Olin kerran Tapsan keikalla ja siellä sattui sellainen välikohtaus, joka ei minulle ole vieläkään täysin selvinnyt .
Tapsa lauloi jotain biisiä ( en muista sen nimeä) ja näytti kosketinsoittajalle kädellään jonkun merkin. Kosketin soittaja ei ilmeiseti merkkiä ymmärtänyt/huomannut, kun Tapsa nappasi kitaristin edessä olevan jalallisen nuottitelineen ja iski sen voimalla maahan kosketinsoittajan eteen ja näytti kädellään ,että katso siitä. Kosketinsoittajaa nauratti vaan ja aina kun hän vahingossa vilkaisi hetkeksikin sitä kosketinsoittimen telineessä olevia nuottipapereita, niin Tapsa komensi lukemaan hänen niitä nuotteja siitä telineestä, jonka siitä kitaristin edestä oli napannut. En tiedä miksi hän niin teki ? Ilmeisesti niissä kosketinsoitajan ja kitaristin nuoteissa oli sitten olevinaan jotain eroa .
Tapsa oli ilmeisesti silläkertaa muutenkin vähän pahalla tuulella, sillä kävellessään sen nuottitelineen ohi siitä putosi yksi irrallaan ollut nuottipaperi lattialle ihan Tapsan jalkojen juureen. Tapsa ei kuitenkaan nostanut sitä ja juuri kun kitaristi oli kumartunut poimiakseen sen lattialta, niin Tapsa siirtää jalkansa sen paperin päälle ( en tiedä oliko tahallinen temppu), mutta kitaristi nolostui ja punastui aivan selvästi. Tapsa nosti sitten kyllä itse sen paperin ja laittoi siihen telineeseen.
Kumma juttu
19
1010
Vastaukset
Kyllä näemmä ottaa koville, kun pitää kaikenlaisia juttuja ruveta keksimään ja vanhoja asioita tonkimaan. Sitäpaitsi kyllä kai kaikilla on välillä niitä huonoja päiviä. Kyllä mä olen ollut monasti erinäisten artistien keikoilla ja huomannut ,että ei se käyttäytyminen ole heilläkään aina niin esimerkillistä bändiä tai edes yleisöäkään kohtaan ( Tapsan en ole huomannut yleisölle kiukuttelevan kertaakaan ainkaan niillä useilla keikoilla joilla olen ollut) .
- joo.
Musta se olet kyllä SÄ, jolla täällä tuntuu ottavan koville. Kertoisitko miten päädyit siihen lopputulokseen että juttu oli keksitty?
Aloitusviesti oli mielestäni asiallinen ja uskon myös siihen. Sen verran usein nähnyt mr Kansalta vastaavaa käytöstä. - Tapsuli kiivastuu
joo. kirjoitti:
Musta se olet kyllä SÄ, jolla täällä tuntuu ottavan koville. Kertoisitko miten päädyit siihen lopputulokseen että juttu oli keksitty?
Aloitusviesti oli mielestäni asiallinen ja uskon myös siihen. Sen verran usein nähnyt mr Kansalta vastaavaa käytöstä.helposti, sanoo sitten Justiinax mitä hyvänsä Tapsulin puolustukseksi! Totta joka sana minkä aloittaja kirjoitti!
- Gilla*
Tapsuli kiivastuu kirjoitti:
helposti, sanoo sitten Justiinax mitä hyvänsä Tapsulin puolustukseksi! Totta joka sana minkä aloittaja kirjoitti!
Valitettavasti näin on. Tapsa ei ole niitä kaikkein pitkäpinnaisempia miehiä. Ja jos Tapsalla on huono päivä, niin sen kiukuttelun, niin yleensä sen kiukuttelun ja oikuttelun saa juuri bändi tuntea nahoissaan.
joo. kirjoitti:
Aloitusviesti oli mielestäni asiallinen ja uskon myös siihen. Sen verran usein nähnyt mr Kansalta vastaavaa käytöstä.No, en mä osaa sen paremmin perustella. Minusta vaan tuntui siltä , että se juttu on mustamaalaamista ...
Saatan mä olla väärässäkin eli ehkä tuo aloitusjuttu sitten on totta, mutta sen mä vaan vielä sanon, että kun olen erillaisia juttuja lukenut, niin aika harvassa on ne artistit, joita muusikot ihan aidosti kehuu mukaviksi työtovereiksi.- hohhoh
Justiinax kirjoitti:
No, en mä osaa sen paremmin perustella. Minusta vaan tuntui siltä , että se juttu on mustamaalaamista ...
Saatan mä olla väärässäkin eli ehkä tuo aloitusjuttu sitten on totta, mutta sen mä vaan vielä sanon, että kun olen erillaisia juttuja lukenut, niin aika harvassa on ne artistit, joita muusikot ihan aidosti kehuu mukaviksi työtovereiksi.Justiinaxin puolustelut ja selittelyt on kyllä säälittävääkin säälittävämpiä. Hän todella taitaa katsella joidenkin vaaleanpunaisten linssien läpi Tapsuliaan, kun jaksaa puolustella aina idolinsa moukkamaistakin käyttäytymistä.
- deliah
Justiinax kirjoitti:
No, en mä osaa sen paremmin perustella. Minusta vaan tuntui siltä , että se juttu on mustamaalaamista ...
Saatan mä olla väärässäkin eli ehkä tuo aloitusjuttu sitten on totta, mutta sen mä vaan vielä sanon, että kun olen erillaisia juttuja lukenut, niin aika harvassa on ne artistit, joita muusikot ihan aidosti kehuu mukaviksi työtovereiksi.Olet oikeassa, artisteissa on todellakin monenlaisia eikä Tapsa ole ainoa joka välillä "hermostuu". Vaikkakin on aikas kuuluisa siitä...
Tuon aloittajan juttu tuntuu minustakin hieman oudolta, en kyllä oikein usko Tapsan tollasta huutelevan ohikulkijille, mutta kun ei ole itse ollut kuulemassa niin vaikea sanoa mitään.
Onhan Tapsa kyllä särmikäs persoona mutta osaa hän olla kyllä sitten todella ihastuttavakin, kun sillä päällä on! - Poppana1
deliah kirjoitti:
Olet oikeassa, artisteissa on todellakin monenlaisia eikä Tapsa ole ainoa joka välillä "hermostuu". Vaikkakin on aikas kuuluisa siitä...
Tuon aloittajan juttu tuntuu minustakin hieman oudolta, en kyllä oikein usko Tapsan tollasta huutelevan ohikulkijille, mutta kun ei ole itse ollut kuulemassa niin vaikea sanoa mitään.
Onhan Tapsa kyllä särmikäs persoona mutta osaa hän olla kyllä sitten todella ihastuttavakin, kun sillä päällä on!Näinpä juuri.
Tapsa on vähän sellainen "kuumakalle" välillä, mutta kyllä ne muutkin artisti sen tuittuilun osaavat. Eräs tunnettu artisti muunmuassa keskeytti kerran ravintolakeikkansa, koska yleisö oli hänen mielestään liian humalassa ja eräs naisartisti taas on haistetellutkin yleisölle ( sellaiseen yleisölle haistatteluun en ole Tapsan koskaan kuullut sortuneen ).
Ns. Oikuttelemaan ryhtyessään Tapsa saattaa olla aika aika raivostuttavakin, mutta on se sitten taas sen vastapainona ja onneksi ehdottomasti useimmiten niin ihana ja hurmaava.
(ps. tarkoitit varmaan tuolla huutelu- jutulla tuolla alempana olevaa aloittamaani topicia: "Tapsa murjoo", jossa joku väittää ,että Tapsa huutelisi pihaltaan ohikulkijoille hävyttömyyksiä. Siihen en minäkään ihan helpolla usko ) - deliah
Poppana1 kirjoitti:
Näinpä juuri.
Tapsa on vähän sellainen "kuumakalle" välillä, mutta kyllä ne muutkin artisti sen tuittuilun osaavat. Eräs tunnettu artisti muunmuassa keskeytti kerran ravintolakeikkansa, koska yleisö oli hänen mielestään liian humalassa ja eräs naisartisti taas on haistetellutkin yleisölle ( sellaiseen yleisölle haistatteluun en ole Tapsan koskaan kuullut sortuneen ).
Ns. Oikuttelemaan ryhtyessään Tapsa saattaa olla aika aika raivostuttavakin, mutta on se sitten taas sen vastapainona ja onneksi ehdottomasti useimmiten niin ihana ja hurmaava.
(ps. tarkoitit varmaan tuolla huutelu- jutulla tuolla alempana olevaa aloittamaani topicia: "Tapsa murjoo", jossa joku väittää ,että Tapsa huutelisi pihaltaan ohikulkijoille hävyttömyyksiä. Siihen en minäkään ihan helpolla usko )Joo niin tarkoitin juuri sitä juttua jossa joku väitti Tapsan huudelleen pihaltaan ohikulkijoille.
Jotenkin en oikein usko sitä...
