Rapumies ja liika kiltteys

KokkolaT

Olen itse rapumies ja minua ärsyttää se millainen olen. Olen huomannut että naisten kanssa minulla on kauheasti ongelmia sen takia että olen liian kiltti, en petä ja enkä juurikaan tappele(tietysti jos tarpeeksi ärsytetään). Minä olen huomannut että minun kiltteyttäni käytetään hyväksi, ainakin nämä kaksi elämässäni ollutta naista on niin tehnyt. Kumpikaan ei ollut rapu muuten:) Ovatko muut huomanneet että rapumiehet ovat tälläisiä? En siis ole mikään pehmo tai nössö mies, vain kiltti joka on eri asia.

8

2083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *rapuselle*

      Tunnen tosi monta rapumiestä,tässä työympäristössä,ja asiaa ajatellen,he ovat tosi kilttejä ja mukavia.Naisena käytän hyväkseni tietysti kehumista.esim."olet ihana ja kiltti voisitko..." Ja rapumiehet toteuttaa!!!"omaa" rapua ei ole,etten tiedä miten kotioloissa toimitaan.Ja nössöjä he eivät todellakaan ole!!!Mielestäni parempaa työkaveria (nais/mies) tai ystävää EI voi olla olemassa...huom! älä ärsytä itseäsi,olet huippu!!!

      • KokkolaT

        Niin, eihän se ongelma olekkaan että en kelpaisi monelle ystäväksi ja uskotuksi. Vieläkö kelpaisi myös kunnon poikakaveriksi jollekin:) Niin ja mun mielestä muille on niin että rapumies on yksi uskollisimpia. Ainakin itse olen ollut, naiset ei niinkään.


    • kartettavaa

      Rapu liian kiltti kuten härkäkin, jonka kanssa synkkaa. Rapu on pettäjä juuri tästä kiltteyssyystä. Sääli!

      • Kilttejä kummatkin...

        Rapu ja härkä on tähtikartan uskollisimmat merkit...että kyllä se pettäminen johtuu silloin jostain muusta kuin horoskooppimerkistä. Silloin kun nuo omansa löytää niin kyllä ne haluaa siitä tiukasti pitää kiinni eikä halua pilata suhdetta pettämisellä. Tosin hilkulla se saattaa joskus olla, riippuu mihin ne pettämisen rajat on vedetty. Mutta ei se kiltteys ketään saa pettämään, vaan väärä puoliso.


    • rupu

      sama vika..liian kiltti mut kylmä verinen..jos näin voi sanoo..

    • horoskooppimerkistä

      johdu. älä ole liian kiltti.

    • mikä vika

      Olen huomannut saman....täsmälleen..mutta miten saada naiset se tajuamaan..ei mitenkään..aina kun itse ihastuu johonkin ihmiseen niin sitä on sitten liian kiltti ja huomaavainen häntä kohtaan..ja antaa kaikkensa.. ja sitten tulee pakit jostain kumman syystä...mieli tekee hypätä nenä edellä kaivoon..mutta sitten sitä miettii että kyllä se oikea jostai löytyy..:(

    • onnellisia

      teitä kaivataan,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe