Hei,
Oon rv 9 0, olen astmaattinen ja allerginen. Olen tavallisessa päiväkodissä töissä ja hoitolapsilla on kotieläimiä, olen ollut viimeist 3 viikkoa ihan tukossa. Onko muilla kokemuksia..
olisin vähän kyselly että mitä mieltä ootte toinen lääkärini sanoi että voin huoletta syödä zyrteckiä joka päivä ja käydä normaalisti töissä ja toinen sanoi että ei enimmäiseen 3 kk saisi syödä zyrteckiä ja sitten vain hätätapauksissa? on ihan ristiriitainen olo, en tiedä mikä on paras ratkaisu pikkuisen kannalta..
Kokemuksia ja mielipiteitä??
Allergian takia saikulle?
3
413
Vastaukset
- erityisäitiysvapaasta
Ota selvää erityisäitiysvapaasta. Siihen on mahdollisuus, jos tekee työtä, josta aiheutuu varaa vauvalle. En kyllä tiedä onko vaara allergia vai lääkkeet... Mut kysy sitä vaikka työpaikkasi luottamusmieheltä. Itse en riskeeraisi vauvaa syömällä lääkkeitä, jotka eivät ole 100% varmasti turvallisia. Voisitko hakea saikkua, jos tuo eritysäitiysvapaa ei koske sinua?
- Tiikerin tassu
Tunteet on niin ristiriitaiset, toisalta en haluaisi jäädä vielä pois töistä mutta pikkuisen turvallisuus on tärkein asia minulle! Vaihtoehtoni on olla töissä ja syödä lääkkeitä tai olla kotona, kotioloissa olen pystynyt välttämään kaikki allergiaa aiheuttavat tekijät, siitepöly kausi on vielä edessä ja tiedän että se tuo vielä lisä ongelmia.
Taidan ottaa yhteyttä allergiaan ja astmaan erikoistuneeseen lääkäriin ja kysyä mielipidettä häneltä, sekä jutella asiasta neuvolassa seuraavalla käynnillä joka on onneksi jo viikon päästä. - Täysin vaaratonta lääkettä ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618