ALE! ALE!

ooookooooo

Halvemmalla sitä ei saa (rahaa?), joskaan ei se enempääkään maksa. Meinaan Noircard(.com)! Pistä mun nro muistiin 208173680525222, kiitos! Rohkeus kannattaa, minä tiedän ja haluan jakaa muille.

3

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä usko!!

• ooookooooo

Kiitos vastauksesta. Antaisit kuitenkin jokaisen itse päättää huijausta vai ei. Itse uskalsin ja oon jo saanu omani pois ja muutaman satasen päällekin, eikä mulle oo valitettu. Hankkii jos haluaa, oma järki käteen, et hanki jos ei kiinnosta/uskalla. Halusin vaan jakaa muillekin löytämääni mahdollisuutta, unohtakaa se mun nro. ja onnistukaa!

• Diidaalaalaa

Heheheheee... Kiitos päivän hulvattomimmista nauruista! Siis ihanko totta olet maksanut muovisesta kortista 100 euroa? Millä ihmeellä olet saanut sellaisen myytyä muille ihmisille?:D

Kävin ihan uteliaisuuttani tuolla mainitsemillasi nettisivuilla, joilla ei ollut SANAAKAAN kortin varsinaisesta tarkoituksesta. Jopa googlasin kyseisen kortin, eikä vieläkään MITÄÄN, paitsi epätoivoisten kortinomistajien myynti-ilmoituksia ja mainoksia siellä täällä. Eli mitä minä 100 eurolla saan paitsi mahdollisuuden myydä vastaavaa huijausta eteenpäin? Onko kyseessä bonuskortti, maksuväline vai ihan vaan joku trendijuttu (never heard)? Jos valaisisit asiaa, niin ei tarvitsisi illalla tupaantuliaisissa koko porukalla naureskella asialle.:D

Nämä pyramidihuijaukset ovat jo niin vanha juttu, että niihin ei lankea kuin hyväuskoinen ja tietämätön hölmö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 349
      5049
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2276
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2129
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1496
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1427
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1012
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      997
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      959
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      864
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      786
    Aihe