Kuuntelen

Cornucopia

nyt levyä "Pyromaani palaa rikospaikalle". Jo levyn nimi on loistava, sen kun voi käsittää monella tavalla. Levyhän on lopettamisen jälkeen ensimmäinen, mutta se asia mistä piti sanoa:
"Mimosan hipiä" voiko kankkusesta hienommin laulaa?!!
"hengissä pysyä siinäpä työ"

12

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoppi

kattellu sitä levykantta (vinyyli) missä Puntti seisoo etukannessa bensakanisteri ja jättiläiskokoinen tulitikku kädessään Vapauden patsaana ja takakannessa kärähtäneen näköisenä.
      Onko tässä viesti: pyromaani saavuttaa vapauden palaessaan itse rikospaikalle? Muussa tapauksessahan hän saattaa menettää vapautensa.

• Cornucopia

mahdollista, kaiken voi käsittää niin monella tavalla.
        "Pitäisköhän polttaa saha"

• tavalla
        Cornucopia kirjoitti:

mahdollista, kaiken voi käsittää niin monella tavalla.
        "Pitäisköhän polttaa saha"

tosiaan voi käsittää. Minä olen ajatellut että se pyromaani palaa, siis itse syttyy palamaan, rikospaikalle. Kolme sanaa ja niin monta merkitystä!

• Cornucopia
        tavalla kirjoitti:

tosiaan voi käsittää. Minä olen ajatellut että se pyromaani palaa, siis itse syttyy palamaan, rikospaikalle. Kolme sanaa ja niin monta merkitystä!

niin, kun levy on lopettamisen jälkeen ensimmäinen, niin Juice tarkoittaa itseään - keikkailu jatkui kuten myös levjen teko.
        "Musta aurinko nousee"

• tavalla

Unohtui mainita tuosta Mimosan hipiästä että eikö se kuitenkin kerro tarinan siitä kun nainen on jättänyt? (minut olaltaan heitti kuin vainaan...)
      En muista kunnolla niitä sanoja, millä levyllä se on?

• Cornucopia

on se jota kuuntelin ja kyllä se krapulasta mun mielestä kertoo.

• tavalla
        Cornucopia kirjoitti:

on se jota kuuntelin ja kyllä se krapulasta mun mielestä kertoo.

Pitääpä hommata tuo levy. Mulle on jäänyt semmoinen käsitys että tämä laulaja lähti just siksi ryyppäämään kun tuli ero? (pellit auki bailaan..) Krapulahan siitä tietenkin seuraa.

• epe62

..biisi ja ei vissiin löydy miltään muulta levyltä. En ainakaan heti muista. Toinen ainutkertanen suoritus on mielestäni Kuopio-Iisalmi-Nivala levyllä oleva, Puntin ja Paten esittämä yhdessä itkien -biisi. Ja täähän nähtiin tv:ssä tuossa talvella. Pojat oli pikkusen nuorempia ja tulkinta kohtuullisen tanakkaa. Millonkahan sen alkuperäsen saimaa-ilmiön sais dvd:lle. Kävis varmaan kaupaks.

• Kylähullu (the last one)

Tuo Mimosan hipiä löytyy Kautta aikain 2-kokoelmalta ja Saimaa-ilmiö ilmestyy DVD:nä 25.4.

• tavalla
        Kylähullu (the last one) kirjoitti:

Tuo Mimosan hipiä löytyy Kautta aikain 2-kokoelmalta ja Saimaa-ilmiö ilmestyy DVD:nä 25.4.

No nyt sain tuon Kautta aikain kakkosen, ja olen kuunnellut itsekin lievässä krapulassa(!) tuota Mimosan hipiää.
        Joistain kohti en saa selvää lauletaanko siinä että sielu sielu on kipiä vai sielu on pipi ja paiseeksi luulee?
        Kipihän olisi ainakin Oulun murretta. Oulu on ainakin yhdellä kappaleella edustettuna: Edestakaisin (Laihia-Heinäpää).

• Cornucopia
        tavalla kirjoitti:

No nyt sain tuon Kautta aikain kakkosen, ja olen kuunnellut itsekin lievässä krapulassa(!) tuota Mimosan hipiää.
        Joistain kohti en saa selvää lauletaanko siinä että sielu sielu on kipiä vai sielu on pipi ja paiseeksi luulee?
        Kipihän olisi ainakin Oulun murretta. Oulu on ainakin yhdellä kappaleella edustettuna: Edestakaisin (Laihia-Heinäpää).

on kipiä ja sielua pipiä paiseeksi luulee, oikein olet kuullut.
        "Ja eiliset sanansa sankari syö"

• ainakin
        Cornucopia kirjoitti:

on kipiä ja sielua pipiä paiseeksi luulee, oikein olet kuullut.
        "Ja eiliset sanansa sankari syö"

Täällä Oulussahan on Leskinen-niminen baari, siellä oli baaritiskissä metallinen laatta johon oli kaiverrettu Juicen nimi. Baari muutti sitten isompiin tiloihin niin en tiedä vieläkö laatta on olemassa.
        Kerran kun Juice oli keikalla Oulussa niin bändi oli yrittänyt sinne baariin mutta se oli ollut niin täynnä että eivät sopineet sisälle.
        Näin muistelen lukeneeni paikallislehden hastattelusta.

http://www.leskinen.fi/index.php?pid=info-historia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe