joo olis vanhan mallinen voimavirtapistoke sulaketaulussa (neliön mallinen),mistäs
saa esim adapterin uudelle vai tarviiko sulake taulu
uusia?
voimavirta pistoke
5
2956
Vastaukset
- fgfgf
Ellei itselläs ole niin hae kirppikseltä vanhaan reikään sopiva urospistotulppa, osta pätkä viisnapasta johtoo ja uudenmallinen naaraspistoke, liitä vanha ja uus yhteen sillä joholla tai pyydä jotain reiskaa tekeen jos et ite osaa. Ei tuon takia kannata taulua uusia.
- tehdä
tai teettää tai vaihtaa sen voimarasian uuden malliseen tai asentaa viereen uuden.
- Minäkin tein.
Mutta onko se vanhanmallinen rasia nelinapainen?
Silloin joudut yhdistämään nollan ja maadoitusjohdon siinä saman ruuvin alle.
Siinä uudessa, viisinapaisessa pistokkeessa, nolla ja suojamaadoitus menee sitten omien ruuviensa alle.
Ja ne johdot tulisi vielä osata laittaa oikeisiin paikkoihin, niin ei tulisi ongelmia esim. moottorien väärinpäin pyörimisessä.
Jos mittaritaululta asti johdot on kytketty niin, ettei ne mene ristiin, moottoritkin pyörii aina oikein päin.
Oliko tarpeeksi vaikeaselkoista? - Itsekin tein
Minkäkokoiset sulakkeet sitä vanhaa rasiaa suojaa?
Sinun täytyisi vaihtaa ne sitten sopiviksi siihen uuteen pistokkeeseen.
Sulakepohjat myös, vaikka meneehän siihen isompaan pohjaan pienempi sulake, mutta silti.
Minulla oli 20 ampeerin sulakkeet ja uuteen pistorasiaan ne oli liian isot, vaihdoin 16 ampeerisiksi. - Minäkin tein.
Ei sulla ole kuitenkaan sellaista kapinetta, jolla saat sulakepohjan irti.
Hommaa sähkäri, se tekee sulle sen adapterinkin, tai vaihtaa kokonaan sen vanhan rasian uuteen ja tsekkaa johtojen kunnot ja muut.
Ja kirjoittaa laskun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407