminen" on just tyypillistä puhetta. Kun verbaalinen lahjakkuus loppuu kesken jotkut turvautuvat voimalauseisiin joilla ei ole mitään sisältöä. Kuulisin mielelläni myös perustelusi itsekkyydellemme. Jos kerran itsekkäiksi väität täytyy sun pystyä perustelemaan asiaasi, muuten olet aika tyhjän päällä.

        Mutta lapsia vihaan joka tapauksessa. En ole koskaan pitänyt kakaroista vaikka itsekin olen kakara ollut. Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa. Jo pienenä vihasin muita lapsia.

        samaa mieltä...

        "Kun verbaalinen lahjakkuus loppuu kesken jotkut turvautuvat voimalauseisiin joilla ei ole mitään sisältöä."

        On aivan järkyttävää kun ihmiset puhuvat tuolla tavoin. hyvänkin keskustelun voi pilata tähän tyyliin...

        "Kiva jos saa pillua/mulkkua mutta pitääkö panon tuotoksia vielä tulla esittelemään ympäriinsä?"

        hmph...odottavan aika on pitkä kun on ikää 15v...


      • psyco-man
        LLKM kirjoitti:

        Tai sit pidä sinä se saatanan ahdasmielinen turpas kiinni! Just perus kakara palvojien asenne. Jos et tykkää/vihaat lapsia nii heti ollaan paskiaisia, sairaita tai muuten vaan maan kuonaa.

        Vittu te lapsirakkaat ihmiset ootte niin vitun täynnä itteenne ja niin valmiina tuomitsemaan muita.

        Haistakaa vittu!

        No ei sulla kyllä hyvin mee! Jätkä hyppii seinille pelkästään istumalla tietokoneen äärellä..Oletko nyt IHAN varma kyvystäsi hillitä väkivaltaiset kimmokkeesi kun näet lapsia? Vähän tuntuu siltä että ei ole kovin terveellistä antaa sinunlaisesi kuumakallen kulkea vapaana..Enpä ihmettelisi vaikka lukisimme sinusta vielä jossakin iltalehden lööpissä..


    • iida76

      Muakin inhottaa semmonen vauva-hössötys.Jos joku on saanut vauvan niin sille pitäisi ällö-leperrellä ja kehua että onpa sulonen.Ja bussissakin ovat tiellä vaunuineen ja sitte kakarat kiljuu niin että bussi raikaa.Ei käy kateeks niitä joilla on vauvoja.

    • Anastaazia

      Heippa! Minä en oikeastaan vihaa lapsia, mutta en heitä ihannoikkaan. Mua ärsyttää vauvojen/lasten kirkukohtaukset ja kitinät. Vauvakuumetta mulla ei ole ikinä ollut, vaikka moni ystävä on jo äidiksi tullut. Ei millään jaksa kuunnella heidän lässynlässyn lapsijutustelua ja vielä, kun töissäkin saa kuunnella työkaverien pikkupilttien tekimisiä. Booooring!

    • ...........................

      No mikä niissä sitten pistää vihaksi oikeasti? Analysoi tarkemmin?

      Mulla on kaks muksua mutten mä koe että mun sua tarvis jotenkin erikoisesti vihata. Okei, sä et tykkää mukuloista. Eli en pyydä hoitajaksi enkä änge niitä naamalles. Mua ihan oikeasti kiinnostaa että mikä niissä sitten vihastuttaa, ja voiko kenties asialle tehä jotain?

      • LLKM

        Itseasiassa lapsuus oli hyvää aikaa mulle. Mutta muistan kuin eilispäivän kun olin jotain viis vuotias risteilyllä porukoitten kans. Ja joku lapsi oli alkanu itkee. Nii olin sanonut että jos mä oisin kapteeni nii mä heittäisin kaikki rääkyvät vauvat mereen XD

        Et se vaan on ollu päällä koko elämän. Vaikka lapsuus oli huoletonta ja onnellista. Niin silti tämä viha ja inho on ollu päällä joka on vaan pahentunu ajan myötä.

        Et joko oon ollu pipipää jo syntyessäni. Tai sit se vaan on luonteenpiirre jota ei sais tuomita niin kauan kuin se ei aiheuta kuin pientä mielipahaa sokeissa kakaraihmisis.

        Ja en todellakaan haluu parantuu tästä. En kadu sitä yhtään. Tahtois vaan tietää että onko tää virallisesti jokin syndrooma sairaus.


