tyroksiinistako päänsärky vai

Silloin tällöin on päänsärkyä ja niskan outoa tunnetta. Onko tämä liian tyroksiinilääkityksen merkki? Ihan kummallinen epämukava olo on niskassa. Kun mies sairasti juuri kuumeellista nuhatautia monta päivää, minulla alkoi taas tätä. Mies sanoi, että hänelläkin oli niskassa epämukava olo ja pään- ja muita särkyjä. Minulla ei ole mitään kuumetta eikä nuhaa, mikä on outoa, kun yleensä minä sairastan kaikki virukset eikä hän. Hänellä oli jo kerran kahden päivän kuume ilman mitään muuta. Minulla oli 35,8 tänä aamuna lämpö. Sitä samaa 35,7-35,8 se yleensä on. Tyroksiinilääkitys 75 mikrogrammaa.
6571
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

tuolla lämmöllä ei ainakaan liikatoimintaa pitäisi olla, pikemminkin kuulostaisi siltä ettei sinua lääkitä tarpeeksi. paljonko sun kilppariarvot ovat olleet viimeksi ja milloin mitattu?

Äänestä
  • lääkitystä joulukuussa 3,1 ja sitä ennen marraskuussa 4, T4V oli marraskuussa jostakin syystä 17,1, kun se on aina ollut paljon alempi. T3V oli silloin 5,3, ja vasta-aineita ei ollut. Runsaan 2 kk lääkityksen jälkeen helmikuussa TSH oli 1,47. Lääkitys on ollut 3,5 kk, hitaasti nostettu ja välillä takapakkia ottaen (nyt siis 75 mikrogrammaa).

    Olen kuullut, että lämmöt eivät lääkityksellä yleensä nouse.

    Äänestä

  • virustautiko? kirjoitti:

    lääkitystä joulukuussa 3,1 ja sitä ennen marraskuussa 4, T4V oli marraskuussa jostakin syystä 17,1, kun se on aina ollut paljon alempi. T3V oli silloin 5,3, ja vasta-aineita ei ollut. Runsaan 2 kk lääkityksen jälkeen helmikuussa TSH oli 1,47. Lääkitys on ollut 3,5 kk, hitaasti nostettu ja välillä takapakkia ottaen (nyt siis 75 mikrogrammaa).

    Olen kuullut, että lämmöt eivät lääkityksellä yleensä nouse.

    Kyllä ne liikatoiminnalla yleensä nousee. Tulee ainakin hiki, ripulia, tärisyttää jne. voin kertoa kokemuksesta. Ihan normaalia virustautia sulla tai muuten vaan... olisi sulla muitakin oireita jos liikatoiminta vaivaisi. HUomaisit kyllä. Unikaan ei silloin tule tai heräilee vähän väliä jne.

    Äänestä

  • ........ kirjoitti:

    Kyllä ne liikatoiminnalla yleensä nousee. Tulee ainakin hiki, ripulia, tärisyttää jne. voin kertoa kokemuksesta. Ihan normaalia virustautia sulla tai muuten vaan... olisi sulla muitakin oireita jos liikatoiminta vaivaisi. HUomaisit kyllä. Unikaan ei silloin tule tai heräilee vähän väliä jne.

    on kuulemma liikkeellä. Kai ne jäävät muhimaan, jos eivät nosta kuumetta, ja varsinkin jos on vajis. Miehelläni on jo kaksi kertaa ollut kunnon kuume minun lääkitykseni aikana.
    Hyvä, voin siis jatkaa lääkitystäni edelleen. Kiitti vastauksista.

    Äänestä

Niska ja kaula olleet kipeänä pari kk. Joskus ohimot, ja kipuja nivelissä.
Thyroo syön 1,5tbl/vrk. 0,1mg.

On mullakin outo olo, kaikenlaisia tauteja on liikkeellä. En tiedä sitten mistä kivut johtuu.

Äänestä
  • on ollut myöskin kipuja silloin tällöin. Silmien tarkennus vaikeaa.
    Mitähän viruksia voisi olla? Ovatko ne hermostossa, esim. naaman kolmoishermossa? Herpes, A-influenssa?
    Ei minulla pitäisi herpestä olla. Vesirokon olen kyllä sairastanut. Entä voisiko A-influenssa ilmetä kuumeettomana? Mitä muita voisi olla? Ei pitäisi olla mononukleoosin aiheuttajakaan. Borreliabakteeria ei ole tutkittu.
    Vaikea on tyroksiinihoitoa säädellä, kun on oireita.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


virustautiko? kirjoitti:

Silloin tällöin on päänsärkyä ja niskan outoa tunnetta. Onko tämä liian tyroksiinilääkityksen merkki? Ihan kummallinen epämukava olo on niskassa. Kun mies sairasti juuri kuumeellista nuhatautia monta päivää, minulla alkoi taas tätä. Mies sanoi, että hänelläkin oli niskassa epämukava olo ja pään- ja muita särkyjä. Minulla ei ole mitään kuumetta eikä nuhaa, mikä on outoa, kun yleensä minä sairastan kaikki virukset eikä hän. Hänellä oli jo kerran kahden päivän kuume ilman mitään muuta. Minulla oli 35,8 tänä aamuna lämpö. Sitä samaa 35,7-35,8 se yleensä on. Tyroksiinilääkitys 75 mikrogrammaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu