Millainen kalat on

oikeesti parisuhteessa

Kalan kanssa suhteessa nyt jonkun aikaa. Luin tossa jossain jutussa sisäänpäin kääntyvyydestä. Pitääkö se oikeesti paikkansa kalan kohdalla? Olen yllättyny, että yht'äkkiä kalani saattaa murjottaa nassu kurtussa ja kuulemma miettii syntyjä syviä? huh! En mä ite ainakaan niin tee, vaan sosiaalisena ...:na kerron mikä vialla.
Entäs tuo syttyvyys, pitääkö paikkaansa että roihuaa vain hetken? Roihua kyllä on, mutta nyt hirvittää, näinkö se on sitten suurinpiirtein ens viikolla loppu?
Enpä siis kerro mikä itse olen, mutta nautin kyllä kalan hellyyden osoituksista täysillä, vastaankin niihin, mutta en voi ymmärtää tuota murjotusta, auringossa kun ei murjoteta...

31

7727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalatyttö

      Omasta puolestani voin sanoa sen, että parisuhteeseen antaudun täysillä. se ei riitä, jos suhteen toinen osapuoli ei pidä sitä minkään arvoisena.ja jos kahden ihmisen välillä on kemiaa, ei se ajan myötä minnekään katoa, muiden asioiden vaan annetaan tulla siihen väliin ja silloin se "syttyvyys" jää taka-alalle..sitäkin pitää vaalia. tosin jokainen tarvii omaa aikaa tasapainottaamaan yhdessäoloa, muuten ei suhde voi toimia. minun ainakin pitää saada syventyä omiin ajatuksiini silloin tällöin. esim lenkillä pyörittelen aina asioita päässäni, se on jonkunmoinen stressinpurkukeino.
      kalat ovat herkkiä..sitä ei kaikille paljastetakkaan, vaan harvoille ja valituille. Hellyys on minulle kaikki kaikessa puolin ja toisin, ja mikäli sitä myös toiselta osapuolelta saa, suhde sen kun syvenee. pienet huomionosoitukset saa minut kehräämään kuin kissa, oikeastaan tulen aika pienestä onnelliseksi.tosin välillä huomaan murjottavani ilman syytä, mutta siihen ei kannata kiinnittää liikaa huomiota, koska se menee ohi itestään, eikä oikeen johdu mistään tietystä asiasta.
      toivon että vielä saan parisuhteen, johon molemmat näkee vaivaa sen eteen, että saa sen toimimaan...ja mikä kestäisi loppuelämäni. niin...kalatytöthän elävät haavemaailmassa...;)

    • myöskin tietää

      Itse olen seurustellut kuukauden päivät kalamiehen kanssa. Hän on hellä, aina hipelöimässä ja pussaamassa, ehkä liikaakin härkänaisen mieleen. En ole häntä nähnyt vielä pahalla päällä. Millaisia he ovat pitemmän päälle? loppuuko hellyys ja lepertely alkuinnostuksen jälkeen?

      • mielenkiintoista

        Meillä siis on vuoden vanha suhde. Alussa minua myös välillä suorastaan kyllästytti se koko ajan hiplailu, mutta nyt on vähentynyt niin paljon, että ehkä se pitkäjänteisyys on kaloilla vähän lyhyempää luokkaa kuin muilla. Ja se taas kummastuttaa itseä.Ei mulla ne hellyyden osoitukset mihkään lopu, ne kuuluu arkeen.
        Kala pahalla päällä, joo en ole myöskään nähnyt vielä. Kerran kun yrittämällä yritin, sain kalani suuttumaan, mutta ei se kauan kestänyt.
        Humalassa outo tyyppi, silloin tulee ihan ihme juttuja, pelottava suorastaan. Ja kun kysyin asioista selvinpäin, ei muka muista mitään.Muuttui humalassa aivan muuksi ihmiseksi.

        Mutta mielenkiinnolla katson eteenpäin. Uskollinen, sanoi itsekkin olevansa ja niin täälläkin kalat sanovat itsestään. No sitten meitä on kaksi uskollista yhdessä, tuleeko tylsää, sen näyttää aika, vaikka omaan merkkiin kuuluu aina pikkuflirtti, kuuluuko kaloille?


      • ei juo
        mielenkiintoista kirjoitti:

        Meillä siis on vuoden vanha suhde. Alussa minua myös välillä suorastaan kyllästytti se koko ajan hiplailu, mutta nyt on vähentynyt niin paljon, että ehkä se pitkäjänteisyys on kaloilla vähän lyhyempää luokkaa kuin muilla. Ja se taas kummastuttaa itseä.Ei mulla ne hellyyden osoitukset mihkään lopu, ne kuuluu arkeen.
        Kala pahalla päällä, joo en ole myöskään nähnyt vielä. Kerran kun yrittämällä yritin, sain kalani suuttumaan, mutta ei se kauan kestänyt.
        Humalassa outo tyyppi, silloin tulee ihan ihme juttuja, pelottava suorastaan. Ja kun kysyin asioista selvinpäin, ei muka muista mitään.Muuttui humalassa aivan muuksi ihmiseksi.

        Mutta mielenkiinnolla katson eteenpäin. Uskollinen, sanoi itsekkin olevansa ja niin täälläkin kalat sanovat itsestään. No sitten meitä on kaksi uskollista yhdessä, tuleeko tylsää, sen näyttää aika, vaikka omaan merkkiin kuuluu aina pikkuflirtti, kuuluuko kaloille?

        muuta kun kaksi saunakaljaa. En ole häntä vielä humalassa nähnyt. Omien sanojensa mukaan ed. kerrasta tulee juhannuksen akolme vuotta. Minulle viina on arka paikka, koska exäni oli alkoholisti. Itse olen myös aikalailla flirttailevaa tyyppiä. Onkohan kala mustasukkainen?


      • riippuu sinusta
        mielenkiintoista kirjoitti:

        Meillä siis on vuoden vanha suhde. Alussa minua myös välillä suorastaan kyllästytti se koko ajan hiplailu, mutta nyt on vähentynyt niin paljon, että ehkä se pitkäjänteisyys on kaloilla vähän lyhyempää luokkaa kuin muilla. Ja se taas kummastuttaa itseä.Ei mulla ne hellyyden osoitukset mihkään lopu, ne kuuluu arkeen.
        Kala pahalla päällä, joo en ole myöskään nähnyt vielä. Kerran kun yrittämällä yritin, sain kalani suuttumaan, mutta ei se kauan kestänyt.
        Humalassa outo tyyppi, silloin tulee ihan ihme juttuja, pelottava suorastaan. Ja kun kysyin asioista selvinpäin, ei muka muista mitään.Muuttui humalassa aivan muuksi ihmiseksi.

        Mutta mielenkiinnolla katson eteenpäin. Uskollinen, sanoi itsekkin olevansa ja niin täälläkin kalat sanovat itsestään. No sitten meitä on kaksi uskollista yhdessä, tuleeko tylsää, sen näyttää aika, vaikka omaan merkkiin kuuluu aina pikkuflirtti, kuuluuko kaloille?

        Tjaa...varo flirttailemasta liikoja muiden kanssa...ei kalat sano sitä ääneen, mutta tallettavat monet huomiot ja sanat sydämeensä, jossa ne joko itävät lisää rakkautta tai kylmyyttä...
        Uskollinen kalat kyllä on...siitä voit olla varma.


    • tasaisuutta

      Kyllä sitä saattaa valoisa ja aurinkoinen luonne yhtäkkiä synkistyä ja kääntyä noihin syvällisiin juttuihin...elämää suurempiin kysymyksiin...
      Ei niitä sanoja aina löydy sanoittamaan myllertäviä tunteita ja ajatuksia.
      Roihu loppuu joo jos et vastaa samalla mitalla. Kaloille siis hellyyttä, hellyyttä, hyväilyjä, romantiikkaa ja niiden päälle myös rajua kiihkoa...siinä on hyvä resepti, mikä tekisi minut tyytyväiseksi...etenkin se viimeinen noista...ettei käy liian tasaiseksi.

      • niin alussa

        vielä, etten ole oikein uskaltanut kiihkoani näyttää. Olen antanut hänen tehdä aloitteen, vaikka itse olenkin todella seksuaalinen yksilö. Kuinka hänelle uskaltaa ehdottaa erilaisia esm. asentoja? Haluaako hän olla se joka määrää tahdin sängyssä vai uskaltaisinko joskus tehdä aloitteen ja ottaa ohjat?


      • nyt kyllä todella
        niin alussa kirjoitti:

        vielä, etten ole oikein uskaltanut kiihkoani näyttää. Olen antanut hänen tehdä aloitteen, vaikka itse olenkin todella seksuaalinen yksilö. Kuinka hänelle uskaltaa ehdottaa erilaisia esm. asentoja? Haluaako hän olla se joka määrää tahdin sängyssä vai uskaltaisinko joskus tehdä aloitteen ja ottaa ohjat?

        Vai että riippuu se itsestä millainen suhteesta kalan kanssa tulee. No eihän se kyllä ihan niinkään mene!!
        Tarjoappa kalalle seksiä, Se suostuu siihen vain jos itseä huvittaa ja aika harvoin muuten huvittaa ainakin kyseistä kalaa. tee todella aloite niin näet mitä käy. Eli kyllä mä väitän että kylmä kuin kala, pitää ainakin joidenkin kohdalla paikkansa!

        Toi syntyjen syvien miettiminen, on edelleen asia, jota muuten en käsitä. Miten yht'äkkiä jos pidetään hauskaa, alkaa kala miettiä syntyjä syviä, nassu kurtussa? En ymmärrä.
        Ja entäs kun alat väitellä kalan kanssa ja annat ymmärtää, että olet eri mieltä ja että kalasi jopa olisi - ennenkuulumatonta - väärässä, syttyy muuten sota ja alkaa mykkäkoulu. Meillä kyllä kala muutaman tunnin mietittyään, tuli itse lepyttelemään, kun minä jo tulisena luonteena vasta suutuin, niin hallelujaa...Siinä sitä kuulkaas pihvejä tehtiin, kalasellaisia!!

        Eli jos omaa merkkiäni ei ymmärretä, niin en minäkään ymmärrä kalaa, vaikka kuinka haluankin. Saa siinä monesti miettiä, kummalla meistä on ne ruuvit löysällä..
        Mutta edelleenkin, kalathan eivät viihdy auringossa, kuten me...


      • Flirttailusta vielä
        nyt kyllä todella kirjoitti:

        Vai että riippuu se itsestä millainen suhteesta kalan kanssa tulee. No eihän se kyllä ihan niinkään mene!!
        Tarjoappa kalalle seksiä, Se suostuu siihen vain jos itseä huvittaa ja aika harvoin muuten huvittaa ainakin kyseistä kalaa. tee todella aloite niin näet mitä käy. Eli kyllä mä väitän että kylmä kuin kala, pitää ainakin joidenkin kohdalla paikkansa!

        Toi syntyjen syvien miettiminen, on edelleen asia, jota muuten en käsitä. Miten yht'äkkiä jos pidetään hauskaa, alkaa kala miettiä syntyjä syviä, nassu kurtussa? En ymmärrä.
        Ja entäs kun alat väitellä kalan kanssa ja annat ymmärtää, että olet eri mieltä ja että kalasi jopa olisi - ennenkuulumatonta - väärässä, syttyy muuten sota ja alkaa mykkäkoulu. Meillä kyllä kala muutaman tunnin mietittyään, tuli itse lepyttelemään, kun minä jo tulisena luonteena vasta suutuin, niin hallelujaa...Siinä sitä kuulkaas pihvejä tehtiin, kalasellaisia!!

        Eli jos omaa merkkiäni ei ymmärretä, niin en minäkään ymmärrä kalaa, vaikka kuinka haluankin. Saa siinä monesti miettiä, kummalla meistä on ne ruuvit löysällä..
        Mutta edelleenkin, kalathan eivät viihdy auringossa, kuten me...

        Kalani ilmoitti, ettei hän ole pätkääkään mustasukkainen minusta. Noinko kalat siis ajattelee? Onko tuo pätkääkään välittämistä?
        Miksi siis en saisi flirttailla, jos kala ei välitä?
        Toki hän tunnustaa rakkauttaan minulle ja olen jopa valmis uskomaan sen, olenko siis pöllö?

        Kyllä mulla itellä järki päässä on, mitä voi tehdä, en kuitenkaan ole enää mikään eilen syntynyt, uskollinen olen vaikka vähän muualle silmäilisinkin.
        Huomasin vain, että herpaantuu se kalankin mielenkiinto, kun alkaa olla liian varma kumppanistaan, eli se pikku flirtti muualle, pitää sen kalankin hereillä ja silloin kala on muuten ihan ok!!!


      • hmm...
        Flirttailusta vielä kirjoitti:

        Kalani ilmoitti, ettei hän ole pätkääkään mustasukkainen minusta. Noinko kalat siis ajattelee? Onko tuo pätkääkään välittämistä?
        Miksi siis en saisi flirttailla, jos kala ei välitä?
        Toki hän tunnustaa rakkauttaan minulle ja olen jopa valmis uskomaan sen, olenko siis pöllö?

        Kyllä mulla itellä järki päässä on, mitä voi tehdä, en kuitenkaan ole enää mikään eilen syntynyt, uskollinen olen vaikka vähän muualle silmäilisinkin.
        Huomasin vain, että herpaantuu se kalankin mielenkiinto, kun alkaa olla liian varma kumppanistaan, eli se pikku flirtti muualle, pitää sen kalankin hereillä ja silloin kala on muuten ihan ok!!!

        Aika kaksijakoista on oma käyttäytymisesi..
        jos flirttailet muille pitääksesi kalan mielenkiinnon yllä..

        Luuletko, että se on oikea tie.. vai petaatko näin kylmää kalaa itsellesi. Kala ei tietääkseni kovin kauaa peliä katsele.. ja tunteet viilenee kuin veitsellä leikaten.. jos peliä pelaat.. ja vastaus voi hyvinkin olla juuri näin.. sorry, en ole ollenkaan mustasukkainen.. (mutta ole hyvä ja pakkaa kamasi, kiitos)..

        Kalan kanssa ei tunteilla kannata kovin herkästi leikkiä, ellei ole tarkoitus saada kylmäsavulohta.

        Mieti, miten pelaat. Ja miksi. Pelaat? Etkö rakasta kalaasi, leikit tunteillaan. Testaat kalaa. Kala näkee aina ennen sinua pelin hengen, vaikka ei sitä sinulle paljastaisi.

        Usko minua. Tai tulet vielä kunnolla kerran hölmistymään. Kalaa 'helppolukuisena' pitäen.

        Et sinä tunne. Kalaa. Mutta Kala tuntee sinut.

        Vinkvink. ;)


      • tapaillut
        Flirttailusta vielä kirjoitti:

        Kalani ilmoitti, ettei hän ole pätkääkään mustasukkainen minusta. Noinko kalat siis ajattelee? Onko tuo pätkääkään välittämistä?
        Miksi siis en saisi flirttailla, jos kala ei välitä?
        Toki hän tunnustaa rakkauttaan minulle ja olen jopa valmis uskomaan sen, olenko siis pöllö?

        Kyllä mulla itellä järki päässä on, mitä voi tehdä, en kuitenkaan ole enää mikään eilen syntynyt, uskollinen olen vaikka vähän muualle silmäilisinkin.
        Huomasin vain, että herpaantuu se kalankin mielenkiinto, kun alkaa olla liian varma kumppanistaan, eli se pikku flirtti muualle, pitää sen kalankin hereillä ja silloin kala on muuten ihan ok!!!

        SHE-MALE ;)

        Tapailtu kalamiehen kanssa jonkin aikaa. Alussa kala testas minkä kerkes! Heitti haastavia kysymyksiä, tarkkaili kaukaa ja läheltä. Kaikki tuo (mitä ilmeisimmin) siksi, että selvitti onko toinen hänen rakkautensa arvoinen.

        En ihmettele, että kala kieltää olevansa mustasukkainen ja antaa vapautta mennä. Tuo kaikki liittyy hänen syvällisen analyysin tekoonsa, jossa kaikki teot, katseet ja hymyt TOISILLE punnitaan.


      • mitä sanot
        hmm... kirjoitti:

        Aika kaksijakoista on oma käyttäytymisesi..
        jos flirttailet muille pitääksesi kalan mielenkiinnon yllä..

        Luuletko, että se on oikea tie.. vai petaatko näin kylmää kalaa itsellesi. Kala ei tietääkseni kovin kauaa peliä katsele.. ja tunteet viilenee kuin veitsellä leikaten.. jos peliä pelaat.. ja vastaus voi hyvinkin olla juuri näin.. sorry, en ole ollenkaan mustasukkainen.. (mutta ole hyvä ja pakkaa kamasi, kiitos)..

        Kalan kanssa ei tunteilla kannata kovin herkästi leikkiä, ellei ole tarkoitus saada kylmäsavulohta.

        Mieti, miten pelaat. Ja miksi. Pelaat? Etkö rakasta kalaasi, leikit tunteillaan. Testaat kalaa. Kala näkee aina ennen sinua pelin hengen, vaikka ei sitä sinulle paljastaisi.

        Usko minua. Tai tulet vielä kunnolla kerran hölmistymään. Kalaa 'helppolukuisena' pitäen.

        Et sinä tunne. Kalaa. Mutta Kala tuntee sinut.

        Vinkvink. ;)

        Samaa mieltä. Ei kannata leikkiä kalojen tunteilla. Katselee aikansa ja tallettaa havainnot sydämeensä...sitten kylmenee jos ne havainnot ovat ei-toivottuja...ja tosi on, että tunteet voi viiletä kuin iskusta (kun se viimeinen pisara on tullut).
        Tosi, kalat eivät ole helppo. Kannattaa rakastaa tulisesti, silloin rakkaus pysyy.


      • sanoilla vastailette
        tapaillut kirjoitti:

        SHE-MALE ;)

        Tapailtu kalamiehen kanssa jonkin aikaa. Alussa kala testas minkä kerkes! Heitti haastavia kysymyksiä, tarkkaili kaukaa ja läheltä. Kaikki tuo (mitä ilmeisimmin) siksi, että selvitti onko toinen hänen rakkautensa arvoinen.

        En ihmettele, että kala kieltää olevansa mustasukkainen ja antaa vapautta mennä. Tuo kaikki liittyy hänen syvällisen analyysin tekoonsa, jossa kaikki teot, katseet ja hymyt TOISILLE punnitaan.

        Kuin tuo kalani. Olenkin hänelle huomauttanut, tämä on elämä, ei testi.

        Mutta eipä ole samanlaista päivää vielä vastaantullut. Juuri kun luulee, että kaikki on hyvin, ne ovatkin tosi huonosti ja päinvastoin.

        Enhän minä kalaani kiusaa, vähän vain härnään ja rakastan silti...


      • mariella=)
        mitä sanot kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei kannata leikkiä kalojen tunteilla. Katselee aikansa ja tallettaa havainnot sydämeensä...sitten kylmenee jos ne havainnot ovat ei-toivottuja...ja tosi on, että tunteet voi viiletä kuin iskusta (kun se viimeinen pisara on tullut).
        Tosi, kalat eivät ole helppo. Kannattaa rakastaa tulisesti, silloin rakkaus pysyy.

        juttu on just noin..omasta kokemuksesta tiedän..


      • tuntee itsensä
        mitä sanot kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei kannata leikkiä kalojen tunteilla. Katselee aikansa ja tallettaa havainnot sydämeensä...sitten kylmenee jos ne havainnot ovat ei-toivottuja...ja tosi on, että tunteet voi viiletä kuin iskusta (kun se viimeinen pisara on tullut).
        Tosi, kalat eivät ole helppo. Kannattaa rakastaa tulisesti, silloin rakkaus pysyy.

        Tunneherkkää on kalojen maailma.Flirttailevaa pariansa ei kauaa katsele.Maailmaa pohdiskellen parantelee,petikaverinsakin kanssa myös....
        Avoimuutta,hellyyttä ,uskollisuutta,rehellisyyttä..viljelee..jota kumppaniltaankin kaipailee.Puhun tässä kyllä vain itsestäni...enhän kaikkia kaloja tunne.Vaikeaksi kumppanit luokittelee..kun itku ja naurukin herkässä.Joskus tuntuu..että"näkee "ihmisen lävitse.


      • ja kaverini on Jousimies.
        mitä sanot kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei kannata leikkiä kalojen tunteilla. Katselee aikansa ja tallettaa havainnot sydämeensä...sitten kylmenee jos ne havainnot ovat ei-toivottuja...ja tosi on, että tunteet voi viiletä kuin iskusta (kun se viimeinen pisara on tullut).
        Tosi, kalat eivät ole helppo. Kannattaa rakastaa tulisesti, silloin rakkaus pysyy.

        Kyllä minulla on ainakin vaikeuksia mokoman merkin kanssa. Itse olen se joka selittää mistä tässä on kyse. Mutta eikös tuo Jouskari suutu ja murjota puolipäivää saaden koko päivän pilalle jostain mitättömästä pikkuseikasta. Etten nyt tiedä onko nuo kaikki kalat noin mustasukkaisia tai epäiliöitä.


      • makrill
        hmm... kirjoitti:

        Aika kaksijakoista on oma käyttäytymisesi..
        jos flirttailet muille pitääksesi kalan mielenkiinnon yllä..

        Luuletko, että se on oikea tie.. vai petaatko näin kylmää kalaa itsellesi. Kala ei tietääkseni kovin kauaa peliä katsele.. ja tunteet viilenee kuin veitsellä leikaten.. jos peliä pelaat.. ja vastaus voi hyvinkin olla juuri näin.. sorry, en ole ollenkaan mustasukkainen.. (mutta ole hyvä ja pakkaa kamasi, kiitos)..

        Kalan kanssa ei tunteilla kannata kovin herkästi leikkiä, ellei ole tarkoitus saada kylmäsavulohta.

        Mieti, miten pelaat. Ja miksi. Pelaat? Etkö rakasta kalaasi, leikit tunteillaan. Testaat kalaa. Kala näkee aina ennen sinua pelin hengen, vaikka ei sitä sinulle paljastaisi.

        Usko minua. Tai tulet vielä kunnolla kerran hölmistymään. Kalaa 'helppolukuisena' pitäen.

        Et sinä tunne. Kalaa. Mutta Kala tuntee sinut.

        Vinkvink. ;)

        lässyn lässyn , haloo oletteko ihan hölömöjä, kala tietää sitä ja tätä ja kala tuntee sinut, hohojaa, jotkut sitten ottavat tämän liiankin vakavasti ja verisesti kaikki ihmiset on yksilötä , et voi sanoa että tuo on esim. vesim, ja sellanen, tai voit jos et ota huomioon elämänkokemuksia, kasvatusta, ynm. nauratta kun sanot että tee kalalle sille tai tälle ja siitä se ei tykkää, toisaalta kiva kyllä lukea näitä juttuja.


    • Kalatnainen

      Vei hermot. Vaikea tapaus. Nykyään VesiN kanssa menee hyvin. Olen HärkäM. Neljän vuoden taistelu on takana päin. Naisen mieliala muuttui yhtäkkiä ja saattoi hyvä ja helläkin ola, mut muuttui paholaiseksi. Saattoi huonekalujakin lennellä. Sitten itkunkautta rauha tuli ja kiihkeä rakastelu. En koskaan oppinut ymmärtämään häntä? Lopulta petti toisen kanssa ja meni menojaan. Hänen asuntonsa avainkin käteeni jäi?

      • Ei saanut sun kanssa

        tyydytystä. Eli orgasmia..etkö tiennyt että kalat haluavat että sängyssäkin menee hyvin. Monet miehet luulevat että naisen pitää huhkia ja silitellä miestä senkun kerkii, mutta miehen ei tartte muuta kuin vähän pussata ja puristella pehmeistä kohdista. Että kyllä se väsyy vesinainenkin aikanaan.


    • arizona10

      kalat on vaikein tapaus..täysin arvaamaton ..kiihkosta masennukseen..mutta ei tosiaankaan tylsä,jos haluat vauhtia ja vaarallisia tilanteita,ota kalat!!!!!!!

      • Täys lahna

        Suppean otannan perusteella: itse olen kala ja mies on kala, ystävistäkin löytyy kaloja.

        Ikuisena romantikkona kala halajaa vuosisadan rakkaustarinaa. Kala on uskollinen ja rakastettava puoliso silloin kun tuntee olevansa rakastettu ja kunnioitettu. Kalat tuppaa uimaan tiehensä tai käymään vieraissa kun tämä rakkaus kylmenee tai kalaa loukataan verisesti.

        Kostonhimokaan ei ole kalalle vierassana jos menet kalan tunteilla leikkimään.

        Meitä on onneksi kaksi lahnaa sängyssä ja osaamme arvostaa toistemme hellyydenosoituksia ja hiplailuja.


      • onko kaikki kalat
        Täys lahna kirjoitti:

        Suppean otannan perusteella: itse olen kala ja mies on kala, ystävistäkin löytyy kaloja.

        Ikuisena romantikkona kala halajaa vuosisadan rakkaustarinaa. Kala on uskollinen ja rakastettava puoliso silloin kun tuntee olevansa rakastettu ja kunnioitettu. Kalat tuppaa uimaan tiehensä tai käymään vieraissa kun tämä rakkaus kylmenee tai kalaa loukataan verisesti.

        Kostonhimokaan ei ole kalalle vierassana jos menet kalan tunteilla leikkimään.

        Meitä on onneksi kaksi lahnaa sängyssä ja osaamme arvostaa toistemme hellyydenosoituksia ja hiplailuja.

        kovia hiplaamaan? Vietän oman kalani kanssa kaikki viikonloput ja hän tykkää minua koko ajan hiplata jostain päin :) Ja kun mennään illalla sänkyyn niin alkaa kamala pussausmaratooni :) Ovatko kaikki kalat tämmösiä? =)


      • Pirre*
        onko kaikki kalat kirjoitti:

        kovia hiplaamaan? Vietän oman kalani kanssa kaikki viikonloput ja hän tykkää minua koko ajan hiplata jostain päin :) Ja kun mennään illalla sänkyyn niin alkaa kamala pussausmaratooni :) Ovatko kaikki kalat tämmösiä? =)

        ovat tietenkin, ovat ne :))

        *maraton :))*


      • arizona10
        Pirre* kirjoitti:

        ovat tietenkin, ovat ne :))

        *maraton :))*

        noniin,tulin just keikalta ja tänne vaihteeksi,nyt täytyy kyllä sanoa ,että Kalat ovat todella täysiä kusipäitä ,hyväksikäyttäjiä,selkäänpuukottajia,epäluotettavia,eli,tosi vaarallisia.pysykää etäällä.niin vielä pahin kala oli galigula!!!!!!!


      • arizona10
        arizona10 kirjoitti:

        noniin,tulin just keikalta ja tänne vaihteeksi,nyt täytyy kyllä sanoa ,että Kalat ovat todella täysiä kusipäitä ,hyväksikäyttäjiä,selkäänpuukottajia,epäluotettavia,eli,tosi vaarallisia.pysykää etäällä.niin vielä pahin kala oli galigula!!!!!!!

        vielä pahempaa...minäkin ..olen,,,KALAT,19,03.63.


    • timanttimies

      perheiden lapsia,suoraan lapsesta aikuseksi

      • Pirre*

        omiasi, ei ole - ainakaan tämä sintti. :)


      • timanttimies
        Pirre* kirjoitti:

        omiasi, ei ole - ainakaan tämä sintti. :)

        jos ei kala kiinnosta,ota vihanen rapu


      • Kommentteja edellisellä
        timanttimies kirjoitti:

        jos ei kala kiinnosta,ota vihanen rapu

        Mistäs timanttimies tollasia mielipiteitä vetelee?
        Toki tämä kys. kalani on rikkinäisetä perheestä, mutta eihän taaskaan voi yleistää.

        taas, taas. törmäsin siihen miten kala on hyvällä tuulella hiplaa (kuten edellä kirjoiteltiin) Ja pussailee ja pum! putos joku ihme sitruunapommi niskaan. Se alkoi murjottaa!

        Mä en tajuu!!!!!
        Selitä siinä sitten lapsillesikin mikä toista nyt vaivaa. Ja kun itselleni ei todellakan kuulu tollainen käytös. Sillon kun on sanottavaa se pitää sanoa, eikä alkaa leikkiä jotain sitruunakauppiasta koko kuormansa syöneenä. Vi...!!
        Monesti olen miettinyt, vaikka kala onkin ihana silloin kun on hyvällä päällä, että olenko aivan väärän ihmisen kanssa suhteessa. Ei vaan tahdo jaksaa...


      • arizona10
        Kommentteja edellisellä kirjoitti:

        Mistäs timanttimies tollasia mielipiteitä vetelee?
        Toki tämä kys. kalani on rikkinäisetä perheestä, mutta eihän taaskaan voi yleistää.

        taas, taas. törmäsin siihen miten kala on hyvällä tuulella hiplaa (kuten edellä kirjoiteltiin) Ja pussailee ja pum! putos joku ihme sitruunapommi niskaan. Se alkoi murjottaa!

        Mä en tajuu!!!!!
        Selitä siinä sitten lapsillesikin mikä toista nyt vaivaa. Ja kun itselleni ei todellakan kuulu tollainen käytös. Sillon kun on sanottavaa se pitää sanoa, eikä alkaa leikkiä jotain sitruunakauppiasta koko kuormansa syöneenä. Vi...!!
        Monesti olen miettinyt, vaikka kala onkin ihana silloin kun on hyvällä päällä, että olenko aivan väärän ihmisen kanssa suhteessa. Ei vaan tahdo jaksaa...

        kalalta..jätä kalat ,jos siltä tuntuu,kala pilaantuu nopeesti ,jos kalat eivät ole tyytyväisiä.......


    • pastorisilli

      Elin melkein 9 vuotta parisuhteessa kalanaisen kanssa. Olen itse vaakamies.

      Suurimman osan aikaa suhde oli loistava, mutta pikku hiljaa kuitenkin kylmeni. Kalanaiseni saattoi itkeskellä ja murjottaa "ilman mitään erityistä syytä" eikä hän kysyessänikään sanonut muuta kuin että "ei mulla mitään syytä tähän ole". Ylipäätänsä kommunikaatio vaakamiehen ja kalanaisen välillä tuntui aivan mahdottomalta. Josta tosiaan osa menee ihan omaan piikkiini, mutta itsensä ja tunteittensa selkokielinen ilmaiseminen ei ollut ainakaan "minun kalaeksänaiseni" vahvoja piirteitä.

      Mutta sen verran uskon horoskooppeihin ja opin kokemuksistani, että veden merkkeihin en enää sekaannu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1778
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1492
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      995
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      832
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      728
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      701
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      676
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe