minä täytän 15 vuotta tänä vuonna, painan 90 kiloa ja olen 165cm pirkä.. viime vuonna terkkarin ratkastuksella olin 157cm pitkä ja 64kg painava. eli vuoden aikana tullut vajaa 30 kg lisää. miten saisin kilot putoamaan sillä minua on alettu kiusaamaan ja useimmat ystäväni ovat kaikonneet
miten painoa pois
4
992
Vastaukset
- terkkarille!
Koulusi terkkari auttaa varmasti asiassa! Suurta painon pudotusta ei pidä lähteä toteuttamaan yksin, varsinkaan noin nuorena. Voi tulla kaiken mailman ongelmia.. Rohkeasti vaan juttelemaan hänelle!
- dfh
Juttele jollekin (terkkari, äiti, ystävät) että miksi syöt liikaa. Oletko surullinen, yksinäinen, masentunut? Uskalla luottaa, koska ihmiset auttavat kyllä. Mieti mitä tunteita sun syömisen taustalla on. Ennen kuin menet syömään, sano jollekin ääneen että ahdistaa. Ja hoe sitä niin kauan kunnes tulee jotain lisää. Miksi ahdistaa. Mikä on syvällä sisällä hätänä. Sun ei tarvitse pelätä sun tunteita. Älä pidä niitä sisällä. Mene jonkun turvallisen kainaloon ja pura itsesi sisintä myöten.
- muunmuassa
kilpirauhasarvot, kortisolihormoniarvo ym. Painonnousun takana voi olla jokin sairauskin, siis jokin muu kuin sh.
- 30 kg vuodessa
kävin jalan kanssa keskussairaalassa ja samalla ravintoterapeutilla. nyt on suunniteltu ruokavalio ja kuukausittain kirjoitellaan sähköpostia et miten menee:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671