Hyvä

Hyvä Minna Canth ja tasa-arvo. Meinasi ihan unohtua.

15

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehille lisää liksaa

      naisen paikka on hellan eessä ja sillä sipuli.

      • Nyt kyllä hyppäsit ajasta taaksepäin. Ei muutakuin kotitöitä tekemään.


      • Turkissa, Irakissa
        meyri kirjoitti:

        Nyt kyllä hyppäsit ajasta taaksepäin. Ei muutakuin kotitöitä tekemään.

        Iranissa tai jossain muualla, jossa tasa-arvo asiat on niinku pitääkin, niin huomaisivat kuinka hyvin niillä on asiat täällä.

        Minna kanntti, ja paskat sanon mää.

        Kohta osallistuu keskusteluun sympi ja seet, ne kun nuolee toisiaan ja ovat kaikesta ssmaa miältä.


      • naiselle

        paras paikka on polvillaan miehen edessä vaihtoehtoisesti joko selkä minuun päin taikka selkä poispäin,ainaskin minä tykkään ja vaimo kans.


      • ei me

        tämänpäivän naiset aleta ennää äitiksi "aikuisille" miehille.


      • ovat
        Turkissa, Irakissa kirjoitti:

        Iranissa tai jossain muualla, jossa tasa-arvo asiat on niinku pitääkin, niin huomaisivat kuinka hyvin niillä on asiat täällä.

        Minna kanntti, ja paskat sanon mää.

        Kohta osallistuu keskusteluun sympi ja seet, ne kun nuolee toisiaan ja ovat kaikesta ssmaa miältä.

        Marssista ja naiset Veenuksesta. Me naiset ymmärrämme toisiamme paremmin, kun joskus miehiä on tosi vaikea ymmärtää. Ja sama kääntäen- näin tasa-arvon päivänä.


      • *anyway*
        Turkissa, Irakissa kirjoitti:

        Iranissa tai jossain muualla, jossa tasa-arvo asiat on niinku pitääkin, niin huomaisivat kuinka hyvin niillä on asiat täällä.

        Minna kanntti, ja paskat sanon mää.

        Kohta osallistuu keskusteluun sympi ja seet, ne kun nuolee toisiaan ja ovat kaikesta ssmaa miältä.

        taidat ärsyttää kirjoituksellasi,(en usko ,että ajattelet niin oikeasti) sillä se ei todella ole tätä päivää. Tosi mies ei noin puhu,sen ei tarvitse näytellä mitään "kovista, miehekästä". Hän vain on on sitä. :):)


      • konkreettisesti
        Turkissa, Irakissa kirjoitti:

        Iranissa tai jossain muualla, jossa tasa-arvo asiat on niinku pitääkin, niin huomaisivat kuinka hyvin niillä on asiat täällä.

        Minna kanntti, ja paskat sanon mää.

        Kohta osallistuu keskusteluun sympi ja seet, ne kun nuolee toisiaan ja ovat kaikesta ssmaa miältä.

        taas osoitit, ettei meillä kotoisessa Suomessa olla ihan syvimmillään sen tasa-arvon kanssa hetikään kohdallaan.

        Kiitos sinulle, minun ei tarvinnut rautalangasta väännellä! =)

        En ole sympi enkä seet, joten ei kannata syytellä, et osu kuitenkaan kohdalleen.


      • naiselle kirjoitti:

        paras paikka on polvillaan miehen edessä vaihtoehtoisesti joko selkä minuun päin taikka selkä poispäin,ainaskin minä tykkään ja vaimo kans.

        Teillä tuntuu olevan asiat kohdallaan ja viellä ilman alistamista. Onneksi olkoon.


      • *anyway*
        konkreettisesti kirjoitti:

        taas osoitit, ettei meillä kotoisessa Suomessa olla ihan syvimmillään sen tasa-arvon kanssa hetikään kohdallaan.

        Kiitos sinulle, minun ei tarvinnut rautalangasta väännellä! =)

        En ole sympi enkä seet, joten ei kannata syytellä, et osu kuitenkaan kohdalleen.

        mieleenikään syytellä Sinua :) Tämähän on mielipidepalsta, ja todentotta niitä mielipiteitä täällä risteileekin laidasta laitaan.

        Arvausleikkiin en todellakaan ryhdy. Se olisi tosi vaikeeta.....:)

        Mutta okeasti:Tasa-arvoisuus monissa eri asioissa, toisten kunnioittaminen ja huomioonottaminen ovat elämässä tärkeitä asioita -niin kotona, kuin kodin ulkopuolellakin- :). Hyviä öitä.


      • vastaukseni ei
        *anyway* kirjoitti:

        mieleenikään syytellä Sinua :) Tämähän on mielipidepalsta, ja todentotta niitä mielipiteitä täällä risteileekin laidasta laitaan.

        Arvausleikkiin en todellakaan ryhdy. Se olisi tosi vaikeeta.....:)

        Mutta okeasti:Tasa-arvoisuus monissa eri asioissa, toisten kunnioittaminen ja huomioonottaminen ovat elämässä tärkeitä asioita -niin kotona, kuin kodin ulkopuolellakin- :). Hyviä öitä.

        ollut sinulle, ellet juuri sinä ihastellut, kuinka naisten pitäisi mennä Turkkiin...

        Paljon hyviä asioita olisi tehtävä, että kaikilla olisi parempi olla. Siihen siis kiinni tänäkin päivänä leipätyön ohella!

        Päivä heräilee; hyvää kevätpäivää kaikille!


      • *anyway*
        vastaukseni ei kirjoitti:

        ollut sinulle, ellet juuri sinä ihastellut, kuinka naisten pitäisi mennä Turkkiin...

        Paljon hyviä asioita olisi tehtävä, että kaikilla olisi parempi olla. Siihen siis kiinni tänäkin päivänä leipätyön ohella!

        Päivä heräilee; hyvää kevätpäivää kaikille!

        joka toivoi naisten menevän Turkkiin...:) Olen kansasi samaa mieltä.

        Minä toivotan hyvää kevätpäivää Sinulle, kuin myös kaikille lukijoille ;) :).


      • *anyway*
        *anyway* kirjoitti:

        joka toivoi naisten menevän Turkkiin...:) Olen kansasi samaa mieltä.

        Minä toivotan hyvää kevätpäivää Sinulle, kuin myös kaikille lukijoille ;) :).

        Meniköhän ...tämä edellinen vastaus vieläkään oikein? Mutta, ajatus on HYVÄ ;).


    • vuonna

      merkitty vakiintuneeksi liputuspäiväksi ja on ensimmäinen suomalainen nainen, jolla on oma sellainen.
      Monellakohan miehellä se on!
      Eipä viitti ottaa kalenteria kätteen ja ruveta laskemaan.
      Tätä tasa-arvon päivän iltaa kaikille.
      Kaverille erikoisesti!

      • monellako miehellä

        on liputuspäivä?

        No tietysti kaikilla jokka kulukkee paita housujem päällä tai joilla on jääny housun halako auki ja meinnaa orriit karata.

        No onhan niitä oikiastikki vanahoja poiskuikahtanneita ukkoja joille om määrätty nosttaan Suomel lippu tankkoon. Niinku nämäki Nelmanni, Topelius, Kiven Aleksi - niij ja mitä niitä ny olikkaa muita? No Kekkoselle ei kuitenkkaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe