Mitä mieltä olette Kommilan alueesta?
Minä olen asunut siellä lähes koko ikäni, eikä parempaa aluetta ole :) Kauniita, vanhoja puutaloja, ranta lähellä, ja vaikuttavat tehtaat!!
...juoppoja ym. pummeja tosin saisi olla vähemmän... mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia ;)
Mitä mieltä Kommilasta
44
4632
Vastaukset
- Pois en lähde
Rauhallista on ja järvimaisemaa saa ihailla. Lenkkeilymahdollisuudet myös ovat hienot. Savontietä tosin vältän, siellähän ne juopot pyörii.
Vaikka vähän niitä on sielläkin esim. kirjaston ympäristöön verrattuna.
Kymmenisen vuotta olen Varkaudessa asunut, enkä aio muualle muuttaa, niin kauan kuin Varkaudessa viivyn.
Olen asunut sekä maalla, että isossa kaupungissa, mutta rauhallisempaa ei ole missään. - käynyt
niin, etta tehtaiden höyryt on sekoittanut päänne tai sitten lääkitys on aika hyvin kohdillaan. Noh, pää asia että viihdytte. Hauskaa kevättä ;)
- Kommilaan
Olen muuttanut Savontielle v:7o. Olen myös kiertänyt maailmalla keskivertoa rutkasti enemmän. Missään ei ole ollut rauhallisempaa kuin Savontiellä. Lenkkeilymaastot mahtavat. Puhdas järvi äärellä. Veneilyyn parhaat olosuhteet.Kaupat ja kioski lähellä, samoin terveyspalvelut. Näitä kaikkea ei löydy missään Varkaudessa, keskittyneenä näin pienelle alalle. Juopottelu ei taatusti häiritse sen enempää, kuin missään muualla. Asunnot ovat täällä inhimillisen hintaisia ja asukkaat tyytyväisiä. Tehtaat on turvanneet Savontieläisille leivän, eivätkä haise tänne sen enempää kuin Huruslahdenrannan huippukalliilla alueella.
- tuttuni asuu
siellä ja olen käynyt kylässäkin. Voi kauheata sitä hajua! Itse asun pääkaupunkiseudulla. Siinä lähistöllähän on sairaalakin. Ensimmäisen kerran luulin, että pitävät ruumiita ulkona ja ne haisee. (oli kesä). Ja onhan asunnot siellä Kommilassa huomattavasti halvempia kuin esimerkiksi Kuoppakankaalla. Minä en muuttaisi Kommilaan ilmaiseksikaan!
- pysy kanssa
siellä pääkaupunkiseudulla !
Sinua ei täällä kaivata ! - Tuttusi
Jos takaat ettet muuta, saat pienen palkkion. Olikohan ne Tehtaat, mikä haisi? Kirjoituksestasi voisi epäillä muutakin! Se on jo ajat sitten huomattu kuinka lyhytkin aika Helsingin seudulla muuttaa ihmisen.
Mine puhu heikko Soomi,olla halv yö Haparanda putka! - Leipä haisoo
Käyppä tutkimassa ilimanluatua Helsingin ja Varkauden sivuilla. Varkaudessa on kaikissa olosuhteissa terveellisempi ilma kuin Helsingissä. Kommilassa ei haise sen enempää kuin muuallakaan ympäritössä. Ihmeellistä kirjoittelua ilman minkäänlaisia perusteita. Syrjäytynytkö ja kauhean katkera? Kerro sen paratiisin nimi missä sataa mannaa ja parfyymi tuoksuu.
- tottuneet
paskan hajuun, eivät sitä edes itse huomaa! Heillä ei ole tietoa paremmasta. Ja ei se haju ilmanlaatuun vaikuta. Varkauden ilmanlaatu voi olla vaikka kuinka hyvä, vaikka paska haisee!
- H:näätä
tottuneet kirjoitti:
paskan hajuun, eivät sitä edes itse huomaa! Heillä ei ole tietoa paremmasta. Ja ei se haju ilmanlaatuun vaikuta. Varkauden ilmanlaatu voi olla vaikka kuinka hyvä, vaikka paska haisee!
Olisikohan sinun syytä tarkistaa noita tietolähteitä. Hajusi käsittely viittaa pään kahtapuolen olevien ulkonemien välissä olevaan vikaan.
- Varkautelainen
Mä en taas muuttaisi sinne pääkaupunkiseudulle ilmaiseksikaan. Olen ollut siellä. Kauhea ruuhka joka paikassa. Mihinkään et nopeasti pääse. Levotonta. Rauhatonta. Outo kiire ei mihinkään. Ja voi sitä saasteen määrää. Eikä luontoa missään. Vesistötkin näyttävät etelässä oksennukselta kun taas täällä on kirkkaat vedet joissa voi uidakin.
- Haukottelija.
Leipä haisoo kirjoitti:
Käyppä tutkimassa ilimanluatua Helsingin ja Varkauden sivuilla. Varkaudessa on kaikissa olosuhteissa terveellisempi ilma kuin Helsingissä. Kommilassa ei haise sen enempää kuin muuallakaan ympäritössä. Ihmeellistä kirjoittelua ilman minkäänlaisia perusteita. Syrjäytynytkö ja kauhean katkera? Kerro sen paratiisin nimi missä sataa mannaa ja parfyymi tuoksuu.
Niin paljon kuin Kommilasta pidänkin, täytyy sanoa, että paska haisee aika tehokkaasti verrattuna esim. saman matkan päässä olevaan Taulumäkeen. Siellä ei haise käytännössä koskaan, mutta Kommilassa haju on läsnä useammin kuin pari kertaa viikossa. En tiedä, onko juuri se omiaan painamaan Kommilan asuntojen arvot halvimmiksi koko kaupungissa.
Yhtä kaikki, Kommilassa on mm. mainiot ulkoilumahdollisuudet ja paljon muutakin mukavaa nähtävää, joten kyllä siellä mielikseen pyörähtää. - ihan väärässä!
Varkautelainen kirjoitti:
Mä en taas muuttaisi sinne pääkaupunkiseudulle ilmaiseksikaan. Olen ollut siellä. Kauhea ruuhka joka paikassa. Mihinkään et nopeasti pääse. Levotonta. Rauhatonta. Outo kiire ei mihinkään. Ja voi sitä saasteen määrää. Eikä luontoa missään. Vesistötkin näyttävät etelässä oksennukselta kun taas täällä on kirkkaat vedet joissa voi uidakin.
Minä asun Itä-Helsingissä. Tämän alueen maine on helsinkiläisten silmissä ihan huono. Mutta satuin löytämään asunnon, jossa on luontoa ympärillä ja meren ranta ihan vieressä. Aivan kuin maalla asuisi. Metsikössä on jopa kettujakin. Fasaanit juoksentelevat pitkin ja poikin. Jäniksiä on pihallakin (kerrostalo!). Rauhallista seutua. Onneksi helsinkiläiset eivät itsekään tiedä näin hyvästä alueesta, muuten tänne olisi tulijoita liian kanssa. En minäkään keskustassa haluaisi asua. Saastetta ei ole kuin keskustassa, ei täällä lähiöissä ole juuri autojakaan. Uimaranta on noin 300 metrin päässä, kovasti on kesällä porukkaa. Ei ole saastunutta vettä ollenkaan. Ja olen asunut Varkaudessa aikaisemmin vuosikymmeniä, joten tiedän millaista siellä on. Vain yksi kävelykatu, jota voi kulkea ja käydä liikkeissä ostoksilla. Täällä Helsingissä voi viettää aikaansa bussilla matkustellen (kausilippu!) ja aina on uusia mielenkiintoisia paikkoja edessä. Minä olen tottunut niin tänne Helsinkiin, että en pois muuttaisi. Varkaus on minulle aivan liian pieni paikka.
- vyöhyke
muutama sata metriä kommilasta ja täälläkö ainoastaan lemuaa on kaupunginkerman asuntomessualue ja sieläkö ei muka paska haise,pitää kyllä ihmetellä!
- varkautelainen
ihan väärässä! kirjoitti:
Minä asun Itä-Helsingissä. Tämän alueen maine on helsinkiläisten silmissä ihan huono. Mutta satuin löytämään asunnon, jossa on luontoa ympärillä ja meren ranta ihan vieressä. Aivan kuin maalla asuisi. Metsikössä on jopa kettujakin. Fasaanit juoksentelevat pitkin ja poikin. Jäniksiä on pihallakin (kerrostalo!). Rauhallista seutua. Onneksi helsinkiläiset eivät itsekään tiedä näin hyvästä alueesta, muuten tänne olisi tulijoita liian kanssa. En minäkään keskustassa haluaisi asua. Saastetta ei ole kuin keskustassa, ei täällä lähiöissä ole juuri autojakaan. Uimaranta on noin 300 metrin päässä, kovasti on kesällä porukkaa. Ei ole saastunutta vettä ollenkaan. Ja olen asunut Varkaudessa aikaisemmin vuosikymmeniä, joten tiedän millaista siellä on. Vain yksi kävelykatu, jota voi kulkea ja käydä liikkeissä ostoksilla. Täällä Helsingissä voi viettää aikaansa bussilla matkustellen (kausilippu!) ja aina on uusia mielenkiintoisia paikkoja edessä. Minä olen tottunut niin tänne Helsinkiin, että en pois muuttaisi. Varkaus on minulle aivan liian pieni paikka.
Eikös itä-helsinki ole just sitä pahinta slummia...
Enkä oikein sanoisi sitä ankean ruskeaa lätäkköä mereksi. Oikea meri on sininen. Täkäläinen järvi on kirkas. Siinä voi uidakin, ilman että sairastuu. Voi viedä lapsetkin uimaan. Meillä uimaranta on muutaman kymmenen metrin päässä. Ympärillä ja omassa pihassa kaunis luonto, tämä ON maalla asumista, vaikka kaupunkialueella asutaankin ja palvelut ovat lähellä. Useamman tuhannen neliön tonttikin, ja OMA tontti. Ja oma tupa, oma lupa. Ei tarvitse kitua kerrostalobunkkerissa. Tällaista ei helsingistä saa edes rahalla - ei ainakaan puhtaita vesiä.
Eteläsuomessa aiemmin vuosikymmeniä asuneena tiedän mitä se elämä siellä on. Helsingissä voi todellakin viettää aikaansa tekemällä töitä niska limassa sen eteen että saisi asua edes ankeassa 20 neliön kerrostalobunkkerissa. Kaikilla on kauhea kiire maallisten asioiden perässä eikä kukaan nauti itse elämästä. Me täällä varkaudessa taas keskitymme elämään. Ei ole kiirettä sen vuoksi että olisi katto pään päällä. Kesällä voi viettää aikaansa vaikkapa kauniissa luonnossa ja vesistöillä kalastellen. Rauhassa. Hiljaisuudessa. Eikä kiirettä mihinkään. - Anonyymi
tottuneet kirjoitti:
Cittarissa kun käy pitkätukkahaisu mies se haisoo pitkään se haju! Vuosiin ei oo pesulla käyny!
- Anonyymi
ihan väärässä! kirjoitti:
Vesalassa oli paras asua. Opiskelin stadissa. Vallila myös kiva alue.
- syjäytyneet
siis se haju on järkyttävä. Ukkini sanoi, että sodassa kaatuneet kun kasattiin yhteenpaikkaan niin kalman haju oli sama kuin Varkauden kommilassa. Hän aluksi luuli, että sairaalan ruumislavetti on jäänyt auki ja ruumiit mätänevät kesähelteellä ja levittää hajua (shokissa lähes tuosta hajusta).
Hajusta vielä sen verran, että se tarttuu vaatteisiin ja koko ihmiseen. Ystäväni, joka asuu tuolla alueella, kun tulee käymään niin tuo kalman haju on sillä mukanaan ja hän väittää ettei kotopuolessa haise!?
Asunnot ovat halpatuotantoa ja sisältää erittäin paljon rakennusvirheitä, mutta ovat sitävastoin hyvin halpoja. Ulkonäöllisesti ne ovat aivan järkyttäviä.
Noh, kukin tykkää mistä tykkääkin.- ukkisi
jo höpärehtää.
Sama haju se on jokapuolella kaupunkia riipuen tuulensuunnasta, aivan kuin muissakin paperiteollisuus kaupungeissa. - Tuulesta temmattu
ukkisi kirjoitti:
jo höpärehtää.
Sama haju se on jokapuolella kaupunkia riipuen tuulensuunnasta, aivan kuin muissakin paperiteollisuus kaupungeissa.Ei ole ukki opettanut noille, mitä tuuli on. Hajunkin tuntevat huhupuheena. Siskon kummin kaima on kertonut.
- törisette
ukkisi kirjoitti:
jo höpärehtää.
Sama haju se on jokapuolella kaupunkia riipuen tuulensuunnasta, aivan kuin muissakin paperiteollisuus kaupungeissa.paska haisee ympäri kaupunkia, mutta etupäässä kommilassa. Kaiken tämän voitte hyvät Varkautelaiset välttää kun muutatte Leppävirralle. Tosin täällä maksaa asunnot jo huomattavasti enemmän kuin siellä Varkaudessa.
- Lehtori
törisette kirjoitti:
paska haisee ympäri kaupunkia, mutta etupäässä kommilassa. Kaiken tämän voitte hyvät Varkautelaiset välttää kun muutatte Leppävirralle. Tosin täällä maksaa asunnot jo huomattavasti enemmän kuin siellä Varkaudessa.
Teille jotka ette tiedä missä on Leppävirta, oten vanhasta maantietokirjasta: Leppävirta on kunta Kuopion eteläpuolella. Pääelinkeinot ovat metsästys ja kalastus. Alkeellinen maanviljelys, kivikkoisilla pelloilla on leviämässä, samoin kuin järvimalmin nosto, Warkauden ruukin tarpeisiin. Asukkaat ovat yksinkertaisia ja huono oppisia.
- muuten
Lehtori kirjoitti:
Teille jotka ette tiedä missä on Leppävirta, oten vanhasta maantietokirjasta: Leppävirta on kunta Kuopion eteläpuolella. Pääelinkeinot ovat metsästys ja kalastus. Alkeellinen maanviljelys, kivikkoisilla pelloilla on leviämässä, samoin kuin järvimalmin nosto, Warkauden ruukin tarpeisiin. Asukkaat ovat yksinkertaisia ja huono oppisia.
miksi paperitehtaiden piiput ovat tarkalleen mitoitetut?? Saasteet leijailee Leppävirran ja Kuopion rajalle saakka eivätkä jää Varkauteen kellumaan. Siinä teille lahja etelästä :)
- haistajan nenässä
Minun mielestäni Kommilassa on enimmäkseen idyllistä puutalo- ja omakotiasutusta vehmaassa rantamaisemassa. Asutus on yleensäkin vanhaa ja tunnelma "kaupunkimaisempaa" kuin jossain 70-luvulla rakennetussa betonilähiössä. Ystäväsi ilmeisesti asuu Savontien alkupäässä, jossa on rumia 70-luvun taloja. Se on vain pieni osa Kommilasta.
Varkaudessa olen asunut Päiviönsaarella, Taulumäellä ja Kommilassa. Tehtaitten kohdalla haisee aina, mutta muuten se missä haisee, riippuu tuulen suunnasta. Pahimmat hajut muistan tehtaalta tulleen kesähelteellä suoraan Taulumäelle.
Oletko muuten varma että se on ystäväsi joka haisee?
- Kommilan kasvatti
Asuin Kommilassa Kopolankadun varrella vuosina 1962-1968. Tuosta ajasta minulla on enää hämäriä mielikuvia. Usein Varkaudessa käydessäni poikkean katselemassa vanhoja kotikulmia. Viime kesänä kuljin kävellen ristiin rastiin Kommilassa. Kerrassaan hieno paikka; varsinkin ne rantapolkujen ympäristöt wanhalta saunalta ohi sairaalan ovat sykähdyttävän upeita. Olisipa ollut mahdollisuus päästä vesille katselemaan niitä paikkoja, missä kesätöissä ollessa keräsimme keluveneisiin irtopuita.
Vahinko, etten saanut 25v sitten töitä Varkaudesta, vaan piti lähteä leivän perässä toisaalle. Perin mielelläni muuttaisin sinne takaisin, jos vain siihen tulisi mahdollisuus. Pitäkää Kommilasta hyvää huolta ! - kieltämättä
haisee erittäin pahalle kuten myös kaikki sieltä peräisin oleva. Ostin vuosia sitten auton, joka oli kommilassa asuvan omistuksessa ollut noin 1,5 vuotta ja se haju oli tarrautunut autonsisustaan niin tiukasti, että jouduin käyttämään sitä otsonoinnissa (sama menetelmä, kun joku esim. kuolee asuntoon ja on siellä rauhassa mätänemässä). Yrityksen pitäjä tiedusteli, että on vissiin ollut pitemmän aikaa hiljainen istonto autonsisällä.
Kerran esittelin kaupunkia kaverille ja ajettiin ahltrommin katua ja siinä rautateiden kohdalla iskeytyi sellainen haisu, että kaverin piti päästä oksentamaan vastasyödyt pitzat kirkon parkkipaikalle.
Eipä viitsinyt enää ainakaan kommilaa lähteä esittelemään.- SAerasta
Ei taida kaikki kammarit lämmetä. Kirjoitat kuin rahaton autonostaja. Jouduitko samaan tilanteeseen kuin entinen poliisi Helsingissä. Löysi kuolleen hevosen Nordenskiöldinkadulta, kirjoitti raporttia: Löydetty kuollut hevonen Nört..,Nuurts...,Nöyrt...,. Aikansa tuskailtuaan otti hevosta jalasta kiinni ja veti raadon kulman taakse. Kirjoitti raportin: Löydetty kuollut hevonen Annankadulta.
- joutua kuse.....si
"Ostin vuosia sitten auton, joka oli kommilassa asuvan omistuksessa ollut noin 1,5 vuotta ja se haju oli tarrautunut autonsisustaan niin tiukasti, että jouduin käyttämään sitä otsonoinnissa (sama menetelmä, kun joku esim. kuolee asuntoon ja on siellä rauhassa mätänemässä)"
Taisitpa ostaa just sen kuuluisan auton jossa kuski "hengittämättä" makasi 4 viikkoa kesähelteellä.
Yrittivät viedä autoa romuttamollekin muttei kelvannut. Sinut näemmä saivat kusetettua. Ihmeteltiin oikein porukalla et minnehän saivat menemään, mut nythän se selvis.
Vai tehtaan hajut oli tarttunut, heheheheheeee! - keeneri
joutua kuse.....si kirjoitti:
"Ostin vuosia sitten auton, joka oli kommilassa asuvan omistuksessa ollut noin 1,5 vuotta ja se haju oli tarrautunut autonsisustaan niin tiukasti, että jouduin käyttämään sitä otsonoinnissa (sama menetelmä, kun joku esim. kuolee asuntoon ja on siellä rauhassa mätänemässä)"
Taisitpa ostaa just sen kuuluisan auton jossa kuski "hengittämättä" makasi 4 viikkoa kesähelteellä.
Yrittivät viedä autoa romuttamollekin muttei kelvannut. Sinut näemmä saivat kusetettua. Ihmeteltiin oikein porukalla et minnehän saivat menemään, mut nythän se selvis.
Vai tehtaan hajut oli tarttunut, heheheheheeee!voitko kertoa lisää tästä autosta (MB 320?) ollaanko samassa yksilössä. Se nimittäin haisi kommilalle ja tietty selittyi sillä kun se omistajakin asui siellä. En viitsinyt hajukuusilla häivyttää ikävää hajua.
Laitoin auton kylläkin vaihtoon melko pian, sillä siinä alkoi lakkapintakin kupruilemaan konepellistä, katosta ja takakontin päältä. - yksilö..
keeneri kirjoitti:
voitko kertoa lisää tästä autosta (MB 320?) ollaanko samassa yksilössä. Se nimittäin haisi kommilalle ja tietty selittyi sillä kun se omistajakin asui siellä. En viitsinyt hajukuusilla häivyttää ikävää hajua.
Laitoin auton kylläkin vaihtoon melko pian, sillä siinä alkoi lakkapintakin kupruilemaan konepellistä, katosta ja takakontin päältä."..lakkapintakin kupruilemaan konepellistä, katosta ja takakontin päältä"
Eipä ole ihmekään, sen verran pehmyt poika kuski oli kun lapioivat bodybag:iin.
Kyllä siinä käryssä lakkapintakin alkaa kupruilee. - ko?
SAerasta kirjoitti:
Ei taida kaikki kammarit lämmetä. Kirjoitat kuin rahaton autonostaja. Jouduitko samaan tilanteeseen kuin entinen poliisi Helsingissä. Löysi kuolleen hevosen Nordenskiöldinkadulta, kirjoitti raporttia: Löydetty kuollut hevonen Nört..,Nuurts...,Nöyrt...,. Aikansa tuskailtuaan otti hevosta jalasta kiinni ja veti raadon kulman taakse. Kirjoitti raportin: Löydetty kuollut hevonen Annankadulta.
Lisäisin tuohon vielä, että mitäs se kaveri oikein olikaan syönyt? Piss..äh tuota pits..pisz.eikun PITZOJA...vai olikohan se..
- aatteliset
yksilö.. kirjoitti:
"..lakkapintakin kupruilemaan konepellistä, katosta ja takakontin päältä"
Eipä ole ihmekään, sen verran pehmyt poika kuski oli kun lapioivat bodybag:iin.
Kyllä siinä käryssä lakkapintakin alkaa kupruilee.työskentelee tämän paskatuotoksen pääpisteessä.Ja ihan oikein he tai jotkut heistä,väittää olevansa oikein lukeneita paperityömiehiä.
- paperiukkeli
aatteliset kirjoitti:
työskentelee tämän paskatuotoksen pääpisteessä.Ja ihan oikein he tai jotkut heistä,väittää olevansa oikein lukeneita paperityömiehiä.
Koulut käyty on ;)
- Anonyymi
Mukava täällä on kaupungissa asua.
- Anonyymi
Varkaus ei ole kaupunki. Eikä ole hyvä asua täällä.
- Anonyymi
Punavallan kun saisi Varkaudessa loppumaan, niin muuttuisi kaupunkikuva eläväisemmäksi. Ny hyväveliverkosto työntää toisilleen rahat ja idiootti investointeja , tai paremminkin investointien suunnittelua, tapahtuu jatkuvaan. Kuntoilupaikat ihan peestä, ainut mikä vetää rahaa on jääpulloilijat, ja silti eivät pärjää kun valmennus on hyvävelihommaa sekin, saadaan hyväveljille työpaikkoja kovalla palkalla. Yksityisurheilijat kituu ja joutuvat käymään naapurikunnissa harjoittelemassa. Kouluja lakkautetaan ja puretaan ja uusia rakennetaan, sairaala rakennetaan kysymättä ammattilaisilta mitä sinne pitäisi saada, mm.pyykkikuilut "unohtuivat". Uimahalli suunniteltiin kovalla rahalla, ei kuitenkaan rakenneta, kuntoportaisiin saatiin kupattua omaisuus.Kaikki tämä vain että saadaan demarien hyväveliverkostolla kupattua kaupungin rahat.
- Anonyymi
Kommila on aivan mukava asuinalue. En itse pyöri missään baareissa tai muualla niin ei ole ollut mitään negatiivista. Rauhallinen talokin missä asun. Suurin osa vanhuksia. Kaupat on tässä lähellä ja luontopolut ja keskustaan pääsee autolla tai pyörällä nopsasti. Päiviönsaareen pääsee kävelylenkin.
- Anonyymi
Olen ikäni täällä Kommilassa asunut. En voi moittia.
- Anonyymi
Mies aivasteli hätsii, hätsii, Kommilan S-marketissa
Myyjä sanoi miehelle. Meehän kotiis hässimään.
- Anonyymi
hermesetas
- Anonyymi
nuuksio
- Anonyymi
rekkamiehen renkaat
- Anonyymi
Kuka on se pullea mies.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161