Moi, kaikki jotka pitävät autoradoista niin kuulolle. Vantaan seutulan vm carting centeriin on rakennettu 4 urainen scalextric sähköautorata. Sen esikuvana on keimolan vanha moottoristadion joka nykyään makaa hylättynä hämeenlinnan moottoritien varrella.
Mutta asiaan, eli siis olemme alkaneet ajaa kyseisellä radalla keimalassa ajaneilla euroopan interserie ja amerikan can-am autoilla. (1966-1974) Autot valmistaa sellainen valmistaja kuin FLY CAR MODELS ja se tekee autoratamaailman hienoimmat ja yksityiskohtaisimmat autot.
Kilpailu on kovaa mutta hauskaa. Flyn autot ovat aika nopeita vakioina joten sarjaamme varten autoille ei saa tehdä mitään muuta kuin öljytä, se pitää kustannukset kurissa. Jos jotain aljoi kiinnostaa niin laittakaa kyselyjä sahköpostiini niin kerron tarkemmin. Kerhoillat ovat keskiviikkoina ja silloin ajetaan vanhoilla merikkalaisilla hupilipailuja sitten on myös keimolanaikaiset koppiautot. Ja uutena on wv kupla sarja. Autoja saa minun kauttani ja minulta saa myös ohjeita autojen laittoon ja ajoon.
Terveisin keimola scalextric club.
kilpailua vanhoilla interserie ja can-am autoilla
Hookkis
1
357
Vastaukset
- Hookis
Mainittakoot vielä että radan maisemointi on aivan tarkalleen samanlainen kuin keimolassa oli.
ja sarjat siis..
Amerikkalaiset muskelit (kerhoillat)
Eurooppalaiset koppiautot (kerhoillat)
Interserie (kisaviikonloput)
Klubi siis ilmainen. (ainakin alkukerroilla)
Mainittakoon se vielä että Flyn autojen hinnat ovat 25-75€ mutta silti tasaväkisiä.
Tervetuloa jo keskiviikkona!!
T Keimola scalextric club.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432161Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151420Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675