Olen mennyt ihan pihalle skorpionimiehestä. Tapasimme viimein kirjoittelun ja pitkien puheluiden jälkeen. Vielä päivä lähdön jälkeen sanoi tykkäävänsä tosi paljon ja halusi nähdä minut tulevaisuudensuunnitelmissaan, niissä taivaanrannoissa. Sit samalla ilmoitti, että pitää kelata tapaamisviikonloppua, ettei voi olla niin aktiivinen kuin minä, sanoi, etten olisi huolissaan...ja täysi hiljaisuus...
Saa minut ihan sekaisin kun tunteellinen kalanainen olen...profiilikin on vielä netissä.
(Laitoin omankin sitten takaisin).
(Jos rakas ihastukseni satut lukemaan tämän, niin varmaan huomaat, että olet saanut minut ihan pyörälle päästäni).
miten tulkita
4
1599
Vastaukset
- kärsimätön
Niin, ja pilasinko kaiken, kun laitoin sille vastaamattomuuden vuoksi useamman lyhyen (ja aika tunteikkaan) viestin, joissa kerroin antavani hänelle tilaa ja pyysin lyhyesti vastaamaan minulle, jos ei näe suhteellemme jatkoa, jotta voisin mennä eteenpäin. Viimeisimpään pikku viestiin laitoin, että annan hänen jäädä miettimään rauhassa, mitä tahtoo, kerroin tunteeni ja sanoin, että ilahtuisin, jos kuulisin vielä hänestä.
Niin, pilasinko jo kaiken? Minä olen maailman kärsimättömin ihminen - olen yrittänyt tehdä asialle jotain, mutta vaikeaa se on - muuksi en muutu, kalasta ei tule lintu...En siis kykene leikkimään sellaista vähäsen kiinnostunutta jos olen palavasti ihastunut. Tukehdun sellaiseen leikkiin...sitä paitsi vaikka kalat olen, niin kartassa oli joku osa oinaassa - se puheosa eli yleensä ilmaisen itseni juuri siten kuin ajattelen...
Toisaalta vaikka itse ihastun palavasti niin minun kanssani on vaarallista leikkiä sitä vaikeasti tavoiteltava -leikkiä. Sellainen leikki voi sammuttaa tunteeni ihan yhtä nopeasti kuin ne roihahtavat, koska koen sellaisen leikin kuin kylmänä suihkuna.- skorpioninainen
Jätä se mies parka rauhaan. Jos se ihan oikeasti välittää niin kyllä se ottaa yhteyttä! Ei tänään, ei huomenna eikä välttämättä edes viikonloppuna. Mut jos se mies on myyty niin kyllä se soittaa! Jos se taas ei ole rakastunut niin et voi tehdä mitään asian hyväksi.
Olen pahoillani mut me skorparit nyt yleensä ollaan sellaisia et me kyl tiedetään mitä halutaan, mut ei me kerrota sitä ihan kaikille eikä varsinkaan ensimmäisenä päivänä.
Mut kun se oikee jaksaa odottaa niin vastalahjaksi saakin ikuisen ja ehdottoman rakkauden.
Eli kärsivällisyyttä rakas siskoni! - skorpparinainen
Älä hyvänen aika lähde ruikuttamaan skorpparimiehen perään, äläkä lähetä mitään "pikku posteja"...koskaan ei saa käydä rynnimään skorppariin kiinni...hui ihan kauhistuttaa ajatus...ja vielä annat pikku neuvoja ..huh-huh alkoi ihan ahdistaa.
terveisin skorpparimiehen kanssa naimisissa oleva skorpparinainen - katja
joo minä olen sortunut tekeen ihan samalla tavalla, mutta nyt päätin tänään että nyt sit loppu, otakkoon ite yhteyttä jos siltä tuntuu..tää likka ei enää ruikuta kenekään kaksilahkeisen perässä..jotenkin tuntuu että kun tääl lueskellu näitä juttuja niin ei sitä mitenkään osaa ainakaan minä olla yhenkään skorpparimiehen mieliksi :) aika hankalia tuntuu olevan..jos olen minäkin...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992