      • ..............................
        LLKM kirjoitti:

        Itseasiassa lapsuus oli hyvää aikaa mulle. Mutta muistan kuin eilispäivän kun olin jotain viis vuotias risteilyllä porukoitten kans. Ja joku lapsi oli alkanu itkee. Nii olin sanonut että jos mä oisin kapteeni nii mä heittäisin kaikki rääkyvät vauvat mereen XD

        Et se vaan on ollu päällä koko elämän. Vaikka lapsuus oli huoletonta ja onnellista. Niin silti tämä viha ja inho on ollu päällä joka on vaan pahentunu ajan myötä.

        Et joko oon ollu pipipää jo syntyessäni. Tai sit se vaan on luonteenpiirre jota ei sais tuomita niin kauan kuin se ei aiheuta kuin pientä mielipahaa sokeissa kakaraihmisis.

        Ja en todellakaan haluu parantuu tästä. En kadu sitä yhtään. Tahtois vaan tietää että onko tää virallisesti jokin syndrooma sairaus.

        Njoop. Mutta siis mikä niissä muksuissa pistää vihaksi? Kiljuminen?

        Vai yleensäkin se että ne on pieniä ja omituisia?

        En mä sitä sairautena pidä. Mä en pidä esim. vanhuksista laisinkaan, korkeintaan sellaisista mukavista jotka pärjää omin neuvoin.


      • Hm...
        LLKM kirjoitti:

        Itseasiassa lapsuus oli hyvää aikaa mulle. Mutta muistan kuin eilispäivän kun olin jotain viis vuotias risteilyllä porukoitten kans. Ja joku lapsi oli alkanu itkee. Nii olin sanonut että jos mä oisin kapteeni nii mä heittäisin kaikki rääkyvät vauvat mereen XD

        Et se vaan on ollu päällä koko elämän. Vaikka lapsuus oli huoletonta ja onnellista. Niin silti tämä viha ja inho on ollu päällä joka on vaan pahentunu ajan myötä.

        Et joko oon ollu pipipää jo syntyessäni. Tai sit se vaan on luonteenpiirre jota ei sais tuomita niin kauan kuin se ei aiheuta kuin pientä mielipahaa sokeissa kakaraihmisis.

        Ja en todellakaan haluu parantuu tästä. En kadu sitä yhtään. Tahtois vaan tietää että onko tää virallisesti jokin syndrooma sairaus.

        Kenties olet ollut suurperheen äiti ja nääntynyt työtaakkasi alle; kuollut ja nälkäiset lapset ovat raadelleet raatosi...


      • selitys löytyy
        Hm... kirjoitti:

        Kenties olet ollut suurperheen äiti ja nääntynyt työtaakkasi alle; kuollut ja nälkäiset lapset ovat raadelleet raatosi...

        Tai lastenkodin hullu johtaja jonka lapset lopulta tappoivat..


    • lapsena

      rakkautta ja turvallisuutta, ei halua itsekään aikuisena sietää niitä. Ihminen kohtelee muita niinkuin itseään on kohdeltu, koska ei osaa muuta, hänelle ei ole opetettu muuta tapaa. Äiti on voinut olla kylmä ja etäinen, isä ehkä välinpitämätön. Sellaisessa kodissa kasvaa lapsi, joka on niin hylätty, näkymätön ja turvaton että hän kasvaa täyteen vihaa. Niitä on paljon tänä päivänä. Se on surullista, sillä jokaisen syntyvän lapsen oikeus olisi kasvaa rakastavien vanhempien kanssa turvallisesti.

    • myös...

      Yksi lasten vihaaja. Voi vittu että ottaa päähän kaikki vitun nuoret parit jotka esittelee panonsa tuotoksia ja sit pitäis jotain vitun baby-talkia kokoajan jauhaa jne. Ja vittu sitä meteliä ja porua. Heti ensimmäinen asia minkä vauva tekee kun maailmaan tulee. Vittu sais olla syntymättä jos niin paljon vituttaa.

      • ex-lapsi

        Kiittäkää onneanne, ettei teidän vanhempanne ole kuuluneet ns. lapsivihaajiin, ettepä olisi täällä toisten asioista huolehtimassa.


      • kiittämistä
        ex-lapsi kirjoitti:

        Kiittäkää onneanne, ettei teidän vanhempanne ole kuuluneet ns. lapsivihaajiin, ettepä olisi täällä toisten asioista huolehtimassa.

        siinä on? En ole pyytänyt että saisin syntyä tänne. Ei olisi ollut multa pois.


    • hetken aikaa

      vaikkapa näkymätöntä kärpästä ja mene lapsuuden kotiisi vierailulle. Mitä näet kun katsot perhettä? Onnellisuutta, välittämistä, rakkautta? Turvattomuutta? Lapsen alistamista? Arvottomuutta? Jos vastaat kyllä näihin jälkimmäisiin, niin inhoatko itse sitä lasta joka siellä kotona on?

      Kirjoituksesta päätellen olet jäänyt vajaaksi rakkaudesta kotona. Jos näin on, niin se ei ole todellakaan sinun syytäsi vaan vanhempien jotka eivät ole osanneet rakkautta antaa. Jokainen ihminen, lapsi tai aikuinen, on erittäin arvokas ja hieno ihminen. Myös sinä, muista se.

      • Qwdxz-syndrooma

        Luultavasti lapsivihaamisen syyt löytyy omasta lapsuudesta. Vaikka sanot muistavasi hyviä aikoja, on varmaankin asemasi perheessä ollut mitä surkein. Lapsena olet kai ollut vanhempiesi mielestä epätoivottu, häiriöksi ja totaalisen ärsyttävä olio. Nyt sitten koet kaikki lapset arvottomiksi ja kamaliksi olennoiksi, joita ei korkeammassa asemassa olevien aikuisten tarvitsisi sietää. Hanki nuppilääkärin apua ja löydä sisäinen lapsesi ;D


    • Minä vain..

      Luulen ja uskon, että päällimäisin syy löytyy omasta lapsuudesta, niinkuin edelliset sanoivat.. Itse en ymmärrä miksi lapsia vihataan. Jos tosiaan näin on sinun kohdalla, niin yritä nyt kuitenkin olla aikuinen ja käyttäytyä lapsien seurassa kun on pakko.. Ennen olisin "tuominnut" tälläisen. Mutta itse olen bipo ja tämän diagnoosin myötä olen oppinut sen etten mene sokeana arvostelemaan kaltaisiasi lapsien vihaajia yms. muita ihmisiä joilla joku ongelma tai sairaus on. Kaikki jotka ovat valmiita arvostelemaan, ottakaa hyvät ihmiset selvää ennenkuin osoitatte tuomitsevan sormenne. En toki ole itse samaa mieltä lapsista kuin sinä, rakastan lapsia. Mutta sanon teille kaikille arvostelijoille sen, että ottakaa selvää ennen kuin arvostelette.

    • vihannut

      Mä oon vihannut lapsia jo siitä asti kun olin itse kakara. 6-vuotiaana ihmettelin päiväkodissa et mitä ihmeen idiootteja muut 4-vuotiaat kakarat olivat kun joka päivä piti mennä siellä tutimaan päivällä! Ite en oo koskaan päiväkodissa nukkunut, sillä ennen tuota päiväkotia olin jossain ulkoilmatarhassa kauan. Erityisesti mua ärsytti muiden kakaroiden tyhmyys kun olin itse tuon ikäisenä varsin kypsä ikäisekseni. Esim. 5-vuotiaana sain joululahjaksi korvaläpät jotka oli lapsille tehtyjä. Heitin ne sit melkein saman tien roskiin sillä en halunnut mitään typeriä juttuja päähän missä oli pehmonallen naama!

      • ei ole

        muiden syy jos olet joutunut liian aikaisin pois lasten kengistä. Ei voi kun toivoa ettei tollaset rakastu ja saa laspia. Tai siis tottakai jokainen saa rakastua mut niitä lapsia älä vahingossakaan tee.


      • ei kiinnosta
        ei ole kirjoitti:

        muiden syy jos olet joutunut liian aikaisin pois lasten kengistä. Ei voi kun toivoa ettei tollaset rakastu ja saa laspia. Tai siis tottakai jokainen saa rakastua mut niitä lapsia älä vahingossakaan tee.

        Minäkään en pahemmin pidä lapsista, lähinnä pikkulapsista ja rääkyvistä vauvoista. "Lapselliset" ihmiset ovat hyvin usein täynnä itseään, etenkin äidit.

        "Ei voi kun toivoa ettei tollaset rakastu ja saa laspia. Tai siis tottakai jokainen saa rakastua mut niitä lapsia älä vahingossakaan tee."

        Etkö osaa yhtään ajatella? Jos ihminen inhoaa lapsia niin tietenkään hän ei halua sellaisia pilaamaan omaa elämäänsä! Idiootti.

        Mikä siinäkin on, että kaikkien täytyisi tykätä tahmatassuisista pennuista? Lapsilla on tahmaiset sormet, ne ovat väkivaltaisia ja äänekkäitä, etenkin vauvan kiljuminen saa minut hulluksi ja voisin kuristaa kakaran. Yök.


