Hei!
Voinko vaihtaa ite v70 akun ja mitä tapahtuu kun virrat sieltä katkeaa kokonaan aikanaan ooppelini alko vvaatimaan vaik mitä radion koodeja ym.
mut onko esim ajotietokoneella, digitaalisel mittaristolla tai jollai muulla liikkuval osalla jotain sanottavaa jos otan akun irti ja tuikkaan uuden sisään. siihen sentäs jopa omat taidot riittäis :p
ootteko yleensä ite vaihtanu vai...?
tuntus aika turhalta viedä siniselle tiskille akku vaihettavaks.
akun vaihto
7
7633
Vastaukset
- alkup.
autossa on jälkikäteen asennettu -ei-volvon oma-soitin joten radio tuskin siitä lakkoon menee.
- Peuhapete
Itse en ole akkua vaihtanut, mutta akku on ollut kokonaan irti ilman minkäännäköisiä ongelmia, joten siitä vaan rohkeesti piuhat irti ; )
- Urkele
Pähkäilen saman ongelman tiimoilta, voiko se jättää lähtemättä käyntiin jos akun vaihtaa?
- Sellaistakin_sattuu
Volvoa ei minulla ole vielä koskaan ollut, joten ei ole mallikohtaista tietoakaan. Olen itse viime aikoina akkua vaihtaessani kytkenyt varmuuden vuoksi akun virtapiiriin rinnalle ylimääräisen akun varsinaisen akun vaihdon ajaksi, jotta järjestelmien virransaanti ei katkea hetkeksikään. Idea ei ole minun omani ja se on vapaasti käytettävissä.
Minulla oli vm. 1996 Peugeot 406:ssa akku irrotettuna puolen tunnin ajan. Elektronisesta matkamittarista hävisi mystisesti parituhatta kilometriä, ei siis nollautunut kokonaan! Muita haittoja en tunnistanut eikä tuokaan kilometrien katoaminen sinänsä mitään haitannut :•)
- v70facelift
senkus vaihdat ei tapahdu mitään jos juuri ajosta niin odota 5 min. miinuskaapeli irti sitten plussa ja takaisin päinvastaisessa järjestyksessä.
- MakeaMarea
Vaiha kulkinetta....Fiat on parempi.Joku marea vaikka...
- Itse_vaihdoin
Vaihdoin V70 mk1:n akun itse ja muuta ei tarvinut kuin laittaa radion koodi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818