Kumisaapas fetissi ?

kontiomäki

Miten saapas fetistit koette esimerkiksi syksyisin kurakeleillä toisen saappaita käyttävän ihmisen kiihoittaako se teitä vai minkälaisia tunteita se herättää ? tekeekö mieli lähennellä ? vai vaihtaa saappaita? tai hoitaa pieni ryhmä sessio saappaaseen? vaiko ei mitään eriskummallista? miten kenties metsässä metsämiehen saappaat oisko kova juttu?entä kurahousut?

93

10024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niko
      • Anonyymi

        Eipä tuo sun linkkisi vie mihinkään : (


    • kurahousu

      kurahousuja ihanampia housuja ei olekkaan!..todella kiihoittavat!

      • Kontio

        kurahousut laitatko alle alushousuja laisinkaan?


      • kurahousu
        Kontio kirjoitti:

        kurahousut laitatko alle alushousuja laisinkaan?

        alle en laita kesäaikana mitään...jännempi tunne,kun ei tiedä pullisteleeko kuminen pinta....


      • Kurisissa käppäilijä

        Juu eipä olekkaan muuta niin inanempia ja kiihottavampia housuja kuin nami nami kurikset


    • Korkosaapas

      Ei oikein iske. Pitkähiuksinen nainen hameessa ja sirot korkosaappaat sen olla pitää. Mikä ihanampaa kun hän kopistee niillä hameen heilahdellessa, istuu ja ristii jalat sirosti tai pumppaa kaasupoljinta kinoksessa.

    • Kontio

      Kontio- kumpparit kiihottaa mua kovasti, tekisi mieltä vetää kontio jalkojen väliin ja rakastella.. Kyllä tekee mieltä vaihtaa kontioita, niin ei kyllästytä heti samaan kontioon.. ois kiva tavata muita ja vaihtaa ajatuksia ja leikkiä kontioden kanssa..
      Sadeasukin kiihottaa myös, mut kontio on ainut asia

      • Kontio -81

        Sori, en tiennyt Kontio- nimimerkki on käytössä, niinpä muutin sitten Kontio -81


      • Whitebear

        Joo, samoja mielihaluja mullakin on ollut pitkään. Yks ikimuistoinen tapaus sattui toissa talvena, kun vaimon siskon luona uutta vuotta juhlistamassa. Naapurin perhe tuli myös, ja heidän kaksi nuorinta tytärtä (jotain 16 – 18 v.) oli tullut alkuillaksi mukaan. Mulla meinas silmisää pimentyä kun loskaisen pihan poikki saapasteli kaksi melko hyvän näköistä naisen alkua … nuoremmalla oli kuluneet mustat kontiot, ja toisella aivan uudet siniset. Onneksi he jättivät saappaansa apukeittiöön, jonne arvasin voivani livahtaa jossakin vaiheessa. Koska vaimo tiesi jo tässä vaiheessa “heikkouteni” kun moinen tilaisuus tulee eteen, virnuili hän siihen malliin, että kohta taitaa ukko lähteä tupakalle …

        Kaipa siinä oli muutaman glögin jälkeen sen verran rohkea, että menin apukeittiön melko varhaisessa vaiheessa iltaa, etteivät vain tyttäret ehdi lähteä kylille. Apukeittiön vieressä oli vessa, jonne nappasin Kontiot mukaani. Jälkeenpäin ajatellen hiukan turhan radikaali veto. Ei kun housut kinttuihin ja mustat kontiot haarojenväliin. Muna sykki todella kovana varsien välistä ja muutama veto samalla kun nuolin Sarin sinistä Kontiota, ja taas lähti. Niiden tuoksu ja kosketus oli aivan upeeta !

        Illalla vaimo vinoilikin, että miltä tuntu vempata teinin saappaaseen … oli pakko myöntää, että kivaahan se oli. Kotona rouva vetäisi heti omat punaiset kontionsa jalkaan, ja komensi oman pikku runkkarinsa nuolemaan ne puhtaiksi … eikä se ollut huonompi rangaistus. Etenkin kun sai sen jälkeen panna eukkoa takaapäin niin että kontiot naukuivat.


      • Konsta Karhunen
        Whitebear kirjoitti:

        Joo, samoja mielihaluja mullakin on ollut pitkään. Yks ikimuistoinen tapaus sattui toissa talvena, kun vaimon siskon luona uutta vuotta juhlistamassa. Naapurin perhe tuli myös, ja heidän kaksi nuorinta tytärtä (jotain 16 – 18 v.) oli tullut alkuillaksi mukaan. Mulla meinas silmisää pimentyä kun loskaisen pihan poikki saapasteli kaksi melko hyvän näköistä naisen alkua … nuoremmalla oli kuluneet mustat kontiot, ja toisella aivan uudet siniset. Onneksi he jättivät saappaansa apukeittiöön, jonne arvasin voivani livahtaa jossakin vaiheessa. Koska vaimo tiesi jo tässä vaiheessa “heikkouteni” kun moinen tilaisuus tulee eteen, virnuili hän siihen malliin, että kohta taitaa ukko lähteä tupakalle …

        Kaipa siinä oli muutaman glögin jälkeen sen verran rohkea, että menin apukeittiön melko varhaisessa vaiheessa iltaa, etteivät vain tyttäret ehdi lähteä kylille. Apukeittiön vieressä oli vessa, jonne nappasin Kontiot mukaani. Jälkeenpäin ajatellen hiukan turhan radikaali veto. Ei kun housut kinttuihin ja mustat kontiot haarojenväliin. Muna sykki todella kovana varsien välistä ja muutama veto samalla kun nuolin Sarin sinistä Kontiota, ja taas lähti. Niiden tuoksu ja kosketus oli aivan upeeta !

        Illalla vaimo vinoilikin, että miltä tuntu vempata teinin saappaaseen … oli pakko myöntää, että kivaahan se oli. Kotona rouva vetäisi heti omat punaiset kontionsa jalkaan, ja komensi oman pikku runkkarinsa nuolemaan ne puhtaiksi … eikä se ollut huonompi rangaistus. Etenkin kun sai sen jälkeen panna eukkoa takaapäin niin että kontiot naukuivat.

        http://www.123rubberboots.com

        Eikö se riitä? Kai vaimosikin tietää?


      • rajat_on
        Konsta Karhunen kirjoitti:

        http://www.123rubberboots.com

        Eikö se riitä? Kai vaimosikin tietää?

        Ei kannattaisi käyttää nimimerkkiä "Konsta Karhunen", jos on aivan päinvastaista mieltä kuin tämän viestinnän aihe on ollut. Ole ystävällinen ja kerro, miksi Sinun täytyy tyrmätä homma ikään kuin positiivisella nimimerkillä? Vai olemmeko me mielestäsi niin pohjasakkaa, ettei kukaan älyä nimimerkilläsi harrastamaasi v****ilua???


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Itse rakastan Kontio-kumisaappaita ja käyn niitä päivittän kyllä. Kumisaappaat erityisesti Kontioita käyttävät nsiset ja miehet kiihottavat. Olisi mukava tavata muita. Lisäksi kunnon sadetakit ovat mieleeni.


      • Anonyymi

        Lappalaisella on taas vauhti päällä.... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Itse rakastan Kontio-kumisaappaita ja käyn niitä päivittän kyllä. Kumisaappaat erityisesti Kontioita käyttävät nsiset ja miehet kiihottavat. Olisi mukava tavata muita. Lisäksi kunnon sadetakit ovat mieleeni.

        Mistäpäin olet ja mikä on ikäsi? T.um54hesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet ja mikä on ikäsi? T.um54hesa

        Eipä vastannu/kommentoinu ’kontio’ eikä kumisaapashemmo... t.54um


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Konyio kumisasppasy ovst olleet aina mulle hintohimon kohdr. Ivi y äin käjtän niin sängyssä kuin julkisestiki.n Niiden käyttäminen kiihottaa kovastu. Tykkään punaisita ja musitusta saappaista. Ihana nähdä Kontioissa kulkevia naisia ja miehiä. Käytän mielrkläni kuivissakin keleillä jotta näkevät minut kumisaappaissa. Niistä mut yleendä tunnetaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Itse rakastan Kontio-kumisaappaita ja käyn niitä päivittän kyllä. Kumisaappaat erityisesti Kontioita käyttävät nsiset ja miehet kiihottavat. Olisi mukava tavata muita. Lisäksi kunnon sadetakit ovat mieleeni.

        Sama juttu, kiiltävät mustat Kontiot ja keltainen sadetakki sekä kurahousut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, kiiltävät mustat Kontiot ja keltainen sadetakki sekä kurahousut!

        Kyllä, isot uudet Kontiot ja keltainen sadetakki ovat tosi kiihottava yhdistelmä. Siihen vielä vihreät tai oranssit olkainkurahousut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, isot uudet Kontiot ja keltainen sadetakki ovat tosi kiihottava yhdistelmä. Siihen vielä vihreät tai oranssit olkainkurahousut!

        Kävin juuri lenkillä. Jalassa oli upouudet mustat Kontiot ja päällä keltainen Karhu sadetakki. Tuttu rouva tuli vastaan koiransa kanssa ja kehui asuani. Totesi että kohta varmaan rupeaa satamaan mutta sullahan ei ole mitään hätää kun oot noin hyvin varustautunut.


      • Anonyymi

        Naisten kontioilla on kiva naida. Punaiset on parhaat, mutta muutkin. Omatkin sellaiset löytyy. Olispa kaveri niin lainailtais ja tehtäis yhdessä


    • saapastelia

      Mikään ei ole etovampaa kuin kaapia koiranpaskaa tikulla kumisaappaan pohjasta.

    • Etolat

      Onko sulla sitten emetofilia eli oksennusfetissi?

    • saapastelia

      Luultavasti piilevä semmoinen, koska yritän kaikin tavoin olla tallaamatta koirien jätöksiin.

      Joskus on tullut tallatuksi sontaan niin ettei ole huomannut. Autolla ajaessa sitten selviää asian laita. Sonnassa polkimet ja matto ja parhaitten housujen lahkeet. Tässä tapauksessa ei ole saapaat vaan kengät kyseessä. Parhaita housuja en käytä saappaitten kanssa.

      Mutta on tuo polkimien putsaaminenkin ja automaton putsaaminen ja housujen putsaaminenkin yhtä stanan pasahommaa. Pitäisi aina olla joku sontafetisisti tiedossa, jolle homman nakittaisi.

      • Orja86

        Jos olet nainen niin voin tulla nuolemaan saappaasi puhtaiksi.


    • Toivotavasti kevät ja kesällä olisi sateisia päiviä paljon,olisi myös paljon tytöt saappaat jalassa.

    • erererere

      Minulla on punaiset kontiot ja olen mies. Naiset ottavat asian kovin eri tavoilla. Osa ei välitä mitään ja toisilta taas putoaa silmät päästä. Näillä jlkimmäisillä olisikin sitten oppimista tasa-arvosta.

    • moikka kuule et sä ole ainoa joka saa kiksit saappaista kurahousuista täällä uudeellamaalla olis samanlainen kun säkin olet

    • Minulla on vaalean punaiset ja punaiset hait käytössä pihalla.
      Joskus huomaa että meinaa silmät pudota kun astelen kadulla taas toiset ei mileen niistä.
      Joskus joku tulee sanomaan että ompas komiat hait.

    • 16+11

      Kumisaappaat ovat ihmeellinen tabu, jota en ymmärrä ollenkaan. Nykyin internet on täynnä naisten blogeja, joissa kaikki vuoroin kehuvat rakastavansa kumisaappaita. Täytyyhän niistä jotain kicksejä saada, kun joillain naisilla voi olla useampi pari kumppareita. Mutta vaikka naisella olisi kaappi täynnä kumisaapaita, niin nainen on vain muodikas. Sen sijaan jos miehellä on vaikka kolmet Hai-saappaat kaapissa, niin katsotaan vähän kieroon ja epäillään että sillä on varmaan joku fetissi.
      Itse rakastan Hai-saappaita ja niitä voisi olla kaapissa enemmänkin. Jos minua kutsutaan sen takia saapasfetissiksi, niin ei se minua haittaa.

      • mustat on

        Tykkään kans saapastella kunnon työmies kontioissa eri paikoissa ja tilanteissa,myös katselen muiden.onneksi naiseni on sen verran sub että voin halutessa kulkea kotona myös sisällä käyttösaappaissa.


      • Anonyymi

        Minäkin olen nainen , ja minullaa





        Minulla on kaksi paria Hai-saappa




















        Minulla on kahdet parit Hai-saappaita. Näin naisena , kun minä ajan niillä autoa , niin tunnen nautintoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen nainen , ja minullaa





        Minulla on kaksi paria Hai-saappa




















        Minulla on kahdet parit Hai-saappaita. Näin naisena , kun minä ajan niillä autoa , niin tunnen nautintoa.

        Jos kehtaisin olisin lähes aina saappaissa, niin paljon niitä rakastan.
        Myöskin autoilen usein kumisaappaissa, ja tunnen suurta mielihyvää.
        Olisi kyllä hauska joskus kohdata toinen samanlainen,.. autoilla vaikka kahville jonnekin.


      • Anonyymi
        extr kirjoitti:

        Jos kehtaisin olisin lähes aina saappaissa, niin paljon niitä rakastan.
        Myöskin autoilen usein kumisaappaissa, ja tunnen suurta mielihyvää.
        Olisi kyllä hauska joskus kohdata toinen samanlainen,.. autoilla vaikka kahville jonnekin.

        Mikset pyydä luoksesi kahville,sitten puhtaat saappaat jalkaan ja sitten...
        ...no,ainakin kahvinjuontia ; )


      • Anonyymi
        mustat on kirjoitti:

        Tykkään kans saapastella kunnon työmies kontioissa eri paikoissa ja tilanteissa,myös katselen muiden.onneksi naiseni on sen verran sub että voin halutessa kulkea kotona myös sisällä käyttösaappaissa.

        Tykkään käyttää Kontioita erilaisissa paikoissa kuten kaupassa, kirjastossa, kaupungilla asioidessani, parturissakin olen istunut Kontiot jalassa. On kiva miettiä mitä muut ajattelevat kun yhdellä on kuivissa sisätiloissa jalassaan upouudet kiiltävät Kontiot. Joskus on päällä ollut myös keltainen sadetakki, vähän sään mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään käyttää Kontioita erilaisissa paikoissa kuten kaupassa, kirjastossa, kaupungilla asioidessani, parturissakin olen istunut Kontiot jalassa. On kiva miettiä mitä muut ajattelevat kun yhdellä on kuivissa sisätiloissa jalassaan upouudet kiiltävät Kontiot. Joskus on päällä ollut myös keltainen sadetakki, vähän sään mukaan.

        Kuule! On kiva kun on toisia samanlaisia kuin minä. Minäkin haluan käyttää ja käytänkin Kontioita aina ja missä vain. Töissäkin minut tunnettiin nimenomasn kmumisaappaista. On ollut ihanan kiihottavas kun käytän punaisis kontioita ja ihmiset katsovat. Rkadran niib punaisua kuin mustiakin. Myös vihreä kumpparit mulla on ollut. Olisi kiva kyllä saapadrelka toisen kanssa niin kuivala kelillä.kuin.märällä.


    • Anonyymi

      Eipä voisi juuri vähempää kiinnostaa !

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minäkin duiggaan saappaita,mut tota nyt en hiffannu enkä digannu...


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vaikka saappaista pidänkin,en tajuu noita tallomis ja mutajuttuja... Mun mielestä saappaat pitää olla puhtaat ja kiiltävät,sekä saapastelun ja saapastouhut sisätiloissa(sohva/sänky) t.Um54hesa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka saappaista pidänkin,en tajuu noita tallomis ja mutajuttuja... Mun mielestä saappaat pitää olla puhtaat ja kiiltävät,sekä saapastelun ja saapastouhut sisätiloissa(sohva/sänky) t.Um54hesa

        Kyllä, uudet ja kiiltävät Kontiot sisäkäytössä ovat mahtavat. Ulkokäytössä minulla on mustat 43 ja 44 kokoiset. Sisällä käytän mustia 46 ja punaisia 42. Kaikki saappaani ovat uuden kiiltäviä ja tuoksuvat vahvasti kumilta. Ulkosaappaat välillä kuraantuvat mutta pesen ne hyvin ja kiillotan silikonilla. En voi olla päivääkään ilman Kontioita.


    • Kontiot ne olla pitää, ja mielellään jo vähän kuluneet ja kiiltoa menettäneet. Myös tumppumalliset kumirukkaset on mahtavat.

      • Anonyymi

        Mulla käytössä vanhat ja jonkin verran kuluneet mustat Kontiot ja ruskeat jokaoilerin kumirukkaset. Ihan huiput.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla käytössä vanhat ja jonkin verran kuluneet mustat Kontiot ja ruskeat jokaoilerin kumirukkaset. Ihan huiput.

        Kontiot jalassa ja jokaoiler kumirukkaset kädessä, siitä ei kyllä meinaa saada katsetta pois.


      • Anonyymi
        Jokaoiler kirjoitti:

        Kontiot jalassa ja jokaoiler kumirukkaset kädessä, siitä ei kyllä meinaa saada katsetta pois.

        Jep. Tänään tuli hommailtua kontiot jalassa ja jokaoilerit käsissä... Onks sulla millaset kontiot, mustat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tänään tuli hommailtua kontiot jalassa ja jokaoilerit käsissä... Onks sulla millaset kontiot, mustat?

        Löytyy omatkin mustat kontiot, mutta saappaat ja rukkaset nimenomaan toisella kiinnostaa ja herättää mielenkiinnon.


      • Anonyymi
        Jokaoiler kirjoitti:

        Löytyy omatkin mustat kontiot, mutta saappaat ja rukkaset nimenomaan toisella kiinnostaa ja herättää mielenkiinnon.

        No sehän on selvä, että toisen kontiot ja kumirukkaset on aina jännemmät kun omat... Ootko muuten mistä päin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on selvä, että toisen kontiot ja kumirukkaset on aina jännemmät kun omat... Ootko muuten mistä päin?

        Uusimaa, ja halukas esim. toimimaan jalkatukena kontiosaappaiden alla.


      • Anonyymi
        Jokaoiler kirjoitti:

        Uusimaa, ja halukas esim. toimimaan jalkatukena kontiosaappaiden alla.

        Oikea maakunta. Ootko mitä ikäluokkaa about, nuori, nuorehko, vanha, vanhahko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikea maakunta. Ootko mitä ikäluokkaa about, nuori, nuorehko, vanha, vanhahko?

        Keski-ikäinen, entä sinä? Mun puolesta iällä ei niin väliä, kontiot ja kumirukkaset riittää. Mikä kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Jokaoiler kirjoitti:

        Keski-ikäinen, entä sinä? Mun puolesta iällä ei niin väliä, kontiot ja kumirukkaset riittää. Mikä kiinnostaa?

        Oon nuoren ja nuorehkon välimaastossa. Ite ehkä sytyn enempi nuorille mutta ikähän on vaan numeroita, kokonaisuus ratkaisee. Alkuun ehkä tykkäisin esim. vaihtaa varusteita, mut ainahan muukin on mahdollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon nuoren ja nuorehkon välimaastossa. Ite ehkä sytyn enempi nuorille mutta ikähän on vaan numeroita, kokonaisuus ratkaisee. Alkuun ehkä tykkäisin esim. vaihtaa varusteita, mut ainahan muukin on mahdollista.

        Ok, ihan mukava olis vaihtaa vaikka vaan ajatuksia ensin, ehkä jatkossa yv kumirukkaset(at)gmail.com.


    • Anonyymi

      Tykkään punaisista ja keltaisista kontioista. Puhtaana ja kiiltävänä ne antavat sitä jotain.
      Tyttären kaverilla on kiiltävät hopean väriset moonbootsit. Ne avasi saapasfetissiä uuteen suuntaan. Oli pakko salaa testata, kun niissä on kivat satiinivarret :) Niihin olis nautinto polttaa röökillä kauniita reikiä.

    • Anonyymi

      Runkku saappaat

      • Anonyymi

        Moon Bootsit on kyllä mahtavat Runkku saappaat. Etenkin satiinivartiset glance mallit,
        Kiva vaihtelu tai lisä kontio leikkeihin. Punaiset kontiot on vielä suosikkini.


    • Anonyymi

      Kunnon työmies kumisaappaissaan ja työkamppeissaan saa meikäpojan huomion ja halut heräämään. Vielä parempi jos saappaat ovat kunnon mustat, pitkävartiset nokialaiset
      kontiot kiristysremmeineen ja heijastinnauhoineen.

    • Anonyymi

      Olen nainen , ja minä pidän kumisaappaista. Minulla on kahdet Hai-saappaat , siniset ja punaiset. Aina kun minä laitan ne jalkaan , niin tuntuu mukavalta. Autoilen paljon , ja saappaat on usein jalassa.

    • Anonyymi

      Kivahan naisten saappaita on aina katsella. Itse otin käyttöön vanhat kontiot käännetyillä varsilla kun uudemmat haisaappaat tulivat tiensä päähän. Tuntuu siltä että nuo käännetyt kontiot herättävät joissakin kovastikin kiinnostusta?

      • Anonyymi

        Eräässä kaupassa yksikin mies otti kuvan, kun saapastelin siellä kuluneissa kääntövarsikontioissa. Ainakin kääntövarsikontiot herättävät nostagisia ajatuksia meissä 80- luvulla lapsuutta ja nuoruutta eläneissä, jolloin kontiot olivat lähes kaikilla ja monet pitivät niistä varret käännettyinä. Ainakin, jos uskalsivat ja vanhemmat eivät antaneet selkään kalliiden saappaiden varsien pilaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräässä kaupassa yksikin mies otti kuvan, kun saapastelin siellä kuluneissa kääntövarsikontioissa. Ainakin kääntövarsikontiot herättävät nostagisia ajatuksia meissä 80- luvulla lapsuutta ja nuoruutta eläneissä, jolloin kontiot olivat lähes kaikilla ja monet pitivät niistä varret käännettyinä. Ainakin, jos uskalsivat ja vanhemmat eivät antaneet selkään kalliiden saappaiden varsien pilaamisesta.

        Tulee ihan oma teini-ikä mieleen. Äitimuorin ilme oli näkemisen arvoinen kun käänsin uusista kontioista heti varret. No, asuttiin koulun lähellä ja saappaiden maksajakin lopulta huomasi että tuo oli muotia tuolloin.


      • Anonyymi

        Johtunee siitä että moni keski-ikäinen muistaa itsekin tuollaiset omistaneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ihan oma teini-ikä mieleen. Äitimuorin ilme oli näkemisen arvoinen kun käänsin uusista kontioista heti varret. No, asuttiin koulun lähellä ja saappaiden maksajakin lopulta huomasi että tuo oli muotia tuolloin.

        Tutulta kuulostaa. Sai kuulla että mennä nyt pilaamaan tuolla tavalla hyvät saappaat.


    • Anonyymi

      Olen keski-ikäinen nainen. Se tuntuu , kun minä ajan töihin Hai -saappaat jalassa. Työkaverit kommentoivat , onpa sinulla hienot saappaat. Onhan ne , punaiset Hai-saappaat.

      • Anonyymi

        Olen Keski ikäinen mies ja käytän keltaisia Hai saappaita jatkuvasti, mökki saappaina käytän kontioita varret käännettynä


      • Oletko töissäkin Hai saappaissa


      • Anonyymi

        Katseita kerää kumisaappaita pitävä nainen. Harvoin pääsee näkemään naista kävelemässä kumisaappaissaan. Kiiltävät kumisaappaat.
        Itse pidän myös keltaisia Kontio kumisaappaita kaupungilla kävellessä ja autoillessa, kesällä marjametsällä.
        Itsellä on myös Nokia Evita, City ja Lena kumisaappaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Keski ikäinen mies ja käytän keltaisia Hai saappaita jatkuvasti, mökki saappaina käytän kontioita varret käännettynä

        Sama juttu paitsi että sekä hait että kääntövarsikokontiot ovat molemmat mustia.


      • Kumisaappaat on kyllä ihanat myös autoillessa ja työmatkoilla,
        olisipa mukava jakaa tuo tunne...


      • Anonyymi
        extr kirjoitti:

        Kumisaappaat on kyllä ihanat myös autoillessa ja työmatkoilla,
        olisipa mukava jakaa tuo tunne...

        Samoja ajatuksia. Työmatkoilla tulee paljon käytettyä kumisaappaita pyöräillessä töihin ja vaikka autollakin mentäessä ,jos keli vaatii on jalassani kumisaappaat. Yhtenä kriteerinä pidän että kumisaappaat täytyy olla uudet ja kiiltävät siksi ostan uusia kumisaappaita aika usein. Tällä hetkellä on käytössä uudet keltaiset hai saappaat, joista olen saanut paljon kehuja.


      • Anonyymi
        extr kirjoitti:

        Kumisaappaat on kyllä ihanat myös autoillessa ja työmatkoilla,
        olisipa mukava jakaa tuo tunne...

        Siitä on 19 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja ajatuksia. Työmatkoilla tulee paljon käytettyä kumisaappaita pyöräillessä töihin ja vaikka autollakin mentäessä ,jos keli vaatii on jalassani kumisaappaat. Yhtenä kriteerinä pidän että kumisaappaat täytyy olla uudet ja kiiltävät siksi ostan uusia kumisaappaita aika usein. Tällä hetkellä on käytössä uudet keltaiset hai saappaat, joista olen saanut paljon kehuja.

        Siitä on 19 vuotta sitten


      • Anonyymi
        extr kirjoitti:

        Kumisaappaat on kyllä ihanat myös autoillessa ja työmatkoilla,
        olisipa mukava jakaa tuo tunne...

        Tein ilmiannon sääntöjen vastaisesta profiilista.

        Kuulakasta kevään alkua.
        Terveisin: Kutsuni


      • Anonyymi

        Ne lääkkeet… 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein ilmiannon sääntöjen vastaisesta profiilista.

        Kuulakasta kevään alkua.
        Terveisin: Kutsuni

        Tulitko?


      • Anonyymi
        extr kirjoitti:

        Kumisaappaat on kyllä ihanat myös autoillessa ja työmatkoilla,
        olisipa mukava jakaa tuo tunne...

        Mistä päin olet? Olisihan kyllä kiva jakaa tuo tunne saapastellen ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet? Olisihan kyllä kiva jakaa tuo tunne saapastellen ...

        Satakunta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Satakunta.

        @suomi24.fi
        Laita viestiä, vanha posti toimii vielä.


    • Anonyymi

      U­­­u­­si s­­ek­­sitea­­­tteri ava­­­utu­u Suome­­en! Ku­­­tsumme kai­­kki­. Il­­­mo­it­tautumine­­­n ry­­­hmä­­ämm­­­e tä­äl­­­l­ä - http://3511222.com/H/It4K 👈

    • Nainen kumppareissa kiinnostaa aina ,saappaat kertoo pitäjästä paljon ja vielä enemmän kiinnostaa jos on sadevetimissä

    • Anonyymi

      Uu­­­si s­­ek­siteatteri ava­­­utuu Su­­­ome­en! Ku­­­tsu­mme kai­­kki­­­. Il­mo­­ittau­tum­­­ine­n ryhmäämm­e tä­äl­­­l­ä - http://3733444.com/H/nK6Nz 👈

    • Anonyymi

      Uu­­si s­­­ek­­si­­­tea­­­tteri ava­utuu Su­­ome­­en! Kutsumme kaikki. Il­mo­ittau­­­tum­­­ine­n ryhmäämm­e tä­­äl­l­ä - http://3933444.com/H/7oKCu 👈

    • Anonyymi

      H­e­i! Kuts­um­­me sinu­­t käym­­­ään uude­ss­­­a cha­­tis­­­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://3205555.com/H/4xLO 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Kutsum­­me sinut kä­ym­ään u­udess­­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­tä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 http://7290000.com/H/1gAx 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisäänkäynti kaiki­­­lle, jotka haluav­­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://6522333.com/H/h8Nu 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Kutsumme sinu­­­t kä­ym­ään u­­­ude­­ssa chatis­­­sa! Meitä on yl­­i mil­­joona! 👉 http://6453777.com/H/9Jk5p 👈

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­eam. Sisää­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­­a haluavat pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://51678zfb.com/H/o3HR1 👈

    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­ts­um­­­me sinu­­­t käym­­ään u­ude­ss­a cha­­tis­­sa! Mei­tä on yli mil­­­jo­ona! 👉 http://51678wx.com/H/6zNQZ 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe