allergioita? :)

*Awaliina*

tietäisikös muuten joku ovatko lordin jäsenet allergisia jollekin? :) tai onko jollain heistä muuten vain poikkeava ruokavalio? esim. kasvisruokavalio.
ihan mielenkiinnosta vain kyselisin..

17

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady Awa

      Jaa´a, enpäs tiedä tuosta, täytyypäs ottaa selvää, nyt muakin alkoi kiinnostaa kun mainitsit asiasta:) Tiedän vain ainakin sen, että Samer, öö, siis OX tykkää ihan älyttömästi häränlihasta:)
      t.Lady Awa

      • *Awaliina*

        juups tuon ox-jutun mäkin olen lukaissut mie oon lordista.. :) mukavaa.
        pitäis varmaan ihan jostain "virallisesti" kysellä heiltä itseltään.


      • Lady Awa
        *Awaliina* kirjoitti:

        juups tuon ox-jutun mäkin olen lukaissut mie oon lordista.. :) mukavaa.
        pitäis varmaan ihan jostain "virallisesti" kysellä heiltä itseltään.

        Niin, pitäis varmaan lähettää niille postia ja kysyä, kun ei niistä allergioista ja vegetarismista oikeen oo ollu juttuu....
        t. Lady Awa


      • Nimetön
        Lady Awa kirjoitti:

        Niin, pitäis varmaan lähettää niille postia ja kysyä, kun ei niistä allergioista ja vegetarismista oikeen oo ollu juttuu....
        t. Lady Awa

        Jooh . . .
        Minuakin kiinnostaa , vegetaristi kun olen itse :D


      • *Awaliina*
        Nimetön kirjoitti:

        Jooh . . .
        Minuakin kiinnostaa , vegetaristi kun olen itse :D

        jeps vegetaristi olen minäkin.. :)
        jotenkin mulla on aina tapana yhdistää vasenkätisyys laktoosi-intoleranssiin. (?!!) en tiedä sitten miksi, ja awa on vasenkätinen ja vähän mietityttää..
        no jopas kun alko kiinnostaa tosissaan tää allergiajuttu! :D


      • Nimetön
        *Awaliina* kirjoitti:

        jeps vegetaristi olen minäkin.. :)
        jotenkin mulla on aina tapana yhdistää vasenkätisyys laktoosi-intoleranssiin. (?!!) en tiedä sitten miksi, ja awa on vasenkätinen ja vähän mietityttää..
        no jopas kun alko kiinnostaa tosissaan tää allergiajuttu! :D

        Siis tuo "nimetön" olin minä ,
        awa-chan . . .
        mulla on kans tuo lakto-ovo , mutta en ole vasenkätinen *vink vink* :D
        mut kyl tuo nyt tod kiinnostaa !


      • `´GoodToBeBad`´
        Nimetön kirjoitti:

        Siis tuo "nimetön" olin minä ,
        awa-chan . . .
        mulla on kans tuo lakto-ovo , mutta en ole vasenkätinen *vink vink* :D
        mut kyl tuo nyt tod kiinnostaa !

        Moi. Oli pakko liittyä keskusteluun ;)
        Joo, mä taas olen vasenkätinen, eikä mulla oo laktoosi-intorelansia. (vai mikä se nyt olikaan? *nolostuu*)
        Enpäs muuten tiennytkään, että Awa on vasenkätinen! Lukiko se Mie Oon Lordissa? Itselläni on se, mutta ehkä luin sitten vähän huolimattomasti, koska en ole huomannut mitään.
        Niin, itsekin tiesin ainakin tuon häränliha-jutun, mutta senkin tiedän, että Awa on ainaskin käynyt Rocktaurantissa ja söi silloin Awan päätöntä kanaa! Joten ei hän ainakaan kasvissyöjä ole.


      • Miss Madness
        `´GoodToBeBad`´ kirjoitti:

        Moi. Oli pakko liittyä keskusteluun ;)
        Joo, mä taas olen vasenkätinen, eikä mulla oo laktoosi-intorelansia. (vai mikä se nyt olikaan? *nolostuu*)
        Enpäs muuten tiennytkään, että Awa on vasenkätinen! Lukiko se Mie Oon Lordissa? Itselläni on se, mutta ehkä luin sitten vähän huolimattomasti, koska en ole huomannut mitään.
        Niin, itsekin tiesin ainakin tuon häränliha-jutun, mutta senkin tiedän, että Awa on ainaskin käynyt Rocktaurantissa ja söi silloin Awan päätöntä kanaa! Joten ei hän ainakaan kasvissyöjä ole.

        Ainakin eräässä iltalehden haastattelussa Awa kertoi olevansa vasenkätinen. Ja sillä ei ainakaan ole kummempia allergioita, sitä kysyttiinkin siltä jo monsterboardilla..


      • Lady Awa
        Nimetön kirjoitti:

        Jooh . . .
        Minuakin kiinnostaa , vegetaristi kun olen itse :D

        Niin, se onkin terveellistä puuhaa, syön kyllä lihaa, mutta en vastusta vegetarismia, toivottavasti saadaan joskus vielä selvää niistä Lordin tyyppien ruokavaliosta ja allergioista:)
        t. Lady Awa


      • *Awaliina*
        Lady Awa kirjoitti:

        Niin, se onkin terveellistä puuhaa, syön kyllä lihaa, mutta en vastusta vegetarismia, toivottavasti saadaan joskus vielä selvää niistä Lordin tyyppien ruokavaliosta ja allergioista:)
        t. Lady Awa

        poikkesinpas taas täälläkin ja oli syntynyt pitkä keskusteluketju.. jeah :)

        juu en muista mistä luin tuon vasenkätisyys-jutun, siitä on niin pitkä aika. tekis mieli tietää että onko itse pääperkelekin allerginen jollekin.. :D
        itse olen allerginen kahdelle särkylääkkeelle ja sitä on saanut vuosien varrella selitellä itse kullekin.. ja näin mä taas luisuin pois aiheesta.


      • Lady Awa
        *Awaliina* kirjoitti:

        poikkesinpas taas täälläkin ja oli syntynyt pitkä keskusteluketju.. jeah :)

        juu en muista mistä luin tuon vasenkätisyys-jutun, siitä on niin pitkä aika. tekis mieli tietää että onko itse pääperkelekin allerginen jollekin.. :D
        itse olen allerginen kahdelle särkylääkkeelle ja sitä on saanut vuosien varrella selitellä itse kullekin.. ja näin mä taas luisuin pois aiheesta.

        Juu, mäkin olen jostain kuullut, että vasenkätinenhän se meidän rakastama noita on. Awan tyyppihän ( en sano oikeeta nimee, jos joku ei sitä halua kuulla, jos ei tiedä) on sanonut, että olisi itse aloittanut bassonsoiton, mutta vasenkätiselle, se on ollut liian iso kynnys, ja onhan se Awa kirjoittanut nimmarinkin vasemmalla kädellä. Ja siitä bassosta vielä, että Awahan on ehdottanut, että se ja OX vaihtaisivat soittimia jollakin keikalla. Saa nähdä jos niin vielä käy....
        t. Lady Awa


      • *Awaliina*
        Lady Awa kirjoitti:

        Juu, mäkin olen jostain kuullut, että vasenkätinenhän se meidän rakastama noita on. Awan tyyppihän ( en sano oikeeta nimee, jos joku ei sitä halua kuulla, jos ei tiedä) on sanonut, että olisi itse aloittanut bassonsoiton, mutta vasenkätiselle, se on ollut liian iso kynnys, ja onhan se Awa kirjoittanut nimmarinkin vasemmalla kädellä. Ja siitä bassosta vielä, että Awahan on ehdottanut, että se ja OX vaihtaisivat soittimia jollakin keikalla. Saa nähdä jos niin vielä käy....
        t. Lady Awa

        niinpä! oli jotenkin niin suloista lukea se awan ehdotus- että vaihtaisivat oxin kanssa soittimia-
        ja kävi sääliksi awaa jolle muut vakuuttivat ettei se ole hyvä idea.. vaikkakin; parempihan se silti on vain pitää ne omat soittimet ja muutenkin järjestys samana ettei tule meille faneillekaan mitään väärinkäsityksiä. ja tuskin se Awakaan toivoo minun säälivän häntä.. ;)


      • Lady Awa
        *Awaliina* kirjoitti:

        niinpä! oli jotenkin niin suloista lukea se awan ehdotus- että vaihtaisivat oxin kanssa soittimia-
        ja kävi sääliksi awaa jolle muut vakuuttivat ettei se ole hyvä idea.. vaikkakin; parempihan se silti on vain pitää ne omat soittimet ja muutenkin järjestys samana ettei tule meille faneillekaan mitään väärinkäsityksiä. ja tuskin se Awakaan toivoo minun säälivän häntä.. ;)

        Juu, olen samaa mieltä, vaikkakin, olisihan se kiva joskus nähnä, kun keikan alussa OX on Awan syntsan takana, ja Awa säätää jotain OXin bassolla. On ne vaan aika mahtavia:)


      • *Awaliina*
        Lady Awa kirjoitti:

        Juu, olen samaa mieltä, vaikkakin, olisihan se kiva joskus nähnä, kun keikan alussa OX on Awan syntsan takana, ja Awa säätää jotain OXin bassolla. On ne vaan aika mahtavia:)

        mukavaahan se tosiaan olis nähdä awa bassossa.. :) ja jossainhan hän kertoi että halusi pienenä soittaa harppua. suloista.

        ja muuten lady awa, ootkos säkin sairaana kun tähän aikaan tällä palstalla pyörit? ;) vai miten? eikun ihan huvikseen kyselen. itse kun olen kuumeessa..


      • Lady Awa
        *Awaliina* kirjoitti:

        mukavaahan se tosiaan olis nähdä awa bassossa.. :) ja jossainhan hän kertoi että halusi pienenä soittaa harppua. suloista.

        ja muuten lady awa, ootkos säkin sairaana kun tähän aikaan tällä palstalla pyörit? ;) vai miten? eikun ihan huvikseen kyselen. itse kun olen kuumeessa..

        En ole sairaana, pääsin vain aikasin koulusta:D
        t. Lady Awa


      • Lady Awa
        *Awaliina* kirjoitti:

        mukavaahan se tosiaan olis nähdä awa bassossa.. :) ja jossainhan hän kertoi että halusi pienenä soittaa harppua. suloista.

        ja muuten lady awa, ootkos säkin sairaana kun tähän aikaan tällä palstalla pyörit? ;) vai miten? eikun ihan huvikseen kyselen. itse kun olen kuumeessa..

        Ai niin, sori, unohdin sanoo, että pikaista paranemista:)
        yst.terv. Lady Awa


      • *Awaliina*
        Lady Awa kirjoitti:

        Ai niin, sori, unohdin sanoo, että pikaista paranemista:)
        yst.terv. Lady Awa

        kiitti vain tuosta parane pian- jutusta.
        pitäis yrittää keksiä jotain muutakin tekemistä kun dataaminen.. ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1928
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1504
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1280
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      996
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      244
      898
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe