En tiedä ootko koskaan lukenut tätä palstaa..todennäköisesti et.
Mut mä halusin vaan tulla sanomaan, että sä olet käsittämättömän upea nainen. Sun äänesi, hiuksesi, kasvosi, silmäsi, hymysi, kyyneleesi, vartalosi...
Mä oon ajatellu sua joka päivä. Joskus tuntuu siltä, että sä olet vaan mun mielikuvitukseni tuotetta. Että sä olet olemassa vaan mun omissa haaveissani. Mut mä tiedän että sä olet lihaa ja verta, koska mä oon suudellu sua..
Se jätkä on ihan mielettömän onnekas, joka saa sut lopulta omakseen. Sä olet skorpionikuningatar ;)
Just Sinä!
20
2757
Vastaukset
- sä saa
häntä?
- Vaikka tuskin oli
minulle. Toit vaan mieleeni yhden ihanan miehen, jota olen suudellut ja joka saisi minut jos vain haluaisi tai ottaisi sen rohkean askeleen ja tunnustaisi tunteensa. Niin kuin minä olen tunnustanut hänelle.
Mutta näin mennään, jos ei pysty kertomaan tunteistaan. - s...pioni
vaikken luultavasti kohteesi olekaan. kun aika on kypsä kohtaamme ja teemme jotain muutakin kun suudellaan, jos vain jaksat odottaa...
- ...
aika jo kypsä ?
- s...pioni
... kirjoitti:
aika jo kypsä ?
olen alkanut epäilemään onko aika koskaan kypsä.kun on tilaisuus se pitäisi käyttää hyväksi.
- <3
s...pioni kirjoitti:
olen alkanut epäilemään onko aika koskaan kypsä.kun on tilaisuus se pitäisi käyttää hyväksi.
...yksi mahdollisuus?
- ...
s...pioni kirjoitti:
kaikkea hyvää Sinulle ! Sinulla voi olla parempi flaksi jonkun toisen kanssa.
- ...
s...pioni kirjoitti:
sittenkään ymmärrä.mitähän tilaisuutta tarkoitat?
-ymmällään.. - s...pionitar
... kirjoitti:
sittenkään ymmärrä.mitähän tilaisuutta tarkoitat?
-ymmällään..tiedät kyllä kun seuraavan kerran tavataan, jos olen se jota etsit. alan olla valmis kohtaamaan...
- skorpioni ainen
Skorpionina sanoisin, etta on miltei mahdotonta tulla vastaan ja antautua miehelle joka ei ole aktiivinen alussa. Toisen taytyy olla aktiivinen ensin ja kylla skorpioni sitten vastaa... ja sitten vaan yrita pysya kyydissa mukana!
- arvaas!
Miten sitä voi tietää toisen tunteista jos niistä täällä vain kirjoitellaan!
Eikö olisi häntäkin kohtaan mukavampaa jos kertoistit tunteistasi suoraan hänelle.
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka hänkin unelmoisi sinusta samalla tavalla!
-skorpioni- - skorpparinainen
Kirjoituksesi kosketti minua. Romanttisuus on ihana piirre miehessä ja se kannattaa ehdottomasti tuoda esille ihailemallesi henkilölle. Skorppionithan ovat aika ujoja tekemään aloitteita ja tarkkailevat tilannetta pitkään.. Jos et pysty kertomaan tunteistasi kasvotusten, käytä muuta tietä. Pienet teot ja eleet ajavat saman asian, viestittää siis kiinnostuksestasi.
Mikä sinua jarruttaa ? Onko hidasteita matkassa vai etkö ole varma kohteesi kiinnostuksesta ? Tee jotain yllättävää ja katso miten hän reagoi.. - Leijona-mies
Jota kaipaan :)
- ikävä
...joskus minustakin tuntuu, että se kaikki olikin vain mielikuvituksen tuotetta!
Minulla on ikävä!- tehdä jotain
ikävällesi? Vai onko jotain mutkia matkassa? Jos kertoisit tuolla tavalla tunteesi skorppari olisi kyllä todella otettu!!!
- tehdä mitä
tehdä jotain kirjoitti:
ikävällesi? Vai onko jotain mutkia matkassa? Jos kertoisit tuolla tavalla tunteesi skorppari olisi kyllä todella otettu!!!
ikävälleni?
Olisitpa eräs vaaka, ehkä osaisit kertoa! - vaakanainen
tehdä mitä kirjoitti:
ikävälleni?
Olisitpa eräs vaaka, ehkä osaisit kertoa!...lähetäisit textarin...tai kertoisit sähköpostilla,kuinka kaipaat häntä... Aitous ja rehellisyys olisi ainakin parhain tapa lähestyä minua... Ota yhteyttä...sittenhän kaikki selviää.
- sanoisi
vaakanainen kirjoitti:
...lähetäisit textarin...tai kertoisit sähköpostilla,kuinka kaipaat häntä... Aitous ja rehellisyys olisi ainakin parhain tapa lähestyä minua... Ota yhteyttä...sittenhän kaikki selviää.
vaakamies?
- että joku
esittää tunteensa edes näin kirjallisena kaikelle kansalle! Kannattaisi kertoa tällä tavakka tunteet suoraan skorpparinaiselle. Ainakin itse olisin myytyä naista, vaikka olenkin varattu...
- SkorpN71
Voi mite sulosesti kirjotettu!!.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142