They only come out night foorumini

Nimetön

Eli mulla olisi tällainen uus vapaamuotoinen Lordi-foorumi , jonne AIDOT lordi fanit voivat liittyä , toivoisin , et tulisitte !
lordi.omafoorumi.com
Kiitos !

18

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Foorumi on vielä kesken , mutta jos rekisteröidytte ja postaatte , niin eiköhän se siitä lähde :D
      -Awa-chan-

      • lordi fani (tämä ei tule ni...

        Hmmm... Voisi ehkä liittyäkin. Monsterboardissa kun tuo keskustelu on aika kuivaa. Ja sinne ei saa lähettää mitään "Niinpä


      • Nimetön
        lordi fani (tämä ei tule ni... kirjoitti:

        Hmmm... Voisi ehkä liittyäkin. Monsterboardissa kun tuo keskustelu on aika kuivaa. Ja sinne ei saa lähettää mitään "Niinpä

        sen takia ajattelinkin tuon foorumin tehdä, kun monsterboard on liian virallinen . . . ja koetan värvätä jäseniä ^^
        Mukaan vaan jos edes vähän kinnostaa !
        -awa-chan-


    • Lady Awa

      Tulisin mielelläni katsomaan, ja kävinkin siellä äskettäin, mutta mikä juttu se oikein on, voisitko kertoa lisää, en nähnyt siellä mainintaa Lordista, saatoin kylläkin katsoa huolimattomasti, enkä siksi huomannut mitään...
      t. Lady Awa

    • Lady Awa

      Lady Awa se taas täällä! Sori, miun moka, kun en lukenu oikeen hyvin ja huolellisesti noita sun "jatko-osia". Mutta, nyt sitten tajusin, että se on vielä keske, sori:)
      Tulisin ilomielin mukaan, ja liittyisin, kun näissä yleisissä keskusteluissa on se ongelma, että täällä on myös niitä, jotka vaan tulee haukkuu TOSIFANEJA ja niiden kiinnostuken kohteita, jos toi vaikuttais vähän, siihen että se semmonen vähentyisi, odotan innolla lisää tietoa, en malta odottaa, eikä pelkoa, olen kyllä TOSIFANI!!!
      t. Lady Awa

      • Nimetön

        Joo . .onhan se vielä kesken .. sori siitä ..
        mutta jatkan sitä tänään, ja ilmoittelen heti kun se on valmiimpi :D
        -awa-chan-


      • Lady Awa
        Nimetön kirjoitti:

        Joo . .onhan se vielä kesken .. sori siitä ..
        mutta jatkan sitä tänään, ja ilmoittelen heti kun se on valmiimpi :D
        -awa-chan-

        Selvä, ei mitään. Odotan innolla:)
        t. Lady Awa


      • awa-chan
        Lady Awa kirjoitti:

        Selvä, ei mitään. Odotan innolla:)
        t. Lady Awa

        Eli oon nyt tehnyt tuota foorumia ja se on jotenkuten käyttökelpoinen , tietty lisään sinne vielä jotain ja myöhemmin kans , mut toivoisin , että voisitte jo nyt rekisteröityyy , eli osoitehan on ..
        lordi.omafoorumi.com
        Kitos !


      • lordi fani (tämä ei tule ni...
        awa-chan kirjoitti:

        Eli oon nyt tehnyt tuota foorumia ja se on jotenkuten käyttökelpoinen , tietty lisään sinne vielä jotain ja myöhemmin kans , mut toivoisin , että voisitte jo nyt rekisteröityyy , eli osoitehan on ..
        lordi.omafoorumi.com
        Kitos !

        Niin, sori mä oon pikku-tarkka, mutta nyt olen päättänyt siis näin:
        Voin rekisteröityä foorumiisi ja niin haluaisinkin, mutta pari kirjotusvirhettä häiritsee siellä, joten olisiko mahdollista, että jos tulen foorumiisi, voisin ilmoittaa ns. "kirjotusvirheet" ja voisit korjata ne?
        Sori, kun oon tämmönen! :S


      • awa-chan
        lordi fani (tämä ei tule ni... kirjoitti:

        Niin, sori mä oon pikku-tarkka, mutta nyt olen päättänyt siis näin:
        Voin rekisteröityä foorumiisi ja niin haluaisinkin, mutta pari kirjotusvirhettä häiritsee siellä, joten olisiko mahdollista, että jos tulen foorumiisi, voisin ilmoittaa ns. "kirjotusvirheet" ja voisit korjata ne?
        Sori, kun oon tämmönen! :S

        totta kai voit sanoo , ja korjaan , oon kato IHAN SURKEA oikeinkirjotukses .


      • awa-chan
        awa-chan kirjoitti:

        totta kai voit sanoo , ja korjaan , oon kato IHAN SURKEA oikeinkirjotukses .

        Tuo foorumi on juu aika sukka mutta tietty aion parantaa , ja se ei yritä haastaa monsterboardia .. mainostin yhdellä keskustelupalstalla ja palautetta tuli , että todella ammattitaidoton , ja rekisteröitykää mielummi monsterboardille . joten tuollainen palaute on turhaa ,mutta laittakaa vaan kritiikkiä:D


      • Sweet Killingmachine
        awa-chan kirjoitti:

        Tuo foorumi on juu aika sukka mutta tietty aion parantaa , ja se ei yritä haastaa monsterboardia .. mainostin yhdellä keskustelupalstalla ja palautetta tuli , että todella ammattitaidoton , ja rekisteröitykää mielummi monsterboardille . joten tuollainen palaute on turhaa ,mutta laittakaa vaan kritiikkiä:D

        Olen siis tuo "lordi fani (tämä
        ei tule nickikseni foorumiin)",
        mutta keksin nyt kunnon nimimerkin.

        Kysyisin, että tuleeko sinne foo-
        rumiin sellaista aktivointijuttua?
        Siis että kun rekisteröityy, täytyy
        aktivoida sähköpostin kautta se,
        tai muuten ei voi käyttää niitä
        tunnuksia siinä foorumilla. Toivot-
        tavasti tajusit, mitä tarkoitin.
        Niin ja jos siinä on sellainen, en
        valitettavasti voi tulla foorumille
        (mikä on hyvin harmillista) :( Koska
        minun sähköpostini ei enää toimi.
        Tällä meidän tietokoneella en voi enää
        käyttää Hotmailia ollenkaan. Joten
        olisiko mahdollista ottaa siitä foo-
        rumilta se aktivointijuttu pois (jos
        sellainen siinä siis on)?


      • McQuade
        Sweet Killingmachine kirjoitti:

        Olen siis tuo "lordi fani (tämä
        ei tule nickikseni foorumiin)",
        mutta keksin nyt kunnon nimimerkin.

        Kysyisin, että tuleeko sinne foo-
        rumiin sellaista aktivointijuttua?
        Siis että kun rekisteröityy, täytyy
        aktivoida sähköpostin kautta se,
        tai muuten ei voi käyttää niitä
        tunnuksia siinä foorumilla. Toivot-
        tavasti tajusit, mitä tarkoitin.
        Niin ja jos siinä on sellainen, en
        valitettavasti voi tulla foorumille
        (mikä on hyvin harmillista) :( Koska
        minun sähköpostini ei enää toimi.
        Tällä meidän tietokoneella en voi enää
        käyttää Hotmailia ollenkaan. Joten
        olisiko mahdollista ottaa siitä foo-
        rumilta se aktivointijuttu pois (jos
        sellainen siinä siis on)?

        Miksi noita foorumeita pitää perustella ihan urakalla?

        Monsterboard on edelleen paras ja toimivin lordifoorumi, siksi, että paikka on hyvin moderoitu ja valvottu, ja keskustelemassa on eniten faneja ympäri maailmaa.

        Kukaan ei halua lukea mitää ihq niiq siisq viestejä joissa ei ole mitään päätä eikä häntää.

        Ja onhan teillä tämä suomi24-foorumi, joissa ei tunnu paljon laadunvalvontaa olevan.


      • awa-chan
        McQuade kirjoitti:

        Miksi noita foorumeita pitää perustella ihan urakalla?

        Monsterboard on edelleen paras ja toimivin lordifoorumi, siksi, että paikka on hyvin moderoitu ja valvottu, ja keskustelemassa on eniten faneja ympäri maailmaa.

        Kukaan ei halua lukea mitää ihq niiq siisq viestejä joissa ei ole mitään päätä eikä häntää.

        Ja onhan teillä tämä suomi24-foorumi, joissa ei tunnu paljon laadunvalvontaa olevan.

        eli edelleenkin foorumi ei yritä haastaa monsterboardia, ja se on epävirallinen . Suomi24 ei ole kovin hyvä , koska täällä esiintyy turhan paljon sonnanpuhujia . . .

        tuosta rekisteröitymisestä en tiedä .. täytyypä kokeilla . .. Kokeilin äsken tekemällä uuden tunnuksen, ja onneksi siihen ei tarvitse mitään sellaista . Siinä kysytään vain sähköpostiosoite , mutta sen voi piilottaa toisilta niin ei sillä sitten oo mitään väliä,
        laitat vaan siihen jonkun .


      • Lady Awa
        awa-chan kirjoitti:

        Eli oon nyt tehnyt tuota foorumia ja se on jotenkuten käyttökelpoinen , tietty lisään sinne vielä jotain ja myöhemmin kans , mut toivoisin , että voisitte jo nyt rekisteröityyy , eli osoitehan on ..
        lordi.omafoorumi.com
        Kitos !

        Ok. Asia selvä, käynpäs minä ainakin heti vilkaisemassa:) Kiitos kun ilmoitit:) t.Lady Awa


      • awa-chan
        Lady Awa kirjoitti:

        Ok. Asia selvä, käynpäs minä ainakin heti vilkaisemassa:) Kiitos kun ilmoitit:) t.Lady Awa

        .. siis tuo foorumi , mut jos kummiskin voisit liittyä , Lady Awa :D


      • Lady Awa
        awa-chan kirjoitti:

        .. siis tuo foorumi , mut jos kummiskin voisit liittyä , Lady Awa :D

        Niin niin, foorumi foorumi. Ja tottakai liityn. Missä vain on Lordia, niin aika varmasti on myös Lady Awa:) Kirjoitellaan taas:)
        t. Lady Awa


      • lordi fani (tämä ei tule ni...
        awa-chan kirjoitti:

        eli edelleenkin foorumi ei yritä haastaa monsterboardia, ja se on epävirallinen . Suomi24 ei ole kovin hyvä , koska täällä esiintyy turhan paljon sonnanpuhujia . . .

        tuosta rekisteröitymisestä en tiedä .. täytyypä kokeilla . .. Kokeilin äsken tekemällä uuden tunnuksen, ja onneksi siihen ei tarvitse mitään sellaista . Siinä kysytään vain sähköpostiosoite , mutta sen voi piilottaa toisilta niin ei sillä sitten oo mitään väliä,
        laitat vaan siihen jonkun .

        Ihanaa! Olen odottanut tätä niin paljon,
        ja nyt minulla on tunnukset They Only Come
        Out At Nightissä eli sinun Lordi-foorumillasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      90
      1811
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1456
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1250
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1039
    5. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      936
    7. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      65
      931
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      903
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      874
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      817
    Aihe