Just Sinä!

...

En tiedä ootko koskaan lukenut tätä palstaa..todennäköisesti et.

Mut mä halusin vaan tulla sanomaan, että sä olet käsittämättömän upea nainen. Sun äänesi, hiuksesi, kasvosi, silmäsi, hymysi, kyyneleesi, vartalosi...

Mä oon ajatellu sua joka päivä. Joskus tuntuu siltä, että sä olet vaan mun mielikuvitukseni tuotetta. Että sä olet olemassa vaan mun omissa haaveissani. Mut mä tiedän että sä olet lihaa ja verta, koska mä oon suudellu sua..

Se jätkä on ihan mielettömän onnekas, joka saa sut lopulta omakseen. Sä olet skorpionikuningatar ;)

20

2727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä saa

      häntä?

    • Vaikka tuskin oli

      minulle. Toit vaan mieleeni yhden ihanan miehen, jota olen suudellut ja joka saisi minut jos vain haluaisi tai ottaisi sen rohkean askeleen ja tunnustaisi tunteensa. Niin kuin minä olen tunnustanut hänelle.

      Mutta näin mennään, jos ei pysty kertomaan tunteistaan.

    • s...pioni

      vaikken luultavasti kohteesi olekaan. kun aika on kypsä kohtaamme ja teemme jotain muutakin kun suudellaan, jos vain jaksat odottaa...

      • ...

        aika jo kypsä ?


      • s...pioni
        ... kirjoitti:

        aika jo kypsä ?

        olen alkanut epäilemään onko aika koskaan kypsä.kun on tilaisuus se pitäisi käyttää hyväksi.


      • <3
        s...pioni kirjoitti:

        olen alkanut epäilemään onko aika koskaan kypsä.kun on tilaisuus se pitäisi käyttää hyväksi.

        ...yksi mahdollisuus?


      • ...
        s...pioni kirjoitti:

        olen alkanut epäilemään onko aika koskaan kypsä.kun on tilaisuus se pitäisi käyttää hyväksi.

        kaikkea hyvää Sinulle ! Sinulla voi olla parempi flaksi jonkun toisen kanssa.


      • ...
        s...pioni kirjoitti:

        olen alkanut epäilemään onko aika koskaan kypsä.kun on tilaisuus se pitäisi käyttää hyväksi.

        sittenkään ymmärrä.mitähän tilaisuutta tarkoitat?
        -ymmällään..


      • s...pionitar
        ... kirjoitti:

        sittenkään ymmärrä.mitähän tilaisuutta tarkoitat?
        -ymmällään..

        tiedät kyllä kun seuraavan kerran tavataan, jos olen se jota etsit. alan olla valmis kohtaamaan...


    • skorpioni ainen

      Skorpionina sanoisin, etta on miltei mahdotonta tulla vastaan ja antautua miehelle joka ei ole aktiivinen alussa. Toisen taytyy olla aktiivinen ensin ja kylla skorpioni sitten vastaa... ja sitten vaan yrita pysya kyydissa mukana!

    • arvaas!

      Miten sitä voi tietää toisen tunteista jos niistä täällä vain kirjoitellaan!
      Eikö olisi häntäkin kohtaan mukavampaa jos kertoistit tunteistasi suoraan hänelle.
      Eihän sitä koskaan tiedä vaikka hänkin unelmoisi sinusta samalla tavalla!
      -skorpioni-

    • skorpparinainen

      Kirjoituksesi kosketti minua. Romanttisuus on ihana piirre miehessä ja se kannattaa ehdottomasti tuoda esille ihailemallesi henkilölle. Skorppionithan ovat aika ujoja tekemään aloitteita ja tarkkailevat tilannetta pitkään.. Jos et pysty kertomaan tunteistasi kasvotusten, käytä muuta tietä. Pienet teot ja eleet ajavat saman asian, viestittää siis kiinnostuksestasi.

      Mikä sinua jarruttaa ? Onko hidasteita matkassa vai etkö ole varma kohteesi kiinnostuksesta ? Tee jotain yllättävää ja katso miten hän reagoi..

    • Leijona-mies

      Jota kaipaan :)

    • ikävä

      ...joskus minustakin tuntuu, että se kaikki olikin vain mielikuvituksen tuotetta!
      Minulla on ikävä!

      • tehdä jotain

        ikävällesi? Vai onko jotain mutkia matkassa? Jos kertoisit tuolla tavalla tunteesi skorppari olisi kyllä todella otettu!!!


      • tehdä mitä
        tehdä jotain kirjoitti:

        ikävällesi? Vai onko jotain mutkia matkassa? Jos kertoisit tuolla tavalla tunteesi skorppari olisi kyllä todella otettu!!!

        ikävälleni?
        Olisitpa eräs vaaka, ehkä osaisit kertoa!


      • vaakanainen
        tehdä mitä kirjoitti:

        ikävälleni?
        Olisitpa eräs vaaka, ehkä osaisit kertoa!

        ...lähetäisit textarin...tai kertoisit sähköpostilla,kuinka kaipaat häntä... Aitous ja rehellisyys olisi ainakin parhain tapa lähestyä minua... Ota yhteyttä...sittenhän kaikki selviää.


      • sanoisi
        vaakanainen kirjoitti:

        ...lähetäisit textarin...tai kertoisit sähköpostilla,kuinka kaipaat häntä... Aitous ja rehellisyys olisi ainakin parhain tapa lähestyä minua... Ota yhteyttä...sittenhän kaikki selviää.

        vaakamies?


    • että joku

      esittää tunteensa edes näin kirjallisena kaikelle kansalle! Kannattaisi kertoa tällä tavakka tunteet suoraan skorpparinaiselle. Ainakin itse olisin myytyä naista, vaikka olenkin varattu...

    • SkorpN71

      Voi mite sulosesti kirjotettu!!.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe