miten leijona

lepytetään??

Jos leijonan ylpeyttä erehtyy loukkaamaan niin leijona ärähtää kunnolla. Miten loukkaantuneen leijonan saisi lepytettyä??

26

4467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on leijona

      ja yleensä on leppynyt helposti. Loukkaantuu kyllä herkästi, mutta ei ole pitkävihainen.

      • lepytetään??

        En tiedä kumpi meistä lopulta loukkasi kumpaa pahemmin mutta oo käsittänyt että jos haluan sovinnon mun pitäisi lepytellä kuningatarleijonaa. Mut jos ei ajan kanssa lepy, en ilmeisesti merkitse ihmiselle mitään?


      • pikku-leo
        lepytetään?? kirjoitti:

        En tiedä kumpi meistä lopulta loukkasi kumpaa pahemmin mutta oo käsittänyt että jos haluan sovinnon mun pitäisi lepytellä kuningatarleijonaa. Mut jos ei ajan kanssa lepy, en ilmeisesti merkitse ihmiselle mitään?

        Itse usein tulistun herkästi(?) mutta unohdan sitäkin nopeammin -anteeksi annan erittäin helposti ja nopeasti. Kunnes... tulee se piste, kun liika on liikaa ja oma mieli ei enää taivu. Kun tuon rajan yli menty, ei paluuta enää ole...
        Tiedä sitten onko tässä kyse leijonasta vai omasta persoonasta.


      • lepyttää??
        pikku-leo kirjoitti:

        Itse usein tulistun herkästi(?) mutta unohdan sitäkin nopeammin -anteeksi annan erittäin helposti ja nopeasti. Kunnes... tulee se piste, kun liika on liikaa ja oma mieli ei enää taivu. Kun tuon rajan yli menty, ei paluuta enää ole...
        Tiedä sitten onko tässä kyse leijonasta vai omasta persoonasta.

        Tää tulistuminen oli ensimmäinen laatuaan mut oli sitä loukkaa että pelästyin todella et välit meni kokonaan poikki.
        Mietiskelen et tehoaako leijoniin sinnikäs lepyttely ja huomiointi vai pitäiskö antaa vaan tomun laskeutua itekseen jos on laskeutuakseen?


      • ja varmasti
        lepyttää?? kirjoitti:

        Tää tulistuminen oli ensimmäinen laatuaan mut oli sitä loukkaa että pelästyin todella et välit meni kokonaan poikki.
        Mietiskelen et tehoaako leijoniin sinnikäs lepyttely ja huomiointi vai pitäiskö antaa vaan tomun laskeutua itekseen jos on laskeutuakseen?

        Ei leijonan tulistumisia tarvii pelästyä, ne kuuluu merkkiin. Itse en kans oikein aina tunnu hallitsevan noita purkauksia ja ympäristö matelee.
        Anna leijonasi olla hetken rauhassa, jos on susta oikeasti kiinnostunut, alkaa kyllä heräillä. Laita viesti tai jotain että rakastat silti, onko kaikki hyvin. Välittää pitää ja näytä se. Rakasta leijonaasi, osoita hellyyttä ja kyllä se sulle kehrää.
        Itse hämmästyin uuteen suhteeseen mennessäni, että aika pian kumppani huomasi, miten leijonan saa kehräämään pienellä vaivalla.
        Läpinäkyvä leijona on, huomaat nopeasti miten pitää tehdä.
        Mutta älä käytä vastaan tietoon saamiasi asioita, sillä silloin et koskaan onnistu lepyttää!
        Kun mitta tulee täyteen, seon lopullisesti täynnä, ei kannata enää mikään ja silloin leijona vaikenee, olet menettänyt pelisi, game over.
        Osoita siis rakkautesi hetken hiljaiselon jälkeen.


      • lepyttää?
        ja varmasti kirjoitti:

        Ei leijonan tulistumisia tarvii pelästyä, ne kuuluu merkkiin. Itse en kans oikein aina tunnu hallitsevan noita purkauksia ja ympäristö matelee.
        Anna leijonasi olla hetken rauhassa, jos on susta oikeasti kiinnostunut, alkaa kyllä heräillä. Laita viesti tai jotain että rakastat silti, onko kaikki hyvin. Välittää pitää ja näytä se. Rakasta leijonaasi, osoita hellyyttä ja kyllä se sulle kehrää.
        Itse hämmästyin uuteen suhteeseen mennessäni, että aika pian kumppani huomasi, miten leijonan saa kehräämään pienellä vaivalla.
        Läpinäkyvä leijona on, huomaat nopeasti miten pitää tehdä.
        Mutta älä käytä vastaan tietoon saamiasi asioita, sillä silloin et koskaan onnistu lepyttää!
        Kun mitta tulee täyteen, seon lopullisesti täynnä, ei kannata enää mikään ja silloin leijona vaikenee, olet menettänyt pelisi, game over.
        Osoita siis rakkautesi hetken hiljaiselon jälkeen.

        Kiitos rohkaisevista neuvoista. Jotenkin noin aattelin itsekin että muutaman päivän hiljaiselon jälkeen meen reippaasti juttelemaan ja katsomaan onko jotain selvitettävää ja osoittamaan et mun puolesta kaikki on hyvin. En osaa jättää asioita selvittämättäkään. Jos leijona on raivoa päällä edelleen niin sit oon ehkä menettänyt pelin jo... Vaikea vaan jotenkin sulattaa ajatusta että hyvin alkanut ihanuus päättyis yhteen tunteenpurkaukseen.
        Miten leijonat reagoi näihin omiin purkauksiinsa?


      • pikku-leo
        lepyttää? kirjoitti:

        Kiitos rohkaisevista neuvoista. Jotenkin noin aattelin itsekin että muutaman päivän hiljaiselon jälkeen meen reippaasti juttelemaan ja katsomaan onko jotain selvitettävää ja osoittamaan et mun puolesta kaikki on hyvin. En osaa jättää asioita selvittämättäkään. Jos leijona on raivoa päällä edelleen niin sit oon ehkä menettänyt pelin jo... Vaikea vaan jotenkin sulattaa ajatusta että hyvin alkanut ihanuus päättyis yhteen tunteenpurkaukseen.
        Miten leijonat reagoi näihin omiin purkauksiinsa?

        Miten leijonat reagoi näihin omiin purkauksiinsa?
        ¨-öö, nolottaa... :) Ne on sellaisia, että niille ei vain voi mitään! -oli aihetta eli ei. Mutta, jos aihe purkaukseen on jellonan mielestä aidosi oikeutettu, jäärä pää pitää kyllä.

        ylpeys on myös ainakin tällä leijonalla niin suuri, että harvoin tulee otettua aloitetta sovinnon tekemiseksi. Vasta viimeaikoina olen itse oppinut anteeksipyytämisen jalon taidon...
        Äläkä ryve siellä itsesäälissä. lakki kouraan, kukkakimppu toiseen, ei se niin vaikeaa ole. Siinä vaiheessa kun jellonasi ei enää jaksa edes vaivautua ärähtämään, kannatta OIKEASTI huolestua. Silloin se peli vasta on menetetty


      • lepyttää??
        pikku-leo kirjoitti:

        Miten leijonat reagoi näihin omiin purkauksiinsa?
        ¨-öö, nolottaa... :) Ne on sellaisia, että niille ei vain voi mitään! -oli aihetta eli ei. Mutta, jos aihe purkaukseen on jellonan mielestä aidosi oikeutettu, jäärä pää pitää kyllä.

        ylpeys on myös ainakin tällä leijonalla niin suuri, että harvoin tulee otettua aloitetta sovinnon tekemiseksi. Vasta viimeaikoina olen itse oppinut anteeksipyytämisen jalon taidon...
        Äläkä ryve siellä itsesäälissä. lakki kouraan, kukkakimppu toiseen, ei se niin vaikeaa ole. Siinä vaiheessa kun jellonasi ei enää jaksa edes vaivautua ärähtämään, kannatta OIKEASTI huolestua. Silloin se peli vasta on menetetty

        Oot oikeessa, on tässä tullut riittävästi ruoskittua itteensä:) Samaa mietin leijonan ylpeydestä että kyllä sovittelut taitaa olla mun käsissä vaikka purkaus mielestäni olikin ihan täysin kohtuutonta mittaluokkaa. Mut joo, pitää tässä heti toimia kunhan annan vielä hetken tomun laskeutua, eiköhän siinä noepasti selkene missä mennään. En tosiaan tahtoisi kaiken kaatuvan leijonan ylpeyteen ja murinaan!


      • siitä ylpeydestä
        lepyttää?? kirjoitti:

        Oot oikeessa, on tässä tullut riittävästi ruoskittua itteensä:) Samaa mietin leijonan ylpeydestä että kyllä sovittelut taitaa olla mun käsissä vaikka purkaus mielestäni olikin ihan täysin kohtuutonta mittaluokkaa. Mut joo, pitää tässä heti toimia kunhan annan vielä hetken tomun laskeutua, eiköhän siinä noepasti selkene missä mennään. En tosiaan tahtoisi kaiken kaatuvan leijonan ylpeyteen ja murinaan!

        Ei kaikki leijonat tollai käyttäydy. Kyllä toki itsellänikin ylpeyttä on mutta toki ikä on opettanut sen, että anteeksi pitää pyytää myös.
        Miten suhtautuu leijona omiin kohtauksiin? Se riippuu omasta elämän kokemuksesta ja oikeastaan menneisyydestäkin. Ei mua ainakaan nolota, elämää tämä on ja olen sitä mieltä, että leijona on kuitenkin sen verran rehellinen, että tuskin ne kohtaukset ihan turhasta tulee. Kyllä sä olet silloin jelloasi loukannut, jos hän kohtauksillaan oireilee.
        Ylireagointiin leijona kyllä sortuu, sen myönnän. Mutta kun asioita aikansa miettii, toteaa itekkin välillä olevansa väärässa ja silloin se saattaa kyllä yhtä hyvin olla se leijona joka kulkee se lakki kourassa.

        Mutta ei sun itseäsi liikaa kannata rangaista teoistasi, jos olet tehnyt, kyllä se jellonasikin ymmärtää asioita, usko pois.

        Ihan hyviä tyyppejä me ollaan kuitenkin, joku mulle kertoi niin ja rakastui...
        Ja on tosi ihana kuulla se aina uudelleen ja uudelleen, rakastan sinua..!


      • leizi
        lepyttää?? kirjoitti:

        Tää tulistuminen oli ensimmäinen laatuaan mut oli sitä loukkaa että pelästyin todella et välit meni kokonaan poikki.
        Mietiskelen et tehoaako leijoniin sinnikäs lepyttely ja huomiointi vai pitäiskö antaa vaan tomun laskeutua itekseen jos on laskeutuakseen?

        minut ainakin pitää ottaa huomioon.. asiat ei todellakaan parane sillä et jättää tavallaan kaiken levälleen.. olen leijona nuorimies..:)


    • Nimetön

      seksillä. ja vielä uudestaan seksillä.

      • Todellakin

        KYLLÄ!
        -hyvällä sellaisella...


      • Leizi
        Todellakin kirjoitti:

        KYLLÄ!
        -hyvällä sellaisella...

        pakko sanoo et sovinto pano on se juttu..:)


      • leijonien piirittämä

        Nam ja hrr.,... tuo on kans hyvä keino. Mikään ei ole parempaa kuin inthimoinen sovintoseksi jossa huonekalutkin saavat kyytiä.


    • -Peijoona-

      Ystävät ymmärtävät pyytää anteeksi.
      Dumpit kaverit voi dissaa kokonaan.
      Kumppani saa minut kehräämään.
      Anteeksi pyyntöön auttaa, jos sitä myös tarkoittaa.
      Unohtaa ei, leijona voi.
      Hiiri hyssyttelee hienosti,
      Uljaasti voi nokan nostaa samalla kytkintä.

      • na jiin...

        Vai seksillä lepytetään...
        Ei niin hyvää seksiä yksinkertasesti ole tarjolla, että leijona leppyy pelkästään sillä...
        Never ever!


    • Leijona76

      Olen samaa mieltä kun muutamat alla mainitut, eli meillä jellonilla on tapa ärähtää ku asiaa on, ylireagointi on usein sitä meidän tapasta yli dramaattista reagointia joille me emme voi mitään, sillä se on meidän luonteessa, mut poikkeuksiakin on.
      Leijona kun ärähtää niin se voi olla aiheellista mutta joskus saattaa lyödä yli vaikka ois pienikin asia(ehkä ei kaikilla jelloninlla),ja sit niellään ylpeytemme ja ollaan ku ei olis mitään tapahtunut tai sit tullaan ja pyydetään anteeksi aikasempaa spektaakkelia häntä koipien välissä.
      Useimmiten kuitenki leijonien varttuessa sellanen yli lyönti, reagointi, dramaattisuus vähenee kun ikää tulee ja viisastuu elämän varrella, eli voi mennä kokemattomuuden piikkiin myös.
      Useille jellonille on se ylpeys tärkein asia, vaikkei sitä ajattelekaan se on vaan alitajuntaista useasti, me ollemma syntyneet kuninkaallisissa merkissä eli teemme kaiken ylpeydellä ja jalolla tyylillämme ja kun meitä loukataan nii reagointi on sen mukasta mitä loukkasit.
      Leppyminen on kyse, asian vakavuuden asteesta, ja paras on antaa aikaa ja tilaa, ja sit kun on sen aika nii voi alkaa osoittaa syvällisiä anteeks pyyntöjä, osoittaa jellonalleen sen arvoista huomiota mitä hän vaatii/tarvii(hellyyttä, herkkyyttä jne), eli tee kaikkes, ja sit aikanaan jellonalla on ylpeys antaa sulle anteeksi, jota menit loukkaamaan.

      • edellinen...

        Se on kuulkaa kauniisti ja viisaasti kirjoitettu leijonista.
        Ja pitää paikkansa!!
        Kirjoittaa VanhaLeijona


      • lepytetään??

        Haluisin takas sen kehräävän kissan mut nyt on vastassa edelleen etäinen viileä ylpeä leijona. Oon käytöksellä yrittänyt mennä vastaan ja anteeksikin pyydellyt. En ehkä tarpeeks. Enemmän asioiden pahoittelu tuntuisi matelulta, liiallinen huomio mielistelyltä, tän hetkinen käytökseni vaikuttaa ehkä leijonasta välinpitämättömältä mutta pakko harkita liikkeitä ettei mennä ojasta allikkoon.
        En yhtään tiedä haluaako leijona nyt huomiota vai rauhaa.


      • -Peijoona-
        lepytetään?? kirjoitti:

        Haluisin takas sen kehräävän kissan mut nyt on vastassa edelleen etäinen viileä ylpeä leijona. Oon käytöksellä yrittänyt mennä vastaan ja anteeksikin pyydellyt. En ehkä tarpeeks. Enemmän asioiden pahoittelu tuntuisi matelulta, liiallinen huomio mielistelyltä, tän hetkinen käytökseni vaikuttaa ehkä leijonasta välinpitämättömältä mutta pakko harkita liikkeitä ettei mennä ojasta allikkoon.
        En yhtään tiedä haluaako leijona nyt huomiota vai rauhaa.

        En voinut olla kiinnittämättä anteeksikin sanan kin kohtaan. Jos anteeksi pyytäminen on niin vastenmielistä, niin kannattaa sitten varmaan harkita muita kissoja tai sitten myös tarkoittaa sitä mitä sanoo.

        Sellainen anteeksi töksäytys ei aja asiaasi kauheasti eteenpäin(mitä vanhempi tapaus sen parempi vaikutus kuiteski). Älä anna odottaa liian kauaa tai juna menee ohi. Vaikee sanoo ku ei voi aistii, missä menette.

        -Peijoona-

        ps Oli tilanne mikä tahansa niin leijona aina haluaa hellyyttä saada ja antaa. Jotkut kutsuvat sitä rakkauden osoitukseksi ja toisesta todella välittämiseksi.


      • lepytetään??
        -Peijoona- kirjoitti:

        En voinut olla kiinnittämättä anteeksikin sanan kin kohtaan. Jos anteeksi pyytäminen on niin vastenmielistä, niin kannattaa sitten varmaan harkita muita kissoja tai sitten myös tarkoittaa sitä mitä sanoo.

        Sellainen anteeksi töksäytys ei aja asiaasi kauheasti eteenpäin(mitä vanhempi tapaus sen parempi vaikutus kuiteski). Älä anna odottaa liian kauaa tai juna menee ohi. Vaikee sanoo ku ei voi aistii, missä menette.

        -Peijoona-

        ps Oli tilanne mikä tahansa niin leijona aina haluaa hellyyttä saada ja antaa. Jotkut kutsuvat sitä rakkauden osoitukseksi ja toisesta todella välittämiseksi.

        Niin, ei se anteeksipyytäminen mitenkään vastenmielistä ole. Tarkoitin kai sanoa että anteeksi(kin) on jo pyydetty, joten lisä pyynnöt menisi jo överiksi. Anteeksi on saatukin mutta ilmeisesti leijona antaa anteeksi mutta ei unohda? Ja todella tarkoitin pahoittelujani, enköhän muuten olisi jo luopunut lepyttely-yrityksistäkin.
        Voi olla etten onnistunut muutenkaan vakuuttamaan leijonaa tarpeeksi sillä en ole panostanut noihin hellyydenosoituksiin, vaan muunlaiseen huomiointiin.


      • leijona N
        lepytetään?? kirjoitti:

        Niin, ei se anteeksipyytäminen mitenkään vastenmielistä ole. Tarkoitin kai sanoa että anteeksi(kin) on jo pyydetty, joten lisä pyynnöt menisi jo överiksi. Anteeksi on saatukin mutta ilmeisesti leijona antaa anteeksi mutta ei unohda? Ja todella tarkoitin pahoittelujani, enköhän muuten olisi jo luopunut lepyttely-yrityksistäkin.
        Voi olla etten onnistunut muutenkaan vakuuttamaan leijonaa tarpeeksi sillä en ole panostanut noihin hellyydenosoituksiin, vaan muunlaiseen huomiointiin.

        Jos totta puhutaan ni kaikkein varmin keino leijonan lepyttämiseen on saada se uskomaan ettei toista sen vertaista; yhtä kaunista, mukavaa yms ihmistä olekkaa :) helppoa ku mikä ;D


      • lisää - kin
        leijona N kirjoitti:

        Jos totta puhutaan ni kaikkein varmin keino leijonan lepyttämiseen on saada se uskomaan ettei toista sen vertaista; yhtä kaunista, mukavaa yms ihmistä olekkaa :) helppoa ku mikä ;D

        Jos sä et nyt näillä leijonien ohjeilla saa leijonaasi lepytettyä, usko että peli on menetetty.
        Lueskelin näitä juttuja ja tunnistan niistä kaikki mistä itse leijonana pidän, mutta silti yksi lisää, jos leijonasi on nainen, vie sille ruusu... Ja pussaa ja hali ja vakuuta miten ainutlaatuinen hän on ja ja ja AINOA! laatuaan ,ja ainoa sinulle!!
        Usko jo.


    • leijonien piirittämänä

      "Miten loukkaantuneen leijonan saisi lepytettyä??"

      yksinkertaista:

      jos olet toiminut väärin, pyydät anteeksi ja kerrot sen mitä teit väärin (ei mitään lässytystä, että sinä leijona olet sitä ja sitä siksi ärsyynnyin, vaan yksinkertaisesti niin, että tein väärin toimiessani niin ja niin). Sen jälkeen leijona yleensä antaakin kaikki anteeksi ja pyytää anteeksi myös omaa käyttäytymistään.

      Jos et ole toiminut väärin ja leijona on loukkaantuntu "itsenäisesti", anna hänen olla loukkaantunut. Vaikka näyttääkin siltä, että hän karjuu sinulle ja sinun ominaisuuksille, hän ei tarkoita sitä. Ellet lähde marttyyrin tielle. Silloin leijona ei enää viitsi pitää sinua elämässään kun et vaivautunut ottamaan selvää mihin suuntaan leijona on loukkaantunut.

      Ja aina: ole rehellinen, älä feikkaa tai kehu vain sen takia että leijona leppyisi. Hän on vaistoillaan pelaava eläinihminen ja huomaa taatusti sellaisen toiminnan. Kaikenlainen feikkaaminen on leijonille kuolemansynti no1.

    • sonvakta

      Leijonaa ei lepytetä, eikä kesytetä.

      • luopunut

        huomattu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe