Onko muillakin sama ongelma?!!! Kun yritän avata monsterdicohellia, se ei toimi, siihen tulee teksti: "Tulossa pian". Käykö teillä muillakin niin, vai onko mun koneessa joku vika? Että, onko monsteridiscohellille tulossa jotain jatkoa, vai miksi se ei avaudu????
Käykö muillakin niin??
t. Lady Awa
HÄLYTYS HÄLYTYS!!!!!!!
6
557
Vastaukset
- Miss Madness
Siis sehän ei oo toiminut vähään aikaan! Siitä on tulossa "pian" se uusi versio 3.0. Tiedä sitten koska tulee...
- Lady Awa
Juu, on se ollut jo kauan niin, ja olin yhessä vaiheessa kuullutkin, että tulee jatkoa, mutta en aatellut, että se pitää sulkea kokonaan.
t. Lady Awa - Sweet Killingmachine
Lady Awa kirjoitti:
Juu, on se ollut jo kauan niin, ja olin yhessä vaiheessa kuullutkin, että tulee jatkoa, mutta en aatellut, että se pitää sulkea kokonaan.
t. Lady AwaNiin, MDH.comille on tulossa se 3.0. versio ja siksi sinne ei nyt pitkään aikaan ole päässyt, enkä kyllä tiedä, että milloin pääsekään. Siksi tuo "Tulossa pian"-teksti on vähän inhottava. Odotan suurtakin muutosta ja odotukset on ns. korkealla, koska pitkään aikaan mitään ei ole tapahtunut! ;D
- Lady Awa
Sweet Killingmachine kirjoitti:
Niin, MDH.comille on tulossa se 3.0. versio ja siksi sinne ei nyt pitkään aikaan ole päässyt, enkä kyllä tiedä, että milloin pääsekään. Siksi tuo "Tulossa pian"-teksti on vähän inhottava. Odotan suurtakin muutosta ja odotukset on ns. korkealla, koska pitkään aikaan mitään ei ole tapahtunut! ;D
Juu, niin minäkin odotan innolla, milloin pääsee taas surfailemaan virallisilla Lordi-sivuilla. Ja muutes sulla on hieno nimimerkki, ja Pet The Destroyer on hieno biisi!
t. Lady Awa - ei ole virallinen
Lady Awa kirjoitti:
Juu, niin minäkin odotan innolla, milloin pääsee taas surfailemaan virallisilla Lordi-sivuilla. Ja muutes sulla on hieno nimimerkki, ja Pet The Destroyer on hieno biisi!
t. Lady AwaLordi-sivusto, vaan on fanin ylläpitämä.
- Sweet Killingmachine
ei ole virallinen kirjoitti:
Lordi-sivusto, vaan on fanin ylläpitämä.
Hyvä kun pidät nimimerkistäni, Lady Awa.
Niin, MonsterDiscoHell on siis virallinen
Lordi-fanisivusto, ei virallinen Lordi-sivu.
Eli sinänsä molemmat oli vähän väärässä. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976