Tapsa on nyt tulevana sunnuntaina TV1:llä Arto Nybergin haastattelussa klo. 19.45. Lähetys on suora.
Tapsa Arto Nybergin ohjelmassa !
32
1931
Vastaukset
Hiukan aina jotenkin jänskättää nuo suorat haastattelu ohjelmat, että mitä se Tapsa niissä louhe lausumaan, mutta Arto Nyberg on kyllä ohan fiksu ja asiallinen haastattelija, joten kyllä se varmasti hyvin menee. Jonkun Joonas Hytösen haastateltavana oleminen voisikin olla vähän eri juttu.
- Veikkaus:
Eiköhän tuossa "suorassa" lähetyksessä ole semmoinen muutaman minuutin turvaviive sen varalta, jos Tapsa kilahtaa oikein kunnolla...
- Reinikainen
Veikkaus: kirjoitti:
Eiköhän tuossa "suorassa" lähetyksessä ole semmoinen muutaman minuutin turvaviive sen varalta, jos Tapsa kilahtaa oikein kunnolla...
Tuo saattaa hyvinkin olla mahdollista ;-D
Aina pitää vähän varautua, kun on Tapsa kysessä ;-) - Zaizai
Veikkaus: kirjoitti:
Eiköhän Tapsa sentään yhden haastattelun ajan pysty käyttäytymään fiksusti.
- Live from YLE ONE
Saas nähdä mitä hauskaa Artsukka Nyberg kyselee. Toivottavasti on saanut vinkkejä tältä palstalta! Olen kuullut, että studiolla ollaan jo valmistauduttu huolellisesti sunnuntaiseen Taiteilijahaastatteluun mm. hankkimalla palosammuttimia ja jos ns. lyhyt aikaviive pettää niin kas kummaa lähetys saadaan näppärästi katkaistua kesken haastattelun. Sitä on jo kuulemma harjoiteltu tekniikan poikien kanssa sillä tuleehan ohjelma parhaaseen katseluaikaan ja sitä saattaa (huom! saattaa) seurata perheen pienimmätkin, joita ei ole syytä järkyttää. Lähetykseen onkin varmaan laitettu aluksi varoitus, että nyt tulee K-18 ja olisi lasten nukkumaanmenoaika. Lisäksi Tapsuliinia on myös pyydetty tuomaan mukanaan jokin muu cd-levy kuin omansa, muutenhan hän olisi tuonut mainosmielessä uusimpansa! Villien huhujen mukaan hän on valinnut jommankumman lempiartistinsa Kari Tapion tai Kutri Helenan tuotannosta jonkin kappaleen. Hän kun pitää Kutria Suomen parhaimpana ja heleä-äänisempänä naisartistina ja Kari Tapio on muuten vain rakas ystävä. Joten nautinnollista haastatteluiltaa rakkaat ystävät. Miten maltamme odottaa sunnuntaihin? Ja lupaan tehdä sitten lähetyksen jälkeen syväanalyysin ky. haastattelusta. :-)
- Poppana1
Sinä se sitten osaat vääntää sarkasmiksi aiheen, kun aiheen...;-D No, eipä tuo mitään. Huumoria aina tarvitaan :-)
Mielenkiinnolla jään odottamaan sitä syväanalyysiäsi tuosta haastattelusta, että mitä mahdatkaan taas keksiä :-) Ystäväni "Leukavelmunen" taas näköjään vauhdissa täällä ;) Mä uskon ja luotan kyllä , että Tapsa on hyvin edukseen tuossa Arto Nybergin ohjelmassakin.
Ja sikäli mikäli mä yhtään Tapsaa tunen ja tiedän , niin tuskimpase mitään Kutri-Helunan tai Kari Tapion levyä sinne mukanaan tuo.
Melkein yhtäpaljon , kun itse tuota haastattelua odotan sitä , että mitä sä tänne taas leukavelmusena siitä haastattelusta keksit sepustaa ;)- Gilla*
HIH! :o) Malttamattomana odottelen syväanalyysiäsi minäkin. Tälläinen huumori on ihan hauskaa, kun se ei ole mitenkään loukkaavaa.
- tolianteri ja tonttu
Hellanlettas, naurakaa nyt kaikki ja taputtakaa,kun olen niin vitsikäs.
- ...on
tolianteri ja tonttu kirjoitti:
On naurettu kyllä ihan kovasti tuolle viestille ja nauru on tehnyt hyvää. Tosi osuva kirjoitus ;D muistahan sitten kirjoittaa se analyysi niin saa nauraa varmasti lisää.
- Tosikko olet ja
tolianteri ja tonttu kirjoitti:
tosikkona ilmeisesti kuoletkin. Ei mitään pilkettä silmäkulmassa sullakaan. taitaa naama olla kurttuinen ja kiukkuisen näköinen ja ns. elämän murjoma kun noin olet tosikko. Onko kaikki sun kaveritkin yhtä tosikkoja????
Jos joku mainitsee sinulle esim. ravintolassa "...ja Ojalan laskuopin mukaan hinta on..." niin sä varmana et joko tajua mitä se tarkoittaa tai pidät sitäkin tekohauskana. Se olitkin varmaan sä joka kerran eräässä ravintolassa viereisessä pöydässä olit kuin Hoo Moilanen kun tarjoilija toi laskun tuolla letkautuksella ja äänekkääseen ääneen ihmettelit "mitä toi oli, joku vitsi vai?" Hei käypäs ottamassa ilopilleri tai vähän Beroccaa - se auttaa! - ***********
Tosikko olet ja kirjoitti:
tosikkona ilmeisesti kuoletkin. Ei mitään pilkettä silmäkulmassa sullakaan. taitaa naama olla kurttuinen ja kiukkuisen näköinen ja ns. elämän murjoma kun noin olet tosikko. Onko kaikki sun kaveritkin yhtä tosikkoja????
Jos joku mainitsee sinulle esim. ravintolassa "...ja Ojalan laskuopin mukaan hinta on..." niin sä varmana et joko tajua mitä se tarkoittaa tai pidät sitäkin tekohauskana. Se olitkin varmaan sä joka kerran eräässä ravintolassa viereisessä pöydässä olit kuin Hoo Moilanen kun tarjoilija toi laskun tuolla letkautuksella ja äänekkääseen ääneen ihmettelit "mitä toi oli, joku vitsi vai?" Hei käypäs ottamassa ilopilleri tai vähän Beroccaa - se auttaa!Joo, ehkä vähän liian tosikkomaisesti suhtautui nyt nim.merk. "Tolianteri ja tonttu" tuohon yllä olevaan kirjoitukseen. Sehän oli vaan sellaista ilkikurista,harmitonta huumoria. Kyllä se ainakin minuakin pisti hymyilyttämään, vaikka Tapsan fani olenkin.
Tapsan lisäksi tuossa ohjelmassa on vieraana jättisuuren kauppakeskuksen eli Ideaparkin perustaja (Toivo Sukari) sekä joku ufo-tutkija tms.
- mutta
Tapsahan oli avaamassa Ideaparkkia, jonka isäntä Sukari on. Tosin nythän kävijämäärä on vähentynyt huomattavasti, enkä itsekään näe mitään tarvetta lähteä ko ostoskeskukseen. Samat kamat saa lähempääkin.
mutta kirjoitti:
Tapsahan oli avaamassa Ideaparkkia, jonka isäntä Sukari on. Tosin nythän kävijämäärä on vähentynyt huomattavasti, enkä itsekään näe mitään tarvetta lähteä ko ostoskeskukseen. Samat kamat saa lähempääkin.
Joo Tapsa oli syksyllä siellä Ideaparkin avajaissisa esiintymässä. Olin siellä silloin. Tapsa sanoi muuten ,että he ( siis Tapsa ja se Sukari) ovat armeijakavereita.
Kyllähän se Ideapark upea paikka on, mutta eipä ole kans tullut käytyä siellä niiden avajaisten jälkeen.- Tyhmeliini kun olen
Justiinax kirjoitti:
Joo Tapsa oli syksyllä siellä Ideaparkin avajaissisa esiintymässä. Olin siellä silloin. Tapsa sanoi muuten ,että he ( siis Tapsa ja se Sukari) ovat armeijakavereita.
Kyllähän se Ideapark upea paikka on, mutta eipä ole kans tullut käytyä siellä niiden avajaisten jälkeen.Puhutteko Lempäälän uudesta ostoskeskuksesta?
- siitä on kysymys
Tyhmeliini kun olen kirjoitti:
Puhutteko Lempäälän uudesta ostoskeskuksesta?
tosin silläkään ei ole mitään tekemistä Tapsan musiikin kanssa? Korkeintaan sovelletaan Tapsan esiintymistä avajaisissa?!
Liikemies Sukarihan on viimesen päälle businessman!
- Tanjuska
Tapanihan oli hyvin symppiksen oloinen tuossa haastattelussa.Ei vaikuttanut tippaakaan ylimieliseltä.
Joo, Tapsa oli kyllä taas ihana ja oikein hyvin edukseen. Oli kaikista fiksuimman oloinen niistä vieraista. Ne Arto Nybergin kysymykset nyt oli vaan vähän tylsiä. Sen vaali ja politiikka aiheen olisi saanut jättää kokonaan pois.
Olisi se Nyberg kysynyt vaikka mielummin ,että mitä mieltä Tapsa on Idols- touhusta ( ja esim. siitä Idols-Arista, jota ylimieliseksi haukutaan ) Vielä enemmän olisi saanut olla juttua musiikista , siitä taannoisesta New Yorkin matkastaankin Tapsa olisi voinut jotain kertoa yms.
Tuntui ,että se arto Nyberg haastatteli paljon pitempään sitä Ideaparkin perustajaa Toivo Sukaria. Se ufo- nainen höpötti mun mielestä vähän omituisia, vaikka kyllä mä siihen uskon ,että ulkoavaruudessa on elämää, mutta en mä oikein sellaiseen usko ,että voisi hetkeksi irtautua ruumistaan ja sekunnissa käydä jossain monen sadankilometrin päässä.
Onneks Tapsan valitsema biisi soitettiin siinä lopussa. Se oli kaunis laulu.Justiinax kirjoitti:
Joo, Tapsa oli kyllä taas ihana ja oikein hyvin edukseen. Oli kaikista fiksuimman oloinen niistä vieraista. Ne Arto Nybergin kysymykset nyt oli vaan vähän tylsiä. Sen vaali ja politiikka aiheen olisi saanut jättää kokonaan pois.
Olisi se Nyberg kysynyt vaikka mielummin ,että mitä mieltä Tapsa on Idols- touhusta ( ja esim. siitä Idols-Arista, jota ylimieliseksi haukutaan ) Vielä enemmän olisi saanut olla juttua musiikista , siitä taannoisesta New Yorkin matkastaankin Tapsa olisi voinut jotain kertoa yms.
Tuntui ,että se arto Nyberg haastatteli paljon pitempään sitä Ideaparkin perustajaa Toivo Sukaria. Se ufo- nainen höpötti mun mielestä vähän omituisia, vaikka kyllä mä siihen uskon ,että ulkoavaruudessa on elämää, mutta en mä oikein sellaiseen usko ,että voisi hetkeksi irtautua ruumistaan ja sekunnissa käydä jossain monen sadankilometrin päässä.
Onneks Tapsan valitsema biisi soitettiin siinä lopussa. Se oli kaunis laulu.Yllätyin positiivisesti kun oli valinnut Fitzgerald & Armstrong duettobiisin loppuun. Molemmat myös mun suosikkeja. :)
eras_mj-fani kirjoitti:
Yllätyin positiivisesti kun oli valinnut Fitzgerald & Armstrong duettobiisin loppuun. Molemmat myös mun suosikkeja. :)
Tapsalla(kin) on hyvä musiikkimaku :o)
Hieno biisi hienoilta laulajilta.
Tapani oli haastattelussa asiallinen ja hyväntuulisen oloinen. Miellyttävä ja karismaattinen vaikutelma jäi hänestä.
Vaikka T.Kansan käytöstä on täällä arvosteltukkin, niin on hänessä myös näemmä niitä oikein kunnon herrasmiehen piirteitäkin.
Herrasmies-sääntöjen mukaanhan mies ei koskaan istu tuolille ennen, kun nainen on ensin istuutunut.
Sitä naispuolista ufo-tutkijaa käteltyäänhän Tapani kohteliaasti odotti niin kauan ,että se näinen istuutuu, ennen kuin itse istui. Toivo Sukari ja Arto Nyberghän kyllä lössähtivät istumaan heti sitä naista käteltyään, eli he eivät ilmeisesti olleet tälläisestä kohteliaisuudesta ja tavasta tietoisia. - qwery
Ehkäpä studiossa olikin stunt-näyttelijä tuuraamassa tapsaa, jos näin oli.
- Siira
qwery kirjoitti:
Ehkäpä studiossa olikin stunt-näyttelijä tuuraamassa tapsaa, jos näin oli.
HEH! ;o) Mutta kai te ihan vakavasti puheenollen nyt sen käsitätte ,että vaikka Tapsa välillä aika äkkipikainen "Kuumakalle" onkin, niin kyllähän hän nyt useimmiten ihan fiksusti ja ihmisiksi käyttäyy. Ei siis nyt tuossa Arto Nybergin ohjelmasakaan säheltänyt mitään.
- Gilla*
Siira kirjoitti:
HEH! ;o) Mutta kai te ihan vakavasti puheenollen nyt sen käsitätte ,että vaikka Tapsa välillä aika äkkipikainen "Kuumakalle" onkin, niin kyllähän hän nyt useimmiten ihan fiksusti ja ihmisiksi käyttäyy. Ei siis nyt tuossa Arto Nybergin ohjelmasakaan säheltänyt mitään.
Ei Tapsa ainakaan tehnyt ohareita kuten se Kansallisoopperan kapellimestari Mikko Franck tms. joka oli johonkin aikaisempaan jaksoon lupautunut Nybergin vieraaksi, mutta ei sitten tullutkaan, koska oman selityksensä mukaan oli nukkunut pommiin, kun herätyskellona toimineesta kännykästä oli akku loppunut.
- juu.
Gilla* kirjoitti:
Ei Tapsa ainakaan tehnyt ohareita kuten se Kansallisoopperan kapellimestari Mikko Franck tms. joka oli johonkin aikaisempaan jaksoon lupautunut Nybergin vieraaksi, mutta ei sitten tullutkaan, koska oman selityksensä mukaan oli nukkunut pommiin, kun herätyskellona toimineesta kännykästä oli akku loppunut.
Eikö sulle ole koskaan käynyt niin, mulle ainakin on. Siis selitys voi olla tottakin eikä kyse ole tahallisista ohareista.
- OK.
Sen Arto Nybergin kysymykset oli ihan tyhmiä.
Pari esimerkkiä:
Arto kysyi :" Miltä sitä tuntuu vuodesta toiseen kierrellä noita samoja esiintymispaikkoja ? "
Tapsa vastasi : " Missä muuallakaan sitä esiintyis? Sinne mennään mihin tilataan "
Ja Arto Nyberg väitti ,että Tapsalla on ollut kaksi burnouttia . Johon Tapsa ,että :" En mä tiedä mistä sä sen toiset keksit, mutta sen yhden mä tunnustan. "
Se ärsytti myöskin hieman, että se haastattelu oli niin lyhyt. Se Ideaparkin perustaja, Toivo Sukari sensijaan sai höpöttää iankaiken . Tuntui ettei sen Sukarin haastattelu lopu koskaan ja sitten kun se puhui vielä niin nopeestikkin ,ettei aina saanut edes mitään selvää ,että mitä se puhui.- rekisteröimätön nimimerkki!
Ihme rokkapata se mies. Eihän sen puheesta meinannut tulla loppua, puhua pulputti henkeä vetämättä ja olis puhunut varmaan vaikka tunnin jos olis saanut. Varsinainen moottoriturpa. Tapsasta ja kysymyksistä sitten...harmi ettei se Nyyperi ollut varmaankaan käynyt täältä hakemassa niitä kysymyksiä, sitten olis ollut parempia kysymyksiä. Eikös nuo kuitenkin ollut aika loogisia kysymyksiä, joskin aika neutraaleja.
- Musica
rekisteröimätön nimimerkki! kirjoitti:
Ihme rokkapata se mies. Eihän sen puheesta meinannut tulla loppua, puhua pulputti henkeä vetämättä ja olis puhunut varmaan vaikka tunnin jos olis saanut. Varsinainen moottoriturpa. Tapsasta ja kysymyksistä sitten...harmi ettei se Nyyperi ollut varmaankaan käynyt täältä hakemassa niitä kysymyksiä, sitten olis ollut parempia kysymyksiä. Eikös nuo kuitenkin ollut aika loogisia kysymyksiä, joskin aika neutraaleja.
Joo, sellanen tavallinen perushaastatteluhan tuo oli, kuten suoratlähetykset yleensä.
Tapsalla ei tuo ulosanti haastatteluissa ole kovin sutjakkaa. Lavalla esiintyessään ja laulaessaan on paljon rennomman ja luontevamman oloinen ja niinhän se laulajalla kuuluu ollakkin.
Se Toivo Sukari sensijaan tuntui olevan elementissään kun pääsi mainostamaan Ideaparkkia ja uusien myymälöiden perustamis suunnitelmiaan. Huomasin kyllä ,että kauppamies on kyseessä, sellainen moottoriturpa tuntui tosiaan olevan.
Yhteenvetona voisi sanoa ,että hyviä puheenlahjoja tarvitaan liikemiehen duunissa, ei laulajan työssä - mut
Musica kirjoitti:
Joo, sellanen tavallinen perushaastatteluhan tuo oli, kuten suoratlähetykset yleensä.
Tapsalla ei tuo ulosanti haastatteluissa ole kovin sutjakkaa. Lavalla esiintyessään ja laulaessaan on paljon rennomman ja luontevamman oloinen ja niinhän se laulajalla kuuluu ollakkin.
Se Toivo Sukari sensijaan tuntui olevan elementissään kun pääsi mainostamaan Ideaparkkia ja uusien myymälöiden perustamis suunnitelmiaan. Huomasin kyllä ,että kauppamies on kyseessä, sellainen moottoriturpa tuntui tosiaan olevan.
Yhteenvetona voisi sanoa ,että hyviä puheenlahjoja tarvitaan liikemiehen duunissa, ei laulajan työssäMä sanoisin vielä tuohon että just niitä laulajanlahjoja kaivattaisiin siinä laulajan työssä...Tuosta haastattelusta taas sanoisin yhteenvetona että tuolla em.perusteella just se Sukari on oikeella alalla.
- Ohjelma
Musica kirjoitti:
Yhteenvetona voisi sanoa ,että hyviä puheenlahjoja tarvitaan liikemiehen duunissa, ei laulajan työssäTapani Kansan haastattelu oli niin lyhyt, että Tapsa ei jaksa pitkään keskittyä yhteen asiaan. Kysymykset oli myös tahallaan laadittu mitäänsanomattomiksi, ettei Herra menetä malttiaan.
- loiro.
Ohjelma kirjoitti:
Tapani Kansan haastattelu oli niin lyhyt, että Tapsa ei jaksa pitkään keskittyä yhteen asiaan. Kysymykset oli myös tahallaan laadittu mitäänsanomattomiksi, ettei Herra menetä malttiaan.
Suorassa lähetyksessä ei useinkaan voi ihan mitä tahansa kysellä, etenkin jos ja kun tiedetään että haastateltava on herkästi tulistuvaa sorttia. Ja taiteilijapersoonia kohtaan on oltava hienotunteisia, koska he usein ovat niin herkkiä.
Sitävastoin esimerkiksi joltain Matti Vanhaselta voisi kysyä melkein mitä vaan ja hän säilyttäisi silti malttinsa (se on piirre jota mieluusti poliitikolta ja valtion päämieheltä vaaditaan). - hyvä tapsa
Ohjelma kirjoitti:
Tapani Kansan haastattelu oli niin lyhyt, että Tapsa ei jaksa pitkään keskittyä yhteen asiaan. Kysymykset oli myös tahallaan laadittu mitäänsanomattomiksi, ettei Herra menetä malttiaan.
Tapani Kansa vastaili ihan samantyyppisiin kysymyksiin kuin aikaisemminkin haastateltavina olleet viihdelaulajat, esim. Katri Helena... Asiallinen ja hyvä keskustelu, selkeät vastukset. Ja puheesta sai selvää toisin kuin "hallikauppiaan", joka sai ilmaista mainosaikaa rutkasti, vaikka ei kaupallisella kanavalla oltukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113