Espoon Akseli oy kirpputori???

Kisme

Tietääkö kukaan miten hyvin tavara tekee kauppaansa Espoon Mankkaalla sijaitsevassa Akseli kirpputorissa? Minkälainen paikka muuten?

158

33532

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moro123

      oon käyny siel monta kertaa ja ostanukki aika paljo... kyl siel iha hyvin taitaa mennä kyllä siellä kymmeniä ihmisiä päivässä. Oon huomannu et vauvan vaatteet menee hyvin kaupaks.

      • päivässä

        pitäisi olla satoja jos ei tuhat.


      • Poikean käymään
        päivässä kirjoitti:

        pitäisi olla satoja jos ei tuhat.

        Mikä sen kirppiksen osoite on? Olisi kiva, jos laittaisitte osoitteen kun puhutte kirppiksistä, me käydään niissä muualtakin, muttei aina löysetä niitä, kun ihmiset puhuu vain epämääräisesti Mankkaan kirppiksestä yms. No ajapa Mankaalle, et sitä välttämättä löydä.


      • mankkaalla
        Poikean käymään kirjoitti:

        Mikä sen kirppiksen osoite on? Olisi kiva, jos laittaisitte osoitteen kun puhutte kirppiksistä, me käydään niissä muualtakin, muttei aina löysetä niitä, kun ihmiset puhuu vain epämääräisesti Mankkaan kirppiksestä yms. No ajapa Mankaalle, et sitä välttämättä löydä.

        siellä missä entinen super vexi, nytte on k-kauppa ja tarjoustalo... siel yläkerrassa, en oo käyny, kerran yritin ja se oliki kiinni


      • kirpparista

        Moi!
        Akseli on mun mielestä yks parhaista itsepalvelukirppareista! Aina jotain lähtee mukaan käynnin jälkeen. Tuttuni on pitänyt siellä pöytää ja on tosi hyvin niillä menny kaupaks. Suosittelen lämpimästi. Ja on muuten tosi tilava liikkuakkin.


      • Ostajana
        kirpparista kirjoitti:

        Moi!
        Akseli on mun mielestä yks parhaista itsepalvelukirppareista! Aina jotain lähtee mukaan käynnin jälkeen. Tuttuni on pitänyt siellä pöytää ja on tosi hyvin niillä menny kaupaks. Suosittelen lämpimästi. Ja on muuten tosi tilava liikkuakkin.

        Alkuajoista paikan tunnelman pilannut venäläis/virolainen "ammattiostaja"-rouva on palann7ut takaisin. Eli tunkee hypistelemään tuotteitasi ,ennenkuin saat ne esille, taklaa muita asiakkaita kärryillään , jonne haalii kaikki parhaat päältä. Menee koko tunnelma moisen matamin takia..toivottavasti omistajat lopettavat moisen taas heti alkuunsa. Joku miespuolinen trokari on täyttänyt uusilla tavaroillaa suuren osan laajennusosan pinta-alasta. Hinnat ihan samaa tasoa kuin Tarjoustalossa, mistä osa tavaroista onkin näemmä hankittu. Kuuluuko moinen uuden tavaran suurmyynti kirpputorille?


      • hei haloo
        Ostajana kirjoitti:

        Alkuajoista paikan tunnelman pilannut venäläis/virolainen "ammattiostaja"-rouva on palann7ut takaisin. Eli tunkee hypistelemään tuotteitasi ,ennenkuin saat ne esille, taklaa muita asiakkaita kärryillään , jonne haalii kaikki parhaat päältä. Menee koko tunnelma moisen matamin takia..toivottavasti omistajat lopettavat moisen taas heti alkuunsa. Joku miespuolinen trokari on täyttänyt uusilla tavaroillaa suuren osan laajennusosan pinta-alasta. Hinnat ihan samaa tasoa kuin Tarjoustalossa, mistä osa tavaroista onkin näemmä hankittu. Kuuluuko moinen uuden tavaran suurmyynti kirpputorille?

        Onpas sulla erikoinen käsitys siitä, miten Suomessa yrittäjät saavat valikoida asiakkaitaan - meinasitko, että näillä perusteilla (venäläinen, ostaa parhaat päältä) "kielletään" jotain asiakasta asioimassa jossain kappaliikkeessä? Hei haloo...

        Taitaa vaan kateus kaivertaa, kun et itse ehdi ottamaan parhaita päältä. Kenellä tahansa on oikeus ostaa kirppikseltä tavaraa, kun maksaa siitä myyjän pyytämän hinnan. Jos asiakas sinua häiritsee, niin pysy hänestä kaukana - Akselissa pitäisi tilan siihen riittää.


      • Entinen kävijä
        hei haloo kirjoitti:

        Onpas sulla erikoinen käsitys siitä, miten Suomessa yrittäjät saavat valikoida asiakkaitaan - meinasitko, että näillä perusteilla (venäläinen, ostaa parhaat päältä) "kielletään" jotain asiakasta asioimassa jossain kappaliikkeessä? Hei haloo...

        Taitaa vaan kateus kaivertaa, kun et itse ehdi ottamaan parhaita päältä. Kenellä tahansa on oikeus ostaa kirppikseltä tavaraa, kun maksaa siitä myyjän pyytämän hinnan. Jos asiakas sinua häiritsee, niin pysy hänestä kaukana - Akselissa pitäisi tilan siihen riittää.

        Kyseinen venäläinen "kauppa-maatuska" rynnii kärryillään siihen tahtiin,että siinä saat varoa ,ettet jää alle. Ja maksaako myyjän pyytämän hinnan? Ei todellakaan! Tinkii ja hypistelee, jankkaa,vie ajan myyjältä ,joka on muutenkin kiireinen ensimmäisen myyntipäivän iltana kuuden jälkeen tavaroita esille laittaessaan.Tämä ei ole kateutta, vaan huomio.
        Välillä oli todellakin ihan leppoisa jakso kun hän oli hetken poissa kuvioista.


      • sieltä löytyy
        Poikean käymään kirjoitti:

        Mikä sen kirppiksen osoite on? Olisi kiva, jos laittaisitte osoitteen kun puhutte kirppiksistä, me käydään niissä muualtakin, muttei aina löysetä niitä, kun ihmiset puhuu vain epämääräisesti Mankkaan kirppiksestä yms. No ajapa Mankaalle, et sitä välttämättä löydä.

        sinimäentiellä


      • jesspa

        Mulla taas oli myynnissä vaikka mitä lasten vaatetta, kaikki ehjiä ja tahrattomia ja hintakin oli 0,50-1 euroa, silti en saanut myydyksi juuri mitään! Muissa pöydissä vaatteet oli paljon kalliimpia. Lelut meni yhtä pehmolelua lukuun ottamatta, omat vaatteet (esim. takit 5euroa) ei mennyt sitten millään. Että ei käynyt mulla tuuri myynnin kanssa, edelleen samat vanhat tavarat pyörii nurkissa. Toivottavasti joku kaveri ottaa lastenvaatteet ilmasiksi!!!!


      • tuttavani käy.
        hei haloo kirjoitti:

        Onpas sulla erikoinen käsitys siitä, miten Suomessa yrittäjät saavat valikoida asiakkaitaan - meinasitko, että näillä perusteilla (venäläinen, ostaa parhaat päältä) "kielletään" jotain asiakasta asioimassa jossain kappaliikkeessä? Hei haloo...

        Taitaa vaan kateus kaivertaa, kun et itse ehdi ottamaan parhaita päältä. Kenellä tahansa on oikeus ostaa kirppikseltä tavaraa, kun maksaa siitä myyjän pyytämän hinnan. Jos asiakas sinua häiritsee, niin pysy hänestä kaukana - Akselissa pitäisi tilan siihen riittää.

        on tullut vakkari asiakas...


    • Akseli-kirppiksellä

      Mulla on ollut monesti tavaroita myynnissä ja sen myötä tullut käytyä Akselissa päivittäin. Meni mihin aikaan päivästä tahansa sinne, siellä on aina paljon ihmisiä. Hyvin on myös kauppa käynyt! Paremmin kuin muilla itsepalvelukirppiksillä! Suosittelen paikkaa lämpimästi ja kannattaa samantien ottaa kaksi viikkoa, niin olen itse aina tehnyt ja asiakkaita riittää.

      • Arskaleena

        Otettiin paikka systerin kanssa kahdeksi viikoksi ja ihmettelen jos jäädään edes voitolle. Ei vielä riitä että kauppa käy jotenkin kun pöydän hinta on niin tyyris. Ja ei todellakaan johdu vaatteiden huonosta kunnosta tai korkeasta hinnasta. Pikemminkin välillä tuntuu että pitäisikö panna reilusti korkeampi hinta, ihmisten logiikka tuntuu toimivan välillä jopa kirppiksillä niin, että vain kallis on tavoittelemisen arvoista.

        Myynnissä meillä on esim 1,5-3 eurolla ihan täysin käyttämättömiä tai vähän pidettyjä naisten peruspaitapuseroita, kokoa 40. Mitä tapahtuu... Ihmiset kulkevat ohi ja takertuvat nyppyisiin ja kulahtaneisiin vaatteisiin muilla paikoilla joilla on kutakuinkin sama hinta...? En ymmärrä??!

        Jos itse vielä hynttyisiin mahtuisin ostaisin kiljuen...


      • Mamma Mansikka

        Hyvä kirppis, olen myynyt sitä kautta muutaman kerran ja vähintään kerran viikossa käyn ostoksilla. Siisti paikka :)


    • ............

      Akselin henkilökunta tai omistajat, kannattaako asioida? Eräällä toisella kirppiksellä oli melkoisen töykeää kohtelua, kun olin asiakkaana. :/ paikan vaihto harkinnassa, mutta ei jos kirppishenkilöt ovat kaikki samanlaisia!

      • oranssi kissa

        Olen ostanyt ja myynyt Akselissa useita kertoja. Hlökunta on ystävällista ja asiallista. Kauppa käy - olen aina päässyt reilusti voitolle vaikka myyntipaikat ovat kyllä aika kalliit. Ja lähes joka kerta löydän itse ostettavaa. Voin suositella!


    • Kokemusta on

      Kauppa käy tosi hyvin ja asiakkaita riittää.

    • Aikku69

      Tosi hyvä kirpputori, kun laittaa hinnat kohdalleen, varmasti menee tavarat kaupaks! Palkkio viikon kaupankäynnistä ylitti odotukset, SUOSITTELEN jos haet hyvää kirpputoripöytää!

      • löytäjä

        Olen ostanut varmaan kaikki vauvan tarvikkeet Akselista, ja tehnyt välillä todella hyviä löytöjä sieltä. Muusta tavarasta ei sitten olekkaan kokemusta, kun en ole niitä sillä silmällä katsellut.


    • Viestittäjä

      Akselissa käy kauppa hyvin, kunhan osaa hinnoitelella tuotteet oikein. Ideanan ei ole rahastaa, vaan päästä tavaroista eroon. Lelut myy, mutta vanhaa VHS -nauhuria tai kasetteja ei osta tietenkkän kukaan! Standiä ei kannata myöskään sulloa täyteen kamaa, jolloin kukaan ei halua koskea törkykasaan pitkällä tikullakaan.

      • IT-Vihtori

        itselläni oli pöytä tuolla 2 viikkoa. Vein hinnoittelemaani tavaraa n. 350 € arvosta (vaatteita, koruja, dvd-elokuvia, kirjoja jne.). Kävin joka toinen päivä järjestämässä pöytäni ja kyselemässä pöytäni "saldoa". Sain aina vastauksen, joka oli suunnilleen arvioni mukainen verrattuna pöydästäni lähteneisiin tavaroihin. Kun pöytävaraukseni päätyttyä menin lunastamaan rahani, kerrottiin minulle, että kokonaissaldoksi jäi 45 €. Tämä oli huomattavasti vähemmän kuin se, mitä minulle oli kerrottu silloin kun olin saldoa kysynyt. Tiedustelin, että miten tämä on mahdollista kun lähes kaikki tavarat olivat menneet. Minulle vastattiin, että ehkä tavarat on varastettu?!? Sitten kerroin, että minulle on kahden viikon aikana kerrottu isommista saldoista, mutta tämä kuitattiin sillä, että "osa työntekijöistä ei osaa käyttää kassaa".

        En saanut lopulta kuin nuo 45 € rahaa tavaroistani. Ihmettelen suuresti, että mihin lienee kadonnut joko tavarat tai loppurahat?

        En suosittele kenellekään!!!


      • esimerkkisi vuoksi
        IT-Vihtori kirjoitti:

        itselläni oli pöytä tuolla 2 viikkoa. Vein hinnoittelemaani tavaraa n. 350 € arvosta (vaatteita, koruja, dvd-elokuvia, kirjoja jne.). Kävin joka toinen päivä järjestämässä pöytäni ja kyselemässä pöytäni "saldoa". Sain aina vastauksen, joka oli suunnilleen arvioni mukainen verrattuna pöydästäni lähteneisiin tavaroihin. Kun pöytävaraukseni päätyttyä menin lunastamaan rahani, kerrottiin minulle, että kokonaissaldoksi jäi 45 €. Tämä oli huomattavasti vähemmän kuin se, mitä minulle oli kerrottu silloin kun olin saldoa kysynyt. Tiedustelin, että miten tämä on mahdollista kun lähes kaikki tavarat olivat menneet. Minulle vastattiin, että ehkä tavarat on varastettu?!? Sitten kerroin, että minulle on kahden viikon aikana kerrottu isommista saldoista, mutta tämä kuitattiin sillä, että "osa työntekijöistä ei osaa käyttää kassaa".

        En saanut lopulta kuin nuo 45 € rahaa tavaroistani. Ihmettelen suuresti, että mihin lienee kadonnut joko tavarat tai loppurahat?

        En suosittele kenellekään!!!

        On aiheellista pyytää tuollaisissa tapauksissa kassanauhat itselle tarkistettavaksi. Siellä on varmaan joku nollannut saldon. Vaadi.


      • atlatl
        esimerkkisi vuoksi kirjoitti:

        On aiheellista pyytää tuollaisissa tapauksissa kassanauhat itselle tarkistettavaksi. Siellä on varmaan joku nollannut saldon. Vaadi.

        ...lista tavaroista joita on myynnissä,jotta voitte tarkistaa,maksetaanko teille kaikista myydyistä tavaroista.

        Itse kun merkkaan vaatteet,vaadin,että myydyistä vaatteista pitää merkkauslaput tulla takaisin tilityksen yhteydessä,jotta tarkistus on varma.

        Jos tähän ei suostuta,en ole kys Kirpparin asiakas.


      • Köpare
        atlatl kirjoitti:

        ...lista tavaroista joita on myynnissä,jotta voitte tarkistaa,maksetaanko teille kaikista myydyistä tavaroista.

        Itse kun merkkaan vaatteet,vaadin,että myydyistä vaatteista pitää merkkauslaput tulla takaisin tilityksen yhteydessä,jotta tarkistus on varma.

        Jos tähän ei suostuta,en ole kys Kirpparin asiakas.

        Kävin tuossa viikolla pyörähtämässä tuolla ja siellä työntekijät puhuivat, että on jäänyt työnantajalla palkat maksamatta! Ymmärsin näin, että palkkoja on rästissä jopa kesäkuulta asti. Toivottavasti työntekijät saavat rahansa ja toivottavasti työnantaja ymmärtää heidän tapauksessaan käsitteet odotusajanpalkka ja viivästyskorko!

        En suosittele tällaista paikkaa kenellekään, sen verran pitää moraalista vastuuta kantaa, ettei tue tällaista liiketoimintaa mitenkään.


      • Seal14
        Köpare kirjoitti:

        Kävin tuossa viikolla pyörähtämässä tuolla ja siellä työntekijät puhuivat, että on jäänyt työnantajalla palkat maksamatta! Ymmärsin näin, että palkkoja on rästissä jopa kesäkuulta asti. Toivottavasti työntekijät saavat rahansa ja toivottavasti työnantaja ymmärtää heidän tapauksessaan käsitteet odotusajanpalkka ja viivästyskorko!

        En suosittele tällaista paikkaa kenellekään, sen verran pitää moraalista vastuuta kantaa, ettei tue tällaista liiketoimintaa mitenkään.

        Minusta Akseli on ok paikka ostaa tavaroita, seltä tekee usein upeita löytöjä..

        Myymiseen en ota kantaa, jokainen omalla vastuulla niinkuin pöydän vuokrasopimuksessakin lukee..

