Köyhät onko teillä nyt ystäviä ?

Vaali tulos tietää, tämän vaalin jälkeen, teitä köyhiä, tulee olemaan entistä enemmän, sanon minun sanoneen, sanojana on neuvos.

16

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyden rasvaaja

Kansan enemmistö näyttää haluavan köyhät pois maan päältä. Kestääköhän tuo pihamännyn oksa....

• Heräsin

vastakkainasetteluineen?
      Pelottelun aika on ohi. Suomi on lähtenyt muutosten tielle. Mennään töihin ja rakennetaan Suomi uudelleen :) Velttoilut jätettäkööt Veltolle (*)

• demari kylläkin

antaas olla.
        Itse ole töissä enkä kerjää
        porvareilta mitään, kun tiedän, et ne ei ajattele
        kuin itsensä etua.Piru periköön tuon hallituksen.. Ja niin se periikin.piste.

• ystävän

Demut, kun löi köyhiä, että kokoomustakin hirvitti. Voiko noin raa-asti...
      Ny demut ehkä palaa juurilleen ja hylkää Lipposen ja Kalliomäen ruoskapolitiikan.
      Köyhillä siten toivoa, muuten ei.

• Opiskelija81

"Vaali tulos tietää, tämän vaalin jälkeen, teitä köyhiä, tulee olemaan entistä enemmän, sanon minun sanoneen, sanojana on neuvos. "

Kiitos kysymästä, sillä nyt köyhällä tosiaan on enemmän ystäviä. Keitä nämä mainitsemasi köyhät ovat? Tarkoitat varmaankin työttömiä, joilla on tällä hetkellä suuremmat tuet kuin opiskelijoilla. Itselläsi ei varmaan ole opiskelijoiden kurjuudesta mitään käsitystä, sillä et kykene kirjoittamaan yksinkertaista viestiä ilman kirjoitusvirheitä. Mene takaisin kouluun niin tiedät mitä todellinen köyhyys on.

Niin ja siitä ystävyydestä. KOKOOMUS äänesti ennen vuodenvaihdetta opintotuen korotuksen puolesta samalla kun KESKUSTA ja SDP äänestivät sitä vastaan. On ihan helvetin tekopyhää Keskustalta ja SDP:ltä ottaa sitten opintotuen korotus osaksi vaaliohjelmaa, kun vain muutamaa kuukautta aikaisemmin on äänestetty sitä vastaan.

• ,.-,.-

Oletko vitun tyhmä?

"Niin ja siitä ystävyydestä. KOKOOMUS äänesti ennen vuodenvaihdetta opintotuen korotuksen puolesta samalla kun KESKUSTA ja SDP äänestivät sitä vastaan."

Oletko koskaan kuullut oppositiosta ja sen populismista. Et näköjään. Kuvitteletko tosiaan, että kokoomus olisi äänestänyt hallituksessa ollessaan opintotuen puolesta? Oppositiossa on oikein mukava änkyröidä ja kalastella ääniä. Oletko siis vitun tyhmä vai muuten vain tynnyrissä kasvanut?

Jotta kukaan ei käsitä asioita väärin niin minä äänestin kokoomusta. Tosin olen nähtävästi hieman enemmän perillä asioista kuin meidän fiksu opiskelijamme...

• Entinen sossupossu

Sossut on ollut köyhien ystävä.Vaalivaleita vaan lisääntyvässä määrin.Onhan siellä eduskunnan sossuporukassa puolenkymmentä selkärankaistakin mutta en äänestänyt kun muut täysiä piruporvareita.Matelevia lieronketkuja.

• Me kokoomus

Tule siivoamaan. Maksan 5€/tunti pimeenä, älä kerro verottajalle. Täytyy kuitenkin ensin hakea valtiolta ja EU:lta avustusta köyhälistön työllistämiseen. Jos saisin tukea/avustusta vaikka 300€/päivä, niin voisin maksaa jopa 7,5€/tunti, tietenkin verottomana.
        Kyllä Me kokoomukselaiset porvarit sitten olemme hyväntekijöitä. Ilmankos kansa rakastaa meitä.

• :-)

mutta demareita ei ole kyllä köyhien asiat ennen vaaleja taaskaan kiinnostaneet, ellei sitten ole kyse "köyhästä" SAK:n työväestä.

• Kyrsä-Joonas

Olen köyhien ystävä.
      SDP: hallituksessa ollessa köyhyys maassa räjähti käsiin. Nyt näille punaporvareille, aatteensa myyneille tuli kosto köyhiltä.
      Luulis vituttavan.
      Ennen uidaan vaikka ahdas salmi ennen kuin demareita tai kepua kannatetaan.

• sanon minä

Aikojen alusta on ollut
      köyhiä ja rikkaita.
      Mutta ei se siitä koskaan
      muutu.Rikkautteen liittyy
      myös epärehellisyyttä.
      Tiedätkö sitä?Sillä kukot
      ne tunkiolla tonkii.
      Kyllä minä kokomuslaisten
      periaatteen tiedän,ei ne muita
      ajatele kuin itseään.
      Mutta sinä et tiedä missä
      virtaa vahva veri?Mistä
      löytyy vahva suomalainen
      sisu?Sitä ei tiedä kuin työläinen.
      Kokoomusaate on peruja ruotsin vallan
      ajalta, vähän parempiosaiset ottivat
      mallia ruotsalaisista, yritetään
      matkia hienoja, mutta ei ole kuin¨
      mielistelijöitä.että piste vaan....

• asdfghjkl

Tyhmät ei tajua,porvari ei aja vähempiosaisten asioita.Nyt se kuilu syvenee oikeen kunnolla,rikkaat rikastuu tuhottomasti ja köyhät köyhtyy,onneksi sitten 4 vuoden päästä on vaalit taas.Eiköhän porukka ole liikkeellä.

• Porvarihallitus

Kylläpäs ne demarit aloittavat vuoden 2011 eduskuntavaalien kampanjoinnin ajoissa. Ryömisit sinäkin takaisin siihen työväentalon saunaan josta synnyit maailmaan muita kadehtimaan ja panettelemaan.

• demari ja demari

niinpä niin toivon, että
        maistuu makealla demarin kyyneleet,
        koska vuorotellen sitä tekee myös
        porvaritkin.Enpä ehdi kiivetä saunan lauteille.
        Sairaalasssa synnyin, mutta sinä synnyit
        ruotsalaisessa perheessä piian lapsena ja
        niin sinusta tuli pikku-porvari.
        Turhaan viisastelet, pysy aisoissa,
        sillä vielä on tuleva päivä,jolloin
        porvarit itkee....ja kovasti.

• Ajattelija82
        demari ja demari kirjoitti:

niinpä niin toivon, että
        maistuu makealla demarin kyyneleet,
        koska vuorotellen sitä tekee myös
        porvaritkin.Enpä ehdi kiivetä saunan lauteille.
        Sairaalasssa synnyin, mutta sinä synnyit
        ruotsalaisessa perheessä piian lapsena ja
        niin sinusta tuli pikku-porvari.
        Turhaan viisastelet, pysy aisoissa,
        sillä vielä on tuleva päivä,jolloin
        porvarit itkee....ja kovasti.

Kyllä nyt porvarit saavat nauraa

• Yksinäiseksi

jouduin nimenomaan köyhyyden vuoksi. Rahalla ainoastaan saa ystäviä tänä päivänä, sillä kaikki tiedot ja taidot (myös sosiaaliset taidot) mitataan rahassa, ei käytännössä. Siihen tämä ahneuden ajan yhteiskunta on vienyt vähäosaiset ja syrjityt köyhät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe