Heip! Olen säännöllisesti urheilua harrastanut (ratsastus, sali, lenkkeily) rv22 asti. Nyt loppuivat ratsastus sekä lenkkeily. Lenkille lähtiessä pääsee n.pari sataa metriä kunnes alkavat alamahassa, yleensä oikealla puolen kovat vihlaisut ja epämukava olo:-( Kivut rupesivat haittaamaan niin paljon että oli pakko käydä lekurissa ja jäädä viikon saikulle. Onko muita joilla liitoskivut olisi alkaneet näin aikaisin? Onko toiveita että hellittävät välillä? Eikai loppuun asti tällaista...
Liitoskivut rv22 -) S-Lomalle
4
2194
Vastaukset
- Hmm...
Sanoit, että kivut ovat alamahassa. Käsittääkseni liitoskivut tuntuvat häpyluussa, eikä alamahassa. Itselläni oli myös juuri vihlontaa ja jomotusta, toispuoleisesti alavatsassa siinä 19-viikolla. Tämä tuli seurauksena siivoustyöstä, jota en ollut aikaisemmin tehnyt.. Epäilin myös liitoskipuja, mutta lääkäri oli sitä mieltä, etteivät ole. Kivut meni ohi muutamien päivien levon ansiosta.
- kans
joinain päivinä voi käydä lenkillä ihan normaalisti ja kävellä reippaasti. Sitten joinain päivinä kävely koskee juuri oikealle alavatsaan, ja kulkeminen muuttuu hiipimiseksi. Mulla on nyt viikkoja 23... Harmillista, mutta iloitsen niistä päivistä, jolloin pystyn käymään normaalin kävelylenkkini. Jos kävely jonain päivänä on hankalampaa, teen jotain muuta jumppaa, ja pistän miehen käyttämään koiran. :D
- Pruut
Mulla on myös ollut pitkään samanlaista, nyt viikkoja 35. Useimmiten pystyn kävelemään ihan normaalisti pitkiäkin matkoja hyvin reipasta vauhtia eikä tunnu missään. Joskus kuitenkin jo muutaman askeleen jälkeen tuntuu ikävän tuntuista painetta/pistämistä alamahassa jommalla kummalla puolella. Vähän niin kuin menisi maitohapoille. Se menee kuitenkin yleensä aika nopeasti ohi. Oon aatellut, että vauva on vaan jotenkin huonossa asennossa ja painaa jotenkin ikävästi. Ei ne ainakaan supistuksilta tai miltään muulta vakavammalta tunnu.
- rv 36
mulla oli niin kovat liitos kivut j rv 18 että jouduin jäämää kokonaan sairaslomalle työstäni. olin ravintolassa töissä ja jouduin kävellä ja rampata portaita ees takas koko ajan etten lopulta voinu enää liikkua mihnkään kun tuntui että koko alapää repeis. nyt rv 36 ja vielä siis vähän aikaa la mutta lekuri sano että varmaan tulee vaavi etuajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757