jousimies????!!!!:)

kitiN

Hellou,kyllä on ihmetystä,kun eka jousimies minun 35teen vuoteen,tapailtu ja on tää...pää pyörällä...tapahtumien kulku tähän asti noin pääpiirteittäin:Tavattu sätissä,netissä,nähty mun luona,juotiin teetä aamuun.No sit uudestaan tavattu meillä ja hän viettänyt tunti tolkulla meillä aikaa ja mun 3v.pojan kanssa ystävystynyt,on hyvä lapsen ja muidenkin lasten kanssa ja paremmin se ottaa mun lapsen kuin minut huomioon,mutta sitäkin on ollut kiva yh-äidin katsella.Ja ottaa pojan syliin,etsii netistä kuvia,lasten väritys ym.kuvia,pelaa tietokoneella,auttanut minua monissa "miesten hommissa"pyytämättä jne.Huumori on hyvää,kuten minulla,härkänaisella.Sitten jo sekstattiin ja kaikki ok...Ollut meillä yötäkin nyt pari kertaa ja ei välttämättä oo seksiä,mutta muuta koskettelua ollut ja läheisyyttä.No sit heti aluksi kyllä muisti mainita,et hänellä ei ole muita(naisia)kuin minä ja niin asia onkin,minulla taas on miehiä mese täys,sätti täys,ja tapaillut nyt kavereinakin ja mieskavereita ym.Et mikähän juttu tähän meidän jo hyvin alkaneeseen tapailuun tuli,kun onhan tuo mies nopea liikkeissään ja haluaa mennä ja olla riippumaton...ja paljon perheellisiä kavereita,niitten kanssa se menee mökillä ym.niitten perheiden kanssa ...niitten kotona...kauppareissuilla iltaisin=kaveruutta !?Ja sit ilmoitti tuossa viime torstaina lähtevänsä ystäväperheen luo Ouluun ja lähtikin,kun sairaslomaa oli ...Niin ja palasi sunnuntaina.En sit jaksanut laittaa txt ja kyseli,et oonko suuttunut hänelle...mutta raivostutti,en myöntänyt hänelle,mutta menihän se niin,kuten hän itse mainitsi,et minulta kun tulee vähintään 2kpl txt puhelimella/päivä...No sit kuitenkin sunnuntai iltana nähtiin ihan normaalisti,mutta heitin ilmaan ajatuksen siitä,että ei ehkä kannata enää tapailla,kun näen muita miehiä enemmän kuin häntä=halusin myös ärsyttää häntä.No maanantaina kerroin sen,että olin halunnut edellisenä iltana ärsyttää,mutta hän jo olikin sitä mielä etten kerta kestä HÄNEN menojaan,on parempi olla vaan kavereita...Sanoin,että on minullakin menoja ja että en ole siitä reissusta suuttunut...No sit se taas tuli tänään ihan normaalisti töiden jälkeen syötyään meille ja puhui jo huomisesta jne.mutta nyt ei ole ollut sen reissun jälkeen koskettelua...to-su,siis su -nyt tiistai ei koskettelua vaikka nähty joka päivä...Niin voiskos nyt joku jousimies ja minua viisaampi tai tietävämpi valaista verkkaista härkää,et mitä tässä tapahtuu?!!!KIITOS JO ETUKÄTEEN VASTAUKSISTANNE!

5

1316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chc

      jousimies tarvitsee autiolle saarelle kaksi asiaa,oman ihanan riippumattoman,itseriittoisen itsensä ja kaljaa.eli,unohda koko tyyppi.sä olet maa elementti ja jousimies on tuli.ei mitään saumoja sulla.olet liian kauan harkitseva ja maanläheinen härkä.jousimies tarvitsee jännitystä ja vaihtelua koko ajan.ja toisaalta,ei lopulta muuta kuin oman ihanan itsensä!

      • kitiN

        Hei,olipas hauskasti kirjoitettu "totuus".:)Vai riippumatto,itsensä ja kaljaa...:).Hyvää jatkoa sinulle ja kauniita ilmoja.


    • Kaurisn Ani40+

      Mopis ;)! Taisit yrittää rajoittaa sen reviiriä, koki loikkauksena, kostaa sulle etäisyyttä pitämällä, lapsellista, mutta elämää = tee samoin ole ystävällinen, älä mene fyysisesti/henksesti liian lähelle (näytätte molemmin puolin mitä on menetettävissä, punnitsette arvomaailmaanne/rakkauttanne)... ja jos kumpikaan ei halua luopua, kompromisseja... tsemppiä :)! t. Ani 40

    • JM-nainen

      Kyllä jousimiehet voi olla niin raivostuttavan itsekeskeisiä välillä että eivät edes tajua ku ovat pahoittaneet toisen mielen omalla välinpitämättömyydellään... Kuulostaa tosi tutulta. Itse olen jousimiesnainen.. Toivon sulle pitkää pinnaa ja kykyä olla näyttämättä "omistushalua" ... Jousimiehet on kuitenkin ihania ihmisiä kun niitten lapselliset temput oppii sivuuttamaan. ja käsittääkseni myös uskollisia. Mukavaa jatkoa teille koko poppoolle :)

      • härkäN

        Kiitos vastauksestasi,kivasti kirjoitettua faktaa.:)Hyvää kevään jatkoa sinnekin:).


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe