Halvemmalla sitä ei saa (rahaa?), joskaan ei se enempääkään maksa. Meinaan Noircard(.com)! Pistä mun nro muistiin 208173680525222, kiitos! Rohkeus kannattaa, minä tiedän ja haluan jakaa muille.
ALE! ALE!
3
1191
Vastaukset
- Älä usko!!
- ooookooooo
Kiitos vastauksesta. Antaisit kuitenkin jokaisen itse päättää huijausta vai ei. Itse uskalsin ja oon jo saanu omani pois ja muutaman satasen päällekin, eikä mulle oo valitettu. Hankkii jos haluaa, oma järki käteen, et hanki jos ei kiinnosta/uskalla. Halusin vaan jakaa muillekin löytämääni mahdollisuutta, unohtakaa se mun nro. ja onnistukaa!
- Diidaalaalaa
Heheheheee... Kiitos päivän hulvattomimmista nauruista! Siis ihanko totta olet maksanut muovisesta kortista 100 euroa? Millä ihmeellä olet saanut sellaisen myytyä muille ihmisille?:D
Kävin ihan uteliaisuuttani tuolla mainitsemillasi nettisivuilla, joilla ei ollut SANAAKAAN kortin varsinaisesta tarkoituksesta. Jopa googlasin kyseisen kortin, eikä vieläkään MITÄÄN, paitsi epätoivoisten kortinomistajien myynti-ilmoituksia ja mainoksia siellä täällä. Eli mitä minä 100 eurolla saan paitsi mahdollisuuden myydä vastaavaa huijausta eteenpäin? Onko kyseessä bonuskortti, maksuväline vai ihan vaan joku trendijuttu (never heard)? Jos valaisisit asiaa, niin ei tarvitsisi illalla tupaantuliaisissa koko porukalla naureskella asialle.:D
Nämä pyramidihuijaukset ovat jo niin vanha juttu, että niihin ei lankea kuin hyväuskoinen ja tietämätön hölmö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078