      • kun se ei ole
        ei kiinnosta kirjoitti:

        Minäkään en pahemmin pidä lapsista, lähinnä pikkulapsista ja rääkyvistä vauvoista. "Lapselliset" ihmiset ovat hyvin usein täynnä itseään, etenkin äidit.

        "Ei voi kun toivoa ettei tollaset rakastu ja saa laspia. Tai siis tottakai jokainen saa rakastua mut niitä lapsia älä vahingossakaan tee."

        Etkö osaa yhtään ajatella? Jos ihminen inhoaa lapsia niin tietenkään hän ei halua sellaisia pilaamaan omaa elämäänsä! Idiootti.

        Mikä siinäkin on, että kaikkien täytyisi tykätä tahmatassuisista pennuista? Lapsilla on tahmaiset sormet, ne ovat väkivaltaisia ja äänekkäitä, etenkin vauvan kiljuminen saa minut hulluksi ja voisin kuristaa kakaran. Yök.

        muiden vika että sua on kuristettu lapsena. Mikään vihan tunne ei synny itsestään. Kysy piruuttas äidiltäsi miten vauva-aika sujui? Vai oletteko enää pahemmin tekemisissä..


    • lämpimästi

      vasektomiaa/munatorvien katkaisua teille lapsivihaajille, ettei vain vahingossakaan käy vahinko.

    • N. Ainen

      ...jotka eivät halua lapsia. Ehkei suoranaisia lapsivihaajia ihan kovin usein löydy, mutta jos pariutua on tarvis niin riittänee että nainen ei halua lasta eikä myöskään tunne tarvetta raahata muiden kakaroita nurkkiin pyörimään.

      Itse en ole 38 ikävuoteeni mennessä halunnut missään vaiheessa lapsia, ja yhteisellä sopimuksella mieheni hankki steriloinnin (helpompi suorittaa miehelle, naiselle voisi tulla haitallista arpikudosta kehon sisälle).

      En näe mitään ongelmaa siinä että ei pidä lapsista. Minäkään en tunne tarvetta vahingoittaa kakaroita sen paremmin kuin koiriakaan, vaikka nekin ovat minusta vastenmielisiä ja ärsyttäviä. Kunhan pysyn vaan loitolla ja hyvä on olla.

      Miksi pitäisi lähteä nuppitohtorille, jos ei ole vahingoittamassa ketään? Mikä siinä on niin pelottavaa että joku ei tykkää jostakin tai ei omaa lisääntymisviettiä lisääntymiseen asti?

      Monet lapsifanittajat ovat sellaisia vouhottajia että kuulostavat melkein uskovaisilta innossaan haistella maidolle ja paskalle löyhkääviä pentuja(an) yms.

    • Riisto luusto

      Vihdoinkin kuulee vähän järkevää tekstiä.

      Saatana et omalla kohalla ei voi muuta sanoo et lapset on mailman inhottavin ja vittumaisimpia olentoja mailmassa. Joka kerta kun näkee lastenrattaat tekis potkasta ne kumoon ja vetää vanhempia turpaan ihan periaatteesta.

      Tyttöystävänki kans piti laittaa potki yli vuoden pitunen suhde kun tämä alko mankumaan lapsia ja sit mailma pyöri vaan sen ajatuksen ympärillä että pakko saada kakruja ja blaa blaa. Siihen katkes suhde heti vaikka ämmä lupaili muuttuvansa mutta paskan vitut mitkään wannabe äidit mikskään muutu.

      Kaikki lapsen hankkijat PALAKAA HELVETISSÄ JA SUKSIKAA VITTUUN JA VIEKÄÄ PASKA KAKRUNNE MUKANANNE!!!!!!

    • Anonyymi

      Mä vihaan lapsia alle 5 v myös.
      Mulla on hyvä lapsuus, vanhemmat läsnä aina ja aidosti, perhekeskeisyys kunniassa.
      Mutta aliin vihata taaperoita kun en hankkinut omia lapsia. Kyn ikää tulee, kirkunan ja itkun sietokyky on todella nolla.
      Naapurissa jos on asunut taaperoita ja jos yhtään kertaa herään yöllä niiden parkumiseen, kostan sen niiden päiväuniaikoihin päivällä. Kyllä nikkarointeja löytyy. Ja nautin tästä . Etenkin kun kuulen että melulla olen saanut taaperon heräämään. Silmä silmästä.

      • Anonyymi

        Vastaat 17 vuotta vanhaan ketjuun ja vielä mainostat vihaavasi viattomimpaa ihmisryhmää. Et ole terve, mutta samapa se sinulle on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe