1200000 ennakkoääntä ei voi olla väärässä.
http://192.49.229.35/E2007/s/aanaktiivisuus/aanestys1.htm
20.01 tulee jo aika tarkka
6
283
Vastaukset 6
- että..
äänestysaikahan voi venähtää tuosta 20.00 vaikka kuinka pitkälle, kun kuulema jonoa ei käännetä äänestyspaikalta siinä vaiheessa, kun kello tulee 20.00.
Äänestyshän voi venyä vaikka iltakymmeneen jossain, jos on pitkästi Matti Myöhäisiä;-) - Phaedra
Korkea ennakkoäänestysprosentti tarkoittaa sitä, että ääniä on urakalla tehtailtu SDPlle ja Keskustalle.
Suomessa ei ole mikään demokratia vaan näennäisdemokratia.- sika-eemeli
ei 70 % ole korkea.
- Jaba_43
Keskustalaiset äänestävät eniten ennakkoon, eli ovat yliedustettuina ennakkoäänituloksissa.
Kun vaalipäivän ääniä aletaan saada mukaan, muut puolueet yleensä nousevat keskustan ohi.
Näin oli viimeksikin. Jännitys säilyi koko ajan kun SDP ajoi keskustaa kiinni ennakkovaalituloksen jälkeen, mutta jäi sitten kuitenkin vain 6000 äänen ja kahden laskennallisen paikan päähän keskustan taakse. Ennakkoäänet eivät missään tapauksessa kerro vielä vaalien lopputulosta.
Tulos lienee selvillä ehkä jossain 21:30 - 22:00 välillä.- Ullavan cowboy
En mie pysy tajussani ja tolkussani siihen saakka, voi hyvänen aika sentään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta652921- 951176
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141130Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3501081Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O621011Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 74811
- 90745
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63738- 33673