Kotikuri

aika kiltti

Kotikuri on aika erikoinen järjestely,itse elän aika lievässä kotikurissa.
Kotikuri kumminkin takaa että hoidan kotitöistä yli puolet,olen kohtelias,huomioin tyttöäni,en intä vaan tottelen liki aina.
Tyttöystäväni pitää minua kurissa pari kertaa vuodessa kurittamalla ja reippaalla tukistuksella kun on tarvetta.
Vitsaa saatuani olen herkässä tilassa , saan rakkautta ja lohdutusta ,kyynelet pyyhitään ja saan kuulla ,että se on minulle hyväksi.Ennen nurkkaan seisomaan menoa on vielä kiitettäävä kurituksesta.
Kiroilu on jäänyt kun siitä tuli aina tukistus.
Olis kiva saada kuulla muiden kotikuri järjestelyistä ,kurittajien ja kuritettavien.

20

6842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riittapunapylly

      Olen niin tempperamenttinen että miehen kurinpitotoimet on välttämättömät.Olin suorastaan räävitön ennen kun sovimme piiskan käytöstä,
      se on pitänyt minut aisoissa,mitä nyt joskus silti räjähdän,pakaroiden kirvely muistuttaa kyllä sitten hallita käytöstä.
      Piiskauksen jälkeen hyvitän tekoani kaikin keinoin mielyttämällä miestäni.
      Kiroilun poisti suun peseminen saippualla.Nurkkakin on viikottainen tuttu,se jo rauhoittaa.
      Kuritus on muuttanut elämääni monin tavoin,lapset kunnioittaa enemmän,kun en aina rähjää ja olen pitkäjänteisempi ,töissäkin olen saanut vastuuta käytökseni parannuttua.
      On asia kumminkin niin nolo ettei siitä voi kenellekkään jutella,edes kysyttäessä miksi olen muuttunut.
      Vain siskoni tietää kohtakostani ja piti sairaana koko juttua vaikka tunnustaa että se ollut minulle hyväksi,niinpä nykyään hän kantelee miehelleni huonosta käytöksestäni,että rakastan siskoani.Asia on alkanut siskoakin kiinostaa ,hän haluaa nykyään nähdä raidallisen pyllyni,nolona näytän kun olen käskyn saanut näyttää sen mieheltäni,sisko on myös kysynyt mieheltani että saisi nähdä kuritukseni,onneksi kieltäytyi.Järjestely tekeesen sen,että olen jotenkin alistettuna pikkusiskollekin ja olen aina kiltti hänelle,ainakin yritän.
      Muuten elämme tasa-arvoita elämää ja yritämme toimia roolimalleina lapsillemme.
      Nautin pikkuporvarisesta elämästämme suuresti,se ei onnistuisi ilman kuritusta ja sen pelkoa.

    • höh

      Saan parisuhteessa selkääni usein joskus aiheesta usein aiheetta.
      Ei siinä mitään rakkautta ole,vaan väkivaltaa

      • Anonyymi

        Olen todella pahoillani Sinun puolestasi. Olen itse hiukan sadisti ja dominoiva makuukammarissa ja puolisoni on löytänyt itsestään alistujan, mutta se ei näy muissa asioissa eikä puolisoni koskaan koe väkivaltaa muusta syystä.
        On aina oikeus sanoa ei. Vaikka meillä on tällailnen leikki, vastustan jyrkästi perhe- ja parisuhdeväkivaltaa. Toivon, että jätät ja ilmiannat hakkaajanmiehen. Ne eivät parane, eivätkä ne ansaitse kulkea vapaudessa.

        Tiedäthän, että poliisi syyttää viran puolesta aina kun lyönnin jälkiä on, ja jopa silloin kun ne on tulleet vapaaehtoisissa seksileikeissä? Jos menet terveysasemalle vaikka muussa asiassa ja terkkarilla on aihetta epäillä että koet perheväkivaltaa, heillä on velvollisuus ilmoittaa siitä poliisille. Toivon Sinulle voimia, ja toivon pääset tilanteesta eroon.


    • ...

      Meillä ei kotona oo oikein minkäänlaista kuria. Nyt kun oon pääsykokeisiin lukemassa niin oon huomannu, että ois ihan hyvä, jos joku auttais pysymään lukusuunnitelmassa kiinni. vaikka toisaalta en tiiä, miten se kirjastossa istuminen ja lukeminen sujuis, jos takapuolta sattuis koko ajan.

      • saaja

        Olen saamapaassa kotipiiskauksessa liitossamme. Mies on asetanut saannot miten kayttaydytaann. Olin ennen kokolailla vaikea henkilo toisen kanssa elamaan.
        Nyt on asia parantunut, mutta useampi "koivuniemen herra" on kulunut minun persuuksissani, ennen kuin muutos tuli.
        Kesaisin on itse haettava piiska ulkoa ja lehdet riimittava pois notkeista oksista. Piiskaus on aina ankara joten takamus on punaisia ohuita raitoja taynna pari-kolme paivaa jalkeenkin pain.
        Talviaikaan on vyoremmi asialla ja noin 5-10 laiskaysta, joskus viela 5 "extraa" mieheni arvion mukaan, tarvittaessa.

        Alkuun oli tarve kuritukseen viikottain, mutta nyt on kayttaytymiseni parantunut niin etta riikkomukset merkataan kalenteriin pisteina ja kun niita karttuu 20-25 niin seraavana Lauantai-iltana asia selvitetaan ja piiskaus tapahtuu ilman mitaan vaihtoehtoa, ja mina tiedan sen odottaa.

        Muutamia kertoja on mieheni katsonut tarpeelliseksi kayttaa ohutta rottingista kukkakeppia, remmin sijasta. Kylla sen jalkeen on sinertavia paukuroita pakaroissa ja kirvely kestaa useamman paivan. Se tapahtuu vain jos esimerkiksi
        kiukkuilen pidempaan jonkun asian tahden, enka lakkaa kielloista huolimatta.

        Nain olen kokenut ja se on hyvaksi minulle.


      • SadoJoo

        jos et kerran ole pysynyt suunnitelmassa kiinni niin ei se lukeminen taida kuitenkaan hyvin sujua.

        Ota yhteyttä muhun (34v) niin pidän huolen että pysyt lukusuunnitelmassa.


      • ...
        SadoJoo kirjoitti:

        jos et kerran ole pysynyt suunnitelmassa kiinni niin ei se lukeminen taida kuitenkaan hyvin sujua.

        Ota yhteyttä muhun (34v) niin pidän huolen että pysyt lukusuunnitelmassa.

        jos on takapuoli koko ajan hellä niin se istuminen ei onnistu eikä sitte lukeminenkaan. eikä se nyt niin paha juttu oo jos joskus jää pari sivuu tai juttuu lukematta. oon yleensä pysyny viikkosuunnitelmassa ja kyllä on tarkotus tapoja parantaa, heti ens viikosta kun nyt saan vaan lopetettuu duunin ja kirjotettuu ne kaks tehtävää...


      • SadoJoo
        ... kirjoitti:

        jos on takapuoli koko ajan hellä niin se istuminen ei onnistu eikä sitte lukeminenkaan. eikä se nyt niin paha juttu oo jos joskus jää pari sivuu tai juttuu lukematta. oon yleensä pysyny viikkosuunnitelmassa ja kyllä on tarkotus tapoja parantaa, heti ens viikosta kun nyt saan vaan lopetettuu duunin ja kirjotettuu ne kaks tehtävää...

        Siis takapuolihan ei ole hellänä jos neiti lukee suunnitelman mukaan, eiköhän se kuitenkin anna lisää motivaatiota lukemiseen jos meinaa lipsua.

        Kaikenkaikkiaan kuulostat siltä että pieni piiska voisi hyvinkin auttaa lukemaan ja sitäkautta saat paremmat paperit. Tuolla sun asenteella "oon yleensä pysyny suunnitelmassa" ja "on tarkotus parantaa tapoja heti kun ehtii" ei pitkälle päästä.

        Jos susta tuntuu että tartteet lisämotivaatiota (itse olen aika vakuuttunut siitä) niin olen käytettävissä. Kyse on kuitenkin sun loppuelämästä ja jälkeenpäin kaduttraa jos laiskottelit väärässä paikassa.

        Kannattaahan sitä ainakin kokeilla ennenkuin katua laiskuutta. Mä en ole todellakaan mikään vanha hikinen perverssi vaan ihan hyvännäkönen vähän yli 30v ehdottoman luotettava mies.

        Ota ihmeessä yhteyttä, voin vaikka kuulustellakin tarvittaessa.

        Meiliosotteen saat halutessasi...


      • ...
        SadoJoo kirjoitti:

        Siis takapuolihan ei ole hellänä jos neiti lukee suunnitelman mukaan, eiköhän se kuitenkin anna lisää motivaatiota lukemiseen jos meinaa lipsua.

        Kaikenkaikkiaan kuulostat siltä että pieni piiska voisi hyvinkin auttaa lukemaan ja sitäkautta saat paremmat paperit. Tuolla sun asenteella "oon yleensä pysyny suunnitelmassa" ja "on tarkotus parantaa tapoja heti kun ehtii" ei pitkälle päästä.

        Jos susta tuntuu että tartteet lisämotivaatiota (itse olen aika vakuuttunut siitä) niin olen käytettävissä. Kyse on kuitenkin sun loppuelämästä ja jälkeenpäin kaduttraa jos laiskottelit väärässä paikassa.

        Kannattaahan sitä ainakin kokeilla ennenkuin katua laiskuutta. Mä en ole todellakaan mikään vanha hikinen perverssi vaan ihan hyvännäkönen vähän yli 30v ehdottoman luotettava mies.

        Ota ihmeessä yhteyttä, voin vaikka kuulustellakin tarvittaessa.

        Meiliosotteen saat halutessasi...

        mä vaan teen yksinkertasesti helpomman suunnitelman, sellasen jossa on helppo pysyy;) Ja mistä sitä kukaan voi ees tietää, että oonko pysyny suunnitelmassa ja mitä oon siellä kirjastossa puuhaillu.

        Mutta kyllä ihan noin rehellisesti täytyy myöntää, että pieni lisämotivaatio ois paikallaan. Mä oon alottanu ton lukemisen aika aikasin tänä vuonna ja alkaa jo vähän kyllästyttää ainainen kirjastossa istuminen. Tai lähinnä siinä on vaan se, etten saa itteeni ylös sängystä ennen puolta päivää ja sitte ei jaksais istuu enää kaheksalta illalla lukemassa, kun millekään muulle ei sitte jää aikaa.

        Ja mä todella haluun päästä opiskelemaan!


      • SadoJoo
        ... kirjoitti:

        mä vaan teen yksinkertasesti helpomman suunnitelman, sellasen jossa on helppo pysyy;) Ja mistä sitä kukaan voi ees tietää, että oonko pysyny suunnitelmassa ja mitä oon siellä kirjastossa puuhaillu.

        Mutta kyllä ihan noin rehellisesti täytyy myöntää, että pieni lisämotivaatio ois paikallaan. Mä oon alottanu ton lukemisen aika aikasin tänä vuonna ja alkaa jo vähän kyllästyttää ainainen kirjastossa istuminen. Tai lähinnä siinä on vaan se, etten saa itteeni ylös sängystä ennen puolta päivää ja sitte ei jaksais istuu enää kaheksalta illalla lukemassa, kun millekään muulle ei sitte jää aikaa.

        Ja mä todella haluun päästä opiskelemaan!

        Jos todella haluat päästä opiskelemaan ja jos alat lipsua suunnitelmasts tai muuten vaan alkaa muut hommat viedä liikaa aikaa niin rankaise itseäsi ottamalla yhteyttä allekirjoittaneeseen. Takaan että motivaatio kohenee ja pääsykokeet menee hyvin. Ei tietenkään mitään liian rankkaa mutta "sopiva muistutus" miten käy jos et opiskele tosissasi auttanee kummasti ;)


    • Alistunut

      Minulle piiskan sivallukset ovat tuttuja,nyt kun vaimo on viikon loma matkalla luulin saavani olla vaan, mutta eilen tuli määräys pestä pyykit ja siivota muuten remmi laulaa ja samalla kertoi että aikoo viettää loppulomansa isokaluisen miehen kanssa rakastellessa ja muistutti että kotiorjalla ei ole lupa runkata.

      • niinpä niin....

        Vaimosi voi hankkia siveysvyön sinulle ja avain kaulaan, niin pysyy kotiväki kurissa. Itseään hän voi tyydyttää isolla mustalla rakastajalla...;-)


    • Anonyymi

      Meillä Vaimo Antaa Enemmän vitsaa kuin saa muistaa hakea pienemmistäkin rikkeistäni vitsan osaa antaa hyvästi annan riisua menen reisien päälle ottamaan lääkkeeni saan vitsaa paljon kerralla vähintään10minuttia telkkuaa pyllynkimpussa vitsan jälkeen halaan vaimoani.

    • Anonyymi

      Jos mä oon kuriton niin mä saan joka kerta mälit rajusti kakkosen

    • Anonyymi

      olemme olleet koti suhteessa ei minun mielestäni kuri olemme oppineet tuntemaan toisemme tietämme milloin toinen tarvitsee vitsaa haimme vitsat valmiiksi ilmoitankullalleni vartin päästä makkarissa ehtii pestä alapään olemme noutattaneet tätä tapaa on toiminut hyvin emme huuta tai uhkaile toisiamme kun toinen ottaa kaaliin haimme vitsan pahimpina aikoina pyllyt saivat vitsaa kerran viikossa nykyisin noin kerran kuukautessa on toiminut uli20vuotta.

    • Anonyymi

      Kumpikin piiskaa vuorollaan, kun saamapuoli niin haluaa. Joskus oli joku juttu kummallakin (eri tapauksia) kun oli tiedossa "kovennettua" piiskausta, jos... Kumpikin pääsi niistä iloista nauttimaan.

    • Anonyymi

      Meillä molemmat olemme asiallisia ja työssäkäyviä ihmisiä ja lapsikin on ihan itsestään tottunut kantamaan vastuuta omista hommistaan. Ollaan moderni ja tasa-arvoinen perhe ja hoidetaan kotihommat porukalla. Perheväkivalta ei tulisi kysymykseenkään.

      Joskus vaan rva aloittaa sellaisen turhanaikaisen vittuilun jonka tarkoituskin hermostuttaa. Tiedän että rouva toivoo silloin piiskaa ja kurinpalautusta. Yleensä varmistan vielä kysymällä että onkos sulla nyt känkkäränkkä päällä ja haluutko selkään....no, jos vastaus on "ei" niin se on aina EI mutta yleensä sieltä tulee vittuilua ja epämääräisyyksiä. Se tarkoittaa meillä "kyllä". Sen jälkeen on odotusta ilmassa. Kun lapsi lähtee bileisiin tai leffaan, tiedämme mitä tapahtuu.

      Silloin pyydän rouvan työhuoneeseen, nostan polvelle ja annan avokämmenellä persposkille niin että puna nousee. Sitten kysytään että tiedätkö nyt paikkasi. Jos asiasta jää epäselvyyttä niin sidon ranteet kiinni rekkiin ja nostan puseoron silmille ja pudotan housut nilkkoihin. Yritän peittää vaimon silmät. Sen jälkeen otan pienen ja taipuisan muoviviivottimen työpöydältä ja lyön kevyesti ensin sääriin, reisiin, peffalle, alaselkään, vatsalle (erityisen kivulias) ja tisseille.

      Annan välillä avokämmenellä, etenkin tisseille on mukava antaa pikku litsari, usein vielä toisen tissin nänniä nipistäen. Joskus läväytän viivottimen takakautta pillunposkille, aina yllättäen. Vaimo vinkaisee kunnolla. En koskaan innlostu liikaa enkä koskaan lyö niin kovaa että nahka menee rikki. Muut fetissit ei kiinnosta kumpaakaan, tosin minusta on hauskaa jos rouvalta lirahtaa pissa. Luonnollisesti pyyhin sen hänen vaatteissansa. Kun homma on huolella hoidettu niin arki on taas mukavaa pitkään.

    • Anonyymi

      Vaimo sai tupakanpolton loppumaan, kun sai muutamia kertoja pyrstölleen, kun haisi tupakalle tai jäi kiinni tupakka suussa. Oltiin sovittu. Lupasi että varmasti lopettaa ja saat antaa piiskaa, jos hän vielä tupakoi.

    • Anonyymi

      Piiskaamista ollaan harrastettu vaikka kuinka pitkään, mutta nyt pitkäveteisen koronakaranteenin aikana otimme siihen leikkiin mukaan myös tuon kotikurin. Se oli aluksi pitkä tikku, joka ratkaisi kumpi määrää ja kumpi tottelee ja sitten ollaan vaihdettu osia. Kaikenlaisia pikku tehtäviä ym. mutta jos on huomauttamista, niin piiska viuhuu. Kivaa.

    • Anonyymi

      Kotikuri, kuulostaa joltain japanialaiselta kidutusvälineeltä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe