Hei kaikki Neitsyet, naiset ja miehet! Kun sinulla on huolia, ongelmia tai muuten mieli maassa, haluatko olla ns. rauhassa ja miettiä asioitasi itseksesi vai haluatko, että sinua yritetään lähestyä ja auttaa? Eli siis, kun haluan tukea, ymmärtää ja olla avuksi, onko siitä enemmän hyötyä kuin haittaa?
Kumpi parempi?
4
1192
Vastaukset
- ...
Omalla kohdallani ainakin haluan pohtia ja miettiä yksikseni.. Ja jos tukea haluan niin sitä pyydän.
- neitsytmies
... Sama juttu eli jos apua haluan sen itse haen.
- Codetsu
jaa a taitaa se niin mennä et kotona paras omissa oloissaan hautomassa ja pohtimassa luukuttamassa
musiikkia niin että naapureilta tukka lähtee
keino purkaa turhautumista ja agresiivisuutta
turvallisesti poissa silmistä
apua niiden selvittelyyn kaipaan hyvin harvoin
jos koskaan on olemassa yksityisyyden raja
joka ei avaudu kovin monelle jos kellekkään
murheet ovat yksia sellainen asia
murheeni eivät kuulu muille
tosinaan kimpaannut ja ärtyynnyt jos niistä kysellään
tunne on lähellä tilannetta kun joku alkaisi syynäämään "mistäs sulla on näissä komeroissa ?"
ja komeroissahan on aina kaiken laista
siksi ne sinne laitetaan ettei niitä kukaan
vahingossa näkisi
tosin vaikka murheet painavat ja on huolia
joskus itsekkin turhaannun muretimiseen
ja suuntaan kaduille ja turuille puhdistamaan ilmaa
saatan jopa järktä jotain tapahtumaa vain päästäkseni pois siitä pienestä komerosta missä elämä möyrii paikallaan
tai tavata ystäviäni pitää hauskaa
kardinaali virhe on kysyä sillon miten menee...
yleensä se pilaa tunnelman ja apatia saa vallan
ja saat niskaasi ryöpyn ehtaa debistä
tai vaikenemista- Erimerkkinen
Paljon kiitoksia nopeista vastauksista! Niistä on mulle paljon hyötyä, koska mulla on monta Neitsyt-ystävää niin työpaikalla kuin muuallakin.
Tiedän nyt, miten menetellä.
Toivon tietenkin, että säästyisitte huolilta ja murheilta mahdollisimman paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892