rajoittamattoman holkin vaikutukset

noooooo

elikkä kun mä ajattelin vaihdattaa agilityyn rajoittamattoman holkin.ni kuinka kovaa se sit menee ja heikkeneekö kiihtyvyys ja vääntö paljonkin ja jos näin käy ni mitkä osat auttais parhaiten noihin ongelmiin

5

1439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää en

panis holkille rajotuksii, anna sääki vaa holkin olla iha ominee. Ei sit kannata rajottaa sit holkkii vaik se haluis tupakoia tai juua viinaa. Jos sää sit holkkii jotenkii yrität rajottaa se voi mennä vaik sossuntätil kertoo valeit ja sää oot sit isos kuses. An sen holki ol mis tykää olla ja oo itekii hiljaa.

• no minäb

painu sinä vittuuun täältä jos ei ole mitään tärkeetä sanottavaa

• oliko se kymco?
        no minäb kirjoitti:

painu sinä vittuuun täältä jos ei ole mitään tärkeetä sanottavaa

Vauhti nousee noin 10km/h, väännöt ja kiihtyvyys pysyvät suunnilleen samana

• Pafe
        oliko se kymco? kirjoitti:

Vauhti nousee noin 10km/h, väännöt ja kiihtyvyys pysyvät suunnilleen samana

En ole täysin varma tuosta mallista, mutta Feverissä nopeus nousi tuommoiset 10-15 km/h ja ei vaikuttanut kiihtyvyyteen eikä vääntöön mitenkään.

• nonoob
        Pafe kirjoitti:

En ole täysin varma tuosta mallista, mutta Feverissä nopeus nousi tuommoiset 10-15 km/h ja ei vaikuttanut kiihtyvyyteen eikä vääntöön mitenkään.

Kyll mun vitalityssä nousi nopeus siitä 45-50 tuohon 60 paikkeille, mutta ei skopa jaksa nii hyvin enää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      286
      11286
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7020
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      99
      5741
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5098
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4281
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3979
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3534
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3501
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3035
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2984
    Aihe