        Ja asiakaspalvelussa olisi mielestäni parannettavaa..Ja kyllä se työilmapiiri loistaa asiakkaillekin asti...


      • rikas omistaja?
        Seal14 kirjoitti:

        Minusta Akseli on ok paikka ostaa tavaroita, seltä tekee usein upeita löytöjä..

        Myymiseen en ota kantaa, jokainen omalla vastuulla niinkuin pöydän vuokrasopimuksessakin lukee..

        Ja asiakaspalvelussa olisi mielestäni parannettavaa..Ja kyllä se työilmapiiri loistaa asiakkaillekin asti...

        Ihmettelen kuinka palkat ovat saamatta, kun varaa on pitää koko heinäkuu kiinni? Ei luulisi että kannattaa pitää kiinni, jos rahat tiukassa. Mutta jokainenhan tekee niin kuin tekee. Minä en vie tavaroita sinne jos palkat ovat saamatta, osoittaa myös lopetusta.


      • entinen asiakas
        rikas omistaja? kirjoitti:

        Ihmettelen kuinka palkat ovat saamatta, kun varaa on pitää koko heinäkuu kiinni? Ei luulisi että kannattaa pitää kiinni, jos rahat tiukassa. Mutta jokainenhan tekee niin kuin tekee. Minä en vie tavaroita sinne jos palkat ovat saamatta, osoittaa myös lopetusta.

        Olen myynyt Akselissa ja ollut asiakkaana. Periaatteessa myyjänäkin olen heidän asiakas.

        Mutta. Mikä tuota henkilökuntaa vaivaa? Niin tylyä kohtelua en ole saanut missään! En missään nimessä varaa enää uuden kerran pöytää sieltä. Kun sitä varaa, niin pitää melkein anteeksi pyydellä, että sen ottaa (=ostaa.) Eikö ne siellä tajua, että me myyntipaikan osatjat ollaan niiden elinehto. Ja se ehto on tätä menoa menetetty. Minä ainakin menen myymään kamani vaikka viherkirppikselle. Akseliin en enää jalkaani laita. En osatajan, enkä myyjänä.


      • ddddddddddppddddd
        entinen asiakas kirjoitti:

        Olen myynyt Akselissa ja ollut asiakkaana. Periaatteessa myyjänäkin olen heidän asiakas.

        Mutta. Mikä tuota henkilökuntaa vaivaa? Niin tylyä kohtelua en ole saanut missään! En missään nimessä varaa enää uuden kerran pöytää sieltä. Kun sitä varaa, niin pitää melkein anteeksi pyydellä, että sen ottaa (=ostaa.) Eikö ne siellä tajua, että me myyntipaikan osatjat ollaan niiden elinehto. Ja se ehto on tätä menoa menetetty. Minä ainakin menen myymään kamani vaikka viherkirppikselle. Akseliin en enää jalkaani laita. En osatajan, enkä myyjänä.

        Naulan kantaan!! Olen saman huomannut. Helvetin työkeää ja ylimielistä henkilökuntaa. Ihankuin joku kirppis olisi niin ihmeellinen saavutus. Järkyttävä paikka! En asioi enää, siitä kiitos henkilökunnalle/omistajalle.


      • Pettynyt ostaja
        ddddddddddppddddd kirjoitti:

        Naulan kantaan!! Olen saman huomannut. Helvetin työkeää ja ylimielistä henkilökuntaa. Ihankuin joku kirppis olisi niin ihmeellinen saavutus. Järkyttävä paikka! En asioi enää, siitä kiitos henkilökunnalle/omistajalle.

        ..aina on sama perushapan ilme naamalla, vaikka raha juoksee pöydänvuokraajien lompakoista suoraan heille, paljoa mitään sen eteen tekemättä. Ynseys karkoittaa kyllä pian asiakkaat. Ehkä silloin miettivät missä meni pieleen. Kyllä sen tunnelmasta aistii, etteivät viihdy siellä tiskin takana keskenäänkään...


      • fhskjdhsl
        Pettynyt ostaja kirjoitti:

        ..aina on sama perushapan ilme naamalla, vaikka raha juoksee pöydänvuokraajien lompakoista suoraan heille, paljoa mitään sen eteen tekemättä. Ynseys karkoittaa kyllä pian asiakkaat. Ehkä silloin miettivät missä meni pieleen. Kyllä sen tunnelmasta aistii, etteivät viihdy siellä tiskin takana keskenäänkään...

        henkilökunta on stressaantuneen oloista ja tympeetä, ainoastaan se nuori kundi yrittää vähän jaksaa hymyillä ja on ystävällinen. Se yks vanhempi eukko on kuin kilon sitruunapussin niellyt, aina. Ja minusta viikkohinta 39 euroa on törkeä, kun sunnuntait on kuitenkin kiinni. Moni kirppis on auki 7 pv/vk ja pöytävuokra halvempi. Hyvin on tavara liikkunut Akselissa, ei siinä mitään, mutta joka kerta sieltä lähtiessäni päätän, että enää en mene takas...vaan aina olen palannut, kun ei sitten kuitenkaan täällä meillä päin ole mitään parempaakaan.

        Jos tuo on totta, että eivät palkkojaan ole saaneet, niin ei ihme, että ovat naama norsun veellä....


      • avavavava
        fhskjdhsl kirjoitti:

        henkilökunta on stressaantuneen oloista ja tympeetä, ainoastaan se nuori kundi yrittää vähän jaksaa hymyillä ja on ystävällinen. Se yks vanhempi eukko on kuin kilon sitruunapussin niellyt, aina. Ja minusta viikkohinta 39 euroa on törkeä, kun sunnuntait on kuitenkin kiinni. Moni kirppis on auki 7 pv/vk ja pöytävuokra halvempi. Hyvin on tavara liikkunut Akselissa, ei siinä mitään, mutta joka kerta sieltä lähtiessäni päätän, että enää en mene takas...vaan aina olen palannut, kun ei sitten kuitenkaan täällä meillä päin ole mitään parempaakaan.

        Jos tuo on totta, että eivät palkkojaan ole saaneet, niin ei ihme, että ovat naama norsun veellä....

        se tosi huonoa, että et saa takaisin omia hintalappujasi, jolloin voisit tarkistaa, mitä on myyty ja huomaat, jos jotain on varastettu. Esim. Femmatori Keravalla tai nykyisin kai Tuusulassa, toimii juuri näin. Silloin on helpompi myydä kaverin kanssa samalla pöydällä, kun voi laittaa eriväriset laput ja kun saa ne takas, pääsee laskemaan kumpikin oman myynnin. Nyt Akselissa et voi olla mistään varma, on vaan sokeesti luotettava siihen, mitä kassa antaa loppusummaks, ja sulla voi olla vaikka kuinka monta tavaraa ympäri kirppistä eri pöydillä (Minkä helvetin takia ihmiset kantaa niitä tavaroita pöydistä toiseen???) tai jonkun korissa/kärryssä tai lojuu jossain ilman hintaa tai on varastettu. Sit voi hyvin just käydä niinkuin tossa joku sanoi, että oli vaan 45 e saldo vaikka olis pitäny olla enemmän. Vaikuttaa muuten tosiaan siltä, kuin laskuri olis nollattu jossain kohtaa, mutta milläs todistat???


      • Kirppis...
        avavavava kirjoitti:

        se tosi huonoa, että et saa takaisin omia hintalappujasi, jolloin voisit tarkistaa, mitä on myyty ja huomaat, jos jotain on varastettu. Esim. Femmatori Keravalla tai nykyisin kai Tuusulassa, toimii juuri näin. Silloin on helpompi myydä kaverin kanssa samalla pöydällä, kun voi laittaa eriväriset laput ja kun saa ne takas, pääsee laskemaan kumpikin oman myynnin. Nyt Akselissa et voi olla mistään varma, on vaan sokeesti luotettava siihen, mitä kassa antaa loppusummaks, ja sulla voi olla vaikka kuinka monta tavaraa ympäri kirppistä eri pöydillä (Minkä helvetin takia ihmiset kantaa niitä tavaroita pöydistä toiseen???) tai jonkun korissa/kärryssä tai lojuu jossain ilman hintaa tai on varastettu. Sit voi hyvin just käydä niinkuin tossa joku sanoi, että oli vaan 45 e saldo vaikka olis pitäny olla enemmän. Vaikuttaa muuten tosiaan siltä, kuin laskuri olis nollattu jossain kohtaa, mutta milläs todistat???

        ..siksi en siellä usein käykään. Omistajat luulevat olevansa maailman-napoja. Mutta virheen tekivät kun viikkovuokraa nostivat. Ei riittäne asiakkaita tuolla hinnalla. Nuori poika sentään hymyilee. Siitä pisteet hänelle.


      • sinttura2
        Kirppis... kirjoitti:

        ..siksi en siellä usein käykään. Omistajat luulevat olevansa maailman-napoja. Mutta virheen tekivät kun viikkovuokraa nostivat. Ei riittäne asiakkaita tuolla hinnalla. Nuori poika sentään hymyilee. Siitä pisteet hänelle.

        minua lähinnä kiinnostaa onko akselissa varkaita? onko tällaisesta ollut viime aikoina havaintoa? tietää vähän laittaako jokaiseen tuotteeseen varashälyttimen (heh heh).


      • loppu nyt
        sinttura2 kirjoitti:

        minua lähinnä kiinnostaa onko akselissa varkaita? onko tällaisesta ollut viime aikoina havaintoa? tietää vähän laittaako jokaiseen tuotteeseen varashälyttimen (heh heh).

        Ensiksi siellä on niitä rääkyviä kakaroita pullollaan. Kotiäidit pitävät sitä lastentarhana. En käy enää siellä. Toinen juttu. Siellä on pelkkää kakaroiden lumppuja. Voisin ostaakkin lastenvaatteita, mutta ala-arvoisia.


      • peace of cake
        avavavava kirjoitti:

        se tosi huonoa, että et saa takaisin omia hintalappujasi, jolloin voisit tarkistaa, mitä on myyty ja huomaat, jos jotain on varastettu. Esim. Femmatori Keravalla tai nykyisin kai Tuusulassa, toimii juuri näin. Silloin on helpompi myydä kaverin kanssa samalla pöydällä, kun voi laittaa eriväriset laput ja kun saa ne takas, pääsee laskemaan kumpikin oman myynnin. Nyt Akselissa et voi olla mistään varma, on vaan sokeesti luotettava siihen, mitä kassa antaa loppusummaks, ja sulla voi olla vaikka kuinka monta tavaraa ympäri kirppistä eri pöydillä (Minkä helvetin takia ihmiset kantaa niitä tavaroita pöydistä toiseen???) tai jonkun korissa/kärryssä tai lojuu jossain ilman hintaa tai on varastettu. Sit voi hyvin just käydä niinkuin tossa joku sanoi, että oli vaan 45 e saldo vaikka olis pitäny olla enemmän. Vaikuttaa muuten tosiaan siltä, kuin laskuri olis nollattu jossain kohtaa, mutta milläs todistat???

        Kaikille teille jotka olette moittineet akselikirppistä kuka mistäkin syystä,niin ihmettelen suuresti miksi? ensinnäkin akseli on siistein itsepalvelukirppis pääkaupunkiseudulla palvelu on omalla kohdallani pelannut moitteettomasti.Asioin kyseisellä kirppiksellä usein ja mielestäni myytävien tavaroiden laatu on erittäin hyvää,verrattuna moneen muuhun.Lasten ääniä kuuluu paikassa kuin paikasssa ja järkevät vanhemmat ostavat kirppikseltä.Palatakseni ihmettelyyn myyntisaldon pienentymisestä tilityksessä,niin kassalla voi pyytää vaikka päivittäin oman pöydän senhetkisen myynnin!ja siitä saa kuitin!! Olen myynyt siellä vuoden aikana pariinkin kertaan ja ollut tyytyväinen.meitä Akseliin tyytyväisiä löytyy taatusti huomattavasti enemmän kuin näitä jotka tällä palstalla moittivat,osa täysin ala-arvoisilla kommenteilla.Onkohan näin että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!?!


      • msalomaa
        avavavava kirjoitti:

        se tosi huonoa, että et saa takaisin omia hintalappujasi, jolloin voisit tarkistaa, mitä on myyty ja huomaat, jos jotain on varastettu. Esim. Femmatori Keravalla tai nykyisin kai Tuusulassa, toimii juuri näin. Silloin on helpompi myydä kaverin kanssa samalla pöydällä, kun voi laittaa eriväriset laput ja kun saa ne takas, pääsee laskemaan kumpikin oman myynnin. Nyt Akselissa et voi olla mistään varma, on vaan sokeesti luotettava siihen, mitä kassa antaa loppusummaks, ja sulla voi olla vaikka kuinka monta tavaraa ympäri kirppistä eri pöydillä (Minkä helvetin takia ihmiset kantaa niitä tavaroita pöydistä toiseen???) tai jonkun korissa/kärryssä tai lojuu jossain ilman hintaa tai on varastettu. Sit voi hyvin just käydä niinkuin tossa joku sanoi, että oli vaan 45 e saldo vaikka olis pitäny olla enemmän. Vaikuttaa muuten tosiaan siltä, kuin laskuri olis nollattu jossain kohtaa, mutta milläs todistat???

        AIVAN SAMAA OLEN HUOMANNUT ITSEKKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        MIELLÄN KOKEMUKSESTA KOKO PAIKAN RYÖSTÖLAITOKSEKSI!!!
        OMALLA KOHDALLANI TILITYKSE,T EIVÄT OLE VOINEET PITÄÄ PAIKKAANSA, MUTTA
        KUTEN SANOIT

        MILLÄPÄ TODISTAT!!!

        JA USKALLAPPAS OTTAA ASIA PUHEEKSI, NIIN SAAT MYLVIVÄT KATSEET JA HUUDOT PÄÄLLE! KULUTTAJASUOJALAKI OLISI VARMASTI PAIKALLAAN..LAKIA SIELLÄ AINAKIN KIERRETÄÄN JA YLHÄÄLTÄ KATSOTAAN NIITÄ, JOTKA TUOVAT PALKAN VANHOILLE ROUVILLE, JOTKA LUULEVAT PYÖRITTÄVÄNSÄ NOKIAN ASEMAN SAAVUTTANUTTA LIIKETOIMINTAA!!

        BOIKOTTIIN MENI KOKO PAIKKA ITSELTÄNI!!!


      • 75654
        msalomaa kirjoitti:

        AIVAN SAMAA OLEN HUOMANNUT ITSEKKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        MIELLÄN KOKEMUKSESTA KOKO PAIKAN RYÖSTÖLAITOKSEKSI!!!
        OMALLA KOHDALLANI TILITYKSE,T EIVÄT OLE VOINEET PITÄÄ PAIKKAANSA, MUTTA
        KUTEN SANOIT

        MILLÄPÄ TODISTAT!!!

        JA USKALLAPPAS OTTAA ASIA PUHEEKSI, NIIN SAAT MYLVIVÄT KATSEET JA HUUDOT PÄÄLLE! KULUTTAJASUOJALAKI OLISI VARMASTI PAIKALLAAN..LAKIA SIELLÄ AINAKIN KIERRETÄÄN JA YLHÄÄLTÄ KATSOTAAN NIITÄ, JOTKA TUOVAT PALKAN VANHOILLE ROUVILLE, JOTKA LUULEVAT PYÖRITTÄVÄNSÄ NOKIAN ASEMAN SAAVUTTANUTTA LIIKETOIMINTAA!!

        BOIKOTTIIN MENI KOKO PAIKKA ITSELTÄNI!!!

        Minun taitaa täytyä todeta, että boikottiin menee paikka meiltäkin. Olen aika lailla samaa joutunut toteamaan kuin sinäkin. :( Vaikea luottaa oikein mihinkään tollaisiin paikkoihin, joten valitettavasti varmaan täytyy alkaa suosimaan huutista... Siinä on vaan tietty se huono puoli ostajille, että hintoihin päälle saattaa tulla postituskulut.


      • --
        IT-Vihtori kirjoitti:

        itselläni oli pöytä tuolla 2 viikkoa. Vein hinnoittelemaani tavaraa n. 350 € arvosta (vaatteita, koruja, dvd-elokuvia, kirjoja jne.). Kävin joka toinen päivä järjestämässä pöytäni ja kyselemässä pöytäni "saldoa". Sain aina vastauksen, joka oli suunnilleen arvioni mukainen verrattuna pöydästäni lähteneisiin tavaroihin. Kun pöytävaraukseni päätyttyä menin lunastamaan rahani, kerrottiin minulle, että kokonaissaldoksi jäi 45 €. Tämä oli huomattavasti vähemmän kuin se, mitä minulle oli kerrottu silloin kun olin saldoa kysynyt. Tiedustelin, että miten tämä on mahdollista kun lähes kaikki tavarat olivat menneet. Minulle vastattiin, että ehkä tavarat on varastettu?!? Sitten kerroin, että minulle on kahden viikon aikana kerrottu isommista saldoista, mutta tämä kuitattiin sillä, että "osa työntekijöistä ei osaa käyttää kassaa".

        En saanut lopulta kuin nuo 45 € rahaa tavaroistani. Ihmettelen suuresti, että mihin lienee kadonnut joko tavarat tai loppurahat?

        En suosittele kenellekään!!!

        Tuommoisen pitäisi olla mahdotonta, jos tosiaan olet saldon kysynyt. Siitä saldon kysymisestä kun saa sen kuitin, jossa on myytyjen tuotteiden määrä, pöydän numero, päivämäärä ja sen hetkinen saldosumma. Eli jos sulla on ne saldokuitit tallella, niin kyllähän niillä olisi pitänyt pystyä todistamaan, että myynti on kasvanut tasaisesti :O


      • 2X SAMA JUTTU
        msalomaa kirjoitti:

        AIVAN SAMAA OLEN HUOMANNUT ITSEKKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        MIELLÄN KOKEMUKSESTA KOKO PAIKAN RYÖSTÖLAITOKSEKSI!!!
        OMALLA KOHDALLANI TILITYKSE,T EIVÄT OLE VOINEET PITÄÄ PAIKKAANSA, MUTTA
        KUTEN SANOIT

        MILLÄPÄ TODISTAT!!!

        JA USKALLAPPAS OTTAA ASIA PUHEEKSI, NIIN SAAT MYLVIVÄT KATSEET JA HUUDOT PÄÄLLE! KULUTTAJASUOJALAKI OLISI VARMASTI PAIKALLAAN..LAKIA SIELLÄ AINAKIN KIERRETÄÄN JA YLHÄÄLTÄ KATSOTAAN NIITÄ, JOTKA TUOVAT PALKAN VANHOILLE ROUVILLE, JOTKA LUULEVAT PYÖRITTÄVÄNSÄ NOKIAN ASEMAN SAAVUTTANUTTA LIIKETOIMINTAA!!

        BOIKOTTIIN MENI KOKO PAIKKA ITSELTÄNI!!!

        TUOTTEENI OLIVAT UUSIA TAI UUDEN VEROISIA JA KÄVIVÄT KAUPAKSI. HÄVIKKI OLI USKOMATON, MUTTA ENITEN JÄI KAIVAMAAN, ETTÄ KESKEN KAIKEN MYYNTI PUTOSI!!!!!!!!!!
        MYYNTIÄ KYSYESSÄ , ON KUIN KYSYISI MYYJIEN OMAA TILIN SALDOA. MIKSI?! JUURI JA JUURI SEN SAA, JOS TIETYN KASSAN JONOSSA JAKSAA JONOTTAA. VANHAT KASSAMALLIT PUHUVAT PUOLESTAAN SIITÄ, ETTÄ ON HELPPO KIKKAILLA SUUNTAAN TAI TOISEEN. KAIKISSA KÄYTTÄMISSÄNI KIRPPUTOREISSA, OMAT HINTALAPUT SAA TAKAISIN MYYNNIN LOPUTTUA. MIKSI EI AKSELISSA ??!!

        HUONO JUTTU!!


      • ???
        2X SAMA JUTTU kirjoitti:

        TUOTTEENI OLIVAT UUSIA TAI UUDEN VEROISIA JA KÄVIVÄT KAUPAKSI. HÄVIKKI OLI USKOMATON, MUTTA ENITEN JÄI KAIVAMAAN, ETTÄ KESKEN KAIKEN MYYNTI PUTOSI!!!!!!!!!!
        MYYNTIÄ KYSYESSÄ , ON KUIN KYSYISI MYYJIEN OMAA TILIN SALDOA. MIKSI?! JUURI JA JUURI SEN SAA, JOS TIETYN KASSAN JONOSSA JAKSAA JONOTTAA. VANHAT KASSAMALLIT PUHUVAT PUOLESTAAN SIITÄ, ETTÄ ON HELPPO KIKKAILLA SUUNTAAN TAI TOISEEN. KAIKISSA KÄYTTÄMISSÄNI KIRPPUTOREISSA, OMAT HINTALAPUT SAA TAKAISIN MYYNNIN LOPUTTUA. MIKSI EI AKSELISSA ??!!

        HUONO JUTTU!!

        Mitä tarkoittaa, että kesken kaiken myynti putosi? Veitkö päivittäin lisää tavaraa? Siivositko pöydän päivittäin?

        Monet asiakkaat kiertelevät kirppiksellä useita kertoja viikossakin...ja ensimmäisenä tulee katsottua ne pöydät, joiden tavaroita ei ole vielä aiemmin nähnyt. Jos sama pöytä, samoine tavaroineen ja vieläpä tavarat epäsiistissä röykkiössä on kirppiksellä pitkään (siis koko myyntiaikansa, eli viikon tai kaksi), se tulee ohitettua. Näin ollen myynti on suurempaa ensimmäisinä päivinä, sitten se vähenee.

        Lisäksi ihmiset (liian) usein ottavat pöydästä jotain, mutta eivät kuitenkaan osta sitä, vaan jättävät sen lojumaan johonkin toiseen pöytään. Tuotteet voivat olla hujanhajan ympäri kirppispöytiä, ja näin voi näyttää että niitä olisi mennyt kaupaksi, vaikkei olisikaan. Eli kiersitkö koko kirppiksen läpi myyntiajan päätteeksi?

        Myös siinä kassan vieressä on paljon tuotteita, joiden hintalaput ovat kadonneet. Katsoitko ne läpi? Itse myönnän, etten ole kertaakaan katsonut niitä, vaikka olen ollut useaan kertaan myyjänä. Ja aika harvoin olen huomannut kenenkään muunkaan katsovan.


    • Mielenkiintoisia kommentteja Akselista. Itse olen saanut hyvää palvelua sekä ostajana, että myyjänä. Tosin vein vasta tänään kamat hyllyyn, ja huomenna toiseen hyllyyn - joten katsotaan miten käy tilitysten ja varkauksien kanssa. Itsellä on lista kaikista tuotteista, ja osalle löytyi jo ostaja viedessäni tavaroita. Toinen hylly 2vkoa, toinen 1vkon. Kerron kuulumisia reilu viikon kuluttua, kun rahoja alkaa tulla tilille, miten kävi.

      • fiftysent

        Olen myyjän ominaisuudessa asioinut useita kertoja Akselissa ja minulla on pelkästään hyviä kokemuksia kirpputorin toimivuudesta. Kaiken olen saannut myydyksi minkä olen myyntipöytään esille laittanut. Olen myös lähes päivittäin huolehtinut myyntipöydän yleisilmeen kohentamisesta ja toimittanut täydentävää tavaraa myytyjen tilalle. Kirpputorikauppa on kaupaa siinä missä muukin kauppa joten pidä myyntipöytä siistin ja houkuttelevan näköisenä. Vähänkin itsellle arvokkaaseen tavaraan kannattaa kiinnittää hälytin varmuuden vuoksi. Toivotan loppuvuodelle hyviä kauppoja kaikille!


      • fiftysent kirjoitti:

        Olen myyjän ominaisuudessa asioinut useita kertoja Akselissa ja minulla on pelkästään hyviä kokemuksia kirpputorin toimivuudesta. Kaiken olen saannut myydyksi minkä olen myyntipöytään esille laittanut. Olen myös lähes päivittäin huolehtinut myyntipöydän yleisilmeen kohentamisesta ja toimittanut täydentävää tavaraa myytyjen tilalle. Kirpputorikauppa on kaupaa siinä missä muukin kauppa joten pidä myyntipöytä siistin ja houkuttelevan näköisenä. Vähänkin itsellle arvokkaaseen tavaraan kannattaa kiinnittää hälytin varmuuden vuoksi. Toivotan loppuvuodelle hyviä kauppoja kaikille!

        Nimimerkki fiftysent

        Wau - ihan kaikki olet saanut myytyä - aika hyvä saavutus - tai siis hienoa kamaa, että menee.

        Vaatteilla - hyvilläkään ei näytä olevan kovin kummoista menekkiä.

        Liituraitaiset mustat uudet housut - ei mene
        Keinoturkis 3/4 pituus hieno takki - ei mene
        Nahkahousut - ei mene
        Nahkahame - ei mene
        Miesten uusia paitoja, housuja - ei mene

        Krääsällä kyllä näyttää olevan menekkiä.


      • fiftysent
        RipsaK kirjoitti:

        Nimimerkki fiftysent

        Wau - ihan kaikki olet saanut myytyä - aika hyvä saavutus - tai siis hienoa kamaa, että menee.

        Vaatteilla - hyvilläkään ei näytä olevan kovin kummoista menekkiä.

        Liituraitaiset mustat uudet housut - ei mene
        Keinoturkis 3/4 pituus hieno takki - ei mene
        Nahkahousut - ei mene
        Nahkahame - ei mene
        Miesten uusia paitoja, housuja - ei mene

        Krääsällä kyllä näyttää olevan menekkiä.

        RipsaK Tavaran menekkiä on joskus vaikea ennakoida, se mikä itselle tuntuu tärkeältä sattaa herättää vähemmän kiinnostusta kirpputori asiakkaassa juuri sillä hetkellä. Myytävänä olevien tuotteiden ajankohtaisuus " Trendikkyys" ja haluttavuus saattaa johtua yllättävistäkin asioista, varsinkin uusien vaattaiden. mutta krääsä myy aina . Jokaiselle tavaralle tulee ostaja ennemmin tai myöhemmin joten
        pitkäjännitteisyyttä kauppaleikissä.


      • Zezz
        fiftysent kirjoitti:

        RipsaK Tavaran menekkiä on joskus vaikea ennakoida, se mikä itselle tuntuu tärkeältä sattaa herättää vähemmän kiinnostusta kirpputori asiakkaassa juuri sillä hetkellä. Myytävänä olevien tuotteiden ajankohtaisuus " Trendikkyys" ja haluttavuus saattaa johtua yllättävistäkin asioista, varsinkin uusien vaattaiden. mutta krääsä myy aina . Jokaiselle tavaralle tulee ostaja ennemmin tai myöhemmin joten
        pitkäjännitteisyyttä kauppaleikissä.

        Minulle henkilökunta on ollut aina ystävällistä. Paikka on usein tupaten täynnä ihmisiä, joten en itse ihmettele jos myyjät ovat joskus stressaantuneita. Ystävällistä palvelua olen silti aina saanut! Olen asioinut kirpparilla niin myyjänä kuin ostajana. Pariin otteeseen on ollut pöytä vuokralla ja olen pyytänyt vuokraviikon aikana myytyjen tuotteiden saldon lapulla aina kun olen käynyt pöytää järjestelemässä. Saldo tulostetaan koneesta ja siitä voi seurata paljonko on ollut myyntiä. Vinkkinä siis sille, joka sai mielestään liian pienen tilityksen vaikka oli kyselemällä sanottu isompia summia: Pyydä saldo kuitille!


      • Zezz kirjoitti:

        Minulle henkilökunta on ollut aina ystävällistä. Paikka on usein tupaten täynnä ihmisiä, joten en itse ihmettele jos myyjät ovat joskus stressaantuneita. Ystävällistä palvelua olen silti aina saanut! Olen asioinut kirpparilla niin myyjänä kuin ostajana. Pariin otteeseen on ollut pöytä vuokralla ja olen pyytänyt vuokraviikon aikana myytyjen tuotteiden saldon lapulla aina kun olen käynyt pöytää järjestelemässä. Saldo tulostetaan koneesta ja siitä voi seurata paljonko on ollut myyntiä. Vinkkinä siis sille, joka sai mielestään liian pienen tilityksen vaikka oli kyselemällä sanottu isompia summia: Pyydä saldo kuitille!

        Pöytä 1 - viikko = 140e
        Pöytä 2 - 2 viikkoa = 200e

        Olen ihan tyytyväinen, en ole vielä tehnyt perusteellista laskentaa, että menikö oikein, mutta summat vaikuttavat siltä.


      • atlatl
        RipsaK kirjoitti:

        Pöytä 1 - viikko = 140e
        Pöytä 2 - 2 viikkoa = 200e

        Olen ihan tyytyväinen, en ole vielä tehnyt perusteellista laskentaa, että menikö oikein, mutta summat vaikuttavat siltä.

        Tänään kävin ekan kerran Akselissa ja petyin kun ei mitään vaatetta ollut pullukalle naiselle.
        Ostin yhden korun joka kyllä oli turhan hinnakas ja kulmaviivaimen.

        Suurin osa vaatteista tosiaan lastenvaatetta,mutta aikuisten vaatteet kaikki tosi pieniä.
        Tilat on selkeät ja liikkuminen on helppoa. Siitä plussaa.
        Tuo lappusysteemi tavaroissa; juu,minunkaan ostoksista niitä ei poistettu ex-omistajalleen luovutettavaksi.
        Itse pitäisin listaa myynnissä olevista tavaroista ja tarkistaisin listan aina käydessäni siivoamassa paikkaa.

        Jos olis tilat ja rahaa niin perustaisin rehevien Suomalaisten kirppiksen,jolle tod näk riittäisi asiakkaita!!
        Niin harvassa on mielestäni nykyään kivat vaatteet meille pullukoille.


      • atlatl kirjoitti:

        Tänään kävin ekan kerran Akselissa ja petyin kun ei mitään vaatetta ollut pullukalle naiselle.
        Ostin yhden korun joka kyllä oli turhan hinnakas ja kulmaviivaimen.

        Suurin osa vaatteista tosiaan lastenvaatetta,mutta aikuisten vaatteet kaikki tosi pieniä.
        Tilat on selkeät ja liikkuminen on helppoa. Siitä plussaa.
        Tuo lappusysteemi tavaroissa; juu,minunkaan ostoksista niitä ei poistettu ex-omistajalleen luovutettavaksi.
        Itse pitäisin listaa myynnissä olevista tavaroista ja tarkistaisin listan aina käydessäni siivoamassa paikkaa.

        Jos olis tilat ja rahaa niin perustaisin rehevien Suomalaisten kirppiksen,jolle tod näk riittäisi asiakkaita!!
        Niin harvassa on mielestäni nykyään kivat vaatteet meille pullukoille.

        Niih - se ei varmaan ole kirppiksen paikan /pitäjän vika, jos ei isoja vaatteita ole myynnissä :-)

        Ehkä meiltä hiukan pienemmiltä jää pieneksi niitä pieniä vaatteita, niin sitten myymme niitä kirppiksellä...


      • s
        atlatl kirjoitti:

        Tänään kävin ekan kerran Akselissa ja petyin kun ei mitään vaatetta ollut pullukalle naiselle.
        Ostin yhden korun joka kyllä oli turhan hinnakas ja kulmaviivaimen.

        Suurin osa vaatteista tosiaan lastenvaatetta,mutta aikuisten vaatteet kaikki tosi pieniä.
        Tilat on selkeät ja liikkuminen on helppoa. Siitä plussaa.
        Tuo lappusysteemi tavaroissa; juu,minunkaan ostoksista niitä ei poistettu ex-omistajalleen luovutettavaksi.
        Itse pitäisin listaa myynnissä olevista tavaroista ja tarkistaisin listan aina käydessäni siivoamassa paikkaa.

