Mikä on milestänne paras lause joistain näistä kolmesta elokuvasta?...
paras lause...
11
1485
Vastaukset
- joku
Hups, pistin vahingossa kaks samaa viestii... :/ ton "repliikin" kanssa..
- kahesta tornista
legolaksen kysymys gimliltä helm's deepin muurilla :D
jotain "kerronko vai haenko laatikon"- dsf
kun legolas kolmos osassa tappaa sen olifantin (ja kaikki ne ihmiset sieltä), ja gimlillä ja legolasilla on "kisa" kumpi tappaa enemmän vastustajia, niin gimli katsoo legolasia "vihaisesti" ja sanoo: "tuo lasketaan vain yhdeksi", vaikka legolas tappo olifantin lisäksi monta kymmentä örkkiä siinä samalla :D tuo kohta nautatti :D
- ...
I wish the ring had never come to me..I wish none of this had happened... So do all who lie to see such times...but that is not for them to decide. All we
have to decide is what to do with the time that is given us. - Nimetön
on tuo legolas ja gimli kohta helmi syvänteessä :D xD repesin siin.. ja sitte se oliko se gandalf sano ``they are coming``
- MasterGormo
Ash Nazg Durbatulûk! Ash Nazg Gimbatul! Ash nazg Thrakatuluk! Agh burzum ishi Krimpatul!
Tosin siinä olisi neljä lausetta, että...
- Radagast
kun Frodo on tuohtunut Klonkun pahuudesta ja sanoo että se ansaitsisi kuolla, ja Gandalf toteaa tähän: "Ansaitsisi kuoleman, epäilemättä! Ja kuinka moni niistä jotka ovat kuolleet ansaitsisi elämän? Pystytkö antamaan sen heille? Älä sitten jaa niin innokkaasti kuolemantuomioita." Muistan nuoruudessani lukiessani tänän kohdan kirjasta ajatelleeni että nytpä tiedän lopullisen kantani kuolemantuomioon.
- jhoo
Mun mielestä paras on se kun Klonkku, Sam ja frodo on päässy sille mustalle portille ja Klonkku sanoo: "The black gate of Mordor!"
Eihän tässä lauseessa sinäänsä ole juurikaan mitään hauskaa, mutta se miten klonkku sen sanoo saa mut aina nauramaa. xD Haha - Mitherel
Vaikea valita, mutta yksi lemppareistani on Pippinin lause: "Great. Where we going?" Hölmö hobitti oli kuullut, muttei kuunnellut.
- Mitherel
On monia hyviä kohtia.
Parth Galen;
-Merri: "Hei! Hei sinä! Täällä!" "Hey! Hey you! Over here!"
-Pippin: "Hei!" "Hey!"
-Merri: "Täällä!" "Over here!"
-Pippin: "Tännepäin!" "This way!"
-Pippin: "Se toimii!" "It's working!"
-Merri: "Tiedän. Juokse!" "I know it's working. Run!"
Helm's Deep;
-Gimli: "Mitä siellä tapahtuu?" "What's happening out there?"
-Legolas: "Kerronko? Vai haenko sinulle laatikon?" "Shall I describe it to you? Or would you like me to find you a box?"
-Gimli: (naurua)
Helm's Deep;
-Gimli: "Legolas! Minulla on jo kaksi!" "Legolas! Two already!"
-Legolas: "Minulla 17!" "I'm on 17!"
-Gimli: "Suippokorva ei minua päihitä!" "Argh! I'll have no pointy-ear outscoring me!"
-Legolas: "Yhdeksäntoista!" "Nineteen!"
Muurilla;
-Gimli: "Enpä olisi uskonut kuolevani haltian rinnalla." Never thought I'd die fighting side by side with an elf."
-Legolas: "Entäpä ystävän?" "What about side by side with a friend?"
-Gimli: "Jo vain. Sen voisin tehdä." "Aye, I could do that."
Hukkahyökkäys;
-Gimli: "Minun kaatoni!" "Argh! That one counts as mine!"
Olifantti;
-Gimli: "Tuo lasketaan yhdeksi!" "It still only counts as one!"
- Hermannitorianteri
Build me an army worthy of mordor....
tai sitten tuo
I wish the ring had never come to me..I wish none of this had happened... So do all who lie to see such times...but that is not for them to decide. All we
have to decide is what to do with the time that is given us.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418