Jos vain haluat saat 100% luottamuksen ja 100% uskollisuuden ja saat sen suurimman rakkauteni, vain sana ne ovat sinun. Se pieni mutta niin suuri sana... Tiedäthän sen
Minä tykkään susta
6
1491
Vastaukset
- hähääää!
tiedän tiedän.. :DDDDDDDD
- minultakin
Jos sun nimesi on T R ja kaupunki olis P länsir.
- vaan ole
vesimies?
- On SKopu
Eikä P... ole paikkakunta :)
Mutta yhä vieläkin olet sisälläni, ajattelen sinua ja kaipaan suudelmiasi. Kukaan ei voi korvata sinua, eikä tulla paikallesi. En edes siedä toisen miehen kosketusta. - ne siirtyi
On SKopu kirjoitti:
Mutta yhä vieläkin olet sisälläni, ajattelen sinua ja kaipaan suudelmiasi. Kukaan ei voi korvata sinua, eikä tulla paikallesi. En edes siedä toisen miehen kosketusta.tänne... Nimittäin samoja kahjoja oli elleissä sivutolkulla.
Minä tiedän sen, sinä tiedät sen, minä syön sut, sä et mua saa, yritä vaan etc. etc. - Sanasi
On SKopu kirjoitti:
Mutta yhä vieläkin olet sisälläni, ajattelen sinua ja kaipaan suudelmiasi. Kukaan ei voi korvata sinua, eikä tulla paikallesi. En edes siedä toisen miehen kosketusta.Muistoja tuo mieleen... Olen joskus saanut olla hän... ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142