voiko subu aiheuttaa pistelyä sydämessä? vähän samanlainen olotila kuin krapulassa...kertokaa muutenkin kokemuksenne texistä...mitä eroa esim heroiinin aiheuttamaan olotilaan?...
Vastaukset 13
- +9iokl
Kannabishan se aiheuttaa kaikkea noita ja lisäksi kaikkea mitä vaan voit kuvitella. Kysy vaikka palstan maskotilta, huume-homolta.
- ilman muuta
niinhän se on, kato.
- toopetoo
mitä tarkottaa 24/7?mitä on subutex?
- tarkoittaa että
päihteilee 24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa.
- oireita
kun unohdat lääkkeet ja heroiinit tyystin.
- N:21
Itselläni subu ei aiheuttanut ainekaan mitään pistelyä sydämessä tms. oireita. Kai yksilöllistä sitten?
Itseäni alkoi vaan kutittamaan käsivarsia ja kasvoja hirveästi, koko ajan täytyi raapia. Parilla kaverilla ollut sama. Liekkö joku allerginenreaktio? Muiden aineiden kanssa ei ollu vastaavaa..- tulee aina
kutinat. kodeista tulee aina kutinat.. Ei voi verrata herskaan, herskasta tulee törkeet laskut ja subuista ei mitään, korkeintaan hyvä olo vähällä käytöllä eli ei mitään viikon parin putkee. Viinaa älä läträä sen kans, kuolee aika nopeasti ja matkapahoinvointi on yleistä eli liikut hieman niin yrjöät.
- Bais_
Itse käytin 4-vuotta subua lähestulkoon päivittäin. Itse en tiedä, että subu aiheuttaisi mut kun yleiskunto laskee ni pienikin liikunta pistää sydämen pumppaamaan miten sattuu ja rytmihäiriöistä sydän pistelee,ainakin mulla. Omia kokemuksia subusta. Vittumaisin päihde mitä on keksitty. Se antaa sul ensin sen olotilan mitä oot hakenu ja yhtenä kauniina päivänä se paska ei toimi enää niinku ois tarkotus. Mut sit ei enää, kuitenkaa pysty lopettamaankaan. Vittu mä säälin kaikkia narkkareita, ku ne luulee elävänsä sitä unelmaansa. Mut sekin päivä koittaa, ku se ei oo enää kivaa. Se on ku ei tiedä paremmasta. Onneks mä nykyään tiedän, enkä palais käyttämään mistään hinnasta.
- TTFxS
Kauanko tuota Sufua uskaltaa ottaa ennen kuin siihen jää fyysisesti koukkuun? Armottomaan ahdistukseen olen nappaillut viivan silloin tällin noin 2 kuukauden välein. Lopetin alkoholin lipittelyn ja ainakin unettomuus on helpottanut eikä ole sitä jatkuvaa krapulaa.
Tarkoitus olisi vaihtaa subu marihuanaan kunhn sato joskus valmistuu ja luopua kaikista muista aineista ja ainoastaan poltella joskus rentoutumistarkoituksessa. Alkoholia vain viiniä ruoan kanssa juhla aterioilla ja pari olutta grillatessa ja miksei saunassakin vaikka 1-olutta.
Kaunis ajatus mutta olenko kuitenkin kohtsa subu koukusssa? - ei huumeita!
Eikö kannattaisi olla käyttämättä niitä??
- ...
Jos ahdistaa,niin mars psykiatrille!
Älkää nyt käyttäkö huumeita!
Ajatelkaa myös Teidän läheisiä, miten rankkaa heillä on katsoa vierestä,kun ootte sortunut huumeisiin ja pilaatte elämänne niillä! - 0654677674
... kirjoitti:
Jos ahdistaa,niin mars psykiatrille!
Älkää nyt käyttäkö huumeita!
Ajatelkaa myös Teidän läheisiä, miten rankkaa heillä on katsoa vierestä,kun ootte sortunut huumeisiin ja pilaatte elämänne niillä!Plussaa yks.
Läheiset ja niiden huoli on suuri pointti. Samaan aikaan se voi kuitenkin olla syy vetää pönttö himmeeks. Kohtaamisongelma.
- huoli läheisestä
Se on niin rankkaa läheisellä, kun huoli KOKO AJAN, että koska tulee puhelu, että hän on kuollut huumeisiin.
Jatkuva huoli 24/7!!!!!
Puhukaa asioista,älkää hakeko helpotusta huumeista.
Puhumalla Asiat selviää aina.
Lopettakaa huumeiden käyttö, ennen kuin on liian myöhäistä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568