Halvemmalla sitä ei saa (rahaa?), joskaan ei se enempääkään maksa. Meinaan Noircard(.com)! Pistä mun nro muistiin 208173680525222, kiitos! Rohkeus kannattaa, minä tiedän ja haluan jakaa muille.
ALE! ALE!
3
1298
Vastaukset
- Älä usko!!
- ooookooooo
Kiitos vastauksesta. Antaisit kuitenkin jokaisen itse päättää huijausta vai ei. Itse uskalsin ja oon jo saanu omani pois ja muutaman satasen päällekin, eikä mulle oo valitettu. Hankkii jos haluaa, oma järki käteen, et hanki jos ei kiinnosta/uskalla. Halusin vaan jakaa muillekin löytämääni mahdollisuutta, unohtakaa se mun nro. ja onnistukaa!
- Diidaalaalaa
Heheheheee... Kiitos päivän hulvattomimmista nauruista! Siis ihanko totta olet maksanut muovisesta kortista 100 euroa? Millä ihmeellä olet saanut sellaisen myytyä muille ihmisille?:D
Kävin ihan uteliaisuuttani tuolla mainitsemillasi nettisivuilla, joilla ei ollut SANAAKAAN kortin varsinaisesta tarkoituksesta. Jopa googlasin kyseisen kortin, eikä vieläkään MITÄÄN, paitsi epätoivoisten kortinomistajien myynti-ilmoituksia ja mainoksia siellä täällä. Eli mitä minä 100 eurolla saan paitsi mahdollisuuden myydä vastaavaa huijausta eteenpäin? Onko kyseessä bonuskortti, maksuväline vai ihan vaan joku trendijuttu (never heard)? Jos valaisisit asiaa, niin ei tarvitsisi illalla tupaantuliaisissa koko porukalla naureskella asialle.:D
Nämä pyramidihuijaukset ovat jo niin vanha juttu, että niihin ei lankea kuin hyväuskoinen ja tietämätön hölmö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504