        Jos olis tilat ja rahaa niin perustaisin rehevien Suomalaisten kirppiksen,jolle tod näk riittäisi asiakkaita!!
        Niin harvassa on mielestäni nykyään kivat vaatteet meille pullukoille.

        samaa mieltä (= ei ikinä melkee isojakokoja ))= vaikka luulisisi..JOS ON NIIN HINTAKIN SUMEA ))=MULLA ON JOUTAVIA ISOKOKOSIA VAATTEITA SAISIT HALVALLA 2JAKKUA 52-54 KOKOA YMS..JOS KIINNOSTAA TEXTAA [email protected]


      • Elli74
        s kirjoitti:

        samaa mieltä (= ei ikinä melkee isojakokoja ))= vaikka luulisisi..JOS ON NIIN HINTAKIN SUMEA ))=MULLA ON JOUTAVIA ISOKOKOSIA VAATTEITA SAISIT HALVALLA 2JAKKUA 52-54 KOKOA YMS..JOS KIINNOSTAA TEXTAA [email protected]

        Mulla on ollut pari kertaa pöytä Akselissa. Ekalla kerralla myin lastenvaatteita ja omia vaatteita viikon myyntipaikalla, tuotto oli 190 euroa. Toisella kerralla myynnissä oli lähinnä lastenvaatteita, leluja, kirjoja ja astioita. Tällä kertaa pidin pöytää kaksi viikkoa ja tuotto oli 320 euroa.

        Riippuu tosi paljon tavarasta mitä myy. Naapurini myi kanssani samaan aikaan ja hänen tuottonsa oli vain n. 50 euroa/viikko. Lastenvaatteet ja tarvikkeet myy parhaiten.


    • Kirpparifani

      Akseli
      Sinikalliontie 1, Mankkaa, Espoo
      Avoinna:
      Arkisin 10 - 19
      Lauantaisin 10 - 16
      p. 09 461 104 | http://www.akseli.info/

      • Tyytyväinen asiakas

        Ihmettelen minäkin näitä negatiivisia kommentteja Akselista!
        Myyjänä olen ollut viitisen kertaa ja asiakkaana useimmiten kerran viikossa.Aina löytyy jotain!Siistit vaatteet ja tavarat oikein hinnoiteltuna myyvät aina.Siisti pöytä on aina plussaa,itse en viitsi edes penkoa pöytiä jotka näyttävät siltä,että tavarat tippuvat kohta päälle.


      • AsiakasA
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Ihmettelen minäkin näitä negatiivisia kommentteja Akselista!
        Myyjänä olen ollut viitisen kertaa ja asiakkaana useimmiten kerran viikossa.Aina löytyy jotain!Siistit vaatteet ja tavarat oikein hinnoiteltuna myyvät aina.Siisti pöytä on aina plussaa,itse en viitsi edes penkoa pöytiä jotka näyttävät siltä,että tavarat tippuvat kohta päälle.

        Tuli juuri tänään käytyä Akselissa, vielä oli aika tyhjillään joulutauon jälkeen, mutta silti löytyi vaatteita lapsille ja itselle kengät ja laukku :) Tarkoituksena olis ottaa oma myyntipöytä ensi kuussa.


      • Kirppuilija minäkin
        AsiakasA kirjoitti:

        Tuli juuri tänään käytyä Akselissa, vielä oli aika tyhjillään joulutauon jälkeen, mutta silti löytyi vaatteita lapsille ja itselle kengät ja laukku :) Tarkoituksena olis ottaa oma myyntipöytä ensi kuussa.

        Täälläkin tarkoitus pöytä varata ensi kuuksi.
        Paikkana yksi siisteimmistä kirppareista,en myy muualla.
        Omistaja tosin on välillä kuin sitruunan niellyt,mutta kuka nyt ei välillä olisi...


      • Grocerman
        Kirppuilija minäkin kirjoitti:

        Täälläkin tarkoitus pöytä varata ensi kuuksi.
        Paikkana yksi siisteimmistä kirppareista,en myy muualla.
        Omistaja tosin on välillä kuin sitruunan niellyt,mutta kuka nyt ei välillä olisi...

        Omistaja kuin sitruunan niellyt:)
        Jos hänelle vielä saisi taiottua jostain hymyä naamalle, niin paikka olisi jopa viihtyisä.


      • tenuräikkä
        Grocerman kirjoitti:

        Omistaja kuin sitruunan niellyt:)
        Jos hänelle vielä saisi taiottua jostain hymyä naamalle, niin paikka olisi jopa viihtyisä.

        Kyllä ennen lomia oli jotenkin niin sekaisen ja sotkuisen oloinen koko akseli. Vaikka asiakkaathan ne pöydät sotkee...


      • lomailee
        tenuräikkä kirjoitti:

        Kyllä ennen lomia oli jotenkin niin sekaisen ja sotkuisen oloinen koko akseli. Vaikka asiakkaathan ne pöydät sotkee...

        Kun omistajilla on varaa olla yli kuukauden kesälomalla. Kaikki muut kirppikset pitävät kesälläkin ovensa auki, mutta Akseli se lomailee!!!


      • enenääkäysiellä
        lomailee kirjoitti:

        Kun omistajilla on varaa olla yli kuukauden kesälomalla. Kaikki muut kirppikset pitävät kesälläkin ovensa auki, mutta Akseli se lomailee!!!

        kyllä niillä pöytähinnoilla on varaa lomailla, onko se vielä 42 e/vk vai jo peräti 45 e/vk...?

        Joskus oli se tarjous, että toinen viikko 20 e, sekin otettiin pois....


      • piian
        enenääkäysiellä kirjoitti:

        kyllä niillä pöytähinnoilla on varaa lomailla, onko se vielä 42 e/vk vai jo peräti 45 e/vk...?

        Joskus oli se tarjous, että toinen viikko 20 e, sekin otettiin pois....

        Eikös se ole 39€ viikko? Itse olin aikeissa mennä myymään, mutta täyttä on kuulemma! Varasin sitten syyskuulle pöydän, toivotaan että kauppa käy! Itse pidän Akselista ja sen henkilökunnasta. Kuten joku jo sanoikin, välillä on tavarat hujanhajan, mutta asiakkaathan siellä tosiaan sotkee..


      • kiirppa
        piian kirjoitti:

        Eikös se ole 39€ viikko? Itse olin aikeissa mennä myymään, mutta täyttä on kuulemma! Varasin sitten syyskuulle pöydän, toivotaan että kauppa käy! Itse pidän Akselista ja sen henkilökunnasta. Kuten joku jo sanoikin, välillä on tavarat hujanhajan, mutta asiakkaathan siellä tosiaan sotkee..

        Ootteko käyny ikinä Konalassa Aurinkobasaari kirppiksellä.
        Oli kyllä muttunut hienoksi paikaksi. Ja kauppakin kävi ihan hyvin. Oli tosin lasten leluja paljon ja vaatteita. pöytähintakin oli edullinen 25€. Pidin pöytää yli kuukauden


      • Emma80
        kiirppa kirjoitti:

        Ootteko käyny ikinä Konalassa Aurinkobasaari kirppiksellä.
        Oli kyllä muttunut hienoksi paikaksi. Ja kauppakin kävi ihan hyvin. Oli tosin lasten leluja paljon ja vaatteita. pöytähintakin oli edullinen 25€. Pidin pöytää yli kuukauden

        Hinta on 39€/viikko, sehän sanotaan paikan nettisivuillakin. On tosiaan suosittu paikka ja myyntipöytä kannattaa varata muutama viikko etukäteen, itse varasin just syyskuun lopulle ja siellä oli vielä hyvin tilaa.

        Voisko paikka olla heinäkuun lomalla, koska asiakkaistakin suurin osa lomailee? Ainakin mitä itse kesällä kiertelin kirppareita, niin asiakkaita toki oli jonkin verran mutta huomattavasti vähemmän kuin lomakauden ulkopuolella. Niin että voi jopa olla kannattavampaa pitää ovet kiinni heinäkuun.

        Ja mitä sotkuisuuteen tulee, niin asiakkaat siellä sotkee. Varmasti menee niin, että mitä enemmän myyjiä sitä enemmän asiakkaita ja sitä enemmän sotkua.

        Mä tykkään Akselista kovasti, tiedän että siellä henkilökunta siivoaa pöytiä ja kerää sekalaisia tuotteita vääristä pöydistä päivittäin (toisin kuin joillain muilla kirppareilla, jossa kaikki on hujanhajan). Lisäksi soittavat myyntiajan jälkeen, jos löytyy jotain asiakkaalle kuuluvaa. Esim. mulle soitettiin keväällä kun oli löytynyt myöhemmin toisesta pöydästä mulle kuuluvia tuotteita. Hyvää palvelua :)


      • aukiolo
        Emma80 kirjoitti:

        Hinta on 39€/viikko, sehän sanotaan paikan nettisivuillakin. On tosiaan suosittu paikka ja myyntipöytä kannattaa varata muutama viikko etukäteen, itse varasin just syyskuun lopulle ja siellä oli vielä hyvin tilaa.

        Voisko paikka olla heinäkuun lomalla, koska asiakkaistakin suurin osa lomailee? Ainakin mitä itse kesällä kiertelin kirppareita, niin asiakkaita toki oli jonkin verran mutta huomattavasti vähemmän kuin lomakauden ulkopuolella. Niin että voi jopa olla kannattavampaa pitää ovet kiinni heinäkuun.

        Ja mitä sotkuisuuteen tulee, niin asiakkaat siellä sotkee. Varmasti menee niin, että mitä enemmän myyjiä sitä enemmän asiakkaita ja sitä enemmän sotkua.

        Mä tykkään Akselista kovasti, tiedän että siellä henkilökunta siivoaa pöytiä ja kerää sekalaisia tuotteita vääristä pöydistä päivittäin (toisin kuin joillain muilla kirppareilla, jossa kaikki on hujanhajan). Lisäksi soittavat myyntiajan jälkeen, jos löytyy jotain asiakkaalle kuuluvaa. Esim. mulle soitettiin keväällä kun oli löytynyt myöhemmin toisesta pöydästä mulle kuuluvia tuotteita. Hyvää palvelua :)

        Ei siellä ainakaan mitään ostettavaa ollut. SM Vnh roin.
        Kyllä kesällä on paljon ulkopaikkakuntalaisia, jotka käyvät kirppiksiä kiertämässä.
        Paljon oli ostajia Viirissä ja Femmatorilla. Omistajat eivät vain viitse kesällä pitää auki. Pitäisivät sitten lyhennettyä aukioloaikaa. Eivät kaikki pidä lomaa heinäkuussa.
        Muuten, onko Espoossa toista kirpparia?


      • adakoo
        aukiolo kirjoitti:

        Ei siellä ainakaan mitään ostettavaa ollut. SM Vnh roin.
        Kyllä kesällä on paljon ulkopaikkakuntalaisia, jotka käyvät kirppiksiä kiertämässä.
        Paljon oli ostajia Viirissä ja Femmatorilla. Omistajat eivät vain viitse kesällä pitää auki. Pitäisivät sitten lyhennettyä aukioloaikaa. Eivät kaikki pidä lomaa heinäkuussa.
        Muuten, onko Espoossa toista kirpparia?

        Sä valitat, että siellä ei ole ostettavaa, mutta samaan syssyyn kirjoitat, että heidän pitäisi olla heinäkuun edes osittain auki..?
        Olarissa Täydenkuun kirppis, Viherlaaksossa Viherkirppis, Suomenojalla Aino ja Onni (?).

        Mä tykkään kanssa siitä, että Akselista soitetaan perään, jos sinne on jotain jäänyt. Varsinkin kun itseltä jäi vähän arvokkaampia tuotteita muutama..
        Mutta minne se poika, Vilikö se oli, on hävinnyt? Oli mukava myyjä.


      • kallista
        adakoo kirjoitti:

        Sä valitat, että siellä ei ole ostettavaa, mutta samaan syssyyn kirjoitat, että heidän pitäisi olla heinäkuun edes osittain auki..?
        Olarissa Täydenkuun kirppis, Viherlaaksossa Viherkirppis, Suomenojalla Aino ja Onni (?).

        Mä tykkään kanssa siitä, että Akselista soitetaan perään, jos sinne on jotain jäänyt. Varsinkin kun itseltä jäi vähän arvokkaampia tuotteita muutama..
        Mutta minne se poika, Vilikö se oli, on hävinnyt? Oli mukava myyjä.

        Näkyipä hinnat nousevan 39 e. Sitä se kesäloma teetti.
        Roinaa ja lasten lumppuja siellä on.


      • Kirppismyyjä
        kallista kirjoitti:

        Näkyipä hinnat nousevan 39 e. Sitä se kesäloma teetti.
        Roinaa ja lasten lumppuja siellä on.

        Pöydän hinta on kyllä ollut tuon 39 euroa jo vuoden verran. Ei ole nyt kesän jälkeen hinta noussut, vaan VIIME SYKSYNÄ. Itse olin myymässä marraskuussa niin silloin jo maksoi 39 euroa.


      • kirpparilla kävijä
        Kirppismyyjä kirjoitti:

        Pöydän hinta on kyllä ollut tuon 39 euroa jo vuoden verran. Ei ole nyt kesän jälkeen hinta noussut, vaan VIIME SYKSYNÄ. Itse olin myymässä marraskuussa niin silloin jo maksoi 39 euroa.

        Uusi pöytävuokra on 42 €.


      • bfa
        kiirppa kirjoitti:

        Ootteko käyny ikinä Konalassa Aurinkobasaari kirppiksellä.
        Oli kyllä muttunut hienoksi paikaksi. Ja kauppakin kävi ihan hyvin. Oli tosin lasten leluja paljon ja vaatteita. pöytähintakin oli edullinen 25€. Pidin pöytää yli kuukauden

        Oon kuule käynny Konalassa Aurinkobasaarissa, ja jos toi on jonkun käsitys hienosta kirppiksestä niin huh huh.


      • kohtuus kaikessa
        bfa kirjoitti:

        Oon kuule käynny Konalassa Aurinkobasaarissa, ja jos toi on jonkun käsitys hienosta kirppiksestä niin huh huh.

        Taitaa olla Suomen kallein kirpparihinta pöydälle. Ei tulisi mieleenkään että varaisin pöytää tuolta kirppikseltä. Rahastusta! Sitä se loma teettää.


      • oma mielipiteeni
        kohtuus kaikessa kirjoitti:

        Taitaa olla Suomen kallein kirpparihinta pöydälle. Ei tulisi mieleenkään että varaisin pöytää tuolta kirppikseltä. Rahastusta! Sitä se loma teettää.

        Iso ja siisti kirppis, tehtiin hyviä löytöjä, täytyy vaan varata aikaa, jotta jaksaa kiertää viimeisimmänkin nurkan, sieltä vikasta nurkasta kannattaa muuten aloittaa, koska siellä ei ole niin tungosta....


      • MINÄH,,
        oma mielipiteeni kirjoitti:

        Iso ja siisti kirppis, tehtiin hyviä löytöjä, täytyy vaan varata aikaa, jotta jaksaa kiertää viimeisimmänkin nurkan, sieltä vikasta nurkasta kannattaa muuten aloittaa, koska siellä ei ole niin tungosta....

        jOS ROMU JA KAATOPAIKKA TAVARA ON HYVÄÄ,NIIN SIINNE VAAN,,VOIN KÄYDÄ TYHJENTÄMÄSSÄ ROSKIKSENI,,,


      • Kirppismyyjä
        kohtuus kaikessa kirjoitti:

        Taitaa olla Suomen kallein kirpparihinta pöydälle. Ei tulisi mieleenkään että varaisin pöytää tuolta kirppikseltä. Rahastusta! Sitä se loma teettää.

        Ei ole kallein, Kaivarin Kanuunassa on muistaakseni 49€/viikko. Että silleen. Varmaan kalliimpiakin löytyy.


      • 2-5v
        MINÄH,, kirjoitti:

        jOS ROMU JA KAATOPAIKKA TAVARA ON HYVÄÄ,NIIN SIINNE VAAN,,VOIN KÄYDÄ TYHJENTÄMÄSSÄ ROSKIKSENI,,,

        Vaikkapa ensiksi kirjoittamaan,,,


      • vuokra ratkaisee
        Kirppismyyjä kirjoitti:

        Ei ole kallein, Kaivarin Kanuunassa on muistaakseni 49€/viikko. Että silleen. Varmaan kalliimpiakin löytyy.

        Miettikää mitä paikka maksaa. Saatte todella myydä monta euron kamaa. Jos saatte 100 e myymästä tavarasta, ei tarkoita sitä että saatte koko summan, vaan täytyy vähentää pöytävuokra tuosta ansaitusta myynnistä. 100 e - 42 e. Kannattaako tuon takia edes viedä tavaroita myyntiin. Aina pitäisi miettiä paikan vuokraa. Tavaroiden pitäisi olla todella hyviä, että saisi hyvän myynnin. Kirpparit tänä päivänä ovat kaatopaikkakamaa.


      • Ei Suomenojalle
        adakoo kirjoitti:

        Sä valitat, että siellä ei ole ostettavaa, mutta samaan syssyyn kirjoitat, että heidän pitäisi olla heinäkuun edes osittain auki..?
        Olarissa Täydenkuun kirppis, Viherlaaksossa Viherkirppis, Suomenojalla Aino ja Onni (?).

        Mä tykkään kanssa siitä, että Akselista soitetaan perään, jos sinne on jotain jäänyt. Varsinkin kun itseltä jäi vähän arvokkaampia tuotteita muutama..
        Mutta minne se poika, Vilikö se oli, on hävinnyt? Oli mukava myyjä.

        ja toi Suomenojan mikä-lie-Aino-ja-Onni on KAATOPAIKKA.

        Kerran erehdyin sinne kun sinne sattui olemaan hyvät opasteet. Olin siis muilla asioilla Suomenojalla ja huomasin kutsuvat kyltit. Paikka näytti ulkoakin kutsuvalta vaan mitä odotti sisällä... Ei kertakaikkiaan yhtään mitään! Paljon kirppareita kiertäneenä tiedän mistä puhun. Matonkuteiksi kelpaavaa lumppua myytiin 1-3€ hintaan, ikivanha, naarmuinen ja kaikinpuolin roskiin joutava Tupperin mehujäämuotit 10€!!! (nää tietty vain esimerkkinä, pöytiähän oli useita).
        Ainoa siisti pöytä oli verkostomarkkinoinnin Aloe Vera -pöytä.


      • myyjä-ja-ostaja
        vuokra ratkaisee kirjoitti:

        Miettikää mitä paikka maksaa. Saatte todella myydä monta euron kamaa. Jos saatte 100 e myymästä tavarasta, ei tarkoita sitä että saatte koko summan, vaan täytyy vähentää pöytävuokra tuosta ansaitusta myynnistä. 100 e - 42 e. Kannattaako tuon takia edes viedä tavaroita myyntiin. Aina pitäisi miettiä paikan vuokraa. Tavaroiden pitäisi olla todella hyviä, että saisi hyvän myynnin. Kirpparit tänä päivänä ovat kaatopaikkakamaa.

        Mä olen myynyt Akselissa pois-nurkista -periaattella mm. leluja, urheiluvälineitä jne. Vaatteet myy melko huonosti, varsinkin jos eivät ole tämän kauden uusinta uutta.
        Mutta ne mitkä menee on lelut, kirjat (kohtuuhinnalla!!), astiat, purkit ja purnukat, lasten harrastusvehkeet jne.

        Itse lasken voiton vasta miinustettuani pöytävuokran, bensat jne ja aina olen jäänyt voitolle kahden viikon jälkeen n.200-400€. Soon ihan hyvin minulle tarpeettomasta tavarasta.


      • raipe_66
        myyjä-ja-ostaja kirjoitti:

        Mä olen myynyt Akselissa pois-nurkista -periaattella mm. leluja, urheiluvälineitä jne. Vaatteet myy melko huonosti, varsinkin jos eivät ole tämän kauden uusinta uutta.
        Mutta ne mitkä menee on lelut, kirjat (kohtuuhinnalla!!), astiat, purkit ja purnukat, lasten harrastusvehkeet jne.

        Itse lasken voiton vasta miinustettuani pöytävuokran, bensat jne ja aina olen jäänyt voitolle kahden viikon jälkeen n.200-400€. Soon ihan hyvin minulle tarpeettomasta tavarasta.

        Minusta Akselissa on todella mukavaa henkilökuntaa, mutta varsinkin yksi tyttö on yli muiden. Olen monta kertaa meinannut lähettää kiitosta hyvästä asiakaspalvelusta, mutta vaikea kohdistaa kiitokset kun ei tiedä kyseisen asiakaspalvelijan nimeä. Kellään tietoa? Todella pienikokoinen, tummat (kiharat?) hiukset. Niin iloinen ja avulias, tulee aina hyvä mieli loppu päiväksi kun on asioinut hänen kanssaan!


      • pödällinen
        raipe_66 kirjoitti:

        Minusta Akselissa on todella mukavaa henkilökuntaa, mutta varsinkin yksi tyttö on yli muiden. Olen monta kertaa meinannut lähettää kiitosta hyvästä asiakaspalvelusta, mutta vaikea kohdistaa kiitokset kun ei tiedä kyseisen asiakaspalvelijan nimeä. Kellään tietoa? Todella pienikokoinen, tummat (kiharat?) hiukset. Niin iloinen ja avulias, tulee aina hyvä mieli loppu päiväksi kun on asioinut hänen kanssaan!

        Tämä pienikokoinen myyjätär taitaapi olla Jonna. Tummat pitkät hiukset, n. 165cm pitkä ja painaa n. 55kg? Mukava asiakaspalvelija, oli ilo pitää pöytää akselissa.


      • raipe_66
        pödällinen kirjoitti:

        Tämä pienikokoinen myyjätär taitaapi olla Jonna. Tummat pitkät hiukset, n. 165cm pitkä ja painaa n. 55kg? Mukava asiakaspalvelija, oli ilo pitää pöytää akselissa.

        kenestä aiemmin puhuin on Johanna, satuin sattumalta tänään kuulemaan kun toinen myyjä hänelle jotain huikkasi. Ei niissä muissakaan nuoremmissa myyjissä mitään vikaa ole, mutta tämä jotenkin aina erottuu edukseen.


      • 19japuoli
        raipe_66 kirjoitti:

        kenestä aiemmin puhuin on Johanna, satuin sattumalta tänään kuulemaan kun toinen myyjä hänelle jotain huikkasi. Ei niissä muissakaan nuoremmissa myyjissä mitään vikaa ole, mutta tämä jotenkin aina erottuu edukseen.

        Myyntipaikka 42,00 €/viikko
        Taulun myyntipaikka 3,00 €/vko
        Kokonaispalvelu palveluhinta 50,00 60% kokonaismyynnistä
        Tekstiilipyssy 2,00 € /myyntiaika, käyttö vain Akselin tiloissa
        Hälytin piikkikiinnityksellä 0,20 €/kpl
        Hälytintarrat 0,05 € kpl
        Tyhjennyssakko tyhjentämättömästä pöydästä 20,00 €

        Hoh hoh hoh hoho, pitää vissii myydä aika pirusti et jää jotain itellekin...


      • piiak
        19japuoli kirjoitti:

        Myyntipaikka 42,00 €/viikko
        Taulun myyntipaikka 3,00 €/vko
        Kokonaispalvelu palveluhinta 50,00 60% kokonaismyynnistä
        Tekstiilipyssy 2,00 € /myyntiaika, käyttö vain Akselin tiloissa
        Hälytin piikkikiinnityksellä 0,20 €/kpl
        Hälytintarrat 0,05 € kpl
        Tyhjennyssakko tyhjentämättömästä pöydästä 20,00 €

        Hoh hoh hoh hoho, pitää vissii myydä aika pirusti et jää jotain itellekin...

        Mä tykkään myydä Akselissa siksi, että oikeasti hyvä ja halpa tavara viedään käsistä. Hyvä kun ehtii tavarat saada pöytään, kun puolet on jo hävinnyt.
        Vielä kun myyn periaatteella "turhat pois", niin olen aina ns. plussalla.
        Viikon tuottoni on keskimäärin 350€, tästä vähennetään tuo pöytävuokra ja mahdolliset hälyt (n.45€).


      • Sanches
        19japuoli kirjoitti:

        Myyntipaikka 42,00 €/viikko
        Taulun myyntipaikka 3,00 €/vko
        Kokonaispalvelu palveluhinta 50,00 60% kokonaismyynnistä
        Tekstiilipyssy 2,00 € /myyntiaika, käyttö vain Akselin tiloissa
        Hälytin piikkikiinnityksellä 0,20 €/kpl
        Hälytintarrat 0,05 € kpl
        Tyhjennyssakko tyhjentämättömästä pöydästä 20,00 €

        Hoh hoh hoh hoho, pitää vissii myydä aika pirusti et jää jotain itellekin...

        millä perusteella myyntipaikan hinta on mielestänne korkea? Jos mietitte, että otatte esim Valtterista PÄIVÄKSI myyntipaikan, maksaa se 27e. Itse ainakin maksan mielihyvin 42e siitä, että saan pitää tavaroitani viikon ajan myytävänä ja joku muu myy ne puolestani. Hälyyttimien hinnan voi helposti lisätä tuotteen hintaan ja kun huolehtii tyhjennyksestä oikeana päivänä, ei tarvitse edes miettiä tyhjennysmaksuja ;) Minä vien tavaraa kirppareille päästäkseni niistä eroon, tuotto tulee vasta sen jälkeen tärkeysjärjestyksessä.

        Yleisesti Akselista sen verran, että tykkään todella paljon. Tosi monipuolista tavaraa vaikka eniten ehkä lastenvaatteita yms tavaroita tarjolla. Ainoa miinus paikan pölyisyydestä, välillä lattioilla ja varsinkin nurkissa näkee älyttömiä pölypalloja. Minua on sekä ostajana että myyjänä palveltu oikein hyvin varsinkin nuorten työntekijöiden toimesta.


      • äksyilyä
        Sanches kirjoitti:

        millä perusteella myyntipaikan hinta on mielestänne korkea? Jos mietitte, että otatte esim Valtterista PÄIVÄKSI myyntipaikan, maksaa se 27e. Itse ainakin maksan mielihyvin 42e siitä, että saan pitää tavaroitani viikon ajan myytävänä ja joku muu myy ne puolestani. Hälyyttimien hinnan voi helposti lisätä tuotteen hintaan ja kun huolehtii tyhjennyksestä oikeana päivänä, ei tarvitse edes miettiä tyhjennysmaksuja ;) Minä vien tavaraa kirppareille päästäkseni niistä eroon, tuotto tulee vasta sen jälkeen tärkeysjärjestyksessä.

        Yleisesti Akselista sen verran, että tykkään todella paljon. Tosi monipuolista tavaraa vaikka eniten ehkä lastenvaatteita yms tavaroita tarjolla. Ainoa miinus paikan pölyisyydestä, välillä lattioilla ja varsinkin nurkissa näkee älyttömiä pölypalloja. Minua on sekä ostajana että myyjänä palveltu oikein hyvin varsinkin nuorten työntekijöiden toimesta.

        jos kassaneidot vaihdettaisiin.


      • Kaijaneitinen
        äksyilyä kirjoitti:

        jos kassaneidot vaihdettaisiin.

        Vaikka ei niitä muutamaa enää neideiksi voi laskea... Olen saanut ainostaan kahdelta kassatyypiltä Akselissa hyvää palvelua. Toinen oli sellanen nuori tumma hiuksinen pieni tyttö ja toinen vähän vanhempi blondi lyhythiuksinen silmälasipäinen. Muilla ei mitään käsitystä hyvästä asiakaspalvelusta


      • miia*
        Kaijaneitinen kirjoitti:

        Vaikka ei niitä muutamaa enää neideiksi voi laskea... Olen saanut ainostaan kahdelta kassatyypiltä Akselissa hyvää palvelua. Toinen oli sellanen nuori tumma hiuksinen pieni tyttö ja toinen vähän vanhempi blondi lyhythiuksinen silmälasipäinen. Muilla ei mitään käsitystä hyvästä asiakaspalvelusta

        Minä taas olen lähes poikkeuksetta aina saanut hyvää palvelua Akselissa. Jokainen myyjä on tervehtinyt, hymyillyt ja kiittänyt. Muutaman kanssa ollaan jopa ehditty jutella ja naureskella, kun jonoa ei ole ollut.
        Iltaruuhkassa olen huomannut, että myyjät ovat vähän kireitä, mutta se heille sallittakoon välillä.


      • kiss kiss
        miia* kirjoitti:

        Minä taas olen lähes poikkeuksetta aina saanut hyvää palvelua Akselissa. Jokainen myyjä on tervehtinyt, hymyillyt ja kiittänyt. Muutaman kanssa ollaan jopa ehditty jutella ja naureskella, kun jonoa ei ole ollut.
        Iltaruuhkassa olen huomannut, että myyjät ovat vähän kireitä, mutta se heille sallittakoon välillä.

        ihan ok paikka toi akseli mut... käykääpä kun ohi joskus ajelette huittisissa tähtisillalla ristorytinkatu 21 joka päivä auki paitsi juhla pyhät ja myös tuohitorilla kokemäelllä maanantaisin suljettu.


      • akselista
        Kaijaneitinen kirjoitti:

        Vaikka ei niitä muutamaa enää neideiksi voi laskea... Olen saanut ainostaan kahdelta kassatyypiltä Akselissa hyvää palvelua. Toinen oli sellanen nuori tumma hiuksinen pieni tyttö ja toinen vähän vanhempi blondi lyhythiuksinen silmälasipäinen. Muilla ei mitään käsitystä hyvästä asiakaspalvelusta

        Minä olen asioinut Akselissa varmaan sata ja yksi kertaa ja ikinä en ole huonoa palvelua saanut.
        Ainoan miinuksen annan siitä, että henkilökuntaa ei erota (paitsi vakioasiakkaat), joten joku samanlainen t-paita tms. auttaisi kovasti henkilökunnan tunnistamaan.


      • Nimimerkki2011
        akselista kirjoitti:

        Minä olen asioinut Akselissa varmaan sata ja yksi kertaa ja ikinä en ole huonoa palvelua saanut.
        Ainoan miinuksen annan siitä, että henkilökuntaa ei erota (paitsi vakioasiakkaat), joten joku samanlainen t-paita tms. auttaisi kovasti henkilökunnan tunnistamaan.

        Minulla on ollut pöytä Akselissa yli 10 kertaa ja olen ihan tyytyväinen myyntiin.

        Nuoret kassahenkilöt ovat todella mukavia, mutta kaksi vanhempaa (taitavat olla omistajia) ovat aina suu rutussa ja epäkohteliaita. Asiallisiin kysymyksiin tiuskitaan ja kerran jopa huudettiin:( Enkä ole montaa kysymystä tehnyt. Käyn kyllä jatkossakin Akselissa, toivon vaan aina, että ne kaksi vanhaa haahkaa on vapaapäivillä:D

        Olen tottunut siihen, että yksityisyrittäjät ovat mukavaa sakkia (varsinkin jos elanto on asiakkaista kiinni), mutta onhan näitä poikkeuksiakin...


      • ritvaliisa1
        Nimimerkki2011 kirjoitti:

        Minulla on ollut pöytä Akselissa yli 10 kertaa ja olen ihan tyytyväinen myyntiin.

        Nuoret kassahenkilöt ovat todella mukavia, mutta kaksi vanhempaa (taitavat olla omistajia) ovat aina suu rutussa ja epäkohteliaita. Asiallisiin kysymyksiin tiuskitaan ja kerran jopa huudettiin:( Enkä ole montaa kysymystä tehnyt. Käyn kyllä jatkossakin Akselissa, toivon vaan aina, että ne kaksi vanhaa haahkaa on vapaapäivillä:D

        Olen tottunut siihen, että yksityisyrittäjät ovat mukavaa sakkia (varsinkin jos elanto on asiakkaista kiinni), mutta onhan näitä poikkeuksiakin...

        ei kyllä ole omistaja. Tarkotan sitä, joka on myös paljon kassalla ja aina huonotuulinen, tummat lyhyet hiukset. Erehdyin kerran luulemaan omistajaksi ja kysymään jotain juttua ja sanoi jättävänsä viestin omistajille. Tämä vanha myyjä on kyllä sellanen hapannaama, en tajua miksi on tuolla töissä kun ei selkeästi näytä työstään tykkäävän. Hän on ollut tuolla töissä ties kuinka kauan, miten hän edelleen voi palvella asiakkaita tuolla tavalla? Eikä ne kaikki nuoret myyjätkään osaa työtänsä tehdä mutta ei ne sentään noin pahoja oo. Oon kyllä samaa mieltä kun tuolla aiemmin joku sanoi että nimikyltit olisi hyvä juttu, niinhän kaikissa muissakin kaupoissa on. Ehkä sekin vähän vaikuttais tohon miten myyjät kohtelee asiakkaita kun hekin tietäs että asiakkaat tietää heidän nimensä ja osaa lähettää heistä palautetta jos tarve vaatii.


      • Tiitu3000
        ritvaliisa1 kirjoitti:

        ei kyllä ole omistaja. Tarkotan sitä, joka on myös paljon kassalla ja aina huonotuulinen, tummat lyhyet hiukset. Erehdyin kerran luulemaan omistajaksi ja kysymään jotain juttua ja sanoi jättävänsä viestin omistajille. Tämä vanha myyjä on kyllä sellanen hapannaama, en tajua miksi on tuolla töissä kun ei selkeästi näytä työstään tykkäävän. Hän on ollut tuolla töissä ties kuinka kauan, miten hän edelleen voi palvella asiakkaita tuolla tavalla? Eikä ne kaikki nuoret myyjätkään osaa työtänsä tehdä mutta ei ne sentään noin pahoja oo. Oon kyllä samaa mieltä kun tuolla aiemmin joku sanoi että nimikyltit olisi hyvä juttu, niinhän kaikissa muissakin kaupoissa on. Ehkä sekin vähän vaikuttais tohon miten myyjät kohtelee asiakkaita kun hekin tietäs että asiakkaat tietää heidän nimensä ja osaa lähettää heistä palautetta jos tarve vaatii.

        Nuoret myyjät ovat ystävällisiä ja mukavia, myös kiireisinä hetkinä! Minulla erityisesti mieleen ovat jääneet se poikamyyjä ja samoin sellainen punatukkainen silmälasipäinen tyttö. Harmi kun näistä kumpikaan ei enää taida olla töissä Akselissa :( Onneksi muutkin nuoret ovat tuolla asiakaspalvelutaitoisia ja ystävällisiä, vaikka joutuvat työskentelemään hapannaamojen kanssa.


      • ketty
        Tiitu3000 kirjoitti:

        Nuoret myyjät ovat ystävällisiä ja mukavia, myös kiireisinä hetkinä! Minulla erityisesti mieleen ovat jääneet se poikamyyjä ja samoin sellainen punatukkainen silmälasipäinen tyttö. Harmi kun näistä kumpikaan ei enää taida olla töissä Akselissa :( Onneksi muutkin nuoret ovat tuolla asiakaspalvelutaitoisia ja ystävällisiä, vaikka joutuvat työskentelemään hapannaamojen kanssa.

        Joo, poikamyyjä oli aivan ihana! En kyllä yhtään ihmettele miksei enää ole Akselissa, varmasti tuollaisella asenteella pääseekin helposti "parempiin" töihin. Tykkään kyllä paljon myös sellaisesta tytöstä/naisesta (en oikein osaa veikata ikää?), jolla tummat hiukset ja hampaassa joku timantti. Ihan naurattaa kun tämä tyttö usein on yhden vanhemman myyjän kanssa samaan aikaan siinä vierekkäisillä kassoilla ja molemmat on kuin täysin eri planeetoilta, toi nuorempi jaksaa aina hymyillä ja vaikuttaa asiantuntevalta eikä sählää kuten joillain niistä on tapana vähän tehdä...


      • Huittinen ??
        kiss kiss kirjoitti:

        ihan ok paikka toi akseli mut... käykääpä kun ohi joskus ajelette huittisissa tähtisillalla ristorytinkatu 21 joka päivä auki paitsi juhla pyhät ja myös tuohitorilla kokemäelllä maanantaisin suljettu.

        Heti taas huomenna ku ajelen Huittisissä niin toki käyn vilkasemassa. Normi Huittinen


    • Pettynyt...

      Me olemme olleet siellä myyjän asemassa, ja täytyy sanoa, että mekin olemme todenneet, että jostain kohtaa VEDETÄÄN VÄLISTÄ & PALJON! Tiedämme suurin piirtein tavaroiden arvon, eikä missään muualla ole ikinä mennyt yhtä huonosti. Siis ero odotettuun tuottoon on melkeinpä 90%, että kyse ei ole siitä, että sieltä täältä menisi jotain vähän ohi, vaan paljon! Suututtaa älyttömästi. Täytyy sanoa, että se henkilökunta ei todellakaan ole mitään kovin mieluisaa, mutta ei se minua nyt hirveästi kiinnosta, vaan se, että miten suuri määrä meiltä kyllä meni tavaraa, vaan eipä näy tuotossa.

      • myyjätär mnäkin

        kun vie tavaraa kirpputoreille jotka on itse hinnoitellut niin
        kannattaa laskea kuinka paljon tulisi jos kaikki tavarat menisi kaupan.
        Ja tietenkin aina jää jotakin myymättä, ne taas lasketaan yhteen ja
        vähennetään alkuperäisestä tavaran määrästä.Erotus pitäisi tulla
        euroina käteen. Silloinhan näkee hävikin tai jos todellakin on 90% niin
        silloin ehdottomasti selvitys henkilökunnalta.


      • kauris_82
        myyjätär mnäkin kirjoitti:

        kun vie tavaraa kirpputoreille jotka on itse hinnoitellut niin
        kannattaa laskea kuinka paljon tulisi jos kaikki tavarat menisi kaupan.
        Ja tietenkin aina jää jotakin myymättä, ne taas lasketaan yhteen ja
        vähennetään alkuperäisestä tavaran määrästä.Erotus pitäisi tulla
        euroina käteen. Silloinhan näkee hävikin tai jos todellakin on 90% niin
        silloin ehdottomasti selvitys henkilökunnalta.

        ollut, muutamaankin kertaan. Ensimmäisellä kerralla oli kyllä tosi iso hävikki, toisella kerralla älysin käyttää paljon hälyttimiä ja vuokrata vitriinihyllyn arvokkaimmille tavaroille -> ei hävinnyt läheskään niin paljon tavaraa. Enemmänkin siis veikkaisin että Akselista yksinkertaisesti varastetaan tosi paljon tavaraa. Olen monta kertaa kuullut kun joku asiakas on valittanut hävinneestä tavarasta, vaikka siinä on ollut hälytinkin. Henkilökunta ei ole sanonut siihen juuta eikä jaata, "sellasta sattuu" ja vaikka on valvontakamerat niin ne eivät kuulema tallenna mitään... En kyllä yhtään ihmettele varastelun määrää, paikka on tosi iso ja porukkaa on aina ihan julmetusti, kiinnijäämisen riski on ihan mitättömän pieni.

        Toisen miinuksen saa minulta henkilökunta. En vaan yksinkertaisesti pysty sietämään kahta myyjätyttöstä jotka valitettavasti lähes aina ovat lauantaisin töissä (tapana käydä aina silloin Akselissa). Näillä kahdella ei ole MITÄÄN käsitystä asiakaspalvelusta, olen aina saanut todella huonoa palvelua heiltä kassalla. Töksähdykset "KASSALLE MAKSAMAAN!" ja "EI TAVAROITA SILLE PUOLELLE VAAN TÄHÄN" ei mielestäni kuulu lainkaan hyvään asiakaspalveluun - asian voi ilmaista niin monella eri tavalla. Yritin kerran tehdä pöytävarausta yhden myyjän kanssa, mutta en kuullut sanaakaan kun nuo kaksi myyjää oli vieressä kälättämässä jostain ihan turhanpäiväsestä, kovaan ääneen puhuminen esimerkiksi krapulasta ja muiden asiakkaiden ulkonäöstä ei vain sovi asiakaspalveluun. Olen huomannut miten muukin henkilökunta välillä katsoo näitä kahta.. Harmi tosiaan kun eivät käytä nimikylttejä Akselissa, olisin jo moneen otteeseen lähettänyt noista kahdesta myyjästä palautetta omistajalle jos vaikka kustantaisi molemmille käytöstapakurssin tai vaihtoehtoisesti heittäisi pihalle...


      • :(
        kauris_82 kirjoitti:

        ollut, muutamaankin kertaan. Ensimmäisellä kerralla oli kyllä tosi iso hävikki, toisella kerralla älysin käyttää paljon hälyttimiä ja vuokrata vitriinihyllyn arvokkaimmille tavaroille -> ei hävinnyt läheskään niin paljon tavaraa. Enemmänkin siis veikkaisin että Akselista yksinkertaisesti varastetaan tosi paljon tavaraa. Olen monta kertaa kuullut kun joku asiakas on valittanut hävinneestä tavarasta, vaikka siinä on ollut hälytinkin. Henkilökunta ei ole sanonut siihen juuta eikä jaata, "sellasta sattuu" ja vaikka on valvontakamerat niin ne eivät kuulema tallenna mitään... En kyllä yhtään ihmettele varastelun määrää, paikka on tosi iso ja porukkaa on aina ihan julmetusti, kiinnijäämisen riski on ihan mitättömän pieni.

        Toisen miinuksen saa minulta henkilökunta. En vaan yksinkertaisesti pysty sietämään kahta myyjätyttöstä jotka valitettavasti lähes aina ovat lauantaisin töissä (tapana käydä aina silloin Akselissa). Näillä kahdella ei ole MITÄÄN käsitystä asiakaspalvelusta, olen aina saanut todella huonoa palvelua heiltä kassalla. Töksähdykset "KASSALLE MAKSAMAAN!" ja "EI TAVAROITA SILLE PUOLELLE VAAN TÄHÄN" ei mielestäni kuulu lainkaan hyvään asiakaspalveluun - asian voi ilmaista niin monella eri tavalla. Yritin kerran tehdä pöytävarausta yhden myyjän kanssa, mutta en kuullut sanaakaan kun nuo kaksi myyjää oli vieressä kälättämässä jostain ihan turhanpäiväsestä, kovaan ääneen puhuminen esimerkiksi krapulasta ja muiden asiakkaiden ulkonäöstä ei vain sovi asiakaspalveluun. Olen huomannut miten muukin henkilökunta välillä katsoo näitä kahta.. Harmi tosiaan kun eivät käytä nimikylttejä Akselissa, olisin jo moneen otteeseen lähettänyt noista kahdesta myyjästä palautetta omistajalle jos vaikka kustantaisi molemmille käytöstapakurssin tai vaihtoehtoisesti heittäisi pihalle...

        Minusta juuri yksi vanhemmista oli kovin töykeä. Meilläkin oli tuotteita vitriinissä ja varashälyttimillä varustettuna, mutta silti tilitys jäi aivan liian pieneksi vastatakseen todellisuutta. Ei nyt varmaan ihan 90 % erotuksella, mutta varmaan 70 % erotuksella. :(


      • kassat uudeksi
        :( kirjoitti:

        Minusta juuri yksi vanhemmista oli kovin töykeä. Meilläkin oli tuotteita vitriinissä ja varashälyttimillä varustettuna, mutta silti tilitys jäi aivan liian pieneksi vastatakseen todellisuutta. Ei nyt varmaan ihan 90 % erotuksella, mutta varmaan 70 % erotuksella. :(

        Olisi hyvä että olisi viivakoodihintalappu. niin silloin menisi myynti oikeaan pöytään. Hinta onkin sitten erijuttu. Hintoja eräässä paikassa lyödään miten sattuu. Kassasta piäisi saada lista pöytään lyödyistä tuotteista (juokseva numero viivakoodissa). Voit seurata ja katsoa mitä kassa on lyönyt.


      • paljon sekin on
        kassat uudeksi kirjoitti:

        Olisi hyvä että olisi viivakoodihintalappu. niin silloin menisi myynti oikeaan pöytään. Hinta onkin sitten erijuttu. Hintoja eräässä paikassa lyödään miten sattuu. Kassasta piäisi saada lista pöytään lyödyistä tuotteista (juokseva numero viivakoodissa). Voit seurata ja katsoa mitä kassa on lyönyt.

        hävikki ko paikassa 2,5%.


      • +++
        kassat uudeksi kirjoitti:

        Olisi hyvä että olisi viivakoodihintalappu. niin silloin menisi myynti oikeaan pöytään. Hinta onkin sitten erijuttu. Hintoja eräässä paikassa lyödään miten sattuu. Kassasta piäisi saada lista pöytään lyödyistä tuotteista (juokseva numero viivakoodissa). Voit seurata ja katsoa mitä kassa on lyönyt.

        Peesaus. Itsepalvelukirppiksillähän ne pöytänumerot saatetaan lyödä väärin, mutta lieneekö tahatonta tai tahallista...


      • carolainen
        kassat uudeksi kirjoitti:

        Olisi hyvä että olisi viivakoodihintalappu. niin silloin menisi myynti oikeaan pöytään. Hinta onkin sitten erijuttu. Hintoja eräässä paikassa lyödään miten sattuu. Kassasta piäisi saada lista pöytään lyödyistä tuotteista (juokseva numero viivakoodissa). Voit seurata ja katsoa mitä kassa on lyönyt.

        ilveellä niin suureen määrään tuotteita saataisiin viivakoodit, jotka vielä tietenkin pitäisi jollain tapaa syöttää kassakoneeseen? Ei niin mitenkään. Muistakaa nyt hyvät ihmiset että vaikka kyseessä onkin virallinen yritys, on se silti kirpputori. Myös "tavallisissa" kaupoissa on aina jonkinverran hävikkiä vaikka olisi kuinka hyvät viivakoodijärjestelmät, hälyyttimet, vartiointi yms. Tottakai jos hävikki oikeasti on ollut jotain 70% luokkaa mitä ylempänä mainittiin, kannattaa vaatia jotain selitystä. Olen Akselissa myynnyt viitisen kertaa ja en ole huomannut suurempaa hävikkiä. En kyllä sinne viekään mitään kovin arvokasta tavaraa, sellaiset myyn mielummin esim huutonetin kautta. Kassakonetta koskien voisin kyllä esittää sellaiseen pyynnön että voisko sitä ääntä saada pienemmälle ???? Ihme piipitys kuuluu kassoista ja kun niitä vielä on kolme vierekkäin, kuuluu siis oikeasti ihan sinne takasaliinkin saakka vaikka paikka on suht iso, ihmettelen miten myyjät eivät ole jo kuuroutuneet


      • kassajärjestelmästä
        carolainen kirjoitti:

        ilveellä niin suureen määrään tuotteita saataisiin viivakoodit, jotka vielä tietenkin pitäisi jollain tapaa syöttää kassakoneeseen? Ei niin mitenkään. Muistakaa nyt hyvät ihmiset että vaikka kyseessä onkin virallinen yritys, on se silti kirpputori. Myös "tavallisissa" kaupoissa on aina jonkinverran hävikkiä vaikka olisi kuinka hyvät viivakoodijärjestelmät, hälyyttimet, vartiointi yms. Tottakai jos hävikki oikeasti on ollut jotain 70% luokkaa mitä ylempänä mainittiin, kannattaa vaatia jotain selitystä. Olen Akselissa myynnyt viitisen kertaa ja en ole huomannut suurempaa hävikkiä. En kyllä sinne viekään mitään kovin arvokasta tavaraa, sellaiset myyn mielummin esim huutonetin kautta. Kassakonetta koskien voisin kyllä esittää sellaiseen pyynnön että voisko sitä ääntä saada pienemmälle ???? Ihme piipitys kuuluu kassoista ja kun niitä vielä on kolme vierekkäin, kuuluu siis oikeasti ihan sinne takasaliinkin saakka vaikka paikka on suht iso, ihmettelen miten myyjät eivät ole jo kuuroutuneet

        Kyllä kaikkiin tuotteisiin saa yksilölliset viivakoodit. Monilla kirppareilla käytössä kassajärjestelmä joka mahdollistaa sen. Akselissa vaan on päädytty tuohon vanhaan kassakonesysteemiin, ja näyttää pöytävuokraajia olevan noinkin.


      • v.j.
        kassajärjestelmästä kirjoitti:

        Kyllä kaikkiin tuotteisiin saa yksilölliset viivakoodit. Monilla kirppareilla käytössä kassajärjestelmä joka mahdollistaa sen. Akselissa vaan on päädytty tuohon vanhaan kassakonesysteemiin, ja näyttää pöytävuokraajia olevan noinkin.

        Itse olen ollut sekä myyjänä että asiakkaana Akselissa monta kertaa ja aina minua on kohdeltu henkilökunnan puolesta hyvin. En ymmärrä miten teitä muita sitten kohdellaan? Lauantaisin henkilökunta on välillä vähän "stressaantunutta", eikä pahemmin ehdi juttelemaan, mutta muuten kyllä ovat mukavia. Te, keitä on kohdeltu huonosti, niin oletteko itse ystävällisiä kassatytöille (ja muutamalle -naiselle)? Tiedän, ettei asiakkaan kiukkuisuus saisi välittyä kassatyöntekijän käytökseen (olen itsekin asiakaspalvelija), mutta välillä huomaan itsekin olevani äkäisempi asiakkaalle, jos hänestä huomaa, että on noussut väärällä jalalla sängystä..
        Ainoan miinuksen annan kuitenkin siitä, että paikka on iso, eikä siellä ole kunnon valvontaa varkauksien ehkäisemiseksi. Muutama valvontakamera on, mutta paljon on aluetta, jossa voi taskuun/laukkuun sujauttaa jotain. Kaikkia varkaita kun ne hälyttimetkään ei pysäytä.


      • ketty
        v.j. kirjoitti:

        Itse olen ollut sekä myyjänä että asiakkaana Akselissa monta kertaa ja aina minua on kohdeltu henkilökunnan puolesta hyvin. En ymmärrä miten teitä muita sitten kohdellaan? Lauantaisin henkilökunta on välillä vähän "stressaantunutta", eikä pahemmin ehdi juttelemaan, mutta muuten kyllä ovat mukavia. Te, keitä on kohdeltu huonosti, niin oletteko itse ystävällisiä kassatytöille (ja muutamalle -naiselle)? Tiedän, ettei asiakkaan kiukkuisuus saisi välittyä kassatyöntekijän käytökseen (olen itsekin asiakaspalvelija), mutta välillä huomaan itsekin olevani äkäisempi asiakkaalle, jos hänestä huomaa, että on noussut väärällä jalalla sängystä..
        Ainoan miinuksen annan kuitenkin siitä, että paikka on iso, eikä siellä ole kunnon valvontaa varkauksien ehkäisemiseksi. Muutama valvontakamera on, mutta paljon on aluetta, jossa voi taskuun/laukkuun sujauttaa jotain. Kaikkia varkaita kun ne hälyttimetkään ei pysäytä.

        Voi kuule, kyllä olen aina ollut ystävällinen Akselin henkilökunnalle. Asioin Akselissa vähintään kerran viikossa ja olen useampaankin kertaan asioinut lähes kaikkien myyjien kanssa eikä kovin monesta ole positiivista sanottavaa. Olen ollut nuorempana myös kaupan kassalla, joten luulen kyllä tietäväni siitä työstä aika paljon. Jo ihan pikkujutuilla voi vaikuttaa siihen millaisen kuvan myyjä itsestään antaa. Vaikka Akseli on kirppis ja vähän "rennompi" paikka kuin esimerkiksi Stokka, kyllä sinnekkin kuuluu tietynlainen asiallisuus. Nuoremmista myyjistä ehkä tasan kaksi muistaa teititellä vanhempia asiakkaita ja on kohteliaita, muilta tulee sellasta "otatsä tän? tää maksaa tän ja tän verran", välillä tulee jotain sellaisia sanoja etten edes ole ymmärtänyt. Myyjät vaikuttavat myös aina tosi tympääntyneiltä ja todellakin viestittävät, jos asiakas on väärässä. Olkoon vaan, mutta lähtökohta on kyllä se, että asiakas on oikeassa. Tällaisesta tilanteesta omakohtainen kokemus oli se, kun Akseliin tuli syksyllä kolmas kassa enkä todellakaan ollut ainut joka ei oikein tiennyt mistä kassalta saa mitäkin (kun esim. pöydän myyntisaldon saa vain yhdestä kassasta). Erehdyin sitten vanhasta tottumuksesta jonottamaan väärälle kassalle ja sain niin tylyn vastauksen siltä myyjältä, kun vahingossa erehdyin hänen kassalleen kysymään saldoa. Siis huh huh. Ei sen nyt luulisi olevan myyjältä pois jos vähän neuvoo mihin pitää mennä, asiakkaan aikaanhan siinä hukkaan kuluu kun on tyhmyyksissään jonottanut väärälle kassalle. Ja voin tosiaan entisenä asiakaspalvelijana sanoa tottuneeni lähes kaikkeen, mutta tuon myyjän kanssa ei kiinnosta enää ikinä asioida ja välttelenkin häntä parhaan mukaan, yritän aina mennä jollekkin muulle kassalle jos hän on töissä...

        Sekä tässä keskustelussa että parissa muullakin keskustelufoorumilla on aika paljon haukuttu juurikin Akselin henkilökuntaa, joten en usko että kyseessä olisi vaan pari ärsyttävää asiakasta jotka täällä avautuvat. Toisaalta en nyt koko henkilökuntaa haluaisi mollata, koska pari nuorta tyttöä ovat aina olleet tosi mukavia minulle. Näyttäiskin olevan henkilökunnan keskuudessa aikamoisia eroja, lauantaisinkin kun on useampi myyjä töissä niin pari saattaa vaan notkua tekemättä mitään ja vain pari muuta palvelee asiakkaita. Kiinnostais kyllä tosiaan tietää, onko joku ihan lähettänyt suoraan Akselille palautetta henkilökunnasta ja millaista vastausta on tullut? Itse nimittäin meinasin kyllä tosta yhdestä myyjästä lähettää, mutta ei ollut mitään tietoa nimestä ja aika vaikea muuten kuvailla kun lähes kaikki niistä myyjistä on aika nuoria yms...


      • Ohi on
        ketty kirjoitti:

        Voi kuule, kyllä olen aina ollut ystävällinen Akselin henkilökunnalle. Asioin Akselissa vähintään kerran viikossa ja olen useampaankin kertaan asioinut lähes kaikkien myyjien kanssa eikä kovin monesta ole positiivista sanottavaa. Olen ollut nuorempana myös kaupan kassalla, joten luulen kyllä tietäväni siitä työstä aika paljon. Jo ihan pikkujutuilla voi vaikuttaa siihen millaisen kuvan myyjä itsestään antaa. Vaikka Akseli on kirppis ja vähän "rennompi" paikka kuin esimerkiksi Stokka, kyllä sinnekkin kuuluu tietynlainen asiallisuus. Nuoremmista myyjistä ehkä tasan kaksi muistaa teititellä vanhempia asiakkaita ja on kohteliaita, muilta tulee sellasta "otatsä tän? tää maksaa tän ja tän verran", välillä tulee jotain sellaisia sanoja etten edes ole ymmärtänyt. Myyjät vaikuttavat myös aina tosi tympääntyneiltä ja todellakin viestittävät, jos asiakas on väärässä. Olkoon vaan, mutta lähtökohta on kyllä se, että asiakas on oikeassa. Tällaisesta tilanteesta omakohtainen kokemus oli se, kun Akseliin tuli syksyllä kolmas kassa enkä todellakaan ollut ainut joka ei oikein tiennyt mistä kassalta saa mitäkin (kun esim. pöydän myyntisaldon saa vain yhdestä kassasta). Erehdyin sitten vanhasta tottumuksesta jonottamaan väärälle kassalle ja sain niin tylyn vastauksen siltä myyjältä, kun vahingossa erehdyin hänen kassalleen kysymään saldoa. Siis huh huh. Ei sen nyt luulisi olevan myyjältä pois jos vähän neuvoo mihin pitää mennä, asiakkaan aikaanhan siinä hukkaan kuluu kun on tyhmyyksissään jonottanut väärälle kassalle. Ja voin tosiaan entisenä asiakaspalvelijana sanoa tottuneeni lähes kaikkeen, mutta tuon myyjän kanssa ei kiinnosta enää ikinä asioida ja välttelenkin häntä parhaan mukaan, yritän aina mennä jollekkin muulle kassalle jos hän on töissä...

        Sekä tässä keskustelussa että parissa muullakin keskustelufoorumilla on aika paljon haukuttu juurikin Akselin henkilökuntaa, joten en usko että kyseessä olisi vaan pari ärsyttävää asiakasta jotka täällä avautuvat. Toisaalta en nyt koko henkilökuntaa haluaisi mollata, koska pari nuorta tyttöä ovat aina olleet tosi mukavia minulle. Näyttäiskin olevan henkilökunnan keskuudessa aikamoisia eroja, lauantaisinkin kun on useampi myyjä töissä niin pari saattaa vaan notkua tekemättä mitään ja vain pari muuta palvelee asiakkaita. Kiinnostais kyllä tosiaan tietää, onko joku ihan lähettänyt suoraan Akselille palautetta henkilökunnasta ja millaista vastausta on tullut? Itse nimittäin meinasin kyllä tosta yhdestä myyjästä lähettää, mutta ei ollut mitään tietoa nimestä ja aika vaikea muuten kuvailla kun lähes kaikki niistä myyjistä on aika nuoria yms...

        Ajanhaaskausta laittaa niille palautetta. Itse olen laittanut, ja juurikin niitä Akselin pitäjiä ei edes kiinnosta kuulla virheellisestä toiminnastansa. Eivät ota siihen mitään kantaa. Takaisin tulee vaan jotain vähän kuin ympäripyöreää vastausta. Akselista tosiaan kirjoitetaan enemmän negatiivista, kuin muista paikoista yleensä ihan vain lukemani perusteella. Tuntuu melkein, että tyytyväisillä asiakkailla on vain käynyt hyvä tuuri heidän kanssaan ja he varmaan "yrittävätkin" kohdella osaa oikein, sillä eihän heillä muuten enää olisi asiakkaita lainkaan. En enää siellä asioi.


      • kauris_82
        Ohi on kirjoitti:

        Ajanhaaskausta laittaa niille palautetta. Itse olen laittanut, ja juurikin niitä Akselin pitäjiä ei edes kiinnosta kuulla virheellisestä toiminnastansa. Eivät ota siihen mitään kantaa. Takaisin tulee vaan jotain vähän kuin ympäripyöreää vastausta. Akselista tosiaan kirjoitetaan enemmän negatiivista, kuin muista paikoista yleensä ihan vain lukemani perusteella. Tuntuu melkein, että tyytyväisillä asiakkailla on vain käynyt hyvä tuuri heidän kanssaan ja he varmaan "yrittävätkin" kohdella osaa oikein, sillä eihän heillä muuten enää olisi asiakkaita lainkaan. En enää siellä asioi.

        Laitoitko palautetta henkilökunnasta vai jostain muusta? No, sitten alan pikkuhiljaa ymmärtää tätä juttua jos omistajatkin ovat noin välinpitämättömiä.Tuskin heitä kiinnostaa minkälaista henkilökuntaa ovat palkanneet töihin, jos ei osata edes vastata palautteeseen asiallisesti. Ymmärrän, että virheitä sattuu ja niitä on jälkeenpäin vaikea korjata koska niille ei useinkaan yksinkertaisesti voi mitään. Tosin niitäkin voi pyytää anteeksi. Mutta henkilökunnan veemäisyys ei kyllä ole kuitattavissa vain sillä, että virheitä sattuu kaikille... Toivottavasti omistajat vaikka sattuisivat lukemaan näitä keskusteluja, toisaalta jos he ovat välinpitämättömiä niin tuskin lukevat... Ehkä palaute menisi tätä kautta jotenkin perille.


      • koooooooooooooooooo
        kauris_82 kirjoitti:

        Laitoitko palautetta henkilökunnasta vai jostain muusta? No, sitten alan pikkuhiljaa ymmärtää tätä juttua jos omistajatkin ovat noin välinpitämättömiä.Tuskin heitä kiinnostaa minkälaista henkilökuntaa ovat palkanneet töihin, jos ei osata edes vastata palautteeseen asiallisesti. Ymmärrän, että virheitä sattuu ja niitä on jälkeenpäin vaikea korjata koska niille ei useinkaan yksinkertaisesti voi mitään. Tosin niitäkin voi pyytää anteeksi. Mutta henkilökunnan veemäisyys ei kyllä ole kuitattavissa vain sillä, että virheitä sattuu kaikille... Toivottavasti omistajat vaikka sattuisivat lukemaan näitä keskusteluja, toisaalta jos he ovat välinpitämättömiä niin tuskin lukevat... Ehkä palaute menisi tätä kautta jotenkin perille.

        Kannattaa sitten laittaa niitä hälytarrroja myyntituotteisiin, jotkut säälittävät homoseksuaalit kehtaavat varastaa kirpputorilta, todella säälittävää,,

        Meillä oli pöytä pariviikkoa ja tavaraa meni kaupaksi ihan kivasti, mutta muutama uusi tavara oli kylmästi otettu pakkauksesta ja jäljelle jätetty vain tyhjä paketti hintalappuineen, harmittaahan se kuitenkin, kun itse maksanut tuotteesta kuitenkin.

        Kyllä näytti siltä, että varkaat taitavat olla tota hoonosoomi porukkaa, sen verran röyhkeästi käyttaytyivät ainakin kerran kun satuin käväsemään kirppiksellä, lapsilauma heitteli tavaroita sinnetänne ja vanhemmat ei pitäneet mitään kontrollia, palkkaisivat hoitajan, jos eivät osaa pitää lapsistaan huolta.


      • joka maa
        koooooooooooooooooo kirjoitti:

        Kannattaa sitten laittaa niitä hälytarrroja myyntituotteisiin, jotkut säälittävät homoseksuaalit kehtaavat varastaa kirpputorilta, todella säälittävää,,

        Meillä oli pöytä pariviikkoa ja tavaraa meni kaupaksi ihan kivasti, mutta muutama uusi tavara oli kylmästi otettu pakkauksesta ja jäljelle jätetty vain tyhjä paketti hintalappuineen, harmittaahan se kuitenkin, kun itse maksanut tuotteesta kuitenkin.

        Kyllä näytti siltä, että varkaat taitavat olla tota hoonosoomi porukkaa, sen verran röyhkeästi käyttaytyivät ainakin kerran kun satuin käväsemään kirppiksellä, lapsilauma heitteli tavaroita sinnetänne ja vanhemmat ei pitäneet mitään kontrollia, palkkaisivat hoitajan, jos eivät osaa pitää lapsistaan huolta.

        On myös suomalaisissa.


      • Akselin ex-"asiakas"
        joka maa kirjoitti:

        On myös suomalaisissa.

        Vilpillistä toimintaa harrastaa myös jotkut yritysten johdot. On se kumma, kun nykyään ei voi/saisi enää kehenkään luottaa. Tyhmä minä.


      • jazka666
        Akselin ex-"asiakas" kirjoitti:

        Vilpillistä toimintaa harrastaa myös jotkut yritysten johdot. On se kumma, kun nykyään ei voi/saisi enää kehenkään luottaa. Tyhmä minä.

        minkä ikänen on akselin johanna niminen myyjä?????


      • cbaf
        jazka666 kirjoitti:

        minkä ikänen on akselin johanna niminen myyjä?????

        ^liian nuori sulle.


    • ridge3

      "minkä ikänen on akselin johanna niminen myyjä????? "

      Veikkaisin jotain muutaman vuoden päälle 20.

    • padadadadad

      Johku on ihku !!!!!!;-)

    • jihuuuu

      voi hyvä jumala,eikö teillä ole muuta tekemistä kun jutella joidenkin kassaneitien ulkonäöstä?!! onneks olkoon..

    • jazka666

      Ei ole Johanna enään töissä...

    • bubble2

      "Ei ole Johanna enään töissä... "

      Itseasiassa on.

      • Akseliin tyytyväinen

        Akselin myynti vajaa viikon ajalta 488e ja pari päivää vielä aikaa kasvattaa saldoa. Aika hyvin sanoisin ;-)


    • zzzrated

      mullakin oli pöytä siellä 2viikossa reilu 600e hyvin kävi kauppa =)

    • siik

      Oon käynyt kaksi kertaa asiakkaana ja molemmilla kerroilla löytynyt ostettavaa. Joillakin hinnat on kohdallaan, mutta sellaiset pöydät kiersin kaukaa missä pyydettiin enemmän hintaa kuin kaupassa. Esim. mielestäni 10e on liikaa takista, josta on vetoketju irti.

      Harkitsen vieväni tavaraa myytiin, mutta korkea viikkohinta pelottaa, että mitä jos ei pääse edes omilleen. Toisaalta olisi hyväkuntoista tavaraa ja ajattelin halvat hinnat laittaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

      Tosi ikävä kuulla noita tarinoita, että on ollut jotain ongelmia. On kuitenkin niin paljon tyytyväisiä kommentteja ja itsekin saanut niin positiivisen kuvan, että taidan uskaltautua myymään siellä myöhemmin.

      Todella siisti kirppis kyllä on!

    • bambiino22

      Kyllähän se Akselin viikkovuokra on aika korkea, mutta asiakkaita käy niin hirveästi että helposti saa omansa takaisin.

    • zorro__

      Huvittavat ne niiden uudet essut :-)

    • mindyyyh

      Täällä vähän väliä morkataan henkilökuntaa mutta minun sympatiat ovat ainakin täysin heidän puolellaan. Välillä kun katsoo sitä meininkiä kassalla niin huhhuh.

      Ihmisillä ei ensinäkään ole mitään käytöstapoja. Kyllä kirpparilla mielestäni pätee ihan samat käyttäytymissäännöt kuin muuallakin myymälöissä/kaupoissa (tosin löytyyhän aina niitäkin taulapäitä, jotka eivät tunne edes sanaa käytöstavat...). Kolmen kassan jonot voivat joskus olla vähän hämääviä, mutta silti ei se paljon vaadi katsoa ympärilleen ja huomata että kassalla on ollut toisia ihmisiä jo ennen sinua jonottamassa. Ärsyttää myös, että ostoksia ei ikinä saa pakata rauhassa tai edes laittaa kortinlukija laitteeseen koodia ilman että seuraava asiakas jo olisi hengittämässä niskaan. Ymmärrän kyllä, että ruuhkassa ei siihen kassalle jäädä pakkaamaan ostoksia, siellähän on erikseen pakkauspöytä ja kyllä sitä käytänkin, mutta ihmiset ovat niiiiiiiin kärsimättömiä.

      Pöyristyneenä myös olen kuunnellut, miten törkeästi osa asiakkaista puhuu myyjille. Lähes kaikki myyjät kuitenkin ovat mukavia ja hymyileviä ja vaikka eivät olisikaan, ihan järkyttävää miten (useimmiten valitettavasti mieshenkilöt ja, en ole rasisti mutta, ulkomaalaistaustaiset) puhuvat (lue: huutavat) näille myyjille. Vaikka asiakas onkin aina oikeassa, niin ketään ei missään tilanteessa saisi huoritella (sitäkin olen Akselissa todistanut...).

      Että hyvät ihmiset, ennen kun aina morkkaatte asiakaspalvelijoita niin voisi kyllä välillä mennä itseensäkin ja miettiä omaa käyttäytymistään! Suurin osa varmasti osaa asioida kohteliaasti ja eihän aina vika todellakaan ole ainoastaan asiakkaassa, mutta nyt viime aikoina on ihan paha mieli tullut myyjien takia kun semmosta törkyä on joutunut sivusta kuuntelemaan. Onneksi myyjillä tuntuu olevan asenne kohdallaan ja huumoria pelissä ;-)

      Mindy

    • caatjush

      se johanna tietää olevansa kaunis ja huomaa sen koko ajan sen käytöksestä ärsyttävä䨨

    • sabrinahh

      Onko kellään kokemusta miten menee tavara kaupaksi ennen joulua? Ajattelin joulukuun puolelle varata paikan nimittäin...

    • ww

      Erittäin hyvin menee kaupaksi :) Tai meni ainakin viime vuonna kun minulla oli pöytä siellä joulukuun alussa. Ihmiset ilmeisesti etsivät sieltä joululahjoja, ja siltä muutamien pöytien tavarat näyttävätkin... Eli siellä on monissa pöydissä "hienommin" pakattuja, normaalia uudenveroisempia tuotteita myynnissä. Tosin ne minun ihan normaalitkin tuotteeni (lähinnä laastenvaatteet ja dvd-levyt) menivät hyvin kaupaksi.

    • sabrinahh

      Okei, kiitos vinkistä, täytyykin sitten yrittää varata pöytä vielä ennen joulua

    • LOLLIPOP 20000

      moi

      mitä maksaa jos haluaa vuokrata pöydän?

      • hjhjjooooh

        40e viikko noin..


    • pulbu

      42eur/viikko.

      Pisama naama myyjä on ihana kuka sen nimi on

    • pate§

      Se johanna ei suosutunut lähtemään minun kansa tuopilliselle..

    • johanna on kiva

      jos ei ole paljoa myytävää niin suosittelen kyllä viherkirppistä, sieltä saa pöydän viikoksi 22e kylläkin takaosasta mutta kyllä se akselin 42 e voittaa!! paikka muutenkin kehittynyt paljon parempaan suuntaan mitä se on ollut.

    • :)(:

      Kävin monta vuotta vakkarina Akselilla. Niillä on hiljaisia kausia niin myyjissä kuin asiakkaissa. En ole itse myynnyt siellä mitään, mutta asiakkaan näkökulmasta hyvä paikka. :)

    • riddeli_

      Toivottavasti se Johanna saa muutakin kautta kiitosta kun näillä höpölöpö keskustelupalstoilla. En tiedä minkä ikäinen kyseinen myyjä on, mutta hoitaa paremmin hommansa kun moni muu niistä vähän vanhemmistakin. Kaikki muut siellä henkilökunnassa on aina olevinaan niin kiireistä, että asiakkaan palvelemiseenkaan ei näytä jäävän aikaa. Se Johanna aina jaksaa hymyillä ja ottaa asiakkaan huomioon olemalla kohtelias ja hyväntuulinen. Ja aina myös kaunis ja laitetun näköinen, kertoo että arvostaa asiakkaita. Hymy on kuulkaas yksi tärkeimmistä ominaisuuksista asiakaspalvelussa!

      • zzzzzzzzzzzs

        Viherkirppis vs Akseli -> Akseli todellakin parempi. Hinta 42e on kova, mutta ehdottomasti pk-seudun paras kirppari! Ihan hullusti asiakkaita varsinkin lauantaisin ja tuntuu oikeasti siltä, että kaikenlainen tavara myy ja vielä ihan hetkessä. Vanhempi myyjä, liekö omistaja, muuten sanoi, että viikkovuokra tulisi nousemaan myöhemmin keväästä.


    • KALLISTA ON....

      TOTTAKAI NOUSEE SUUREMMALLA SYYLLÄ KUN NÄKEEVÄT ETTÄ PORUKKA KÄY PALJON...OMASTA MIELESTÄ TOI YLI 40E ON RYÖSTÄMISTÄ..IHMISET REPII SIITÄ HYVÄSTÄ ROINILLAAN SUMEITA HINTOJA!

    • bambukarhu2

      Mun mielestä siellä taas on ollut joulun jälkeen todella hiljaista. Ainakin siihen verrattuna mitä loppusyksystä oli.. Pitäisivät arkisin myöhempään myös sunnuntaisin auki niin saisivat reippaasti enemmän asiakkaita.

    • z0mbie

      kuka tuo johanna oikein on, ikinä en ole nähnyt yhdenkään nimilapussa lukevan johanna...?? käytteköhän vähän liikaa kyseisessä paikassa kun tiedätte myyjätkin noin hyvin nimeltä...

    • s.kos.

      Huomasin ihan saman kuin edellinen kirjoittaja. Kovin vaisulta tuntuu nyt joulun jälkeen, syksyllä kun oli ihan täyttä.. Mutta ehkä se taas vilkastuu kevätsiivouksien myötä.

    • kismetti3

      ^Juu, hiljaista on minunkin mielestä. Olin nyt viidettä kertaa myymässä ja myynti oli huonompi kuin koskaan. Yleensä olen saanut 400-500euroa viikolta, nyt myynti oli vaan hieman alle 200e... Ja olin vielä kunnolla kerännyt hyvää kamaa ja laitoin vähän edullisemmallakin kun aiemmilla kerroilla. Hmph! Vähän harmittaa, aiemmin en ole tuota 42euroa kovinkaan suurena hintana pitänyt, kun ihmisiä on riittänyt ja tavaroista on oikeasti päässyt eroon mutta nyt jäi iso pino myymättä.. Mistäköhän johtuu, että siellä käy niin vähän ihmisiä nykyään? Koko syksy kuitenkin oli niin vilkas.

    • kizmet2

      ihmiset ale myynneissä ollut..ja varmaan monella rahat tiukilla..mistä sulla niin paljon tavaraa ;D ? tuo 400-500e hyvä summa!itellä ollut joskus reilu 200e voittoa...

    • kismetti3

      "ihmiset ale myynneissä ollut..ja varmaan monella rahat tiukilla..mistä sulla niin paljon tavaraa ;D ? tuo 400-500e hyvä summa!itellä ollut joskus reilu 200e voittoa..."

      Tavaran määrä on jotain aivan järkyttävää tällaisessa kolmen lapsen perheessä... Vaatteet jää pieneksi hetkessä, leluihin kyllästytään... Mun mielestä parempi kuitenkin kierrättää kun heittää roskiin, jos siis on vielä käyttökelpoista tavaraa. Kyllä tuo 400e tulee aika helposti täyteen ihan jo "peruskamastakin" jos hinnat on vaan kohdallaan, en pahemmin edes mitään merkkijuttuja tai muuta kalliimpaa ole myynnyt. Varsinkin sellaset jutut mitä ei ikinä ajattelisi kenenkään ostavan menee about ensimmäisenä kaupaksi :-) Nyt tosin oli tämä viimesin kerta vähän huonompi

    • sabina

      hyvä tavara menee kohtuu hinnalla hyvin kaupaksi

    • ttttt7

      eikö se johanna oo siellä enää töissä

    • ttttt8

      on se.

    • zirpzirpp

      No nyt siellä ainakin on taas ihan täyttä, menee reilu kahden viikon päähän että sais takasalistakaan pöytää varattua,huoh!

    • Kauppa käy

      Espoossa on myös Nella ja Nuttu Olarissa

      http://www.lastenkirpputori.fi/yhteystiedot.html

      Siisti lastenkirppari - hyviä löytöjä!

      PS olen tehnyt monia löytöjä Akselista, mutta viime aikoina on ollut liian kallista tuhraantunutta vaatetta.

    • zzumbbae

      Moikka!

      Olen jonkin aikaa miettinyt vieväni tavaraa kirpparille myyntiin. Ollaan muuttamassa ja on niin paljon tarpeetonta roinaa, että oksat pois. Roskiin ei viitsisi nakata, kun on kuitenkin hyvää tavaraa. Olen aika laiska enkä jaksaisi mennä itse minnekkään myymään. Siis esim Valtteri, Hietsu, mitä näitä nyt on. Akseli voisi olla hyvä vaihtoehto, kun on kaikenlaista tavaraa (ei siis pelkästään esim lastenvaatteita). Tarviiko Akselissa käydä joka päivä pöytää siistimässä/tuomassa lisää tavaraa?

      • sekavat pöydät

        Minä ainakin kävisin joka päivä kirpparilla katsomassa onko paikka sekoitettu ja katsomassa mitä on mennyt. Tietysti on hyvä jos pöytä on siisti. Minä en esimerkiksi katso niitä pöytiä jossa on keko tavaraa röykkiöinä.


    • Pohjois espoolainen

      Kauppa käy kyllä. IHMETTELEN kyllä miksi poistuvien ihmisten hälytyksiin kassan vieressä ei enää lokakuussa 2012 kukaan myyjistä reagoi!!!
      Tavaraa häviää. Eräs toinen nainen kertoi kiinnittäneensä tähän huomiota ja sitten ryhdyin itsekin seuraamaan asiaa. SE ON VARASTAMISTA, miksi ei puututa? Myyjät antavat varkaiden viedä toisten tavaraa, ei siis liikkeen!

    • haluaa tietää

      Saako Akselilta vieläkään mitään listaa, mistä voisi erotella kaupaksi menneet tuotteet?
      Jos siis vien kaverin kanssa yhteisesti tavaraa samaan pöytään, mistä tiedämme miten jaamme rahat?

      Jo 8 vuotta sitten Turussa yhdellä kirppiksellä saatiin hintalaput tuotteille, joissa oli pöytänumero sekä juokseva numero.
      Ja myynnin päätyttyä sain listan näistä myydyistä tuotteista numeron perusteella hinta näkyi.
      Ja näin pystyimme kaverin kanssa jakamaan rahat oikein.

      Ja jos halusi, niin itse pystyi laittamaan itselleen ylös mikä tuote oli milläkin numerolla myynnissä.

    • Eeva+

      Luulin, että vitriinistä ei voi varastaa, mutta kun pyysin sieltä tavaran, niin myyjä kysyi:
      maksatteko heti vai myöhemmin. Maksoin heti, mutta nähtävästi olisin voinut lähteä
      ostokseni kanssa kiertelemään ja maksaa myöhemmin.

      • Kks

        Minä olen ostanut myös vitriinistä ja maksoin myöhemmin. Tämä tarkoitti siis sitä, että ottivat vitriinituotteen pois vitriinistä ja pistivät kassalle talteen. Maksoin sen samalla, kuin pöydistä löytämäni ostokset.
        Ja näin on tehty aina, kun vitriinistä ostan :)


    • Toiv meni tarpeeseen

      Hyvä kirppis muuten, olen myynyt useita kertoja. Ainoa valitettava asia on, että tavara on alkanut etenevässä määrin vaihtamaan omistajaa ilman maksua. Ihan hiljattain keräsin pöydän tyhjäksi viikon myyntiajan päätteeksi ja totesin tavaraa "kadonneen" noin 80e arvosta. Kiersin koko alueen läpi, ei löytynyt kadonneita tuotteita muistakaan pöydistä.

    • Armando16

      Huh mikä pöytävuokra! Itse maksoin Aurinkobasaarissa 25€/ viikko pöytävuokraa ja tein nettoa n. 250€, vaik ei mitään kalliimpaa ollut edes myynnissä. Lastenvaatteita jäi ainoastaan 2 kpl myymättä! Siellä oli joku remontti käynnissä, mikä on varmasti vaan plussaa sille paikalle. Kuukausivuokra oli muistaakseni 80€, eli Akselista et saa edes kahta viikkoa siihen hintaan. Mietittiin jo tossa kaverin kanssa, että otetaan seuraavaks sieltä pöytä kuukaudeks, koska kuulemma voi saada kaks asiakasnumeroa yhdelle pöydälle.

      • Akseli+

        Itse tein Akselissa nettoa viidessä päivässä 310 euroa, eikä mullakaan mitään niin ihmeellistä ollut myynnissä, tavallista siistiä vaatetta, kenkää ym. edullisesti. Olen ennenkin myynyt siellä ja tehnyt hyviä löytöjä, voin lämpimästi suositella kaikille.

        Tuo Aurinkobasaari taas on niin luotaantyöntävä paikka, etten ikinä veisi tavaroitani sinne, kun ei huvita muutenkaan käydä. Toki jos tykkää vanhoista porno-vhs-kaseteista tai uudesta pilipali-krääsästä, niin kannattaa katsastaa paikka..


    • pahasti pettynyt

      Olen usein ollut Akselissa myymässä, usein kerrallaan 2 viikkoa.
      Viimeksi seurasin tavallista tarkemmin myyntiäni ja huomasin, että ohi kassan menee tosi paljon tuotteita.
      Esim. torstai klo 14 täydennän pöytääni mm. 20 korua, joista 10 saan laitettua hälynapit. Hinnat 6€-15€/kpl.
      Perjantai klo 10 vien lisää vaatteita, kysyn saldon, edellispäivästä lisää vain 18€, mutta kaikki hälyyttömättömät korut kadonneet. (Pöytä lähellä kassa-aluetta).
      Henkilökunnalle huomauttaessani saan vain olankohautuksia.
      Pöytien hintoja nostetaan säännöllisesti, voisivat jotain tehdä varkauksillekin.
      Minulle tämä oli viimeinen kerta Akselissa.

      • mimimiksi

        Asun Itä-Espoossa ja olen tullut siihen tulokseen, että vaatteet, lelut ym. kannattaa viedä myyntiin Helsingin puolelle johonkin sopivaan lähiöön. Itse olen myynyt pari kertaa Kannelmäessä kirpputori Ainossa. Sijaitsee sopivasti aseman vieressä ja siellä käy ihmisiä, jotka hakee vaatteita ym. todella tarpeeseensa.

        Molemmilla kerroilla yllätyin myynnin määrästä vaikka pääsin kohentamaan myyntipöytää vain kerran viikon aikana ja oli ihan kaaoksessa.


    • raipe_69

      Ei oo paikka ollut enään entisensä Johannan jälkeen. Tietääkö joku missä nykyään töissä ?????

    • Vierailija1

      Itse en myy tällä kirppisellä enää koskaan, pöllitty tavaraa taas yli 150€ eikä kukaan ota vastuuta vaikka hälyttimet olleet kiinni. Kamerat kuulemma toimii, mutta ei suostunut henkilökunta sitä minulle näyttämään kun sanoin että menen poliisin juttusille..

    • eiihmisille

      värikäs hiuksinen myyjä TODELLA töykea,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe