Omat valikot vain tietyssä työkirjassa

komi

Pitäisi saada muokattua oma valikko työkirjaan, onko se miten mahdollista vba-avulla siten että se oma valikko toimisi vain siinä työkirjassa, muissa työkirjoissa (samoin uusissa) olisi normaalivalikko. Työkaluriville se kyllä onnistuu, mutta miten valikossa?

Tällä komennolla onnistuin poistamaan vain yhden kerrallaan järjestyksessä: Application.CommandBars("Worksheet Menu Bar").Controls(1).Delete
Miten saan omat valikkokomennot esiin ja miten saadaan ne palautettua ohjelman lopussa?

Avusta kiitollisna!

2

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auto_Open()
      teet omat valikot
      Auto_Close()
      palautat valikot

• komi

Voiko excelissä nykyisin (2003 versio)tehdä omia valikoita? minä onnistuin vain muokkaamaan vakiovalikko riviä? ja sain sen päälle joko kaikkiin työkirjoihin tai sitten ei ollenkaan???

(työkaluriveillä se kyllä onnistuisi, mutta kun haluaisin oman valikkorivin)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2333
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      187
      1109
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      101
      988
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      387
      914
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      291
      827
    6. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      821
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      63