Niin en ole koskaan nielly mällejä suihin ottaessani mutta mietin jos sen tekisin. Mutta olen joskus kuullut että se voi laittaa mahan sekasin ja tulla ripulille. Et se sperma ei välttämättä ole hyväksi mahalle ja sit sekottaa sen.
En todellakaan halua että tulee ripulia tai pierua tai muutakaan haittaa mällien nielemisestä.
Naiset siis kertokaan kokemuksia!!!
Mällien nieleminen->seuraukset
17
7695
Vastaukset
- tämä ole K-18
ihan tosissaan? Se on jopa terveellistä, varsinkin kasvissyöjille oiva lisä ravintoonsa. Kohta kait kysyt tuleeko sen nielemisestä raskaaksi jos on unohtanut ottaa pillerin vaikka se olisi pitänyt ottaa 3 tuntia sitten
- Nti19x
Eikös siitä voi tulla raskaaksi? En niele koskaan spermaa. Tutut ovat varoittaneet, kun yksi tyttö tuli raskaaksi.
- ---
Nti19x kirjoitti:
Eikös siitä voi tulla raskaaksi? En niele koskaan spermaa. Tutut ovat varoittaneet, kun yksi tyttö tuli raskaaksi.
Hedelmöittymisessä miehen siittiö ja naisen munasolu yhdistyvät muodostaen hedelmöittyneen munasolun.(Ja kuten tiedämme munasolut sijaitsevat naisen elimistössä aivan jossain muualla kuin suussa tai mahassa tai jossain tämän matkan varrella.)
Raskaaksi ei voi myöskään tulla jos harrastaa anaaliseksiä.( Silloin hedelmöittyminen kuitenkin hyvin pienellä prosenttiosuudella mahdollista, koska siittiöitä voi joutua myös emättimeen siinä "työn lomassa".)
Että näin. - monille
Nti19x kirjoitti:
julkkiksille on käyny sillee että ne on antanut munaa vain suuhun, mutta nämä naikkoset on sitten siirtänyt mällit pimperoo ja tulleet raskaaksi tarkoituksella.
Sitten ukko vaan makseleen vitun isoja ruokkoja ja muijalle on rikas tulevaisuus taattu.
Sama olis panna niitä muijia pilluun niin sais etes panot. - Nimetön
monille kirjoitti:
julkkiksille on käyny sillee että ne on antanut munaa vain suuhun, mutta nämä naikkoset on sitten siirtänyt mällit pimperoo ja tulleet raskaaksi tarkoituksella.
Sitten ukko vaan makseleen vitun isoja ruokkoja ja muijalle on rikas tulevaisuus taattu.
Sama olis panna niitä muijia pilluun niin sais etes panot.Joo kiva että täällä liikkuu näitä typeriä millä ei parempaa tekemistä ole ku kirjottaa paskaa.
Voisiko joku ystävällinen vastata asiallisesti. Kysymys on ihan aito tietämättömän kysymys! - mutta tuskin suurta haittaa...
tää on nykyajan seksin ylikorostamisen aikana mainostetu ja tutkittu että nyt jotain hyötyä olis jos jotian proteiineja mitä lie. ja tutkijatkin miehiä tietenkin että miehille tehtäs tällänen nautinto. iha njsut tän nykkpäivän takia KUN HAETAAN nautintoa joaka suunnalta. kaikk ojtka oli ennen harvinaisempaa tulee nykyään olee "NOrmaalia"
- siitä voi
tulla juuri kuvailemaasi oireitta. Itse olen huomannut kyllä yhteyden ripulin ja nielemisen välillä, että varmaan ainakin minun tapauksessani pitää paikkansa. Ihminen kuitenkin reagoi eri asioihin eri tavalla, joten kehoitan kokeilemaan. Yhdellä kerrallahan se selviää. :)
- kik2
Ei mulla ainakaan mällien nielemisestä mitään ripulia tule. kokeilemaan vaan rohkeasti, eihän sitä muuten tiedä. kuka tykkää ja kuka ei;)
- nielijä
Aina olen mieheni mehut nielly eikä mitään ripulia tullu todellakaan. Maistuu toisinaan jopa ihan makoisallekkin. Riippuu varmaan ruokavaliosta jne. Se on terveellinen proteiinipitoinen pläjäys.
- mällien nielijä
sperma sisältää runsaasti valkuaisainetta ja on siis ravinto-opillisesti terveellistä. Kannattaa aina niellä ja sulaahan se ruoansulatuksessa siinä kuin majoneesikin. Mä aina nielen suikkarissa saamani mällit, Jos saan pilluuni, niin sieltä usein otan ja käytän ihovoiteena; lämmittää kivasti ja syväpuhdistaa ihon. Harmillista, että spermaa ei myydä meikkikaupassa.
- saa tuoreena
ja luomua kun käy vain hakemassa annoksensa :)
- syökää miehenne eritteet
tää on tutkittu terveellistä (hah)
hei hei hei jokahan kaikkii naiset ovat kuulleet kja tajuaa???
kaikenlaista kusetusta...
- britni1
siitä mitään ripulia saa, riippuu tosin kyllä miehen ruokavaliosta. Olen lukenut että teelusikkallinen spermaa sisältää 3000kcal, eli silkkaa rasvaa se on (jos tekstiin uskominen), sillä kai sitä majoneesiksikkin välillä sanotaan, niin ja että ananaksen (siis jos mies syö) syöminen tekee sperman kitkerän makuiseksi... Jaa`a vaikia sanoa kun mies sellasta ei syö. Mutta toki jos ukollas kauhia virusperäinen paskatauti on meneillään ja sinä sen perseen lähellä rävit ja touhuat suullasi niin mikä ettei se sullekkin tartu...
- että...
...saa mahansa sekaisin. mulle käy yleensä niin joka kerta, jos koko lastin nielen. ei riipu mitenkään bf:n ruokavaliosta, koska samaa ruokaa syödään ja monta kertaa on näin käynyt. ei siitä nyt siis mitään kamalaa mahatautia saa, onpahan vaan vatsa löysällä tai tulee mahanpuruja:)
- sitten vain
että... kirjoitti:
...saa mahansa sekaisin. mulle käy yleensä niin joka kerta, jos koko lastin nielen. ei riipu mitenkään bf:n ruokavaliosta, koska samaa ruokaa syödään ja monta kertaa on näin käynyt. ei siitä nyt siis mitään kamalaa mahatautia saa, onpahan vaan vatsa löysällä tai tulee mahanpuruja:)
korvien välissä tuo ripulointi siimahäntien jälkeen?
Miten ruuansulatuskanava liittyy raskaaksitulemiseen?
- Anonyymi
osa Dna:sta varastoituu ja sitten on monen miehen piirteitä laosessa. en suosittele.
- Anonyymi
Korvien välissä on se nieleekö vai ei pysty? Itse teininä nielin vahingossa osan ja huomasin ettei mitään ongelmia tullut maun eikä huonon olon suhteen eli olen aina luotettavalta (terveys) niellyt mutta helpompaa se on vanhemmalta mieheltä kuin mun ikäiseltä määrä ja koostumus on niin erillainen.
N 19 Hki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926