miksi perhe ei saa käyttää yhteistä...?

ihmettelenvain

niin, miksi perhe ei saa käyttää yhteistä plussakorttia tai s-etukorttia? miksi jokaiselle saatanan perheenjäsenelle on hankittava rinnakkaistili?

nimin. eilen kaupassa vihaiset valitukset saanut.

5

822

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valvoo

      Koska etukortteja käytetään profiloimaan tietyn ikä/sukupuoliryhmän ostostottumuksia.
      Kauppojen seurantajärjestelmät menisivät sekaisin, jos 40 v isä ja 10 v tyttö ostelisivat samalla kortilla, kaupat eivät voisi yksilöllisesti seurata mitä kukakin ostaa.

      • tietoa

        kun etukortti vedetään kassan magneettilukian läpi ainut tieto mikä lähtee eteenpäin on ostosten loppusumma. tuotteiden myyntiä seurataan niillä kauppojen omilla koneilla! bonus kortit ovat talouskohtaisia...kassahenkilökunta ei voi tietää kuuluuko eri henkilöt jotka samalla kortilla bonuksia ottavat samaan talouteen. lisäksi esimerkiksi tili-ominaisuuden omaava s-etukortti on verrannollistettavissa pankki korttiin...(joka on siis henkilökohtainen)! rinnkkais kortit eivät myöskään maksa mitään!...joten missäkohtaa on se ongelma?


    • Siis kyllähän tili voi olla yhteinen ja sille samalle tilille saa monta rinnakkaiskorttia.

    • ihmettelenvain

      ok. olin just muutama päivä sitten ostamassa anttilasta äidille uutta hiustenkuivaajaa, joka sattu olemaan tarjouksessa plussakortilla. ei mulla mitään plussakorttia ole, koska olen vasta 15-vuotias ja tosi kiinnostunut jostain bonuksista tai plussapisteistä. äiti sitten antoi omansa, että voin käydä ostamassa sen kuivaajaan sille, kun ei itse pystynyt.

      se myyjä oikeasti suorastaan huusi mulle, kun huomasi, että mun luottokortin ja äidin plussakortin nimet ei täsmää. selitin siihen, että joo se on mun äidin kortti ja samaa perhettä ollaan, mutta tämä vaan syyttää mua kortin väärinkäyttäjäksi ja kuuluttaa koko kaupalle mun nimen siitä kortista. että kiitos vaan. eipä kukaan asiakaskaan kattonut. se myyjä olis ottanut sen kuivaajaan takas, jos en olis kortilla sitä maksanut. :D vittu mikä show yhdestä plussakortista.

      • köyhät kyykkyyn

        kortteja-kusetusta sanon minä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      364
      8336
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2334
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1702
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1569
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1314
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1302
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      352
      1148
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1015
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1002
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      112
      941
    Aihe