Siis, voisiko joku ystävällinen ihminen kertoa että miten Hevosnetti.com:iin saa laitettua ilmoituksen??? Olen yrittänyt useamman kerran,mutta ei ole onnistunut... Pitääkö sähköposti olla päällä?? Vai miten tämä homma toimii!!?? Piis, jelpatkaa!!
Hevosnetti!!?
12
3482
Vastaukset
- nukko
hello!
I don't know - HK:)
kyllä minä ainakin olen onnistunut aina.. en nyt muista pitikös sinne rekisteröityä kun laittaa ilmoituksen..(ei varmaan)
kai huomasit lukea ohjeet/säännöt?
se sun ilmoitus oikoluetaan ja se ilmestyy sivuille muokattuna parin päivän tai viikon aikana. toivottavasti saat sen sinne nyt...- villivarsa hullu
Häh!! mistä te niinkun puhutte jostain ilmotuksestako???
- Sessi
Ei tartte olla sähköpostin auki, mutta sellainen pitää olla. Eli ei mikään selaimella avattava [hotmail tms.] vaan esim. Outlook. Se sun viesti ilmestyy sinne sitte lähetettyihin, ja parin päivän päästä sinne sivulle.
- Helena
Ahaa.. Kiitos tosi paljon avusta!! Toivottavasti minä saan nyt tunkastua sinne sen olmoituksen!!
- Sessi
Helena kirjoitti:
Ahaa.. Kiitos tosi paljon avusta!! Toivottavasti minä saan nyt tunkastua sinne sen olmoituksen!!
Jep, toivottavasti onnistuu. Ite pidän kyseistä sivua toimivana ilmottelupaikkana, itsekin olen sieltä mm. vuokraheppani löytänyt.
- Sera<3<3
Hevosnettiin voi laittaa ilmoituksen painamalla ''Lisää imoitus'' ja siellä on ne mitkä pitää laittaa, ja ei pidä olla sähköposti päällä... (tietääkseni)
- villivarsa hullu
missä se Lisää ilmoitus lukee oon yrittäny ettii mut en läytäny sitä yhtään oon tässä kotona nyt ja nyt ä tässä räplään tätä konetta outoa oon koko päivän oll liikkeessä pidän bileet lauantaina mun luona ne alkaa sit klo 15.00-19.00 siis ne alkaa kolmelta ja päättyy kello seitsemän tervetuloa!!!!TAI ENGLANTILAISTEN KIELELLÄ WELCOME!!!!!
- ht.net
Hevostalli.net on mielestäni parempi paikka. Se on paljon monipuolisesmpi ja siellä saa rajattua hakua makunnalla. Siellä on myös markkinoiden lisäksi, foorumit tallit jne. www.hevostalli.net
- villivarsa hullu
joo niin on se kyllä ja kuka muuten tykkää hevosista ja poneista sanoo MÄ!!!!!
- villivarsa hullu
Moi!!! kaikki mä tässä lähen kohta kouluun meen 9:säksi kouluun ja mun isoveli meni 8:saksi kouluun aika outoo mä tässä kävin äkkiä panfussakin se oli kivaa
- villivarsa hullu
Moi! oon täällä taas kerran meen torstaina ratsastamaan Pekkolan Talleille ja mun isovelikin tulee ratsastamaan me mennään ratsastaa klo 15.00-16.30 moi sit ja hyvää jatkoo.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014748Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242489HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231669
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101183- 121055
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823