Niistäkin 4 oli huumeiden vaikutuksen alaisena, loput kännissä!! Että hyvin otetaan kantaa Porvoossa!!
Vastaukset 5
- ninah
ai ai ai.. ketähän lienivät. kavereiden piti marssia vaan liekö rölli vienyt ne.
- jooo
ai et kamoissa oli ja kännissä noh tosiaa tosi naurettavia pellejä ollu liikkeellä! mut aika tarkkaa huomasit et ketkä niist on kamois ja ketkä alkoholin vaikutuksessa???
- Reppu - Reiska
Meillä Pelkosenniemellä marssi Shellin baarin vieressä edestakaisin (pöllyssä kuten tavallisesti) Moskovassa aikoinaan koulutettu kuntamme vallankumousjohtaja. Kylttikin oli Vietnamin sodan aikainen ja kokonaisvaikutelma oli säälittävä. Ei tajua äijä aikojen muuttuneen.
- Kalleeeeeeee
Mun kavereita oli noin 11 marssimassa Porvoossa , ihan selvinä... et sillai:O
- porvoo on muuta maata
tällä palstalla on esitetty kovia väitteitä porvoolaisten sielunelämästä ja tyhmyydestä.. valitettavasti niille väitteille tulee koko ajan mitä moninaisimpia todisteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.601832Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241432- 991072
- 45810
- 87783
- 28591
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20589- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56518Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30453