- NOUSSU KAI PÄÄHÄN
No,jos keikkailu ottaa noin koville,ja pinna on tiukalla.Sillon kannattaa miettiä onko levon tarpeessa.Ihmisiähän ne artistitkin ovat.Mutta ei lavalle kannata nousta,jos polla ei kestä.Tapsa K. on kyllä hyvä laulaan,mutta jotenki aina niin itteä täynnä olevan olonen.Äänestä tykkään,muuten koko ukosta en.
- Gilla*
Se on kyllä aika sääli ,että jotkut ovat saaneet Tapsasta leuhkan vaikutelman, sillä mielestäni hän ei sitä ole . Tietysti Tapsa voi syyttää siitä vaan itseään, että jos ja kun on leuhkan miehen mainessa joidenkin silmissä, sillä onhan hän puheillaan maineelleen hallaa aiheuttanut välillä. Tapsa on vähän liiankin suorasanainen. Suomalaiset pitävät vähän nöyremmästä asenteesta.
Minusta kylläkin sellainen yleinmäärinen nöyristely ja mielistely, jota jotkut artistitkin harrastavat on teennäistä ja menee monilla jo lipomisen puolelle. Tapani taas on sellainen aito , konstailematon ja hieman omalaaatuinenkin taiteilijapersoona.
- Jivejalka
Tapsa sanoi yhdellä keikalla ,että häntä vähän kummastuttaa, kun melkein kaikki tanssibändit soittavat samanlaisia biisejä keikoillaan. Esim, joku "Keinu kanssani" on melkein kaikkilla ohjelmistossa.
Siihen kitaristi hihkaisi, että " Mutta meidän ohjelmistossapas ei sitä olekkaan ". Tapsa katsoi kitaristia ja virnisti:" Jaa, ei ole vai... Onpas! " Ja sitten hän vaan näytti merkin bändille , että alkavat soittaa sitä biisiä. Eli ei paljoa ehtineet soittajat tuohon biisiin varautua ;) Tosin onhan se varsin tunnettu kappale, joten kyllä se heiltä ilman nuottejakin hyvin tuntui taittuvan. - Sisäpiiriläinen
No, Tapsukasta kun puhutaan sisäpiireissä niin usein mainitaan "mies jolla on ainaiset kuukautiset". Aina räpättämässä, valittamassa ja osoittamassa mieltään. Peilikuvassahan hänestä ei ole mitään vikaavikaavikaavikaa...
- Poppana1
Vai kuukautiset ne tapsaa vaivaa ? ;-D Hehhee... No joo vakavasti puhuen Tapsa nyt vaan on vähän tempperamenttisempi, kuin moni muu. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Itse tykkään siitä ,että ihmisessä on myös tiettyä särmää.
- noname
Menkat...HEHHEEHHEE ;DD
- voi.
Justiinax kirjoitti:
Vai niin... no sulla itelläs taitaa olla meneillään joku menopaussi-vaihe ;)
Kamalaa, mitähän sitten tapahtuu kun Tapsukka on siinä vaiheessa kun on jo nytkin noin mahdoton.
voi. kirjoitti:
Kamalaa, mitähän sitten tapahtuu kun Tapsukka on siinä vaiheessa kun on jo nytkin noin mahdoton.
Ehkä Tapsa on mahdoton, mutta Tapsassa on sentään ns. munaa ! Ei se ole mikään Reino-tossuissa laahustava puistokemistin näköinen, joka suuntaan pokkaileva ja nöyritelevä viskisieppo.
Tai joku tekopyhä yrttiteetä lipittävä killisilmä, joka muistaa aina jokaikisessä haastattelussa mainita siitä, että on nöyrän kiitollinen siitä ja nöyrän kiitollinen tästä.
Mua oksettaa tollanen läpinäkyvä lipominen ja teennäisyys.- eräs vaan
Justiinax kirjoitti:
Ehkä Tapsa on mahdoton, mutta Tapsassa on sentään ns. munaa ! Ei se ole mikään Reino-tossuissa laahustava puistokemistin näköinen, joka suuntaan pokkaileva ja nöyritelevä viskisieppo.
Tai joku tekopyhä yrttiteetä lipittävä killisilmä, joka muistaa aina jokaikisessä haastattelussa mainita siitä, että on nöyrän kiitollinen siitä ja nöyrän kiitollinen tästä.
Mua oksettaa tollanen läpinäkyvä lipominen ja teennäisyys.Aivan puistokemistin näköinen laahustaja, vanhassa räjähtäneessä mokkatakissaan ja farkuissa. Ja jos tekopyhästä ja ylimielisestä puhutaan niin kyllä Kansa on ihan sen näköinen.
AIVAN OKSETTAVAN NÄKÖINEN PILLERISTI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4822421Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211531Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351270- 261240
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113